Buvom pristatyme pas kazkokia vadybininkę Rają, šiaip iš pažiūros nieko, susitvarkius tokia, bet sutiko visus susiraukus, jau iš karto nuteikė, kad kažkas bus netaip. Pildėm anketą apie keliones, tai galvojom, kad apie keliones kažkas ir bus. Paskambino, atseit laimėjot pietus restorane šeimai
ateinam laimingi, pamatytumėt koks ten restoranas
20 kvadratų kambariukas. Pasiūlė vyno arba sulčių, paėmėm sulčių, tai atnėšė atskiestas ir nešvariose stiklinėse, jau tada norėjosi išeiti, bet kadangi buvau pakviesta, kaip svečias, galvoju išlauksiu, nedarysiu niekam gėdos
lėkštė, kurioje atnešė įrankius, taip pat neišplauta, buvo tokia 3cm riebalų dėmė, man tiesiog jau šlykštu ten sėdėt buvo. Beje, "restoranas" Kaune, Dykumų liūtas
)) Visą pristatymą atbarškino kaip žirnius į sieną, tyliu monotonišku balsu, be jokios šypsenos ir intonacijos, vos nežvengėm, bet apsimetėm, kad labai įdomu. Šiaip aš turiu lb gerą patalynę, taip pat vilnonę, bet ji apie tai visiškai nepasiteiravo nei vieno atvykusio žmogaus, pradėjo aiškinti apie pūkines kaldras vasarą, kur jau turbūt šimtas metų jomis nieks nesinaudoja, nebent dar kaimuose kas užtaupęs turi
))
Tai vat, su tokia pardavimų technika, kažin ar ką parduos ta "Merkurita". Šiaip man patiko, kad siūlė dvivietį kailinį apklotą, bet kad kita pusė pusvilnė, tai jau čia minusas. O atsidarius internetinį puslapiį pamačiau, kad tų kailių daugiau rūšių yra, tai argi ne jos darbas, visą ta produkciją pristatys ir išrinkt optimaliausią pasiūlymą klientui?
Beje, gale pristatymo siūlė pirkt tik šiandien įmokant kažkokią įmoką, vienai klientei pasiteiravus dėl pirkimo vėliau, pasakė kad bus brangiau. Tai moteris pajuokavo, kad gal į dar vieną pristatymą kas nors pakvies
tai ta Raja, taip užsigruzino, kad pradėjo ant jos varyt, kokia jūs moteris, kad maždaug nieko daugiau neveikia tik po pristatymus vaikšto
nepaliko nei telefonų, nei kontaktų nieko. Tai čia pristatymas???
Siūlyčiau Merkuritai, gerai pagalvot, kokisu darbuotojus darbina, jau geriau kelis išsimokint gerai pristatinėt, o ne imt bele nori dirbt kažkas. Juk įsivaizduoju, tai jiems kainuoja daug, nesvarbu, kad ten tų pietų porcijos buvo, kaip pirmokam
)) bet per tą laiką dirbęs kitas tinkamai apmokytas žmogus tikrai būtų sugebėjęs bent vieną komplektą parduot. Šiuo atveju Rajos pristatymas įmonei buvo ne tik, kad nuostolingas pajamų prasme, bet dar ir prarado minimum 50 klientų
nes tikri pardavėjai žino, kad nepatenkintas klientas apie prekę papasakoja 7 žmonėms, o mūsų ten buvo net 6