Trylikta Diena
Kylam anksti, vyras dar nubėga į jūrą išsimaudyt.
Įvažiuojam į autostradą, Palermas - Messina, įspūdingi, tuneliai po 1-2km ilgio, daugiau važiuoji tuneliais negu lauku, toliau toks važiavimo režimas, nuo kalno dujom į kalną benzinas. Taip ir privažiuojam Messiną, paklaidžioję pataikom į keltą, beje grįžtant reikia bilietą atsižymėt tokiose būdelėse prieš keltą, paskui dar stovint eilėje praeina žmogelis kur tikrina.
Neilgai trukus atsiduriam kelte
Atia Atia Sicilija
Toliau važiuojam nemokamais pietų Italijos greitkeliais, nusprendžiam grįžti Adrijos jūros pakrante, pigesni keliai, be to truputį arčiau.
Pavažiavę gabaliuką dujomis, kai jau baigiasi kalnai ir nereik perjunginėt į benziną, pamatom kad ryja dvigubai ir plius netraukia, tai pradedam pilti benziną po ~1,38 euro
Beje pastebėjimas, oras pradeda dar labiau kaist nei Sicilijoje, kraštovaizdis nykokas, visa augalija nudžiuvus išdegus, daug gaisrų, atrodo kad visa Italija dega, temperatūra laikosi ~36 laipsnius, be kondiškės būtų pragaras.
Stojam apsipirkt ir nakvynės, šį kartą kempingas
Šiandien nuvažiuota
Keturiolikta diena
Kylam, pusryčiai, vyras vėl bėga iki jūros, grįžęs pasakojo, kad išsigando medūzų, sakė kibiro dydžio plaukioja
Šokam į mašiniuką, prasideda mokamos autostrados, temperatūra kyla, muša visus rekordus, rodo 41 laipsnį važiuojant autostrada ~110km/h, iškiši ranką per langą, vėjas karštas ranka iškart perdžiūsta, o išlindęs į lauką pasijunti kaip pragare
Stojam prie Pescaros Auchane, paskutiniam apsipirkimui.
Toliau prasideda pažįstami keliai, pravažiuojam pro šoną San Marino, Riminio, važiuojam į savo pernykštį Cesenatico kempingą, bet mum tik permiegojimui pasirodo per brangu, ieškom kito, randam, kaip ir tiktų, bet neduoda prie palapinės jungtis elektros, tokia jų kvaila tvarka, o mes užsipirkę šaldytų picų vakarienei ir norim savo mini krosnelę jungtis.
Vyras randa išeitį, nueina pas Italus su kemperiais, jiem leidžia jungtis elektra, paprašo truputį paskolint elektros, išvyniojam savo 50metrų prailgintoją ir neužilgo garuoja mūsų vakarienė
Šiandien nuvažiuota
Kylam, pusryčiai, vyras vėl bėga iki jūros, grįžęs pasakojo, kad išsigando medūzų, sakė kibiro dydžio plaukioja
Šokam į mašiniuką, prasideda mokamos autostrados, temperatūra kyla, muša visus rekordus, rodo 41 laipsnį važiuojant autostrada ~110km/h, iškiši ranką per langą, vėjas karštas ranka iškart perdžiūsta, o išlindęs į lauką pasijunti kaip pragare
Stojam prie Pescaros Auchane, paskutiniam apsipirkimui.
Toliau prasideda pažįstami keliai, pravažiuojam pro šoną San Marino, Riminio, važiuojam į savo pernykštį Cesenatico kempingą, bet mum tik permiegojimui pasirodo per brangu, ieškom kito, randam, kaip ir tiktų, bet neduoda prie palapinės jungtis elektros, tokia jų kvaila tvarka, o mes užsipirkę šaldytų picų vakarienei ir norim savo mini krosnelę jungtis.
Vyras randa išeitį, nueina pas Italus su kemperiais, jiem leidžia jungtis elektra, paprašo truputį paskolint elektros, išvyniojam savo 50metrų prailgintoją ir neužilgo garuoja mūsų vakarienė
Šiandien nuvažiuota
Paskutinė diena naktis Cessenatico - Kaunas
Išvažiuojam ryte tik ~11h, padarom klaidą važiuodami pakrante iki Venecijos vietoj mokama atkarpa pro Boloniją, 200km atkarpą, važiuojame 3,5 valandos ir tai paviršydami greitį. Nuo Venecijos šokam į laiko patikrintą kelią, Udine, Tarvisio, Austrijos siena, Klagenfurt, dar su šviesa pasiekiam Vieną, beje Austrijoj benzino kainos jau taip nesikandžioja.
Beje nuo Vienos aplinkelio baigta tiesti autostrada link Brno, autostrada nutiesta beveik iki Čekijos sienos, lieka ~20km.
Temstant pasiekiam Čekijos pasienį, užsipilam benzino, temsta priekyje matosi dideli juodi debesys, žaibuoja.
Toliau Mikulovas, Brno, prasideda audra, vėjas lija, žaibai apšviečia kelią kaip dieną.
Judam link Bielsko Bialos Lenkijoje, Čekai irgi prasiilginę autostradas, labai mažai nemagistralinio kelio ir tas galbūt bus rekonstruotas per metus. Ryškus progresas per 2 metus.
Įvažiuojam į Lenkiją, audra nesiliauja, žaibai įspūdingi.
Judam pro Katovicus, Čenstakova, iki Varšuvos lieka ~200km, vyras nusprendžia atsikvėpt nuo vairavimo, taip ir važiavo nuo kempingo, draugas perima vairą, vyras lūžta.
Lietus baigiasi tik prie Varšuvos. Visas tas gėris po to atkeliavo ir pas mus.
Varšuvą įveikiam jau prašvitus, vyras vėl prie vairo.
Ostrow Mazowiecai, Lodzė, Grajevas, Augustavas, Suvalkai, šita atkarpa jau kaip namai
Lietuva!!!
Kalvarija-Marijampolė ir Kaunas
~12valandą įžengiam į namus.
PABAIGA
Išvažiuojam ryte tik ~11h, padarom klaidą važiuodami pakrante iki Venecijos vietoj mokama atkarpa pro Boloniją, 200km atkarpą, važiuojame 3,5 valandos ir tai paviršydami greitį. Nuo Venecijos šokam į laiko patikrintą kelią, Udine, Tarvisio, Austrijos siena, Klagenfurt, dar su šviesa pasiekiam Vieną, beje Austrijoj benzino kainos jau taip nesikandžioja.
Beje nuo Vienos aplinkelio baigta tiesti autostrada link Brno, autostrada nutiesta beveik iki Čekijos sienos, lieka ~20km.
Temstant pasiekiam Čekijos pasienį, užsipilam benzino, temsta priekyje matosi dideli juodi debesys, žaibuoja.
Toliau Mikulovas, Brno, prasideda audra, vėjas lija, žaibai apšviečia kelią kaip dieną.
Judam link Bielsko Bialos Lenkijoje, Čekai irgi prasiilginę autostradas, labai mažai nemagistralinio kelio ir tas galbūt bus rekonstruotas per metus. Ryškus progresas per 2 metus.
Įvažiuojam į Lenkiją, audra nesiliauja, žaibai įspūdingi.
Judam pro Katovicus, Čenstakova, iki Varšuvos lieka ~200km, vyras nusprendžia atsikvėpt nuo vairavimo, taip ir važiavo nuo kempingo, draugas perima vairą, vyras lūžta.
Lietus baigiasi tik prie Varšuvos. Visas tas gėris po to atkeliavo ir pas mus.
Varšuvą įveikiam jau prašvitus, vyras vėl prie vairo.
Ostrow Mazowiecai, Lodzė, Grajevas, Augustavas, Suvalkai, šita atkarpa jau kaip namai
Lietuva!!!
Kalvarija-Marijampolė ir Kaunas
~12valandą įžengiam į namus.
PABAIGA
Nu cia kaip kam Mes keliaujam taip: vienais metais darom tokia grandiozine kelione su dideliu kilometrazu, daug lankytinu vietu, kitais metais tokia ramesne.
Beje tokio darbinio grynai vaziavimo gavos ~4 dienas.
Kad atsidurt "tikroj Europoj" turi skirt diena gryno vaziavimo per musu gera kaimyne Lenkija, o gryztant atgal jau nelabai buna noro dar kazkur dairytis, bunam pasikrove uztektinai ispudziu, tai vaziuojam kuo greiciau namo
Dabar bus pertraukele, o tolimoj ateiti yra mintis per Vokietija, Olandija, Prancuzija (per virsu) dasikast iki Portugalijos.
Beje tokio darbinio grynai vaziavimo gavos ~4 dienas.
Kad atsidurt "tikroj Europoj" turi skirt diena gryno vaziavimo per musu gera kaimyne Lenkija, o gryztant atgal jau nelabai buna noro dar kazkur dairytis, bunam pasikrove uztektinai ispudziu, tai vaziuojam kuo greiciau namo
Dabar bus pertraukele, o tolimoj ateiti yra mintis per Vokietija, Olandija, Prancuzija (per virsu) dasikast iki Portugalijos.
QUOTE(_|ingute|_ @ 2010 10 04, 22:50)
Nu cia kaip kam Mes keliaujam taip: vienais metais darom tokia grandiozine kelione su dideliu kilometrazu, daug lankytinu vietu, kitais metais tokia ramesne.
Beje tokio darbinio grynai vaziavimo gavos ~4 dienas.
Kad atsidurt "tikroj Europoj" turi skirt diena gryno vaziavimo per musu gera kaimyne Lenkija, o gryztant atgal jau nelabai buna noro dar kazkur dairytis, bunam pasikrove uztektinai ispudziu, tai vaziuojam kuo greiciau namo
Dabar bus pertraukele, o tolimoj ateiti yra mintis per Vokietija, Olandija, Prancuzija (per virsu) dasikast iki Portugalijos.
Beje tokio darbinio grynai vaziavimo gavos ~4 dienas.
Kad atsidurt "tikroj Europoj" turi skirt diena gryno vaziavimo per musu gera kaimyne Lenkija, o gryztant atgal jau nelabai buna noro dar kazkur dairytis, bunam pasikrove uztektinai ispudziu, tai vaziuojam kuo greiciau namo
Dabar bus pertraukele, o tolimoj ateiti yra mintis per Vokietija, Olandija, Prancuzija (per virsu) dasikast iki Portugalijos.
Šaunuoliai,jūs.Mes irgi tokias keliones pripažįstam.Jei galima, gal trumpą sąmatėlę parašytumėt.Kiek maždaug reikia sutaupyti tokiai kelionei.Būtų labai naudinga planuojant.
Su vyru jau esam susigundę, bet nežinau ar tilpsim į tuirimus finansus.Dėkinga.
QUOTE(ate42 @ 2010 10 05, 18:11)
Su vyru jau esam susigundę, bet nežinau ar tilpsim į tuirimus finansus.Dėkinga.
Siaip gavosi daugiau negu planavom, bet cia taip visada buna
Vaziavom 4-iese, galima sakyt dvi seimos.
Planavom, bent jau mes isleisti ~4000lt (t.y po 2000lt zmogui) su viskuo, apsipirkimais suvenyrais lauktuvem ir.t.t
Gavosi ~5000lt mum, draugam gavosi truputi maziau.
Tai itakojo, kad masina pradejo ryti tepalus, supylem keliones metu ~8litrus.
Paciam toliausiam keliones taske sugedo dujine iranga, teko ~3000km vaziuoti benzinu.
Be to per mazai ivertinom mokamus kelius, busikas.lt puslapi esancios kainos neatitinka visiskai Italijoje esanciu.
Taupant ir be nesklandumu imanoma tilpt ir i 3500lt dviem zmonem.
Kas megsta ekstryma, t.y. palapine kur nors pieveleje, taip pat lankant mazai mokamu objektu iseitu dar maziau, bet tai ne mum, senstam jau
Be to jei keliones tikslas Italija, tai dar viena papildoma diena atsirastu vaziuojant tiesiai i Florencija neaplankant Neuschwansteino pilies, nes gaunasi lankas.
Is ismegintu keliu geriausia Italija pasiekt vaziuojant Varsuva-Censtachova-Brno-Viena-Klagenfurtas-Udine-Venecija. Cekijos keliu lipdukas 250kc, Austrijos vinjete 7,70 eur (Nuo Kauno labai nelakstant uztenka ~22-23 valandu) Sia trasa vaziuota 5 kartus, kelias gereja, nutiestas Vienos aplinkelis ir autobanas link Cekijos sienos, nuo Brno vaziuojant i lenku puse taip pat gerokai pailgejus autostrada, kitais metais galbut per ta Cekijos ir Austrijos dali bus istisa autostrada.
Vaziuojant Varsuva-Lodze-Poznane-Berlynas, labai apkrautas kelias, net ir nakti, nuo Varsuvos iki Lodzes ir nuo Nowy Tomysil, ekstremalus vaziavimas.
Be to uz lenku A2 reik susimoket 3x12 zlotu. Taip pat Austrijoj uz Brenerio Pereja.
Beje jei domina konkrecios kainos, nakvyniu, lankytinu objektu ir t.t, rasykit i AŽ, kuo galesiu pagelbesiu.
Labai dėkui už pasakojimą O man patinka tokios įtemptos, tolimos kelionės, nemėgstu ramiai gulėt, norisi kuo daugiau pamatyt
QUOTE(jurda @ 2010 10 22, 20:18)
Labai dėkui už pasakojimą O man patinka tokios įtemptos, tolimos kelionės, nemėgstu ramiai gulėt, norisi kuo daugiau pamatyt
Į sveikatą
Mes irgi tokių ilgų ir intensyvių kelionių mėgėjai - jau ne vieną kartą perskaičiau jūsų fotoreportažą - super Tik man iškilo vienas klausimas - kodėl neaplankėt Alberobello miestelio su nuostabiais truli nameliais
http://www.google.lt...I...345&bih=562
Man jie tokie fantastiški - norėjau net nuo Romos link jų pasukt tik vyrai tam nepasirašė O jūs pro juos prvažiavot
http://www.google.lt...I...345&bih=562
Man jie tokie fantastiški - norėjau net nuo Romos link jų pasukt tik vyrai tam nepasirašė O jūs pro juos prvažiavot
Planavom grįždami, bet taip susiklostė, kad iš Sicilijos skubėjom kuo greičiau namo, nes sustreikavo sveikata, be to ten buvo toks karštis ~41C, plius dar ir mašinos dujinė įranga sugedo, gyvenom kelionės pabaigos nuotaikom.
Palikom ateičiai,žinom kad į Italiją grįšim ir šeštą kartą
Šiaip nuo Romos vien dėl jų, neverta sukti. Tada reikia skirt laiko Pompejai, Vezuvijui, Amalfio pakrantei, Kaprio salai, beje Kalabrijos kalnai irgi turi savo žavesio, o iki ten dasigavus jau ir į Sicilija privaloma, bent trumpam dėl Etnos
Palikom ateičiai,žinom kad į Italiją grįšim ir šeštą kartą
Šiaip nuo Romos vien dėl jų, neverta sukti. Tada reikia skirt laiko Pompejai, Vezuvijui, Amalfio pakrantei, Kaprio salai, beje Kalabrijos kalnai irgi turi savo žavesio, o iki ten dasigavus jau ir į Sicilija privaloma, bent trumpam dėl Etnos
QUOTE(_|ingute|_ @ 2011 01 01, 22:28)
Šiaip nuo Romos vien dėl jų, neverta sukti. Tada reikia skirt laiko Pompejai, Vezuvijui, Amalfio pakrantei, Kaprio salai, beje Kalabrijos kalnai irgi turi savo žavesio, o iki ten dasigavus jau ir į Sicilija privaloma, bent trumpam dėl Etnos
Tai mes taip ir nusprendėm - tikrai į apačią nuo Romos yra tiek daug aplankyt vertų vietų, kad kada nors bus dar viena kelionė į Italijos apačią ir į Siciliją Šiaip mano pradinis kelionės maršrutas ir buvo per Austrijos alpes iki pat Italijos apačios, bet dabar džiaugiuos, kad jį pakeičiau, nes tikrai net nebūčiau pagalvojus kad į Siciliją lengva persikelt Tiesa, o jūs bilietus keltui į Siciliją iš anksto buvot nusipirkę, gal pamenat kiek maždaug kainavo Atsimenu, kai iš Juodkalnijos buvau sugalvojus plaukt į Italijos Bari, tai kelto dėl bilietų stygiaus būtų tekę laukt vos ne savaitę Nuo to karto man susidarė įspūdis, kad kelto bilietus keliantis su mašina reikia rezervuotis tik iš anksto