QUOTE(Dario @ 2010 12 03, 11:22)
Pritariu, reiktu palaukt kokio fiziko ar hidraulikos/vedinimo specialisto. Mano zinios prabluke gali but. Vistik 7m jau nuo universitetines fizikos praejo.
Jei prieš 7m KTU - galėjom teoriškai koridoriuj prasilenkti
Papildyta:
QUOTE(Dario @ 2010 12 03, 11:22)
Galeciau duoti kita pvz, tik nzn kiek jus susijes su auto mechanika ir variklio galios didinimu.
Siekint didinti variklio galia, laisvinamas ismetimas, truputi padidinamas vamzdzio skersmuo ir dedami pralaidesni bakeliai. Vamzdzio skersmeniui tolstant nuo gamintojo rekomendaciju, ta prasme didinant diametra, variklio galia zenkliai krenta. Susiduriam su back pressure reiskiniu. Turbavykams isviso ragai buna. Cia is praktikos.
Manau musu pamastymuose perdaug kintamuju. Srautas/slegis priklauso ir nuo irenginio nasumo ir vamzdzio pralaidumo skirtumu, tiksliau ju santykio. Kazkur cia manau isivelia perdaug parametru ir negalim lygint.
O ventiliatorius kad 100m3 nepucia tai duodu kepure pridergt.
Siekint didinti variklio galia, laisvinamas ismetimas, truputi padidinamas vamzdzio skersmuo ir dedami pralaidesni bakeliai. Vamzdzio skersmeniui tolstant nuo gamintojo rekomendaciju, ta prasme didinant diametra, variklio galia zenkliai krenta. Susiduriam su back pressure reiskiniu. Turbavykams isviso ragai buna. Cia is praktikos.
Manau musu pamastymuose perdaug kintamuju. Srautas/slegis priklauso ir nuo irenginio nasumo ir vamzdzio pralaidumo skirtumu, tiksliau ju santykio. Kazkur cia manau isivelia perdaug parametru ir negalim lygint.
O ventiliatorius kad 100m3 nepucia tai duodu kepure pridergt.
Dėl variklių - perteklinio skerspjūvio problemą neteko pajusti. Bet be duslintuvo visai - realus galios bei traukos pagyvėjimas jaučiamas.
100m3/h nepučia dėl pneumo nuostolių, arba nekokybiškos konstrukcijos/realiai deklaruoto debito neatitikimo. Gal 100m3/h teorinis debitas be jokio vamzdyno, priklausantis tik nuo menčių ploto bei sūkių skaičiaus? Pajungiam prie vamzdyno su realiais nuostoliais ir turim kritimą.