QUOTE(Moonte @ 2007 09 03, 22:14)
Aš nekimbu prie žodžių, bet man pasidarė įdomu, prie ko bažnyčia. Mano galva bažnyčia yra žmonės, bet ne Dievas. Bet gal aš neteisingai tave supratau.
Antra. Kūdikio krikštijimas, ar tai nėra sprendimas už jį, kuo jis turi tikėti. Verčiau kokiai religijai priklausyti.
Trečia. Ką bendro turi su Dievu visos bažnytinės apeigos, turiu galvoje, tas visas surežisuotos ceremonijas. Tai žmonių išmįslas.
Kai sūnus buvo mažas, jis manęs klausė Mama, bet juk Dievui labai yra liūdna, jam visi sako tapati per tą pati, ar galima man savais žodžiais su Dievu pakalbėti?
Antra. Kūdikio krikštijimas, ar tai nėra sprendimas už jį, kuo jis turi tikėti. Verčiau kokiai religijai priklausyti.
Trečia. Ką bendro turi su Dievu visos bažnytinės apeigos, turiu galvoje, tas visas surežisuotos ceremonijas. Tai žmonių išmįslas.
Kai sūnus buvo mažas, jis manęs klausė Mama, bet juk Dievui labai yra liūdna, jam visi sako tapati per tą pati, ar galima man savais žodžiais su Dievu pakalbėti?
Man rodos, neturime link Dievo keliauti vieni, žmogus yra bendruomenės padaras. Aš NT randu pagrindą melstis, garbinti Dievą bendruomenėje, Kristus įsteigė bendruomenę, kodėl turėtume to atsisakyti. Tikiu, kad Dievas rūpinasi tais žmonėmis ir juos veda, jei kam netinka žodis bažnyčia, lai vadina kitaip.
2. Lyg ir taip, bet ar sąžininga būtų auginti vaikus ir nesidalinti su jais savo tikėjimu? Juk tos bendruomenės, kurios nepripažįsta vaikų krikšto irgi formuoja vaikų pasaulėžiūrą pagal tėvų įsitikinimus. Gal tai irgi vertimas tikėti tuo, kuo tiki tėvai?
3. Religinės apeigos, ceremonijos susiformavo per amžius, ieškant būdų, kaip žmogui lengviau susikaupti, garbinti, suvokti Dievą. Blogai, kad daugelis nežino jų prasmės ir mato tik keistų apeigų seką, nesuprasdamos turinio. Bet dabar visi raštingi, ar sunku pasidomėti?
Į tavo sūnelio žodžius, ko gero, visos krikščioniškos religinės bendruomenės atsako teigiamai.