Kaip kuro kainos europoje?Agenturos dadėjo kuro mokesti 10d 150lt tai 2 jau nemažai Jei taupus auto manau jau su savo vaziuot nebrangiau išeina?
Na gerbiamieji keliautojai. Ar ne laikas busti iš žiemos miego? Už lango saulutė šviečia, keliauti kviečia...
O jei rimtai - ar ne laikas pradėti dalintis savo planais šiai vasarai?
Mūsų šeimos šios vasaros planas - Lietuva - Austrija - Italija (Venecija) - Kroatija (kažkur trap Splito ir Makarskos) - Vengrija - Lietuva.
Vieną dieną Austrijoje skiriame didžiajam Alpių keliui. Bet paskaitęs atsiliepimus, susirūpinau: ar nereikia papildomai kažkaip paruošti mašiną kelionei per Alpes? T.y. - kad nekaistų stabdžiai (nors mašina su mechanine greičių dėže ir stabdyti galima varikliu - o gal kažko nesuprantu?). Laukiu patyrusių keliautojų patarimų.
O jei rimtai - ar ne laikas pradėti dalintis savo planais šiai vasarai?
Mūsų šeimos šios vasaros planas - Lietuva - Austrija - Italija (Venecija) - Kroatija (kažkur trap Splito ir Makarskos) - Vengrija - Lietuva.
Vieną dieną Austrijoje skiriame didžiajam Alpių keliui. Bet paskaitęs atsiliepimus, susirūpinau: ar nereikia papildomai kažkaip paruošti mašiną kelionei per Alpes? T.y. - kad nekaistų stabdžiai (nors mašina su mechanine greičių dėže ir stabdyti galima varikliu - o gal kažko nesuprantu?). Laukiu patyrusių keliautojų patarimų.
QUOTE(Arturas15 @ 2011 04 06, 21:22)
Vieną dieną Austrijoje skiriame didžiajam Alpių keliui. Bet paskaitęs atsiliepimus, susirūpinau: ar nereikia papildomai kažkaip paruošti mašiną kelionei per Alpes? T.y. - kad nekaistų stabdžiai (nors mašina su mechanine greičių dėže ir stabdyti galima varikliu - o gal kažko nesuprantu?). Laukiu patyrusių keliautojų patarimų.
Juo, deja, neteko važiuoti, bet serpantinų savo kelionėse sutikome daug ir įvairių, manau, automobilistams baisesnių nei šis kelias, tad galiu pasakyti, kad tikrai nereikia nieko baimintis Tiesa, prisiskaičiusi visokių baisybių, kai leidomės į kelionę Norvegijoje, liepiau vyrui nusipirkti papildomas stabdžių kaladėles - neprireikė Tik jei matysit, kad reikia daug stabdyti, stabdykit varikliu, ir viskas bus puiku, na, bet vyrai juk geriau išmano tuos reikalus
Jei vairuotojas ne "zalias lapas", tai tikrai susitvarkysit su visokiais serpantinais aisku gali ir pasitaikyt visko, bet mes pernai irgi vaziavom panasiu i jusu marsrutu, prisiskaitem visokiu nuomoniu, o viskas daug paprasciau buvo tiesa, vandenelis masinoje uzkaito karta, bet pastovejom, atsalo ir tragedijos jokios Masina toks dalykas kad stabdziai ir Kaune gali pakept piko metu kalne pastrigus
QUOTE(zasa @ 2011 04 07, 11:39)
Jei vairuotojas ne "zalias lapas", tai tikrai susitvarkysit su visokiais serpantinais aisku gali ir pasitaikyt visko, bet mes pernai irgi vaziavom panasiu i jusu marsrutu, prisiskaitem visokiu nuomoniu, o viskas daug paprasciau buvo tiesa, vandenelis masinoje uzkaito karta, bet pastovejom, atsalo ir tragedijos jokios Masina toks dalykas kad stabdziai ir Kaune gali pakept piko metu kalne pastrigus
Ką gi, jau nemažai metų, kai esu ne "žalias lapas" , todėl tikiuosi, kad viskas bus gerai. Kaip supratau, velnias ne toks baisus, kaip kartais atrodo. Dėkui visiems už patarimus.
QUOTE(Arturas15 @ 2011 04 08, 08:26)
Ką gi, jau nemažai metų, kai esu ne "žalias lapas" , todėl tikiuosi, kad viskas bus gerai. Kaip supratau, velnias ne toks baisus, kaip kartais atrodo. Dėkui visiems už patarimus.
Del serpantinu Didziajame Alpiu kelyje: taip, jie gan astrus, pats kelimasis status, taciau jei vaziuojama protingai, tai tikrai stabdziu neperkaitinsite (nebent butu kemperis). Jei siam keliui skiriate bent 3-4 val., tai tikrai galesite stoti daugelyje apzvalgos aiksteliu, tuo paciu atvesinsite ir stabdzius. Be to, dazni sustojimai, kai staigiai keiciasi aukstis rekomenduotini ir tuo atveju, jei ekipaze yra asmenu jautriau reguojanciu i aukscio pokycius.
Susidare ispudis, kad vaziuojant siuo keliu nuo Zell am See i pietus, leidziantis nera labai daug aiksteliu, tad isnaudokite kiekviena proga sustoti ir atvesinti stabdzius. Siame ir daugelyje kitu keliu, kur uzsikeliama iki 2 km ir daugiau reik nenustebti, kad benzininiai auto praranda trauka, reik laikyti aukstas apsukas i kalna kylant.
Dar vienas praktinis patarimas - sezono metu sitame kelyje eismas suintensyveja apie pietus, geriausia marsruta pradeti 9 val ar pan. metu ryte, tada maziau eismo, laisvos aiksteles.
QUOTE(Mnnhmer @ 2011 04 09, 14:56)
Del serpantinu Didziajame Alpiu kelyje: taip, jie gan astrus, pats kelimasis status, taciau jei vaziuojama protingai, tai tikrai stabdziu neperkaitinsite (nebent butu kemperis). Jei siam keliui skiriate bent 3-4 val., tai tikrai galesite stoti daugelyje apzvalgos aiksteliu, tuo paciu atvesinsite ir stabdzius. Be to, dazni sustojimai, kai staigiai keiciasi aukstis rekomenduotini ir tuo atveju, jei ekipaze yra asmenu jautriau reguojanciu i aukscio pokycius.
Susidare ispudis, kad vaziuojant siuo keliu nuo Zell am See i pietus, leidziantis nera labai daug aiksteliu, tad isnaudokite kiekviena proga sustoti ir atvesinti stabdzius. Siame ir daugelyje kitu keliu, kur uzsikeliama iki 2 km ir daugiau reik nenustebti, kad benzininiai auto praranda trauka, reik laikyti aukstas apsukas i kalna kylant.
Dar vienas praktinis patarimas - sezono metu sitame kelyje eismas suintensyveja apie pietus, geriausia marsruta pradeti 9 val ar pan. metu ryte, tada maziau eismo, laisvos aiksteles.
Susidare ispudis, kad vaziuojant siuo keliu nuo Zell am See i pietus, leidziantis nera labai daug aiksteliu, tad isnaudokite kiekviena proga sustoti ir atvesinti stabdzius. Siame ir daugelyje kitu keliu, kur uzsikeliama iki 2 km ir daugiau reik nenustebti, kad benzininiai auto praranda trauka, reik laikyti aukstas apsukas i kalna kylant.
Dar vienas praktinis patarimas - sezono metu sitame kelyje eismas suintensyveja apie pietus, geriausia marsruta pradeti 9 val ar pan. metu ryte, tada maziau eismo, laisvos aiksteles.
Dėkui Mnnhmer už profesionalius patarimus. Šiaip visi patarimai tinka, išskyrus kad auto - dyzelinis (bet, kaip supratau, dėl to tik mažiau problemų), tik kad ne pirmos jaunystės .
O dukra ir žmona sunkokai pakelia aukščio skirtumus (patirtis iš skrydžių lėktuvu), taigi stoti teks dažnai... Keliui skirti žadam ne mažiau 4-5 valandų, o išvažiuoti į jį nuo pačio ryto, kad iki vakaro pasiektumėme Veneciją. Tik vienintelis klausimas - kaip tai dienai užsisakyti gerą orą, kad galėtumėme pasimėgauti Alpių grožiu?
mes alpiu kelia nuo 9-10h ryto pradejom vaziuoti, tai 4h trukom viso. stojom daug kur. Benzinas dujos pas mus, tai labai jautesi traukos susilpnejimas aukstai esant, o apacion leidziantis laaabai nepatikdavo ausu uzgulimas staigus.... del aukscio skirtumo..
1.6 matoriukas maziau 4000apsuku nelaike sanaudos apie 28l/100km buvo...
1.6 matoriukas maziau 4000apsuku nelaike sanaudos apie 28l/100km buvo...
Arturai, kas del masinos - svarbu, kad butu tvarkingas auto, isvaziuojant reik tik pasitikrinti stabdzius, dar turekit minty, kad kalnuose labai devisi sankaba, tad begiu perjungimas turi buti apgalvotas, geriau ju daznai nekeisti. D. Alpiu kely praktiskai kilti galima vien antru begiu, kaip Locato sake - negailekit apsuku, variklis atlaikys.
Siaip bent siek tiek patirties turinciam vairuotojui tas Alpiu kelias ir kiti serpantinai tikrai nera baubas, visi vairuotojai draugiski, tad svarbiausia pasiimti gera nuotaika ir "uzsisakyti" ora . Del saugumo verti demesio dabar draudimo bendroviu siulomi variantai, kai su kasko (o kai kur ir privalomu) gauni pagalbos kelyje paketa, kuris galioja ES - geras dalykas del viso pikto.
Del aukscio pasikeitimo: nors absoliuciai daugumai zmoniu poveikio nebuna, taciau teko pasidometi, kad dideliam aukstyje su auto vaziuojant del aukscio poveikio ir dar prisidedancio auto supimo serpantinuose retais atvejais gali pakilti kraujospudis ir pan - tiems, kam aktualu, turekit vaistu. Bendru atveju (patarima dave zmogus, kuris i virsunes iki 5 km kopia), pravercia senas geras Hematogenas - suvalgyti pries kelione/kopima i kalna, kai greit keiciasi aukstis.
Arturai, dar komentaras del keliones link Venecijos: esam vaziave nuo D. Alpiu kelio per Lienz link Silian per Cortina d'Ampezzo (prestizinis Italu ziemos kururtas, ten vyko viena is ziemos Olimpiadu) link Beluno. Kelias nuo Cortinos iki Beluno labai apkrautas, bet siaip patiko labai. GPS siulo greitesni(pusvalandziu) marsruta per Tolmezzo, Udine. Beje, tuose krastuose bunant mano pastebejimas - Lienz butina uzsipilti pilna baka kuro, nes tame mieste jis ir siaip pigensis nei kitur Austrijoje, be to, Italijoje kainos jau kitos.
Sekmes!
Siaip bent siek tiek patirties turinciam vairuotojui tas Alpiu kelias ir kiti serpantinai tikrai nera baubas, visi vairuotojai draugiski, tad svarbiausia pasiimti gera nuotaika ir "uzsisakyti" ora . Del saugumo verti demesio dabar draudimo bendroviu siulomi variantai, kai su kasko (o kai kur ir privalomu) gauni pagalbos kelyje paketa, kuris galioja ES - geras dalykas del viso pikto.
Del aukscio pasikeitimo: nors absoliuciai daugumai zmoniu poveikio nebuna, taciau teko pasidometi, kad dideliam aukstyje su auto vaziuojant del aukscio poveikio ir dar prisidedancio auto supimo serpantinuose retais atvejais gali pakilti kraujospudis ir pan - tiems, kam aktualu, turekit vaistu. Bendru atveju (patarima dave zmogus, kuris i virsunes iki 5 km kopia), pravercia senas geras Hematogenas - suvalgyti pries kelione/kopima i kalna, kai greit keiciasi aukstis.
Arturai, dar komentaras del keliones link Venecijos: esam vaziave nuo D. Alpiu kelio per Lienz link Silian per Cortina d'Ampezzo (prestizinis Italu ziemos kururtas, ten vyko viena is ziemos Olimpiadu) link Beluno. Kelias nuo Cortinos iki Beluno labai apkrautas, bet siaip patiko labai. GPS siulo greitesni(pusvalandziu) marsruta per Tolmezzo, Udine. Beje, tuose krastuose bunant mano pastebejimas - Lienz butina uzsipilti pilna baka kuro, nes tame mieste jis ir siaip pigensis nei kitur Austrijoje, be to, Italijoje kainos jau kitos.
Sekmes!
QUOTE(Mnnhmer @ 2011 04 10, 10:33)
Arturai, dar komentaras del keliones link Venecijos: esam vaziave nuo D. Alpiu kelio per Lienz link Silian per Cortina d'Ampezzo (prestizinis Italu ziemos kururtas, ten vyko viena is ziemos Olimpiadu) link Beluno. Kelias nuo Cortinos iki Beluno labai apkrautas, bet siaip patiko labai. GPS siulo greitesni(pusvalandziu) marsruta per Tolmezzo, Udine. Beje, tuose krastuose bunant mano pastebejimas - Lienz butina uzsipilti pilna baka kuro, nes tame mieste jis ir siaip pigensis nei kitur Austrijoje, be to, Italijoje kainos jau kitos.
Sekmes!
Dar kartą ačiū už patarimus. Dėl kelionės link Venecijos: aš jau buvau svarstęs abu variantus, bet po "kelionės" Google Earth pirmąjį variantą (per Cortina d'Ampezzo) buvau beveik atmetęs, nes jis man pasirodė sudėtingesnis už antrąjį. Bet po tavo patarimo gal rinksiuosi ir pirmąjį variantą (čia po praeitos kelionės - važiavom pagal tavo pasiūlymus ir tikrai nenusivylėm ).
O dabar dėl kelionės nuo Venecijos į Kroatiją. Važiuosim per Triestą, reikia kirsti Slovėnijos kampą. Ar už tą nedidelį atstumą per Slovėniją irgi reikia mokėti už kelius, ar ne?