teko siek tiek skaitineti apie tai ir parasysiu ka zinau, juolab kazkada teks su vaikais tai praeiti..
siaip tevai vaika LABIAUSIAI PAZISTA, o testuotojai berots turi 2 valandas, kad i ta vaika isiziureti, ivertinti ir pajausti koks jis yra..
Jei testuotojai ne AMATININKAI, kad greitai greitai pravaryti ir sabloniskai testa ir po to pagal ji vertina.. tai jie patestuos ir tevus, kad parasytu atskirai mama ir tetis savo ivertinima ir nuomone apie vaika, prisipratins vaika, kad jis jaustusi laisviau, stebes ji ir pateiks testa taip, kad jis butu malonus, nes juk jie eis mokytis, o mokytis turi buti smagu, gera..tai ne turi buti kazkoks baubas..todel, jei testuotojas sakys nurimk, susikaupk..tai jau manipuliacija ir iskraipys testo rezultatus, atnes susikaustyma, isitempima, kuris gali ismusti is veziu net ir labai gerai pasiruosusi ir pribrendusi mokyklai vaika..ir rezultatai bus nurasantis vaiko galimybes...
Pasiruoses mokyklai vaikas kaip trykstantis saltinelis, dalinasi viskuo ka zino su jam nepazistamu zmogumi..drasiai atsakineja, moka pats savim pasirupinti ir tevai gali ramiai laukti uz duru, ju jam nereikia..
dar gerai butu sau zinoti, koks tavo vaikas..kiek gerai jis jauciasi kolektyve, kiek sugeba prie jo protapti...nes yra vaiku, kurie zingeidus, patys sau vieni puikiai atlieka uzduotis, o kolektyve sunkiai pritampa ir neatsiskleidzia..
musu mokyklu modelis jiems nelabai tinkamas..ir tokiems deja mokyklose sekasi sunkiau..
Belieka kol kas tik apgailestauti, kas mes neturim vokieciu Ateities laboratorijos ar Neill'so Summerhill'o tipo mokyklos, kurioje jies sektusi kur kas geriau..
o del pasiruosimo mokyklai vis gi pats didziausias rodiklis yra pats vaikas..JIS TURI NORETI, ZINOTI KO TEN EIS..IR EITI SAVO NORU.
O KALBANT APIE TAI ''KO DAR REIKIA..''
noretusi, ne sturmuoti raides ir skaitymus iki ejimo i mokykla, nes del tu siaubingu programu, kurias reikia iseiti, mokytoju tarpusavio konkurencijos - mokytojai negali normaliai pazinti savo vaiku, o kad jie ateitu i pirmas klases ir daugiau demesio skirtu santykiams, pazinciai ir adaptacijai..kad mokykla butu kaip dar vieni namai, kurioje butu tiesiog smagu buti..o jei dar kazka naujo suzinai is vis butu kaifas..
QUOTE(RSTT @ 2013 01 08, 18:07)
Daugiau mažiau testuojami visi vaikai tik manau daugelis tėvų net nežino nes tarkim brandumo mokyklai testas atliekamas darželyje, o mūsų auklėtojos buvo tokios super kad ir pačios pakomentuodavo vaiko gebėjimus iš to ką darydavo jie. O prieš pat mokyklą dar buvo pokalbiai su psichologe, susirinko ji vaiko piešinius testą darėm žodžiu labai labai įdomu buvo. Bent man. Pamačiau kas yra kas, nes tai kad tėvams jų vaikas pats pačiausias dar ne viskas, ir tą visada suvokiau. O jei mokykla turi tiek norinčių patekti kad netelpa tada daromas konkursėlis ir testai ir atsirenkami vaikai. Tas pats ir gimnazijose, jei geresnė. O dėl ko verta tokioj mokykloj mokyt vaiką tai veikla, nes ten iki pat jūsų darbo galo jis bus užimtas nenuobodžiaus pamokas paruoš ir nesitampys kilograminės kuprinės po visą rajoną o paliks knygas ten. Žodžiu saugu, užimta ir smagu vaikui. Ko dar reikia?