Su praėjusia švente, mielos kolegės!
Pasidalinkit patirtimi, ką darot su mokinių savęs vetinimu po pamokos: ar jie kiekvieną pamoką save vertina? ar tai daro raštu? kiek laiko tam sugaištate? ir pan.
Pas mane tai kažkoks košmaras. Mano trečiokai, bet labai sunkiai visa tai vyksta. Jei reikia pav. atsistoti tiems, kas išmoko puikiai - tai stojasi beveik visi, kad ir nieko nemoka, pažiūri ką daro draugas. Jei duodu parašyt - irgi vertina save neadekvačiai.
Paruošt savęs vertinimo užduotėlėms kaskart reikia ir laiko, ir investicijų (popierius, dažai...). O ir pamokose nieko nespėjam padaryt, nelieka laiko tokiems dalykams. Papasakokit kaip jūs darote. Ačiū.
Mielos kolegės,
Jau esu prašiusi, gal turite muzikinę Kalėdinę pasaką ar vaidinimą, kuris tiktų visų klasių pradinukams? Jei pasidalintumėte, būtų malonu.
Papildyta:
Apie kokį savęs vertinimą kalbate kiekvieną pamoką? Ar pas Jus taip nutarta?
Jau esu prašiusi, gal turite muzikinę Kalėdinę pasaką ar vaidinimą, kuris tiktų visų klasių pradinukams? Jei pasidalintumėte, būtų malonu.
Papildyta:
QUOTE(Iruciukass @ 2010 10 06, 16:35)
Su praėjusia švente, mielos kolegės!
Pasidalinkit patirtimi, ką darot su mokinių savęs vetinimu po pamokos: ar jie kiekvieną pamoką save vertina? ar tai daro raštu? kiek laiko tam sugaištate? ir pan.
Pas mane tai kažkoks košmaras. Mano trečiokai, bet labai sunkiai visa tai vyksta. Jei reikia pav. atsistoti tiems, kas išmoko puikiai - tai stojasi beveik visi, kad ir nieko nemoka, pažiūri ką daro draugas. Jei duodu parašyt - irgi vertina save neadekvačiai.
Paruošt savęs vertinimo užduotėlėms kaskart reikia ir laiko, ir investicijų (popierius, dažai...). O ir pamokose nieko nespėjam padaryt, nelieka laiko tokiems dalykams. Papasakokit kaip jūs darote. Ačiū.
Pasidalinkit patirtimi, ką darot su mokinių savęs vetinimu po pamokos: ar jie kiekvieną pamoką save vertina? ar tai daro raštu? kiek laiko tam sugaištate? ir pan.
Pas mane tai kažkoks košmaras. Mano trečiokai, bet labai sunkiai visa tai vyksta. Jei reikia pav. atsistoti tiems, kas išmoko puikiai - tai stojasi beveik visi, kad ir nieko nemoka, pažiūri ką daro draugas. Jei duodu parašyt - irgi vertina save neadekvačiai.
Paruošt savęs vertinimo užduotėlėms kaskart reikia ir laiko, ir investicijų (popierius, dažai...). O ir pamokose nieko nespėjam padaryt, nelieka laiko tokiems dalykams. Papasakokit kaip jūs darote. Ačiū.
Apie kokį savęs vertinimą kalbate kiekvieną pamoką? Ar pas Jus taip nutarta?
Apie kokį savęs vertinimą kalbate kiekvieną pamoką? Ar pas Jus taip nutarta?
Tiesiog visi dabar "svaigsta" apie grįžtamąjį ryšį, refleksiją...
Ar ši pamoka Tau buvo įdomi?
Ar šios pamokos tema tau buvo svarbi?
Ar šios pamokos veikla tau patiko?
Ar aktyviai dalyvavai šioje pamokoje ?
Ar pateikta informacija Tau aiški, suprantama?
Girdėjau, kad mokiniai pamokas vertina klijuodami lipnius spalvotus lapelius (o tai vėl kainuoja...) ar sugalvojami kazkokie tai ženklai ar veiksmai? Tai ir klausiu, ar tai darote kasdien, ar tik retkarčiais?
Nezinau, ar aiškiai paklausiau, bet jei kas nors supratote - pasidalinkite....
Pas mus pernai buvo auditas, tai kiekvienai pamokai ruošdavau klausimus įsivertinimui( pvz.ką naujo sužinojai,ką išmokai per pamoką,ar pats atlikai užduotis ar prireikė draugų ar mokytojos pagalbos...)O šiemet darau tik kartais,nes tikrai reikia daug laiko , popieriaus ir dažų, o mokykloje nieko negaunam.Vaikai ant suolų turi 3 spalvų rutuliukus, tai kas viską suprato kelia pvz.raudonus,kas nelabai -žalius, o kas nieko nesuprato-juodus.Tai jie jau įprato ir nemeluoja,nes žino, kad jei pakels juodą,tai pulsiu aiškinti dar kartą
QUOTE(kara117 @ 2010 10 06, 17:29)
Pas mus pernai buvo auditas, tai kiekvienai pamokai ruošdavau klausimus įsivertinimui( pvz.ką naujo sužinojai,ką išmokai per pamoką,ar pats atlikai užduotis ar prireikė draugų ar mokytojos pagalbos...)O šiemet darau tik kartais,nes tikrai reikia daug laiko , popieriaus ir dažų, o mokykloje nieko negaunam.Vaikai ant suolų turi 3 spalvų rutuliukus, tai kas viską suprato kelia pvz.raudonus,kas nelabai -žalius, o kas nieko nesuprato-juodus.Tai jie jau įprato ir nemeluoja,nes žino, kad jei pakels juodą,tai pulsiu aiškinti dar kartą
O kur tuos vaikų atsakymus kaupiate, saugote ar išmetate?
Sveikos
Noriu į jūsų būrį. Nuo lapkričio mėn. pradedu dirbti, tai bus pirmas mano pedagoginis darbas, baisoka. Bet labai noriu dirbti
Gal galit patarti kur naudinga paskaitinėti, kur internete rasti papildomų, įdomių užduotėlių 3-4kl. vaikams.
Noriu į jūsų būrį. Nuo lapkričio mėn. pradedu dirbti, tai bus pirmas mano pedagoginis darbas, baisoka. Bet labai noriu dirbti
Gal galit patarti kur naudinga paskaitinėti, kur internete rasti papildomų, įdomių užduotėlių 3-4kl. vaikams.
QUOTE(Iruciukass @ 2010 10 06, 18:08)
Apie kokį savęs vertinimą kalbate kiekvieną pamoką? Ar pas Jus taip nutarta?
Tiesiog visi dabar "svaigsta" apie grįžtamąjį ryšį, refleksiją...
Ar ši pamoka Tau buvo įdomi?
Ar šios pamokos tema tau buvo svarbi?
Ar šios pamokos veikla tau patiko?
Ar aktyviai dalyvavai šioje pamokoje ?
Ar pateikta informacija Tau aiški, suprantama?
Girdėjau, kad mokiniai pamokas vertina klijuodami lipnius spalvotus lapelius (o tai vėl kainuoja...) ar sugalvojami kazkokie tai ženklai ar veiksmai? Tai ir klausiu, ar tai darote kasdien, ar tik retkarčiais?
Nezinau, ar aiškiai paklausiau, bet jei kas nors supratote - pasidalinkite....
Tiesiog visi dabar "svaigsta" apie grįžtamąjį ryšį, refleksiją...
Ar ši pamoka Tau buvo įdomi?
Ar šios pamokos tema tau buvo svarbi?
Ar šios pamokos veikla tau patiko?
Ar aktyviai dalyvavai šioje pamokoje ?
Ar pateikta informacija Tau aiški, suprantama?
Girdėjau, kad mokiniai pamokas vertina klijuodami lipnius spalvotus lapelius (o tai vėl kainuoja...) ar sugalvojami kazkokie tai ženklai ar veiksmai? Tai ir klausiu, ar tai darote kasdien, ar tik retkarčiais?
Nezinau, ar aiškiai paklausiau, bet jei kas nors supratote - pasidalinkite....
Mes tai anksciau piesdavome zmogaus galva pagal tam tikrus klausimus. reikes paieskoti , jeigu rasiu ikelsiu i pasta
QUOTE(Iruciukass @ 2010 10 06, 17:08)
Apie kokį savęs vertinimą kalbate kiekvieną pamoką? Ar pas Jus taip nutarta?
Tiesiog visi dabar "svaigsta" apie grįžtamąjį ryšį, refleksiją...
Ar ši pamoka Tau buvo įdomi?
Ar šios pamokos tema tau buvo svarbi?
Ar šios pamokos veikla tau patiko?
Ar aktyviai dalyvavai šioje pamokoje ?
Ar pateikta informacija Tau aiški, suprantama?
Girdėjau, kad mokiniai pamokas vertina klijuodami lipnius spalvotus lapelius (o tai vėl kainuoja...) ar sugalvojami kazkokie tai ženklai ar veiksmai? Tai ir klausiu, ar tai darote kasdien, ar tik retkarčiais?
Nezinau, ar aiškiai paklausiau, bet jei kas nors supratote - pasidalinkite....
Tiesiog visi dabar "svaigsta" apie grįžtamąjį ryšį, refleksiją...
Ar ši pamoka Tau buvo įdomi?
Ar šios pamokos tema tau buvo svarbi?
Ar šios pamokos veikla tau patiko?
Ar aktyviai dalyvavai šioje pamokoje ?
Ar pateikta informacija Tau aiški, suprantama?
Girdėjau, kad mokiniai pamokas vertina klijuodami lipnius spalvotus lapelius (o tai vėl kainuoja...) ar sugalvojami kazkokie tai ženklai ar veiksmai? Tai ir klausiu, ar tai darote kasdien, ar tik retkarčiais?
Nezinau, ar aiškiai paklausiau, bet jei kas nors supratote - pasidalinkite....
Pamokos pabaigoje trumpą apklausą pravedu, mokiniai žodžiu atsako, bet ir tai ne kiekvieną pamoką ir ne taip plačiai, nes tai užima laiko.
QUOTE(Iruciukass @ 2010 10 06, 18:57)
O kur tuos vaikų atsakymus kaupiate, saugote ar išmetate?
Kiekvienas vaikas turi aplanką, kur kaupia piešinius, testus,rašinėlius,anketas...tai ir tuos lapelius su atsakymais.Tėvam parodau per tėvų susirinkimą, o metų pabaigoje atiduodu vaikams
QUOTE(elimak7 @ 2010 10 06, 18:19)
Mes tai anksciau piesdavome zmogaus galva pagal tam tikrus klausimus. reikes paieskoti , jeigu rasiu ikelsiu i pasta
Labai įdomu, norėčiau ir aš taip pabandyti, nes kol kas tą darau tik kai tikrina pamokas ir naudoju spalvas (vaikai pakelia)
sveikos. su jau speta pamirsti profesine svente laikykites ir laikykimes moteriskes
Girdėjot kaip Jiezne mokytojai šventė ???