Įkraunama...
Įkraunama...

P.Mašioto pradinė mokykla

QUOTE(RSTT @ 2013 01 08, 18:07)
Daugiau mažiau testuojami visi vaikai tik manau daugelis tėvų net nežino nes tarkim brandumo mokyklai testas atliekamas darželyje, o mūsų auklėtojos buvo tokios super kad ir pačios pakomentuodavo vaiko gebėjimus iš to ką darydavo jie. O prieš pat mokyklą dar buvo pokalbiai su psichologe, susirinko ji vaiko piešinius testą darėm žodžiu labai labai įdomu buvo. Bent man. Pamačiau kas yra kas, nes tai kad tėvams jų vaikas pats pačiausias dar ne viskas, ir tą visada suvokiau. O jei mokykla turi tiek norinčių patekti kad netelpa tada daromas konkursėlis ir testai ir atsirenkami vaikai. Tas pats ir gimnazijose, jei geresnė. O dėl ko verta tokioj mokykloj mokyt vaiką tai veikla, nes ten iki pat jūsų darbo galo jis bus užimtas nenuobodžiaus pamokas paruoš ir nesitampys kilograminės kuprinės po visą rajoną o paliks knygas ten. Žodžiu saugu, užimta ir smagu vaikui. Ko dar reikia?


drinks_cheers.gif drinks_cheers.gif
Atsakyti
teko siek tiek skaitineti apie tai ir parasysiu ka zinau, juolab kazkada teks su vaikais tai praeiti..

siaip tevai vaika LABIAUSIAI PAZISTA, o testuotojai berots turi 2 valandas, kad i ta vaika isiziureti, ivertinti ir pajausti koks jis yra..
Jei testuotojai ne AMATININKAI, kad greitai greitai pravaryti ir sabloniskai testa ir po to pagal ji vertina.. tai jie patestuos ir tevus, kad parasytu atskirai mama ir tetis savo ivertinima ir nuomone apie vaika, prisipratins vaika, kad jis jaustusi laisviau, stebes ji ir pateiks testa taip, kad jis butu malonus, nes juk jie eis mokytis, o mokytis turi buti smagu, gera..tai ne turi buti kazkoks baubas..todel, jei testuotojas sakys nurimk, susikaupk..tai jau manipuliacija ir iskraipys testo rezultatus, atnes susikaustyma, isitempima, kuris gali ismusti is veziu net ir labai gerai pasiruosusi ir pribrendusi mokyklai vaika..ir rezultatai bus nurasantis vaiko galimybes...
Pasiruoses mokyklai vaikas kaip trykstantis saltinelis, dalinasi viskuo ka zino su jam nepazistamu zmogumi..drasiai atsakineja, moka pats savim pasirupinti ir tevai gali ramiai laukti uz duru, ju jam nereikia..

dar gerai butu sau zinoti, koks tavo vaikas..kiek gerai jis jauciasi kolektyve, kiek sugeba prie jo protapti...nes yra vaiku, kurie zingeidus, patys sau vieni puikiai atlieka uzduotis, o kolektyve sunkiai pritampa ir neatsiskleidzia..
musu mokyklu modelis jiems nelabai tinkamas..ir tokiems deja mokyklose sekasi sunkiau..
Belieka kol kas tik apgailestauti, kas mes neturim vokieciu Ateities laboratorijos ar Neill'so Summerhill'o tipo mokyklos, kurioje jies sektusi kur kas geriau..

o del pasiruosimo mokyklai vis gi pats didziausias rodiklis yra pats vaikas..JIS TURI NORETI, ZINOTI KO TEN EIS..IR EITI SAVO NORU.

O KALBANT APIE TAI ''KO DAR REIKIA..'':)

noretusi, ne sturmuoti raides ir skaitymus iki ejimo i mokykla, nes del tu siaubingu programu, kurias reikia iseiti, mokytoju tarpusavio konkurencijos - mokytojai negali normaliai pazinti savo vaiku, o kad jie ateitu i pirmas klases ir daugiau demesio skirtu santykiams, pazinciai ir adaptacijai..kad mokykla butu kaip dar vieni namai, kurioje butu tiesiog smagu buti..o jei dar kazka naujo suzinai is vis butu kaifas..

QUOTE(RSTT @ 2013 01 08, 18:07)
Daugiau mažiau testuojami visi vaikai tik manau daugelis tėvų net nežino nes tarkim brandumo mokyklai testas atliekamas darželyje, o mūsų auklėtojos buvo tokios super kad ir pačios pakomentuodavo vaiko gebėjimus iš to ką darydavo jie. O prieš pat mokyklą dar buvo pokalbiai su psichologe, susirinko ji vaiko piešinius testą darėm žodžiu labai labai įdomu buvo. Bent man. Pamačiau kas yra kas, nes tai kad tėvams jų vaikas pats pačiausias dar ne viskas, ir tą visada suvokiau. O jei mokykla turi tiek norinčių patekti kad netelpa tada daromas konkursėlis ir testai ir atsirenkami vaikai. Tas pats ir gimnazijose, jei geresnė. O dėl ko verta tokioj mokykloj mokyt vaiką tai veikla, nes ten iki pat jūsų darbo galo jis bus užimtas nenuobodžiaus pamokas paruoš ir nesitampys kilograminės kuprinės po visą rajoną o paliks knygas ten. Žodžiu saugu, užimta ir smagu vaikui. Ko dar reikia?
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Nikolia: 10 sausio 2013 - 15:37
QUOTE(Nikolia @ 2013 01 10, 16:27)
teko siek tiek skaitineti apie tai ir parasysiu ka zinau, juolab kazkada teks su vaikais tai praeiti..

siaip tevai vaika LABIAUSIAI PAZISTA, o testuotojai berots turi 2 valandas, kad i ta vaika isiziureti, ivertinti ir pajausti koks jis yra..
Jei testuotojai ne AMATININKAI, kad greitai greitai pravaryti ir sabloniskai testa ir po to pagal ji vertina.. tai jie patestuos ir tevus, kad parasytu atskirai mama ir tetis savo ivertinima ir nuomone apie vaika, prisipratins vaika, kad jis jaustusi laisviau, stebes ji ir pateiks testa taip, kad jis butu malonus, nes juk jie eis mokytis, o mokytis turi buti smagu, gera..tai ne turi buti kazkoks baubas..todel, jei testuotojas sakys nurimk, susikaupk..tai jau manipuliacija ir iskraipys testo rezultatus, atnes susikaustyma, isitempima, kuris gali ismusti is veziu net ir labai gerai pasiruosusi ir pribrendusi mokyklai vaika..ir rezultatai bus nurasantis vaiko galimybes...
Pasiruoses mokyklai vaikas kaip trykstantis saltinelis, dalinasi viskuo ka zino su jam nepazistamu zmogumi..drasiai atsakineja, moka pats savim pasirupinti ir tevai gali ramiai laukti uz duru, ju jam nereikia..

dar gerai butu sau zinoti, koks tavo vaikas..kiek gerai jis jauciasi kolektyve, kiek sugeba prie jo protapti...nes yra vaiku, kurie zingeidus, patys sau vieni puikiai atlieka uzduotis, o kolektyve sunkiai pritampa ir neatsiskleidzia..
musu mokyklu modelis jiems nelabai tinkamas..ir tokiems deja mokyklose sekasi sunkiau..
Belieka kol kas tik apgailestauti, kas mes neturim vokieciu Ateities laboratorijos ar Neill'so Summerhill'o tipo mokyklos, kurioje jies sektusi kur kas geriau..

o del pasiruosimo mokyklai vis gi pats didziausias rodiklis yra pats vaikas..JIS TURI NORETI, ZINOTI KO TEN EIS..IR EITI SAVO NORU.

O KALBANT APIE TAI ''KO DAR REIKIA..'':)

noretusi, ne sturmuoti raides ir skaitymus iki ejimo i mokykla, nes del tu siaubingu programu, kurias reikia iseiti, mokytoju tarpusavio konkurencijos -  mokytojai negali normaliai pazinti savo vaiku, o kad jie ateitu i pirmas klases ir daugiau demesio skirtu santykiams, pazinciai ir adaptacijai..kad mokykla butu kaip dar vieni namai, kurioje butu tiesiog smagu buti..o jei dar kazka naujo suzinai is vis butu kaifas..

Nikolia aukso žodžiai drinks_cheers.gif taip tėvai gerai žino vaikus. O man labai pasisekė kad mano vyresnėlis susidūrė tik su geriausiais thumbup.gif o pradinių klasių mokytoja-jau išėjęs Angelas-pati pačiausia iš visų mano sutiktų kolegių wub.gif ir ką visada sakau ir sakysiu tėvams-pirmoji mokytoja vaikui yra VISKAS. Kaip ji paklos pamatus, taip vaikas mokysis, bendraus, pritaps ir tt. Tad va čia jau reikia rinktis labai labai atsakingai. PS-mokykla nekalta kad kažkas vienas nekaip dirba...
Atsakyti
Mamytes o kokia tvarka reikia uzsirasyti i sia mokykla i 0 klase?
Atsakyti
Nu, kad Zuzanos klases siaubingos, tai visi sako..... Paciai teko matyti, kad mokytojos autoritetas ten klaikus. Vaikams visiskai dzin yra ji klaseje ar nera..... Kai trecia karta paprase tylos, kazkas is vaiku uzreke (tikraja prasme) - mokytoja atejo!!! (nors ji jau gal 5 minutes ten sedejo)... Kai rinkomes mokytoja, sake, kad geriau jos nesirinkti... Siemet, kiek teko, girdeti jau keli vaikai is jos klases perbego pas kitas mokytojas.... Manau, kad sis faktas kalba pats uz save...

QUOTE(RSTT @ 2013 01 04, 15:14)
Nu man buvo papuolus klasė tokių nevaldomų, kad Dieve padėk. Maždaug nenoriu nerašysiu ir varo pro duris vidury pamokos... o grupė-20, bent pusė-va tokie... Gerų ramių vaikų tėvai skųsdavosi kad jų lėtesnius pastumia skriaudžia. Buvo tokių kur naglai vogė knygas iš spintos (pagavau) nusikopijuodavo testus ir parašydavo 10 nors nemokėdami. 5-okai!. Tėvai prieš bet kokią talką mokykloj paskambindavo ir pareikšdavo kad mano vaikas nedirbs tegu dirba valytojos... jų pradinės mokytoja Mažeikaitė buvo. Nebijau įvardyt. Ai dar važiavom į ekskursiją tai nieko neklausydavo, eina lekia prie šviesoforo Vilniuj vos po mašina nepapuolė... žodžiu kažkas tikrai negerai su vertybėm ten buvo, praleista pro pirštus pradinėse 100proc. Ir su tuometine auklėtoja pasikalbėdavom sakė vienas vargas kad ir ką darytų amžinai bumba kaip seniai nieko nenori nepatenkinti... ir taip ne keletas o beveik pusė vaikų klasėj. Žodžiu išėjo ji iš ten. Kitos klasės tai tikrai superiniai vaikai visom prasmėm buvo, dėsčiau ir kartu į ekskursijas renginius važiuodavom, tai tikrai galiu tik labai labai pagirt pedagogų triūsą. Ir išmokyti vaikai ir matosi būrelius lankę ir žingeidūs motyvuoti... ir tėvai žino ko nori be problemų pasiskambini pasikalbi tas ar tas gerai ar negerai išsiaiškini būdavo, bendraujantys ir bendradarbiaujantys. Žodžiu kaip ir kitur yra visko manau (mano mokykloj yra kolegų kur savo pradinuko nevesčiau-lygiai tas pats variantas) bet visumoj tai gera ir organizuota mokykla. Dar pliusas kad vaikai ne tam pačiam pastate kur dičkiai tai niekas negrumdo mažiukų. Rekomenduoju.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo murku: 26 sausio 2013 - 12:12
idomu..bet jei ji Lietuvos Valdorfo centro vadove..vadinasi ne tas zmogus, kuris nesugeba ''nesusitvarkyti'' su vaikais..gal jus kalbat tai, ko nezinot ir realiai nematot..?smile.gif

QUOTE(murku @ 2013 01 26, 12:12)
Nu, kad Zuzanos klases siaubingos, tai visi sako..... Paciai teko matyti, kad mokytojos autoritetas ten klaikus. Vaikams visiskai dzin yra ji klaseje ar nera..... Kai trecia karta paprase tylos, kazkas is vaiku uzreke (tikraja prasme) - mokytoja atejo!!! (nors ji jau gal 5 minutes ten sedejo)... Kai rinkomes mokytoja, sake, kad geriau jos nesirinkti...  Siemet, kiek teko, girdeti jau keli vaikai is jos klases perbego pas kitas mokytojas.... Manau, kad sis faktas kalba pats uz save...

Atsakyti
QUOTE(Nikolia @ 2013 01 26, 14:40)
idomu..bet jei ji Lietuvos Valdorfo centro vadove..vadinasi ne tas zmogus, kuris nesugeba ''nesusitvarkyti'' su vaikais..gal jus kalbat tai, ko nezinot ir realiai nematot..?smile.gif

Būti centro vadove ir valdyti šiuolaikinių vaikų klasę gali būti du skirtingi dalykai
Atsakyti
na taip, tik kam ta klase ''valdyti''?smile.gif


QUOTE(linastri @ 2013 01 26, 20:59)
Būti centro vadove ir valdyti šiuolaikinių vaikų klasę gali būti du skirtingi dalykai

Atsakyti
QUOTE(Nikolia @ 2013 01 26, 23:17)
na taip, tik kam ta klase ''valdyti''?smile.gif

biggrin.gif Todėl, kad nevaldomoje klasėje būna balaganas. Manau suprantate, kad "valdyti" nėra tas pats kas "šaukti, rėkti" ir pan.
Atsakyti
smile.gif na viliuosi jus tikrai ''valdot'' rafinuociau, tik kiek lieka laiko mokymui...pazinimui ir mylejimui, bei priemimui savo mokiniu tokiu, kokie jie yra..

o jusu Zuzana ne tokia jau prasta, bent jau savo idejose..

http://www.ekodiena....-vaiku-udgymas/
ar tik problema ne tame, kad savam kieme sunku buti pranasu..


QUOTE(linastri @ 2013 01 28, 15:51)
biggrin.gif Todėl, kad nevaldomoje klasėje būna balaganas. Manau suprantate, kad "valdyti" nėra tas pats kas "šaukti, rėkti" ir pan.

Atsakyti
QUOTE(Nikolia @ 2013 01 29, 00:54)
smile.gif na viliuosi jus tikrai ''valdot'' rafinuociau, tik kiek lieka laiko mokymui...pazinimui ir mylejimui, bei priemimui savo mokiniu tokiu, kokie jie yra..

o jusu Zuzana ne tokia jau prasta, bent jau savo idejose..

http://www.ekodiena....-vaiku-udgymas/
ar tik problema ne tame, kad savam kieme sunku buti pranasu..

Deja VADOVAIS patampa daugelis tokių kurie nemoka paprasto darbo dirbti doh.gif bet užtai "žino" kaip turi dirbti kiti... labai tikiuosi kad šitas žmogeliukas dalinasi savo gerom idėjom, bet leidžia dirbti tiems kurie tą sugeba. Nes jei ta pati apie kurią kalbu tai joooo pas ją metodika vadinasi VAIKAS esu ir man VISKAS galima. Bet kada ir bet kur. PS Valdorfo metodika tikrai domiuosi ir semiuosi idėjų, MB grupiokė dirba Kauno valdorfo mokykloje, tikrai įdomu kas ten vyksta. Bet mano minėti vaikai tikrai nebuvo 'valdorfiniai' o tikri laukiniai... geri, normalūs bet neprižiūrėti visiškai... o valdymas tai nereiškia stovėjimas su bizūnu ar didaktika pagal sovietinius metodus. Tai vaiko išmokymas susikaupti, tam tikru metu valdyti arba parodyti savo emocijas, daryti tai tinkamai, nenuskriaudžiant kito šalia esančio vaiko, sugebėjimas išmokyt dalintis, padėt, atjaust, nesityčiot. Mano dičkiui pirmoji mokytoja buvo dieviška, išmokė visko. Iki šiol matosi kurie jos pradinukai buvę, kieti kaip kumštis, susiklijavę kaip kolektyvas, mieli, besišypsantys, nuo gabiausio iki prasčiausio mylintys ir suprantantys, sūnus išėjo dabar į gimnaziją, pasklido visi po mokyklas (nes mūsų tapo progimnazija tai privalėjo visi išeiti) bet vis tiek dar susirašo susitinka bendrauja, pasigenda vieni kitų. Tai buvo Mokytoja iš didžiosios raidės. Ir man ji-Autoritetas, kokia privalo būti mokytoja ir kokia siekiu būti, santykiuose su vaikais. Ir beje ji niekada net balso nepakėlusi klasėje, niekada vaiko nepažeminusi, jokio, net pačio labiausia nuskriausto. Va čia tai yra mokytojai, tokie. O jei vaikas jau 5 klasėj krausto mokytojos ir klasiokų daiktus tai jau atleiskit. Nėr žodžių. O jei tokie 'pedagogai' vadovauja tai nežinau... doh.gif
Atsakyti
yra ivairiu vadovu..gaila, kad Jums neteko dirbti su tokiais, kurie ir paprasto darbo, reikalui esant, nesibodi..
labai lengva kalbeti is pavaldinio pozicijos..lengva kita nagrineti po kauleli..ypac jei tam kvaileliui dar kas nors ne taip sekasi..
kazkaip mokytoju moteriskuose kolektyvuose..tokiu negatyviu atsiliepimu daugiau, nei teigiamu..o juk dirbat ta pati darba visos..mokot..kokios jus koleges..jei nesat vieningos ir kaip kumstis pacios...o to is vaiku tikites...
kODEL, jei ta mokytoja tokia jau netikusi..niekas jai kolegiskai, draugiskai neduoda pastabu, neissako savo nuomones i akis ir blogiausiu atveju nemeta per borta issake savo kritika mokyklos vadovui, jei taip su vaikais nesusitvarko?

siaubingiausia ir zemiausias lygis visai nepuosiantis mokytojo yra varymas uz akiu...


QUOTE(RSTT @ 2013 01 29, 18:27)
Deja VADOVAIS patampa daugelis tokių kurie nemoka paprasto darbo dirbti  doh.gif bet užtai "žino" kaip turi dirbti kiti... labai tikiuosi kad šitas žmogeliukas dalinasi savo gerom idėjom, bet leidžia dirbti tiems kurie tą sugeba. Nes jei ta pati apie kurią kalbu tai joooo pas ją metodika vadinasi VAIKAS esu ir man VISKAS galima. Bet kada ir bet kur. PS Valdorfo metodika tikrai domiuosi ir semiuosi idėjų, MB grupiokė dirba Kauno valdorfo mokykloje, tikrai įdomu kas ten vyksta. Bet mano minėti vaikai tikrai nebuvo 'valdorfiniai' o tikri laukiniai... geri, normalūs bet neprižiūrėti visiškai... o valdymas tai nereiškia stovėjimas su bizūnu ar didaktika pagal sovietinius metodus. Tai vaiko išmokymas susikaupti, tam tikru metu valdyti arba parodyti savo emocijas, daryti tai tinkamai, nenuskriaudžiant kito šalia esančio vaiko, sugebėjimas išmokyt dalintis, padėt, atjaust, nesityčiot. Mano dičkiui pirmoji mokytoja buvo dieviška, išmokė visko. Iki šiol matosi kurie jos pradinukai buvę, kieti kaip kumštis, susiklijavę kaip kolektyvas, mieli, besišypsantys, nuo gabiausio iki prasčiausio mylintys ir suprantantys, sūnus išėjo dabar į gimnaziją, pasklido visi po mokyklas (nes mūsų tapo progimnazija tai privalėjo visi išeiti) bet vis tiek dar susirašo susitinka bendrauja, pasigenda vieni kitų. Tai buvo Mokytoja iš didžiosios raidės. Ir man ji-Autoritetas, kokia privalo būti mokytoja ir kokia siekiu būti, santykiuose su vaikais. Ir beje ji niekada net balso nepakėlusi klasėje, niekada vaiko nepažeminusi, jokio, net pačio labiausia nuskriausto. Va čia tai yra mokytojai, tokie. O jei vaikas jau 5 klasėj krausto mokytojos ir klasiokų daiktus tai jau atleiskit. Nėr žodžių. O jei tokie 'pedagogai' vadovauja tai nežinau...  doh.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Nikolia: 30 sausio 2013 - 00:18