QUOTE(Pomona33 @ 2012 09 19, 15:28)
O as gavau DOVANU
Man dzin, ar tie receptai mokami ar ne, as kalbu apie bendravimo ir aptarnavimo kultura! Kas cia per issireiskimai, kur pirkai ten kreipkis...jei as nusipirkau vardinius papuosalus, jiems nutrukus ten ir kreipsiuosi, bet cia yra firmos atstovybe Lietuvoje, tai mano supratimu bent jau kultura ir bendravimas turetu egzistuoti kaip firmos atstovu. Bet zinoma, visur yra ir blogu zmoniu ir geru, taip ir cia, vieni platintojai mandagus, kiti tik savo interesu ziuri, negalima teigti kad visi LT blogi.
Dėl mandagumo - tai taip, čia jau atskira tema. O dėl pačios garantijos - na nėra tai privaloma. Koks Samsung'as ar Audi teikia pasaulinę garantiją, na vat o mažesnės įmonės to nedaro. Termomix pilnai turi teisę liepti kreiptis į tą atstovą, iš kurio pirkai, jeigu tokia jų vidaus politika.
Papildyta:
QUOTE(norkele @ 2012 09 19, 16:05)
Na kas jau cia taip uzsimane i kaire ir i desine
suprantama, cia kaip bet kuri receptu knyga kainuoja, bet tai koks skirtumas kur pirktas termomixas, jei receptai mokami? O pvz jau savo klientus manyciau gali ir palepinti vienu kitu nemokamu recepteliu, tai jau butu kaip paskatinimas
As ir klausiu, kaip vyksta tas receptu uzsakymas, o atsakymo nematau. Per savo platintoja?
Per Arojos internetinį puslapį. Yra ten instrukcija, kaip ką daryti.