QUOTE(ambre @ 2010 10 19, 08:44)
Nelabai supratau kaip Ytong reiktų sutvarkyt iki galo? koks storis tada optimalesnis būtų?
Dar galvojam apie bpIcf blokelius...
(na bet kaip per karą- nei vieno sumuštinio neduodat
)
Problema tame, kad- o kaip aš Jums parinksiu? Jei pasakysiu, kad pusmetriniam YTONG dėti 20 cm minkšto šiltinimo ir įrengti ventiliuojamą fasadą- pasiųsite ant trijų raidžių. Jei pasakysiu, kad sutvarkius fasadą, statyti galingus drėgmės surinkėjus, ir
YTONG papildomai įrengti šiltinimą iš vidaus- vėl pasiųsite ten pat.
Kas kita su liktiniais klojiniais. Renkatės pageidaujamą storį- ir jokių problemų. Tiksliau, viena vis tik bus. Kai tarp liktinių klojinių Standarto sienai, ir liktinių klojinių Pasyviai sienai skirtumas tik keli tūkstančiai- sunku bus surasti kalkuliatoriumi ir kokia tai logika paremtą argumentą, kodėl neturėtumėte eiti iki galo, ir statytis Pasyvų namą
P.S. Jei jau YTONG: kuo storesni- tuo geriau.
Papildyta:
QUOTE(Giedruolė @ 2010 10 19, 09:51)
Šiame ir kituose pvz rodote trisluoksnes sienas... O šta dvisluoksnę man tokią parodykit, tai gal ir patikėsiu
Štai ir čia 55psl. rodoma tik su smeigėm, o 39psl. aiškiai parodyta ir parašyta, kad reikalingi klijai ir smeigės tinkuojamam fasaduo tikrai nesinorėtų prisidaryti bėdų... Lango įstatymas irgi juokingai parodytas, neskaitant kad parodytas akivaizdus šalčio tiltas 51psl. bet ir pats tvirtinimas ant kronšteinų 50psl. fiziškai toks neįmanomas, o štai išnešus tą langą ant tų kronšteinų už mūro ribos, viskas atrodytų liuks. 53psl - absurdas visiškas kam ta izoliacija ten užleidinėjama, jei iš to naudos jokios... reiktų visą tą išsikišimą apsiūti Eps'u ir būtų liuks
Tai kad kalba ir buvo apie trisluoksnę...
Jei jau apie dvisluoksnę. Pradėkime nuo A:
1. Klijai reikalingi pagrinde tam, kad kietos plokštės nebūtų po įtampą (kompensuoti sienų nelygumus). Plonesnio šiltinimo praktika (
kai minusinės temperatūros pasiekia drėgną buterbrodą, ir šiltinimas sėkmingai atsiskiria nuo mūro, bei laikosi vien ant smeigių) jau įrodė, kad šiltinimui klijai beveik tik tam ir reikalingi.
2. Kitas niuansas- PIR/PUR savybės. Porose po slėgiu įkalintos dujos veržiasi lauk, ir šiltinimo charakteristikos su metais prastėja. ES tai dar nėra įprasta, tačiau JAV šalia stebuklingų PIR/PUR charakteristikų (dangomis neapsaugotų), skliausteliuose įdedamas kiek kuklesnis skaičius (arba rodomas vien šis skaičius)- per (iš atminties) 6 metus išsibesdėjusios PIR/PUR charakteristikos. Folija (bet kokia įprastai naudojama danga) apsaugo PIR/PUR nuo išsibesdėjimo- tačiau taip dengtam šiltinimui būtų sudėtinga parinkti klijus.
Suvedus šiuos du punktus, gauname išvadą: šiltinimas be klijų arba šiltinimas nuvilkta plokšte. Skirtingai nei karkasui, stogui, trisluoksniam mūrui ar pan.- dvisluoksnei tinkuojamai atitvarai buterbrodų dar nėra daug prikepta. Dažniausiai siūlomi tradiciniai variantai, tačiau ten plokštės nuvilktos- o tai prieštarauja anksčiau paminėtam 2 punktui (
yra PIR/PUR žymėjimas *** WAP nuvilktai plokštei). Bijau burti, nes tiksliai nežinau: gal būt ten problema išspręsta, parenkant mišinius? Gal paprasčiausiai dar neužtikau plokštės su specialia danga tinkavimui?
P.S. Juk nurodžiau konkretų 55 psl.
Pati esate kalta, kad dar pasižvalgėte aplink, ir dėl to taip susinervinote.