kodėl? nu tikrai nesupratot ar jūs mokate už tai, kokia buhalterė buhalteriją veda? arba už tai, su kokia mašina direktorius važinėja? tai yra intern. parduotuvės išlaidos, kurios formuoja produkto kainą, bet tiesiogiai jums jokio skirtumo, kaip jūs mokėsit.
www.verta.lt - buitine technika www.topshop.lt - laikina pripuciama lova www.grupinis.lt, www.kiauletaupykle.lt - ivairias paslaugas su nuolaidom knygas - is blk.lt
jau visu ir neprisiminsiu pavadinimu... bet dar kazkokiu nusiskundimu neturejau
Moku visad per el.banka, man kazkaip taip priimtiniau ir saugiau atrodo
Dabar va dar yra gera ideja sventem artejant - Dovanu Salis www.dovanusalis.lt
Noriu pasidalinti nemalonumais, kuriuos teko patirti perkant interneto parduotuvėje assorti.lt. Iš pradžių, kai tik pradėjom pirkti čia, man labai patiko - ir kainos nedidelės ir į namus pristato ir asortimentas prekių tikrai didelis (kuris ir dabar dar vis didėja). Tai pliusai šios interneto parduotuvės. Bet, kaip bebūtų gaila, yra ir minusų. Ir jų nemažai, kad po paskutinio nesusipratimo tiesiog nustojau ten pirkti. O nemalonumų buvo tokių: kadangi perkam daug prekių, tai yra pasitaikę, kad prekių tiesiog kai kurių neįdėdavo, nors už jas jau buvo sumokėta internetu. Vienąkart neįdėjo sauskelnių, keliskart pasigedom vaikiškų tyrelių. Dar buvo taip, kad atvežė "Pampers" sauskelnes, kurios buvo brokuotos - pakuotėje ir pačiose sauskelnėse pilna aštrių plastmasės gabalų, sauskelnės nekokybiškos, aštrios, nes nutrindavo vaikui nugarytę iki kraujo (ko perkant iš paprastų parduotuvių nepasitaikydavo). Dar buvo taip, kad užsakyme aiškiai buvo matyti, kokį sauskelnių dydį užsisakėm, o atvežė dydžiu mažesnes. Kantrybė trūko kai, užsisakėm vaikui mišinuką, o atvežė su sugadinta pakuote (ir tikrai ne kurjerio kaltė buvo, nes pati dėžė, kurioje vežtos prekės, nepažeista, grynai tik paties mišinuko pakuotė suardyta, sušlapusi, suspausta). Ir, nors jau kurį laiką buvom pakeitę atvežimo adresą, o senąjį ištrynę, vistiek veždavo pagal senąjį kažkodėl, nors kaskart primindavau, kad adresas pasikeitė. O gražiausiai būdavo, kai paskambindavau pranešti apie šias situacijas, darbuotojai kaltę versdavo vienas ant kito (labai neprofesionalu). Buvo nesusipratimų ir grąžinat pažeistas prekes, bet apie juos geriau nepasakosiu, nes ir taip jau nemažai pripasakojau. Būkit atidžios!
Aš šiais metais Kalėdų dovanų pirkimą išsprendžiau paprastai. Anksčiau lakstydavau po parduotuves, o dabar viską nupirkau www.vivasan-vitasan.lt Nuo sesers ir brolio iki mamos, tik sūnui paprastoje parduotuvėje. Viso gavosi 5 prekės, tai dar sekantiems pirkimams ir nuolaidu kortele gavau. Patikrinau ivedus kortelės kodą, atrodo veikia. Bet aišku dar pirmiausia viską išbandyti reikia, koks prekių poveikis, kad sekančias kada nors pirkti. Dar esu pirkusi www.pigu.lt televizoriu, bet nelabai pigu)) www.fotofabrikas fotoaparatą, šiek tiek užtruko atsiuntimas
tai apie sia firma ir per TV rode ir kiek pamenu dar lapkricio men.kad nemaza sumele susizere pinigu is zmoniu.o prekiu zmones dar po sia diena laukia, bet beprasmiskai.
Man daugiau teko pirkti iš užsienietiškų internetinių parduotuvių. Iš lietuviškų kolkas išbandžiau tik www.aliba.lt ir www.beta.lt ir abi paliko gerą įspūdį. Norėjau dar lempa pirkti iš www.pigu.lt, bet pasiskambinus jiems paklausti ar galesiu grazinti, jei netiks prie koridoriaus interjero mane apgavo, kad negalesiu, tai patikėjau ir nepirkau... :/