Įkraunama...
Įkraunama...

Pasyvus namas ir jo variacijos V

Na paziurejau purskiamas apsiltinimas CRL 8.75 Cubic Feet Kit Handi-Foam II
by CRL

Price: $337.95
Special Offers Available
Tai cia kazkur issipurksto turis apie kubini metra,tai jeigu storis 20cm tai ispurksi tik 5 kvadratus uz 850 litu?Kvadratinio metro 170 litu?Ar pasiklydau as cia?Kas zinote kiek kainuoja toks apsiltinimas?user posted image
Atsakyti
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 20:29)
Na bent 3k aprasyta turbut buvo, bet galiu trumpai pasikartot.
"Nusiziurejau" minti pries bene 6m nuo vieno vokiecio Klp rajone pasistaciusio mazai energijos vartojanti nama. Ispildyma dariau pgl save.

Panaudojau PE vamzdzius skirtus vidaus kanalizacijai 110 diametro. Isklojau juos mazdaug 80-90cm gylyje po garazu ir katiline 4 juostom tarp kuriu 75cm tarpai, viso 33m zemeje gavosi. Medziagos nesieke 300Lt, darbai atlikti pries uzpilant pamatus, taigi kasimo darbu minimumas. Dabar jie yra smelingam grunte. iki molio dar apie pusmetris ten, gal kiek daugiau. Sandarumo problemos kaip ir nera su tokiu vamdziu, oksidacijos irgi.
Darydamas sita reikala tikejausi atsikovoti 4-5 laipsnius, realybej viskas beveik 3k efektyviau gavosi. Kiek bandziau efektyvumas del nepertraukiamai ilgai prapuciamo srauto nekrinta. Galbut pavyktu efektyvuma dar padidinti ilginant pati vamzdi iki 40-50m. Daugiau turbut nera tikslinga. Nebandziau pusti kokius 500m3/h. Turetu kristi efektyvumas, teoriskai, bet praktiskai tokio srauto niekada nenaudosiu.
Tiesa reiktu pazymeti, kad didinti vamzdzio skersmeni nereiketu, del lygaus pavirsiau pasipriesinimas labai minimalus, o padidinus skersmeni dvigubai, turis pasikeicia 4k , o pavirsiaus plotas labai nezymiai. tada krinta efektyvumas, nes mazas pavirsiaus plotas nespeja isildyti tokio didelio turio. Is zmoniu bandziusiu didinti skersmenis girdejau tik nusivylima, nes perpumpavus turi esanti zemeje, pradeda kristi efektyvumas, turis labai nutolsta nuo pavirsiaus ploto, o svarbus yra tik pastarasis.
Taigi siuo atveju, ske, ilgis svarbus, tpskant. smile.gif


zinot kas butu idomu? pasidaryti skyle grindise - ir pamatuoti temperatura prie putplascio apacios.. 2se vietose - kur yra tie vamzdziai ir kur tu vamzdziu nera, idomu butu palyginti kiek atvesina tie vamzdziai grindu apacia.. o atvesinus ta apacia padideja silumos nuostolis per grindys - ypac esant grindiniam sildymui.. gal surasyte pas save kur saugiai skyliu padaryti?
Atsakyti
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 19:40)
...tai yra turbut pati geriausia investicija uz 300Lt, nes niekas man tokio efektyvumo uz tokius pinigus neduos. Vasara su paduodamu +30 isejime dave +16.
Taigi "stebuklingas vamzdis" manau yra privalomas PN atributas ir daug svarbesnis uz pati rekupa; del savo pigaus irengimo, praktiskai nebuvimo eksploatacijos kastu ir tikrai zenklaus efektyvumo.
Dabar laukiu didesniu salciu testui. Jei pavyks isgauti beveik visa ziema pliusa is to vamzdzio tai bus isviso fantastika.


Kažkaip įtartinai atrodo 300Lt, 33m vamzdžio, trišakiai, alkūnės, klojimas su nuolydžiu...
Kaip išsprendėt kondensato problemą? Nebent 300Lt yra jūsų išlaidos o ne konstrukcijos savikaina?
Vienintelę problemą matau - tikslių skaičiukų įmest negaliu, bet PE turi stebėtinai prastą šilumos laidumą. Prieš pradėdamas savo statybą rimtai galvojau apie Rehau awaduct, jų plastikas yra žymiai laidesnis šilumai nei PE kanalizacijos vamzdžio.
Jūsų sistemą galima būtų truputi patobulinti vamzdyną skeliant pusiau - dalis dirba, dalis atgauna temperatūrą - keičiasi kas 4-6val ar rečiau. Turiu nusikopinęs skirtingo grunto specifinę šilumą - prikabinu failiuke.
Net neabejoju, kad jūsų SV garantuos teigiamą temperatūrą net ir žymiai labiau atšalus - nepamirškite pasidalinti rezultatais sekanti ketvirtadienį - penktadienį, ar vėliau - jei šalčiai nenusprogs smile.gif . Dabar rekupą galite drąsiai pirkti be užšalimo apsaugos.
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2010 11 29, 20:33)
"Vamzdis-vamzdyje": ar ne tas pats gautųsi jei gartraukio magistralę pratemptumėt tuos 5m ir paliktumėte neizoliuotą - šiluma grįžtų į patalpos orą. Nebent vamzdynas kažkur giliai paslėptas - mano atveju jis tarp pakabinamo Ia lubų ir perdangos į mansardą, todėl ta šiluma liktų šildomo tūrio viduje.
Stebuklingas vamzdis mažina gartraukio išmetimo magistralės kondensato tikimybę, taip supratau? Manau jo įtaka neženkli - pagrindinis garų šaltinis bus kunkuliuojantys puodai bei čirkiančios keptuvės, kaži ar daug naudos turėsite iš SV pačiam gartraukiui... SV efektyvumu visiškai neabejoju, pats panašią sistemą įrengęs - deja testuosiu tik pavasarį.

Jusu atveju kai vamzdis vidinese konstrukcijose tarp aukstu tai puikiai atidirbs ir pravedimas ilgo vamzdzio per konstrukcijas. Mano atveju vamzdynas bus perdangoje, apsiltinimo sluoksnyje, nes namas vieno auksto su nesildoma palepe.
Del garu. Esu tikras, kad magistraleje, perdangoje minusinio oro nebus net nesant rekuperatoriui. Paduodamas oras iki virtuves, esancios paciam tolimiausiam magistrales taske jau mazai skirsis nuo istraukiamo, taigi kondensato tikimybe mazeja. Apsidraudziant, galiu padaryt nuolydi magistralei ir pastatyt rinktuva tech patalpoj. Isplanavimas man siuo atveju labai patogus.
Atsakyti
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 19:40)
Kazkaip labai "stambiai" uzgriebete su gartraukiais. Rankiojat kiekviena procenteli. Pas klientus paprastai brangesnio nei 1500Lt nestatom. Dazniausiai koks AEG istraukiamas su 2 anglies filtrais kuriuos galima rasti uz 80Lt, 2 supertyliais  ventiliatoriais. Yra By-pass, didelis istraukimas ir tolygus istraukimo srauto reguliavimas.
Mintis cia tokia: svarbiausia prietaiso skleidziamas triuksmas, tiksliau jo nebuvimas. Sitai suformavo klientai, tiksliau klientes. Mes vyrai gal taip nesigilinam kad tie gartraukiai realiai galva isuzia prie jo stovint ir teliko nesigirdi. smile.gif
Procenteliu gaudymas pas kuri superbranda filtrai naglesni nieko neduos, nebent tai kad tie filtrai pakeist kainuos visai nejuokingus pinigus. Bus brangi eksploatacija, jau nekalbant apie pacio prietaiso isigijimo kastus.  Tegul tas 600m3 gartraukis 2 kartus pertraukia per save ta ora, jei 90 proc bus mazai, bet tegul jis nekelia triuksmo.


Taip, "stambiai" kartą ir visiems laikams. Kadangi nesinori tos problemos spręsti po įsikėlimo, o nesu toj srity dirbantis - bandau galutinai prieiti išvados, visiems matant ir padedant.
2 anglies filtrai už 80Lt - kaip manote, kiek jie temps - mėnesį? pusmetį? metus? - nes tai liko bene vienintelis nežinimasis, neleidžiantis apskaičiuoti kas pigiau: filtrai ar šilumos nuostoliai. Gartraukių tyla labai akcentuota gartraukių temoj, taip, šito nevalia pamiršti. Superbrendai paimti tik kaip sprendimų pavyzdžiai - pats skaitėt iki kokio absurdo prisikaičiavom ir ko iš www prisigaudėm smile.gif Todėl ir gimsta idėjos dėl gyvatukų, "vamzdis-vamzdyje", tepalo separatoriaus panaudojimas ir t.t.
Atsakyti
QUOTE(kaban @ 2010 11 29, 20:38)
zinot kas butu idomu? pasidaryti skyle grindise - ir pamatuoti temperatura prie putplascio apacios.. 2se vietose - kur yra tie vamzdziai ir kur tu vamzdziu nera, idomu butu palyginti kiek atvesina tie vamzdziai grindu apacia.. o atvesinus ta apacia padideja silumos nuostolis per grindys - ypac esant grindiniam sildymui.. gal surasyte pas save kur saugiai skyliu padaryti?
Temperatura dar bus galima matuot. Garazas symet lieka be betono, galima bus pusiauziemy pakapstyt giliau. Atvesinimas man realiai nieko nesudaro. Patalpos po kuriom isvedziota nesildomos praktiskai, beto netikiu kad pavyks isaldyt 90cm i virsu ir dar paskui per putplasti ir betona. Pratestuot patestuosiu, bet tikiu kad itakos netures. Zemes turis naudojamas "isaldymui" apie 100m3. Jei perlips per sita turi tai prieis iki mano putplascio po grindim. Bet sprendziant is to kad ilgai puciant nekrinta efektyvumas, manau kad problema sitoj vietoj neegzistuoja. Zemeje slypi milziniski energijos kiekiai. Ziuresim kaip reaguos kai sals zemiau -20.

QUOTE(Vilienė @ 2010 11 29, 20:45)
Kažkaip įtartinai atrodo 300Lt, 33m vamzdžio, trišakiai, alkūnės, klojimas su nuolydžiu...
Kaip išsprendėt kondensato problemą? Nebent 300Lt yra jūsų išlaidos o ne konstrukcijos savikaina?
Vienintelę problemą matau - tikslių skaičiukų įmest negaliu, bet PE turi stebėtinai prastą šilumos laidumą. Prieš pradėdamas savo statybą rimtai galvojau apie Rehau awaduct, jų plastikas yra žymiai laidesnis šilumai nei PE kanalizacijos vamzdžio.
Jūsų sistemą galima būtų truputi patobulinti vamzdyną skeliant pusiau - dalis dirba, dalis atgauna temperatūrą - keičiasi kas 4-6val ar rečiau. Turiu nusikopinęs skirtingo grunto specifinę šilumą - prikabinu failiuke.
Net neabejoju, kad jūsų SV garantuos teigiamą temperatūrą net ir žymiai labiau atšalus - nepamirškite pasidalinti rezultatais sekanti ketvirtadienį - penktadienį, ar vėliau - jei šalčiai nenusprogs smile.gif . Dabar rekupą galite drąsiai pirkti be užšalimo apsaugos.
Jei tiksliai, tai medziagos i zeme kainavo 280Lt. Cia vamzdynas, vokiskas. Kol pamatai neuzpilti klojimo darbai labai paprasti. Pasidariau max per pora valandu, dar kazin ar tiek sugaisau. Tai dar pgl valandini galit priskaiciuot mano darba. smile.gif
Del PE laidumo. Praktika rodo, kad to laidumo daugiau nei pakankamai. isvedant i santyki su irengimo kastais tai yra geriau nei gerai. Geriausia butu daryti is vario, laidumas butu super, bet irengimo kastai ir oksidacija butu zudantys. Cinkuota skarda velgi, oksidacija, rudys, sandarumo problemos, neilgaamziskumas, sanitariniai dalykai.
O su PE tai ir maisto produktus pakuoja, kolkas bedu nematau.
Del sistemos skaldymo. Kolkas bandymai rodo, kad to paprasciausiai nereikia, nes nekrinta efektyvumas. mazdaug 25-26val puciau neisjungdamas prie -7 ir niekas nepasikeite.
Treciadienio nakciai zada "pasalti", paliksiu nakti pusti, ryte bus aisku ar krinta efektyvumas prie ribiniu eksploatavimo temperaturu ir kiek.
Del rekupo. Elektra kaip supratote sildytis neplanuoju. Jei panaudosiu sistema vamzdis vamzdyje, plius sitas zemes vamzdis tai isviso kyla klausimas apie rekupo reikalinguma. pakaks visiskai minimalaus, nes jis matys nedidelius temperaturu skirtumus. As net pas vedinimo sist prekeivius domejausi ka pakainuotu tik pats plokstelinis irenginys, pats kubikas. Bet uzsakant kaip detale iseina brangokai.
Manau pakaks paprasto su vandens silumokaiciu.
Atsakyti
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 21:30)
Temperatura dar bus galima matuot. Garazas symet lieka be betono, galima bus pusiauziemy pakapstyt giliau. Atvesinimas man realiai nieko nesudaro. Patalpos po kuriom isvedziota nesildomos praktiskai, beto netikiu kad pavyks isaldyt 90cm i virsu ir dar paskui per putplasti ir betona. Pratestuot patestuosiu, bet tikiu kad itakos netures. Zemes turis naudojamas "isaldymui" apie 100m3. Jei perlips per sita turi tai prieis iki mano putplascio po grindim. Bet sprendziant is to kad ilgai puciant nekrinta efektyvumas, manau kad problema sitoj vietoj neegzistuoja. Zemeje slypi milziniski energijos kiekiai. Ziuresim kaip reaguos kai sals zemiau -20.

Jei tiksliai, tai medziagos i zeme kainavo 280Lt. Cia vamzdynas, vokiskas. Kol pamatai neuzpilti klojimo darbai labai paprasti. Pasidariau max per pora valandu, dar kazin ar tiek sugaisau. Tai dar pgl valandini galit priskaiciuot mano darba.  smile.gif
Del PE laidumo. Praktika rodo, kad to laidumo daugiau nei pakankamai. isvedant i santyki su irengimo kastais tai yra geriau nei gerai. Geriausia butu daryti is vario, laidumas butu super, bet irengimo kastai ir oksidacija butu zudantys. Cinkuota skarda velgi, oksidacija, rudys, sandarumo problemos, neilgaamziskumas, sanitariniai dalykai.
O su PE tai ir maisto produktus pakuoja, kolkas bedu nematau.
Del sistemos skaldymo. Kolkas bandymai rodo, kad to paprasciausiai nereikia, nes nekrinta efektyvumas. mazdaug 25-26val puciau neisjungdamas prie -7 ir niekas nepasikeite.
Treciadienio nakciai zada "pasalti", paliksiu nakti pusti, ryte bus aisku ar krinta efektyvumas prie ribiniu eksploatavimo temperaturu ir kiek.
Del rekupo. Elektra kaip supratote sildytis neplanuoju. Jei panaudosiu sistema vamzdis vamzdyje, plius sitas zemes vamzdis tai isviso kyla klausimas apie rekupo reikalinguma. pakaks visiskai minimalaus, nes jis matys nedidelius temperaturu skirtumus. As net pas vedinimo sist prekeivius domejausi ka pakainuotu tik pats plokstelinis irenginys, pats kubikas. Bet uzsakant kaip detale iseina brangokai.
Manau pakaks paprasto su vandens silumokaiciu.


Pamiršot aprašyti (tikiuosi tik aprašyti o ne išspręsti) kondensato SV sistemoje šalinimą.
Peršalimo problemos tikrai neturėsite - šilumos šaltinis, žemė yra po vamzdžiu, o šalčio (vamzdis) virš šilumos, t.y. šaltis ne kils link grindų o leisis žemyn. Manau net greoninę sistemą taip paklojus ir užmynus iki -20...-25 jokių problemų nebūtų.
PE idealiai tinka tokiam įrenginiui, tik geriau būtų specialus - su dideliu lambda. Nematau jokios problemos su ekologija - vandentiekio vamzdynas taip pat PE.
Bandymai, tiksliai pastebėjote - KOL KAS nerodo. Leiskite sistemai truputi "išsikvėpti", dabar ji dar pilna, akumuliuota. Bandymui siūlyčiau didinti debitą iki 150m3/h - tai realus gryno oro poreikis vidutinei šeimai, su nedidele atsarga. Jei su 150m3/h kokias 7 paras be perstojo (o jei turėsite automatizuotą vėdinimą - perstojai bus: nobody at home, co2 daliklis) temperatūra išliks teigiama - sveikinu, turit neabejotiną, patikrintą kokybę! Nekantrauju išbandyti savo sistemą, bet jūsų sėkmė tik patvirtina mano mintis.
Iki šiol galvojau, kad "vamzdis - vamzdyje" yra išskirtinai gartraukiui? Visam namui žadate tai naudoti? Iš esmės tai ir yra rekupas, tik forma kitokia. Mintis labai įdomi. Aš gal vamzdžio-vamzdėto atsisakysiu, bet jūsų nuomonė gali galutinai padėti nusisukti nuo "superbrendų" arba bent jau "superkainų"...
Kaip suprantu vandens šilumokaičiui užkrausite viso namo šildymą. Pigi ir efektyvi sistema, bet aš už šildomas grindis - pasilepinsiu, nors ir brangiau instaliuoti. Dar viena priežastis - grindinis šildymas atliks temperatūrų diferencijaciją - gyvenamoj patalpoj-šilčiau, miegamajame-vėsiau, san mazguose - šilta. Kaip tai padaryti su vandeniniu - nežinau, nebent statyti kiekvienai grupei atskirus?
Papildyta:
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 20:46)
Jusu atveju kai vamzdis vidinese konstrukcijose tarp aukstu tai puikiai atidirbs ir pravedimas ilgo vamzdzio per konstrukcijas. Mano atveju vamzdynas bus perdangoje, apsiltinimo sluoksnyje, nes namas vieno auksto su nesildoma palepe.
Del garu. Esu tikras, kad magistraleje, perdangoje minusinio oro nebus net nesant rekuperatoriui. Paduodamas oras iki virtuves, esancios paciam tolimiausiam magistrales taske jau mazai skirsis nuo istraukiamo, taigi kondensato tikimybe mazeja. Apsidraudziant, galiu padaryt nuolydi magistralei ir pastatyt rinktuva tech patalpoj. Isplanavimas man siuo atveju labai patogus.


Apsidrauskit būtinai - oras iš san mazgų ištraukiamas +24...+26 su artimu 100proc drėgnumu, vamzdėtame vamzdyje tikrai atšals - va ir turit rasos tašką bei kondensatą. Tas pats su gartraukiu -iš puodo apie 100C, vamzdyje tikrai "apsišlapins".
Paduodamą orą į virtuvę gausite iš gyvenamųjų bei miegamųjų, dažniausiai ventiliacija projektuojama taip: padavimas į gyvenamas, ištraukimas iš san mazgų bei virtuvės. Nebent turite kitokią idėją.
Papildyta:
QUOTE(Dumblas @ 2010 11 29, 20:36)
Na paziurejau purskiamas apsiltinimas CRL 8.75 Cubic Feet Kit Handi-Foam II
by CRL

Price:  $337.95
  Special Offers Available
Tai cia kazkur issipurksto turis apie kubini metra,tai jeigu storis 20cm tai ispurksi tik 5 kvadratus uz 850 litu?Kvadratinio metro 170 litu?Ar  pasiklydau as cia?Kas zinote kiek kainuoja  toks apsiltinimas?user posted image


Cubic feet yra 28,32l x 8,75 = 247 litrų. Netraukia į kubinį metrą. Panašu į gamo.lt galite pats pasidomėti - kiek atsimenu jų 1m3 kainavo apie 500Lt. Dar temos apraše yra Marijiempolėj firma turinti panašias putas - ten net kainas rasit.
Atsakyti
Man cia klausimas pasistojo.. kaip jungiamas tas vamzdis pozeminis prie rekupo ,jei jis jungiamas... g.gif Kazkaip pagalvojau jei rekupa prijungsi per ta vamzdi kad trauktu ora i nama ar jis (RE) sugebes pasiimti per 110 diametro skyle pakankamai oro? g.gif
Atsakyti
QUOTE(biesas66 @ 2010 11 29, 22:03)
Man cia klausimas pasistojo.. kaip jungiamas tas vamzdis pozeminis prie rekupo ,jei jis jungiamas... g.gif  Kazkaip pagalvojau jei rekupa prijungsi per ta vamzdi kad trauktu ora i nama ar jis (RE) sugebes pasiimti per 110 diametro skyle pakankamai oro? g.gif


Reikėtų jungti į rekuperatorių dvi atšakas, vieną iš "stebuklingo vamzdžio", o kitą tiesiai iš lauko (kas aktualu pavasarį ir rudenį). Ir perjunginėti pagal poreikį sklendėm srautus.

Pas Dario oro poreikis turėtų būti pakankamas, nes yra 4 vamzdžiai po 110.
Atsakyti
QUOTE(sarune+ @ 2010 11 30, 02:21)
Reikėtų jungti į rekuperatorių dvi atšakas, vieną iš "stebuklingo vamzdžio", o kitą tiesiai iš lauko (kas aktualu pavasarį ir rudenį).  Ir perjunginėti pagal poreikį sklendėm srautus.

Pas Dario oro poreikis turėtų būti pakankamas, nes yra 4 vamzdžiai po 110.


4 x110 problemos neišsprendžia, bet pati problema nera labai didelė.
4vnt yra tik po žeme, iš išorės paėmimas ir įvadas į namą yra tik vienas - aišku gaunami pneumo nuostoliai pereinant iš 110 į 125,160 ar 200(abejotinas) bet tai yra menkniekis.
Jūsų minimos dvi atšakos turi būti prieš rekupą, su valdoma sklende, tai savotiškas SV by-pass, suveikiantis kai oro sąlygos staigiai ir žymiai pakinta: iš -15c per dvi dienas pašoka iki +7 arba iš +25 nukrenta iki +12, kol SV regeneruosis iki reikiamo šildymo/šaldymo oras imamas tiesiai iš lauko.
Atsakyti
QUOTE(Dario @ 2010 11 29, 21:30)
Del rekupo. Elektra kaip supratote sildytis neplanuoju. Jei panaudosiu sistema vamzdis vamzdyje, plius sitas zemes vamzdis tai isviso kyla klausimas apie rekupo reikalinguma. pakaks visiskai minimalaus, nes jis matys nedidelius temperaturu skirtumus. As net pas vedinimo sist prekeivius domejausi ka pakainuotu tik pats plokstelinis irenginys, pats kubikas. Bet uzsakant kaip detale iseina brangokai.


Pats kubikas tik 450PLN iki 200m3/h. Va ir atsakymas, kiek realiai kainuoja rekuperatorius, pora kokybiškų ventiliatorių, korpusas filtrams su šilumos/garso izoliacija, keletas daviklių, kaip manot - ar pasiektume 1500LTL???
Įdėtas linkas gamina "širdeles" (šilumokaičius) iki 110.000m3/h. Variantas suprojektuotas 2000m3/h sveria 23kg - paleidžiam per jį savus 150-200m3/h ir turim "spintą pilną aliumo"???
Atsakyti
QUOTE(Vilienė @ 2010 11 29, 22:58)
1. Pamiršot aprašyti (tikiuosi tik aprašyti o ne išspręsti) kondensato SV sistemoje šalinimą.
2. Peršalimo problemos tikrai neturėsite - šilumos šaltinis, žemė yra po vamzdžiu, o šalčio (vamzdis) virš šilumos
3. Bandymai, tiksliai pastebėjote - KOL KAS nerodo. Leiskite sistemai truputi "išsikvėpti", dabar ji dar pilna, akumuliuota. Bandymui siūlyčiau didinti debitą iki 150m3/h - tai realus gryno oro poreikis vidutinei šeimai, su nedidele atsarga. Jei su 150m3/h kokias 7 paras  be perstojo (o jei turėsite automatizuotą vėdinimą - perstojai bus: nobody at home, co2 daliklis) temperatūra išliks teigiama - sveikinu, turit neabejotiną, patikrintą kokybę!
4. Iki šiol galvojau, kad "vamzdis - vamzdyje" yra išskirtinai gartraukiui? Visam namui žadate tai naudoti?
5. Kaip suprantu vandens šilumokaičiui užkrausite viso namo šildymą. Pigi ir efektyvi sistema, bet aš už šildomas grindis - pasilepinsiu, nors ir brangiau instaliuoti.
6. Apsidrauskit būtinai - oras iš san mazgų ištraukiamas +24...+26 su artimu 100proc drėgnumu, vamzdėtame vamzdyje tikrai atšals - va ir turit rasos tašką bei kondensatą. Tas pats su gartraukiu -iš puodo apie 100C, vamzdyje tikrai "apsišlapins".
7. Paduodamą orą į virtuvę gausite iš gyvenamųjų bei miegamųjų, dažniausiai ventiliacija projektuojama taip: padavimas į gyvenamas, ištraukimas iš san mazgų bei virtuvės. Nebent turite kitokią idėją.

1. Kondensato nesprendziau, jo kolkas ten ir nera. Sitoj vietoj ziuriu kiek kitaip. Ziema ten kondensatas nesusidarys, saltas oras yra sausas. Didesne tikimybe vasara. Bet ir cia neproblema, kadangi oras ten eis daugiau maziau nuolatiniu srautu, tai betkokia dregme ar kondensatas keliaus i vedinimo sistema, o tai nera blogai. Dregmes patalpose ir taip truksta, ypac prasidejus sildymo sezonui. Vaikas ir taip neprakvepuoja nakti, drekinam papildomai. Naujam name taip sausa nebus, tikiuosi.
Siandien ar ryt busiu name, nusivesiu ir dregmemati, paziuresim kas isejime ir kas lauke.
2. Taip zemes energija didziule, i gyli irgi ten pastovi apie 9-11 laipsniu temp. Daug energijos reik kad isaldyt.
3. tas akumuliuota man atrodo nieko nevaidina. Esme ta kad perdidelis energijos kiekis, nespesiu as jo atsaldyt, kaip jis vel isils nuo apacios. Tuo labiau, kad realiom salygom nevarysiu kiaura para ant maximumo vedinimo. Kaip ten bebutu arteja salciai, paliksiu pust keliom parom ir paziuresim bandymais. Jokie skaiciavimai cia nepasakys.
4. Taip galvoju naudot visam namui. Tokiu atveju vasara man jis mazintu SV vesinimo efektyvuma, bet pereinamuoju laikotarpiu, pavasari ir rudeni i patalpas nepaduotu nei per salto, nei per silto oro. Jokiu temperaturos suoliu. Jei pastatau dar pasildyma nuo KKK, (yra rekupu su sita funkcija arba bus panaudotas automobilinis salono radiatorius) tai ziema i patalpas eis visiskai komfortiska siluma ir nesausins man oro.
5. Kadangi kaminas atsirado pries daugiau nei 3m, kai dar nebuvau taip uzsikabines uz PN idejos ir "pabijojau susalt", tai namas sildomas KKK per akumuliacine ir visas namas ant grindinio. Sistema skaiciuota gana tiksliai, pgl poreikius, srautus, pralaidumus ir t.t. Instaliuoti buvo brangu, kaip tik katila turiu jau paleist, tai medziagom isleidau kosmosa realiai, bet ir medziagos nekinietiskos.
6. Dregmes bus, bet jei tai tik rasojimas - bedos nera - isnesios su oru lauk. Tiksliau prie KKK ir tada per kamina. Ora panaudosiu maximaliai.
7. Istraukimas is virtuves ir san mazgu aisku privalomas. I virtuve padavimas is svetaines, san mazgai dar galvoju, gal is koridoriuko pakaks, o kiti kambariai tures ir padavima ir istraukima. Palikinet tarpus po durimis nenoriu, garso izoliacija irgi namo kokybinis rodiklis. O ramybe, po darbu, mes seimoje megstam.

QUOTE(sarune+ @ 2010 11 30, 02:21)
Reikėtų jungti į rekuperatorių dvi atšakas, vieną iš "stebuklingo vamzdžio", o kitą tiesiai iš lauko (kas aktualu pavasarį ir rudenį).  Ir perjunginėti pagal poreikį sklendėm srautus.
Pas Dario oro poreikis turėtų būti pakankamas, nes yra 4 vamzdžiai po 110.

Esme ta, kad vamzdziai ne 4 atskiros juostos, o vienas vamzdis isvedziotas pirmyn atgal 4 juostom, kad pasiekti ilgi. Perjungineti, tam tikru tarpiniu oru, aisku, butu neblogai. Padaryti savotiska Bypass.
Atsakyti