QUOTE(mylimuke! @ 2020 09 25, 14:44)
Tai juk prievarta čia ir yra vinis visame skandale. Ar tu siūlai juos paminėti tik kaip nusipelniusius krepšininkus?
Aš tos reklamos nemačiau iki skandalo tikrai. Manau, ir dukra arba nematė, arba net neatkreipė dėmesio.
Aš tos reklamos nemačiau iki skandalo tikrai. Manau, ir dukra arba nematė, arba net neatkreipė dėmesio.
O as manau, kad siame sarsale vinis yra vartotjiskas visuomenes poziuris i zmones, kai nepaisoma morale.
Kai visuomenei reikia, visuomenei pofig i smurta, ka jaucia rungtines ziurnti isprievartauta moteris, kada Lavrinoviciai zaidzia per TV transliuojamas rungtynes, veliau imamas is ju smaikstus interviu, sutiktuviu metu, jie autobusu vezami lydimi minios yra pagerbti, kaip pergaliu kalviai... O kaip jauciasi ta isniekinta moteris, kai is virseliu, ar TV ekranu sypsosi grazios, pasipuosusios, islepintos, ispopintos Lavrinoviciu zmonos...
O tai, kad kazkas is musu ziuri krepsini, domisi juo, nesidomi, tai nera esme.
Lavrinoviciai yra ne tipiniai prievartautojai, tame didelis indelis tos pacios vartotojiskos visuomenes.
Cia vienas analitikas pareiske "visuomene turi teise i atminti... " Taip, visuomene turi teise, bet lygiai taip pat visuomene turi ir pareigas, kuriu nevykde, nes nebuvo principiali, morali, kaip bando atrodyti. O tai dabar, ta visuomene, kai nori, kai jai reikia, tai glosto, kai jai atveza medalius, linksmina ja, o kai atsiranda poreikis pavaidinti moralia, ta pacia ranka kuria gloste, praded dauzyti... Veidmainiai.
************
Manau, kad visas blogis vyksta todel kad abejinga visuomene.
Esu is tu, ir tai nepaslaptis, kuri grieztai pasisako pries mirties bausme. Ne todel, kad as gera, pukuota ir t.t. Tiesiog as nenoriu susitapatinti su nusikalteliu. Nenoriu i smurta atsakyti smurtu, nenoriu tapti tuo, ka pati smerkiu. Tai visiskai nieko bendro neturi su gailesciu. Analogiskai ir su Lavrinoviciais, man nepatinka visuomenes veidmainyste, vartotojiskas poziuris i zmogu, moraliniu principu nebuvimas, kai smurtaujama pries tuos pacius Lavrinovicius, ju seimos narius, jau nekalbu apie tai, kad nenorom smurtaujama ir pries nukentejusiaja, nes tasoma konkrecios moters istorija.