QUOTE(laura.s @ 2013 01 09, 09:03)
Esu isbandziusi nemazai internetiniu parduotuviu, jokiu problemu neturejau ir patikimomis galeciau ivardinti gerilesiai.lt, manolesiai.lt, membershop.lt, senukai.lt, assorti.lt, ugio.lt.
Taciau apie www.pegasas.lt negaliu pasakyti nieko gero. Prieš Kalėdas (gruodžio13 d.) sumaniau užsisakyti knygų. Išsirinkau tikrai už nemažą sumą. Pristatymo sąlygose parašyta: pristatome per 2, o jei užsakyta po 12 val., per 3 darbo dienas. Ką gi, laukiu... Praėjo 4 dienos, prekių neturiu, skambinu nurodytu telefonu, man pasako, kad dėl blogų oro sąlygų pristatymai vėluoja, bet iki Kalėdų tikrai pristatysime. Patikiu ir laukiu... O be reikalo, nes prekių taip ir nėra... Skambinu, rašau elektroninį paklausimą (jau po Kalėdų), man pasako, kad pasiaiškins, atsiųs į elektroninį paštą siuntos numeriuką. Deja, vėl nieko, nei laiško, nei skambučio... Dar kartą skambinu, jau kalbu labai piktai ir griežtai, vėl ta pati dainelė - tuoj viską išsiaiškinsim, su jumis susisieks atsakingas darbuotojas.Deja... Siuntą dar po vieno grasinančio skambučio pagaliau gaunu - bet jau ne tik po Kalėdų, bet ir po Naujųjų!!! Ką gi, išpakuoju ir netenku žado - knygos sudrėkę ir susibangavę, vienos viršelis atsiklijavęs! Vėl skambinu ir klausiu kaip grąžinti nekokybiškas prekes, o jie man vėl tą patį - tuoj su jumis susisieks atsakingas darbuotojas... Palaukiu 2 dienas, bet taip ir nesulaukiu to jų darbuotojo skambučio. Taigi, nepasitikėkit gerai žinomu ,,Pegaso" vardu, nes jie nejaučia jokios pagarbos klientui ir aptarnauja siaubingai.
o mums su pegasas,lt buvo visiškai priešingai
sausio 19(šeštadienį) užsakiau knygeles iš vaikų išpardavimo akcijos, tai 22 d.(antradienį) popiet jau paskambino kurjeris pasitikslinti ar esam namie ir atvežė mūsų pirkinį. Kaip internete ir rašo per 2 d.d.
Dar, jei galima taip pavadinti, pirkom iš www.drekintuvai.lt oro drėkintuvą. Interneto svetainėje išsirinkau ką noriu pirkti. Kadangi buvo tas juodasis prieššventinis laikotarpis, kai eismo sąlygos buvo neįmanomos ir kurjerių užimtumas neįtikėtinas, nusprendžiau paskambinti ir paklausti kas ir kaip, kiek reikėtų laukti savo prekės. Man patarė atvažiuoti tiesiai pas juos ir įsigyti prekę vietoje. Vyras nuvažiavo ir sako: man tokį ir tokį drėkintuvą už tiek ir tiek duokit. Pardavėjas atsakė, kad nei vienas jų turimas drėkintuvas tiek mažai nekainuoja. Tuomet vyras sako :"mano žmona skambino ir tikslinosi, jai buvo pasakyta, kad prekę tikrai turite". Išlindo moteriškė iš kabineto ir sako, kad tikrai skambinau.
Taigi mums tikusią ir patikusią prekę "internetu" pavyko įsigyti 70Lt pigiau, nei ji realiai kainuoja salone
Beje, tas pats drėkintuvas tuo metu "puikiojoje" pigu.lt parduotuvėje "su didele nuolaida" kainavo daugiau, nei jo kaina buvo drekintuvai.lt salone, ką jau šnekėti apie internetinės jų parduotuvės kainą