na, aš esu pirkusi iš:
hiperfarma.lt - viskas liuks, tik tiek, kad teko mokėt 12lt už pristatymą, nes neviršijau 150lt, mokėjau grynais pristatymo metu.
lesis.lt - nesiskundžiu, pigiau lęšiams skystį nusipirkau nei šiaip optikose, sesuo pirko lęšius, irgi džiaugėsi, kad sutaupė, aišku, teko mokėt už pristatymą paštu, bet vis tiek apsimokėjo.
ekopirk.lt - labai greitai pristatė, apmokėjusi buvau spaudos kioske, nemokamai kažkokį savo žurnaliuką pridėjo.
e-maximoj užsiregistravau, bet taip ir nespėjau išbandyt, kol buvo nemokamas pristatymas
nes šiaip maxima labai arti, galiu pati nueiti, tik retais atvejais, pvz vėlai vakare tingisi, bet, kiek žiūrėjau, tik iki 21val veža, tai.. labiau norėčiau e-rimi, nes tooooli, o labai mėgdavau hyper rimi, kai gyvenau kitoj vietoj.
lekiam.lt kartą žadėjau apmokėt, bet paskui kito kainos kambarių, tai mano rezervacija pigesne kaina neužsiskaitė. teko rezervuot kitur lovas ir mokėjau tada jau grynais.
husse.lt - tikrai verta dėmesio parduotuvė, nes geros kokybės maistas pigiau nei perkant kikoje arba veterinarijoje (aišku, kurie perka maximoj ėdalus, su manim nesutiks), šiaip labai greitai pristato į namus ar darbą, jei gyvūnėlis serga kokia liga ar pan., galima telefonu susitarus gauti ir spec maisto, kurio į puslapį nededa.
bioderma.lt labai gražiai internetu konsultavo, pasiūlė nemokamai atsiųsti mėginukų, bet nežinau, kas ten per kurjeriai, kad dar reikia jų ieškot ir derint, kur ir kaip gauti mėginius, lyg ir išsiuntė pakartotinai, bet tada iš viso jokių žinių. tik nėra ko pykti, kai nesumokėjau nė cento.
na, papildysiu, jei dar prisiminsiu. gerai, kad niekad ant sukčių neužtaikiau. šiaip beveik visur galima mandagiai išsakyti pageidavimus, norus, pasiūlymus, susitarti, susižinoti.. tik ar visada taip darome? ar paskambiname? ar parašome? ar būname mandagūs? nes kiek pati dirbu su žmonėmis, padėkos nesulauksi, niekas nepasidžiaugia, nepagiria, bet kai vos tik kas negerai, piktinasi.. dažnai pačios parduotuvės ir nuolaidas suteikia ir informacijos apie prekes suteikia, kiek prašo, atsako į pačius keisčiausius klausimus, stengiasi dėl kliento, todėl nebijokite pranešti, jei dėl pašto ar kurjerių kaltės kažkas vyko nesklandžiai, pardavėjai dažnai net nesužino, kad kažkas buvo negerai, drąsiai parašykite atsiliepimą po apsipirkimo, taip pardavėjai žinos, ar gerai atlieka savo darbą