QUOTE(moodring @ 2010 10 14, 15:29)
Daug dėmesio mano istorija sulaukė
Tas užsakymas buvo siųstas per DPD
viso 3 savaites!!! Antra esmė jog jie man neatsiuntė vieno triusiko. Ir trečia - po beveik mėnesio nuo užsakymo net neturėjo intensijų jo išsiųsti
Tai natūraliai norėjau kad arba man gražintų pinigų, arba atsiųstų triusiką + duotų tikrai normalią nuolaidą o ne kokia 10 procentų kurią turi panaudoti per savaitę. Nes toje situacijoje tikrai buvo už ką.
+ po kurio laiko tikrai užkniso kad jie siunčia tuos savo standartinius atsakymus o ne atsako to ko klausi kol jų neužatakuoji piktesniu tonu. Per mėnesį piktesnis tonas atsiranda net ir didžiausiam pacifistui.
Galbūt tiesiog užknisau, bet įtariu jog tokioje situacijoje jie ir iš DPD už terminų nevykdymą kompensuoti buvo.
Be šio atvejo su Asos neturėjau jokių problemų. O ir tąkart nelikau labai nuskriausta galų gale. Ta prasme su jais tikrai viskas išsprendžiama kliento naudai. Bet žinoma nereikia tylėti
Tiesa tik praėjusią savaitę per savo saskaitą vėl kažką užsisakiau. Kolkas laukiu
Gal aš ne į Asos, o į DPD juodą sąrašą įtraukta
palauk palauk....gausi kokį skudurą, grindims plauti, vietoj užsakytų daiktų
o jei rimtai, man žiauriai keista, kaip jie atsako kažkokiai standartiniais atsakymais. Nu kiek aš turėjau reikalų su jais-visada greit atsako ir atsako į klausimą normaliai. Ne automatas, o kažkokia moteris.
Gal man sekasi