Apie išleistuves gal kada pati Indrė atsakys. O kad vaikai neparodė nepasitenkinimo dėl suzukiškų diplomų, tai suprantama jie dar neišprotėjo
Bet jei mergaitė sakė, kad jos mama kalbėjusi apie suplėšymą ir išmetimą, tai labiausiai tikėtina, kad neišgalvojo. Juk ketvirtokė, ne darželinukė.
Kaip konkrečiai buvo vaikams pasakyta, kad jų klasė gali būti perorganizuota į tradicinę, tai negirdėjau, bet kad nieks nesakė "jus išmesim" tai jau tikrai.
Aišku, kad netinka santykius aiškintis prie vaikų. Tik kad jau gerokai prieš tą nesutarimą visus tuos keletą metų vaikai papasakodavo kokio nors menko įvykėlio sonatiškas interpretacijas (pvz., viena mergaitė pasibėdavojo, kad artėjant spektakliui vaikai Sonatos paklausė: "Kodėl nešoksite vaidinime?", o Sonata atsakė: "Dėja manęs neleidžia". O iš tikrųjų Dėjai nešovė į galvą apsunkinti Sonatą, tuo metu jau buvusią su kaip reikiant pilvuku, strapaliojimu scenoje. Matyt reikėjo dėl visa ko pasiūlyt...) Čia leidau sau nukrypti į detales, kad matytųsi, kokio lygio nesusipratimėliai, tačiau jei jie keletą metų vis nutekėdavo iki vaikų... O ir iš viso jų galėjo nebūti.
Na gerai, sakykim, kad ir Dėja gal kada neišgirdo Sonatos, gal kada jos nesuprato, bet kodėl kitoms sekasi kitaip? Kodėl kitos Dėją labai gerbia ir ja džiaugiasi? Tikrai ne iš baimės dėl darbo vietos. Matytumėt, kaip, pvz., Rykantė "sukasi" kitose srityse. Jei norėtų, ir pelningesnį, ir mažiau išsunkiantį darbą susirastų, ir tikrai nesijaustų savęs nerealizavusi. Aš pati mečiau leidybą, į kurią bet kada galiu sugrįžti, ir kurioj man gerai sekėsi (be to, labai patogu gali atlikt darbą patogiu laiku, nusiųst internetu, net darbe pasirodyt nereikia; ir uždirbdavau daugiau). Vilmai siūlė darbą prie pat namų nereiktų trankytis keliais mikriais iš Garliavos. Panašiai ir su kitomis. Jei pasirinkom dirbti čia tai todėl kad Dėja yra visai kitokia, nei dauguma vadovų: jos mokyklos vizija labai pranoksta standartinę mokyklą; prie jos nesi pavaldinė su ja galima kurti kartu; be to, mokykla yra jos misija, o ne pinigų šaltinis atvirkščiai, mokyklos kūrimas tik "nudrenuoja". Taigi pasirinkom būti su ja, nes su ja yra šansų sukurti bent trupučiuką geresnę mokyklą.
QUOTE(#Mia# @ 2007 06 15, 16:56)
Liko didele nuoskauda ir pyktis, kad niekas nesistenge palengvinti mokytoju kaitos, bet atvirksciai, visa nepasitenkina ir tarpusavio pykcius liedavo prie vaiku ir ant vaiku (cia apibendrinimas, jei ka).
Tai jau tikrai apibendrinimas... Stengėsi, dar ir kaip stengėsi. O kaip, Mia, reikėjo tą padaryti?
Pirmaisiais metais Sonata man keletą kartų nuliejo garą apie Dėją, nors nieko konkretaus nepasakydavo, tik "Dėja manęs negirdi". Siūliau nutaikyt progą, kai galės ramiai prisėsti, ir eit pasikalbėti asmeniškai. Vėliau pradėjo mano mamai (kuri dirba sekretore "Vėtrungėje") ant Dėjos varyt. Mano mama, aišku viskuo patikėjo, nes ir taip visa "Vėtrungė" pila, stebindama fantazijos lakumu. O bjauriausia, kad aš pati keletą kartų girdėjau, kai Sonata ką nors tokio tėvams nuliedavo, kai šie ateidavo vaikų pasiimti
Maniau, kad tėvai atsirinks, bet, matyt, nuolat tai girdint sunku besusigaudyti. Na gerai, Dėja ne kompresėlis, neišliūliuos įskaudintos Sonatos, bet apskritai, tai "kompresėliai" neatlaikytų visų tų pamazgų, kokios įvairių žmonių taip masiškai buvo pilamos ant Dėjos nuo pat mokyklos pradžios. Visų mūsų charakeriai turi dvi medalio puses.
Kai jau situacija taip išsirutuliojo, tai matyt, kad iš visų (ne iš dviejų) pusių buvo klaidų ir neteisybių. Labai gaila. Iš tiesų ši ketvirtoji klasė buvo tradicinio ugdymo klasė su pagerinimu samdant kai kuriuos specialistus. Ši klasė negavo to, kas pagal Suzuki metodiką yra vienas svarbiausių dalykų: glaudus tėvų ir mokytojų bendradarbiavimas ir susiklausymas. Šiaip tai visiems skaudoka pamokėlė...