P.S.bet taip kaip Deja dirba su maziukais yra fantastika. Todel, tevai leide kelis metus vaikus i uzsiemimus, kelis metus lauke tos pacios dvasios ir mokykloje.
[/quote]
Mia, bet fenomenas ir yra tas, kad Deja ir su vyresniais dirba labai gerai. Taip pat dirba ir mano vaiko mokytoja. O kaip ta dvasia ipusti ir isvengti atsitiktinio zmogaus uz mokytojo stalo? Negali gi Deja ar kita gera mokytoja atsistoti uz 8-10 klasiu vairo, neklonuosi gi ju. Su klase dirba konkretus mokytojas, ir jei jis Suzukio ar kita humanistine filosofija suvokia tik teoriskai?
Siaip, praktiniu poziuriu tikrai butu idomu, ar be sitos ketvirtos klases, kitu tevai taip pat neranda "tos pacios dvasios"?
QUOTE(PanelėRožė @ 2007 06 14, 14:41)
ogo, tėvai turi susirasti mokytoja. liberalizmas čia ar anarchija?
na kai netinka pasiulyta mokytoja, tada belieka ieskotis tinkamos...
p.s. na kaip gaila, kad tokia suzuki tik viena mokykla, tai taip ir atsiranda norinciu ja pabaksnoti, o butu ju 100 kaip kokiu kitu tradiciniu ir butu taika ir draugyste , nes nebutu i ka durti visos vienodai pilkos ir nuobodzios.... o gal atvirksciai visos tokios ryskios, kad tik Suzukiai priteme, tai va juos ir pabaksnokim, nes va kitur tai viskas medum tepta...
aisku, gerai viskas super, bet kai asmeniniai nesusipratimai perkeliami ant visos mokyklos tai jau sory....
nesu uzsimerkus matau situacija realiai ir kritiskai... o kai ir palyginti galiu su taip vadinama super gera tradicine mokykla ir suzuki mokyla tai darau tik viena isvada, kad visi pasibadymai baigsis, kai ir mokyklos adminstracija pagaliau prades dirbti suzukietiskai, o ne kiekviena diena irodines, kad Lietuvoje nera talentu ir nereikia net stengtis juos atrasti...
na nesakykit keista, kai admisnistracija tiesiogiai kenkia, formuoja iskreipta vaizda, atvirai daro spaudima pedagogams, dezimformuoja tevus del ugdymo salygu ir ikainiu, o svietimo skyriui dzin, nors miesto taryba prieme sprendima, kad si mokykla turi buti isteigta...
QUOTE(JURĖ @ 2007 06 14, 15:04)
Sveiki dalyviai,
Gal kas susidurete ir kokie atsiliepimai apie kitiems metams pirmoku mokytojas Indre ir kokias kvalifikacines
Gal kas susidurete ir kokie atsiliepimai apie kitiems metams pirmoku mokytojas Indre ir kokias kvalifikacines
As susiduriau, mokino mano dukryte rasybos/skaiciavimo, kai jai buvo 5 metai (vakariniuose uzsiemimuose). Norejau, kad si mokytoja butu sunaus mokytoja, bet sunus keliauja i priesmokykline, o si mokytoja tures pirmokus. Del mokslu rezultatu negaliu nieko pasakyti, bet del gebejimo uzsiimti su vaikais, energijos, poziurio - man labai patiko.
QUOTE(prabegom @ 2007 06 14, 15:04)
Mia, bet fenomenas ir yra tas, kad Deja ir su vyresniais dirba labai gerai. Taip pat dirba ir mano vaiko mokytoja. O kaip ta dvasia ipusti ir isvengti atsitiktinio zmogaus uz mokytojo stalo? Negali gi Deja ar kita gera mokytoja atsistoti uz 8-10 klasiu vairo, neklonuosi gi ju. Su klase dirba konkretus mokytojas, ir jei jis Suzukio ar kita humanistine filosofija suvokia tik teoriskai?
Vyresniems reikia ne tik gerai dainuoti, bet ir moketi prie ju prieiti. O jei nera priejimo? Buvo pasiulymas, kad Deja vestu ir kitas pamokas - atsisakem, nes:
1. vyresni aklai nepaklusta ir salia nera mamu, kurio nuramintu.
2. jei juos pagasdina isvarymu is klases ketvirtokai ir iseina (ka veikia visa pamoka mokytojai neidomu)
3. Asmeninius santykius aiskinasi prie vaiku....
Ir tas atsitinka,kad Suzuki mokymo teorija Deja suvokia, taciau kai ja reikia pritaikyti darbe mokykloje issiliejama ant vaiku.
QUOTE(JURĖ @ 2007 06 14, 15:04)
Sveiki dalyviai,
Gal kas susidurete ir kokie atsiliepimai apie kitiems metams pirmoku mokytojas Indre ir kokias kvalifikacines
Gal kas susidurete ir kokie atsiliepimai apie kitiems metams pirmoku mokytojas Indre ir kokias kvalifikacines
Siaip gera mokytoja, labai uzsiima su vaikais. Tik gruodi sake, kad ruosiasi isleisti klase ir bandyti pastoti. Tai jei vietoj jos gris Odeta viskas bus labai gerai, o jei nepataikysit ant mokytojos - verksit (kartu su vaikais).
Papildyta:
QUOTE(Eilina @ 2007 06 14, 15:07)
aisku, gerai viskas super, bet kai asmeniniai nesusipratimai perkeliami ant visos mokyklos tai jau sory....
Ne ant visos mokyklos, tik kai kuriu klasiu vaiku.
O jei is kitos puses: yra 8 klases ir is ju 1 klase yra nurasyti vaikai (Dejos zodziai), kur kiekvieno vaiko talentas, priejimas prie kiekvieno vaiko ir t.t.?
[quote=#Mia#,2007 06 14, 16:23]
Siaip gera mokytoja, labai uzsiima su vaikais. Tik gruodi sake, kad ruosiasi isleisti klase ir bandyti pastoti. Tai jei vietoj jos gris Odeta viskas bus labai gerai, o jei nepataikysit ant mokytojos - verksit (kartu su vaikais).
Tai kad ji busimu pirmoku klase formuoja. O ka apie Rolanda mokytoja? Ji pries tai priesmokyklinukus turejo, dabar jie - busimi pirmokai.
Siaip gera mokytoja, labai uzsiima su vaikais. Tik gruodi sake, kad ruosiasi isleisti klase ir bandyti pastoti. Tai jei vietoj jos gris Odeta viskas bus labai gerai, o jei nepataikysit ant mokytojos - verksit (kartu su vaikais).
Tai kad ji busimu pirmoku klase formuoja. O ka apie Rolanda mokytoja? Ji pries tai priesmokyklinukus turejo, dabar jie - busimi pirmokai.
QUOTE(JURĖ @ 2007 06 14, 16:01)
Tai kad ji busimu pirmoku klase formuoja. O ka apie Rolanda mokytoja? Ji pries tai priesmokyklinukus turejo, dabar jie - busimi pirmokai.
Tai arba persigalvojo, arba bandys pastoti ir tada: jei vietoj jos gris Odeta (nes jos vaikiukui kazkada rudeni vieni sueis) - labai nuostabi mokytoja- tikrai dziaugsites, arba kaip pasiseks - jei Ausrine uzjauciu (bet konfliktu su Deja nebus, muzikuos, vaidins spektakliuose...), jei kazkas kitas nezinau.
Apie Rolanda nezinau, ziema kalbejau su vieno berniuko tevu - tai buvo patenkintas, bet asmenines nuomones neturiu.
QUOTE(#Mia# @ 2007 06 14, 15:23)
O jei is kitos puses: yra 8 klases ir is ju 1 klase yra nurasyti vaikai (Dejos zodziai), kur kiekvieno vaiko talentas, priejimas prie kiekvieno vaiko ir t.t.?
na jusu vaikus greiciau nurase ne Dėja, o jusu klases mokytoja....
nes juk jusu vaikai puikiai muzikuoja, teko ne karta girdeti uz duru kaip jie dainuoja per muzikos pamokas.... kol maniskis nelanke sios mokyklos maniau, kad cia koks isskirtiniu vaiku choras kaip kokia pop grupe Olialia, o pasirodo tai buvo siumetiniai ketvirtokai na o tai ne vien gi jusu vaiku rezultatas bet ir nemazas Dejos indelis, ar ne taip...
o del klases klimato, mokytoju kaitos ir daug kitu kokybiniu klases dalyku, kaip, kad ir isleistuviu tiesiogiai yra atsakinga klases mokytojos ir vaiku tevu darni komanda. aisku siai komadai tona uzduoda mokytoja. O jei jis ne koks ateina tevams laikas tarti savo zodi, juolab, kad Suzukieciai ne is kelmo spirti teveliai...
zinau ka kalbu, pati idejau nemazai pastangu kad mano vaikas mokytusi su super mano vaikui mokytoja. pasirodo, kai labai nori yra imanoma, net ir klase is nieko suburti ir mokytoja kokia nori tureti.
o del Indres ir Rolandos. tai pastebejus Indres vaikus per jos pamoka, apsiprendziau, kad mano vaikui tikrai reikia sitos mokyklos.
Del Rolandos, tai priesmokyklinuku tevai ja tikrai patenkinti, man kaip zmogus ji atrodo irgi puikus, o puikius rezultatus manau parodys vaikai...
Dėl čia aptarinėjamos ketvirtokų klasės:
1) Po "Vėtrungės" stogu steigiant pačias pirmąsias klases politiniais sumetimais į Suzuki klases teko priimti vieną tradicinės pakraipos mokytoją iš vėtrungiečių. Taip Suzuki mokinukus gavo mokytoja Sonata. Turbūt to užtenka, norint suprasti, kodėl ne kurioj kitoj, o būtent šioj klasėj tokios problemos.
2) Aušrinės teko griebtis kaip šiaudo. Nors kai kuriuos tėvus papiktino keletas žioplų gramatinių Aušrinės klaidų, bet privalumas tas, kad kai kurie vaikai akivaizdžiai atsigavo.
3) Kuo ten taip jau Dėjai patogi Aušrinė, kuri galima sakyti paskutinę minutę Dėjai pasakė, kad išvyksta iš Lietuvos. Ir sukis kaip nori gegužės mėnesį staigiai gauk mokytoją.
4)Ir vis dėlto gavo gegužės mėnesį Irminą, ir tėvai, kaip čia kažkas rašė, norėjo, kad ji mokytų iki galo. O kaip tą norą išpildyti, jei Sonata grįžta po dekretinių? Čia tikrai ne Dėjos kompetencija. Jei tėvai norėjo, kad liktų Irmina, tai tik jų organizuotas balsas čia galėjo tai pasiekti. O Sonata gal net būtų apsidžiaugusi, jei jai būtų tradicinę pirmokų klasę davę.
5) O kai Sonata antrą kartą į dekretą išėjo, vėl buvo parinkta mokytoja, kuria, kaip matau, tėvai labai patenkinti.
... Tėvai išrūpino, kad ji galėtų dirbti dviem pamainom? Visai ne taip buvo, bet negaliu komentuoti raštu.
6) Vaikų šioje klasėje yra visokių, yra ir labai nuostabių. Ir apskritai, vaikai yra vaikai, jie yra dar nebaigti kūriniai ir geriau jų neaptarinėti. Bet jie labai mėgsta pasakoti, ir iš viso to, ką jie kalbėjo, mačiau, kad du dalykai išėjo ne į naudą daug labiau, negu mokytojų kaita. (1) Sonata "varydavo" ant Dėjos tėvams, o tėvai aptarinėdavo tarpusavyje ir liejo emocijas prie savo vaikų, (2)kai kuriuos santykių niuansus Sonata tendencingai nušviesdavo vaikams.
Jei vienas kompromisas su tradicine administracija davė tokius apgailėtinus vaisius...
Ačiū Dievui, visai kitaip kitose klasėse.
Dėl Indrės: Kalbos apie pastojimus yra tik kalbos. Aišku jauna, tai kodėl ne. Bet apskritai tai ji nėra taip matematiškai visko suplanavus. Nebuvo jokių planų jos klasę perduoti Aušrinei. O Odeta tai sutinku Jėga! Ir aš buvau apsiskaičiavus ją savo dukrai, bet ir dabartine Aida esu labaaai patenkinta.
Iš vaikų (ne tik priešmokyklinukų) apie Rolandą girdėjau tik teigiamus atsiliepimus. Ji juos mato, pastebi, ko jiems reikia. Jos bendravimas su vaikais lengvas, nuoširdus, su jumoru. Ne kartą teko matyti jos vaikus vorele traukiančius į salę, iš salės, į valgyklą ir vis dainuodami šimtakojį, šypsenos iki ausų
1) Po "Vėtrungės" stogu steigiant pačias pirmąsias klases politiniais sumetimais į Suzuki klases teko priimti vieną tradicinės pakraipos mokytoją iš vėtrungiečių. Taip Suzuki mokinukus gavo mokytoja Sonata. Turbūt to užtenka, norint suprasti, kodėl ne kurioj kitoj, o būtent šioj klasėj tokios problemos.
2) Aušrinės teko griebtis kaip šiaudo. Nors kai kuriuos tėvus papiktino keletas žioplų gramatinių Aušrinės klaidų, bet privalumas tas, kad kai kurie vaikai akivaizdžiai atsigavo.
3) Kuo ten taip jau Dėjai patogi Aušrinė, kuri galima sakyti paskutinę minutę Dėjai pasakė, kad išvyksta iš Lietuvos. Ir sukis kaip nori gegužės mėnesį staigiai gauk mokytoją.
4)Ir vis dėlto gavo gegužės mėnesį Irminą, ir tėvai, kaip čia kažkas rašė, norėjo, kad ji mokytų iki galo. O kaip tą norą išpildyti, jei Sonata grįžta po dekretinių? Čia tikrai ne Dėjos kompetencija. Jei tėvai norėjo, kad liktų Irmina, tai tik jų organizuotas balsas čia galėjo tai pasiekti. O Sonata gal net būtų apsidžiaugusi, jei jai būtų tradicinę pirmokų klasę davę.
5) O kai Sonata antrą kartą į dekretą išėjo, vėl buvo parinkta mokytoja, kuria, kaip matau, tėvai labai patenkinti.
... Tėvai išrūpino, kad ji galėtų dirbti dviem pamainom? Visai ne taip buvo, bet negaliu komentuoti raštu.
6) Vaikų šioje klasėje yra visokių, yra ir labai nuostabių. Ir apskritai, vaikai yra vaikai, jie yra dar nebaigti kūriniai ir geriau jų neaptarinėti. Bet jie labai mėgsta pasakoti, ir iš viso to, ką jie kalbėjo, mačiau, kad du dalykai išėjo ne į naudą daug labiau, negu mokytojų kaita. (1) Sonata "varydavo" ant Dėjos tėvams, o tėvai aptarinėdavo tarpusavyje ir liejo emocijas prie savo vaikų, (2)kai kuriuos santykių niuansus Sonata tendencingai nušviesdavo vaikams.
Jei vienas kompromisas su tradicine administracija davė tokius apgailėtinus vaisius...
Ačiū Dievui, visai kitaip kitose klasėse.
Dėl Indrės: Kalbos apie pastojimus yra tik kalbos. Aišku jauna, tai kodėl ne. Bet apskritai tai ji nėra taip matematiškai visko suplanavus. Nebuvo jokių planų jos klasę perduoti Aušrinei. O Odeta tai sutinku Jėga! Ir aš buvau apsiskaičiavus ją savo dukrai, bet ir dabartine Aida esu labaaai patenkinta.
Iš vaikų (ne tik priešmokyklinukų) apie Rolandą girdėjau tik teigiamus atsiliepimus. Ji juos mato, pastebi, ko jiems reikia. Jos bendravimas su vaikais lengvas, nuoširdus, su jumoru. Ne kartą teko matyti jos vaikus vorele traukiančius į salę, iš salės, į valgyklą ir vis dainuodami šimtakojį, šypsenos iki ausų
QUOTE(Eilina @ 2007 06 14, 16:49)
na jusu vaikus greiciau nurase ne Dėja, o jusu klases mokytoja....
nes juk jusu vaikai puikiai muzikuoja, teko ne karta girdeti uz duru kaip jie dainuoja per muzikos pamokas.... kol maniskis nelanke sios mokyklos maniau, kad cia koks isskirtiniu vaiku choras kaip kokia pop grupe Olialia, o pasirodo tai buvo siumetiniai ketvirtokai na o tai ne vien gi jusu vaiku rezultatas bet ir nemazas Dejos indelis, ar ne taip...
nes juk jusu vaikai puikiai muzikuoja, teko ne karta girdeti uz duru kaip jie dainuoja per muzikos pamokas.... kol maniskis nelanke sios mokyklos maniau, kad cia koks isskirtiniu vaiku choras kaip kokia pop grupe Olialia, o pasirodo tai buvo siumetiniai ketvirtokai na o tai ne vien gi jusu vaiku rezultatas bet ir nemazas Dejos indelis, ar ne taip...
jei jie tokie geri, kodel net savo isleistuvese klausesi kitos klases pasirodymo?
QUOTE(aistluka @ 2007 06 14, 20:02)
Dėl čia aptarinėjamos ketvirtokų klasės:
1) Po "Vėtrungės" stogu steigiant pačias pirmąsias klases politiniais sumetimais į Suzuki klases teko priimti vieną tradicinės pakraipos mokytoją iš vėtrungiečių. Taip Suzuki mokinukus gavo mokytoja Sonata.
4)Ir vis dėlto gavo gegužės mėnesį Irminą, ir tėvai, kaip čia kažkas rašė, norėjo, kad ji mokytų iki galo. O kaip tą norą išpildyti, jei Sonata grįžta po dekretinių? Čia tikrai ne Dėjos kompetencija. Jei tėvai norėjo, kad liktų Irmina, tai tik jų organizuotas balsas čia galėjo tai pasiekti. O Sonata gal net būtų apsidžiaugusi, jei jai būtų tradicinę pirmokų klasę davę.
5) O kai Sonata antrą kartą į dekretą išėjo, vėl buvo parinkta mokytoja, kuria, kaip matau, tėvai labai patenkinti.
... Tėvai išrūpino, kad ji galėtų dirbti dviem pamainom? Visai ne taip buvo, bet negaliu komentuoti raštu.
6) Vaikų šioje klasėje yra visokių, yra ir labai nuostabių. Ir apskritai, vaikai yra vaikai, jie yra dar nebaigti kūriniai ir geriau jų neaptarinėti. Bet jie labai mėgsta pasakoti, ir iš viso to, ką jie kalbėjo, mačiau, kad du dalykai išėjo ne į naudą daug labiau, negu mokytojų kaita. (1) Sonata "varydavo" ant Dėjos tėvams, o tėvai aptarinėdavo tarpusavyje ir liejo emocijas prie savo vaikų, (2)kai kuriuos santykių niuansus Sonata tendencingai nušviesdavo vaikams.
Jei vienas kompromisas su tradicine administracija davė tokius apgailėtinus vaisius...
1) Po "Vėtrungės" stogu steigiant pačias pirmąsias klases politiniais sumetimais į Suzuki klases teko priimti vieną tradicinės pakraipos mokytoją iš vėtrungiečių. Taip Suzuki mokinukus gavo mokytoja Sonata.
4)Ir vis dėlto gavo gegužės mėnesį Irminą, ir tėvai, kaip čia kažkas rašė, norėjo, kad ji mokytų iki galo. O kaip tą norą išpildyti, jei Sonata grįžta po dekretinių? Čia tikrai ne Dėjos kompetencija. Jei tėvai norėjo, kad liktų Irmina, tai tik jų organizuotas balsas čia galėjo tai pasiekti. O Sonata gal net būtų apsidžiaugusi, jei jai būtų tradicinę pirmokų klasę davę.
5) O kai Sonata antrą kartą į dekretą išėjo, vėl buvo parinkta mokytoja, kuria, kaip matau, tėvai labai patenkinti.
... Tėvai išrūpino, kad ji galėtų dirbti dviem pamainom? Visai ne taip buvo, bet negaliu komentuoti raštu.
6) Vaikų šioje klasėje yra visokių, yra ir labai nuostabių. Ir apskritai, vaikai yra vaikai, jie yra dar nebaigti kūriniai ir geriau jų neaptarinėti. Bet jie labai mėgsta pasakoti, ir iš viso to, ką jie kalbėjo, mačiau, kad du dalykai išėjo ne į naudą daug labiau, negu mokytojų kaita. (1) Sonata "varydavo" ant Dėjos tėvams, o tėvai aptarinėdavo tarpusavyje ir liejo emocijas prie savo vaikų, (2)kai kuriuos santykių niuansus Sonata tendencingai nušviesdavo vaikams.
Jei vienas kompromisas su tradicine administracija davė tokius apgailėtinus vaisius...
1-3 net nematau prasmes atsakineti, nes taip iseina, kad vaikai ir tevai turi viska suprasti, iskesti ir netureti savo nuomones.
4. Sonata bijojo, kad negaus klases nuo rugsejo, todel grizo geguze. Taip ji susitvarke savo gyvenima, o Deja savo pykti isliejo ant musu vaiku.
5. Tevams buvo dzin mokytoja, kadangi norejom greiciau uzbaigti mokslo metus ir nebegrizti, taciau papildomu dalyku mokytojos turejo ateiti i klase ir atsisveikinti su vaikais, nes jie iskeliami i Vetrunges mokykla. Tada per susirinkima Deja ir pasake, kad arba bus Rasa arba vaikai negaus papildomu pamoku. Ka turejo daryti tevai? Ejo i svietima, gavo parasa daliai pamoku (pabandykit tai padaryti, kai mokytojai virsijamas kruvis), kita dali rase Aistei. Tikejosi, kad Rasa liks, taciau kai ji pamate kas vyksta pasake, kad daugiau i Suzuki pavaduoti neis (nors sake, kad tiek kantrybes turincius tevus reiktu ant ranku nesioti).
6. Vaikai tai sake, kad Deja per pamokas ateidavo aiskintis, bet aisku, kitu klasiu tevai zino geriau. Ir tiek kiek as isgirdau is Dejos apie Sonata (vesdavau maze i uzsiemimus) is Sonatos girdedavau trecdali.
O siaip supratau Jei viskas butu gerai (kaip keliose kitose klasese) tada galetume dekoti Suzuki organizacijai ir jos atstovei Dejai, kad parinko gera mokytoja, bet kadangi situacija buvo ne tokia kaip planuota (pirmais metais apie politika priimti Sonata kalbeta nebuvo, nes Sonata buvo atleidziama-gavo lapeli, kad po 2 men. atleis- is Vetrunges, nes nesurinko klases) tai kalti... tevai , politika , Suzuki organizacijos parinkta mokytoja . Nu kaip sake peliukai, Paksius nekaltas, kalta aplinka. Supratau