QUOTE(Monteverte @ 2021 01 30, 23:05)
kaip ten bebūtų, esmė tame kiek vienokia ar kitokia religija, tikėjimas atsišaukia tavyje, manyje ar Marytėje. Ką ir kiek tu skaitydamas tą ar kitą tekstą randi sau. Ir ką gauni iš to realybėje fiziniame, ne tik dvasiniame plane. Piešinius visokius ant uolų ar kitus radinius irgi interpretuoja istorikai, archeologai, antropologai ar kaip jie ten besivadintų. Tai ir jiems draskytumėt akis, išjuoktumėt jų darbą ir išvadas, tipo gal netikslu?
Visu pirma, akis cia draskai tu, vienintele, nes negebi priimti geranoriskai kritikos. Del to pereini i asmeniskumus, izeidinejimus.
Antra. Apie ka ir buvo kalba, kad isminties saltinis, nesvarbu, ar tai metrastis, rankrastis, bylina, veda, kuri yra zodiniam formate ir t.t. Visada bus interpretuojami, net teologini issilavinima turinciu zmoniu, nes itakos subjektyvumo faktorius. O jau paprastam zmogeliui, neragavusiam nei lingvistikos mokslu, sorry, misija neimanoma. TRuks elementariai ziniu. Pradedant kalba, baigiant anuometine istorija, kultura ir t.t.
Trecia, norint remtis tesktais-saltiniai, ju preparuoti negalima, pagal savo poreikius. Juos preparuojant pagal savo norus ir poreikius, nutolstama nuo esmes, tai jaud augiau sarlataniskumas.
Piesiniai ir rasytinis saltinis, ypac susijes su sielovada, didelis skirtumas. Ten daug nepainterpetuosi. NOrs religine tema, tarkim tyrinejant baznyciose esancius paveikslus, dideltantas, neskaites Biblijos, nezinantis anuometines kulturas, kada buvo tapomas paveikslas, nesugebetu issifruoti, nes ten yra labai daug uzkoduota, vie noro neuztenka, reikia ZINIU. Panasiai ir su Biblija. Diduma skaito kaip paprasta knyga.