Visa kas neprazudo, mus stiprina.
Grįžau po visų pokalbių...Mokytoja,vėl parašius pastabą,kad jis nieko neatsineša į pamokas...aš nustebau,nes kasdieną tikrinu kuprinę...Sakau jis gi viską turi...Deividas paėmę kuprinę ir parodė visus reikmenis...Mokytoja pareiškė,kad ji ketvirtoko kuprinėje nesiknaisios...Aš manau ji iš karto užrėkia,tada vaikas pasišiaušia ir protestuodamas nieko nedaro...Ar gali taip būti?
Po spektaklio mokytoja atplasnojo visa sušilusi,supykusi,kad Deividas visiškai nevaldomas buvo...
Bandžiau aiškinti mokytojai ką buvau girdėjusi Raidos Centre...tačiau aš gi nespecialistė...mokytoja šyptelėjo,kad ji puikiai viską žino...
Psichologo,pasirodo mokyloje šiais metais nėra.O dėl tų papildomų programų...na iki šiol kapstėmės be jų,bet kas met sunkiau,ypač matematika ir rašymas.Kaip tą modifikuota programa gali atsiliepti vaiko ateičiai.ar galės jis rinktis specialybę kokią nori...Kur galima apie ją daugiau paskaityti?Pas ką kreiptis,kad pati mokykla nustatytų tą p
rogramą...
O dėl patirties ,esu išbandžius ir tebedarau tuos švelnius manevrus ,įtaigiu balsu aiškinu,kad labai reikia šiam vaikui padėti ....
O Alfija apie tuos nuostabius mūsų vaikų susitikimus,pabendravimus ir gyvus paplepėjimus ,Jeigu sieksim tai ir įgyvendinsim
Man dar labai daug ko reikia mokytis ir daug sužinoti,kad būčiau stipri ir galėčiau savo berniukui padėti atrasti savo talentus ir sugebėjimus.Jūsų patarimų dėka jaučiuosi stipresnė eidama į mokyklą
Po spektaklio mokytoja atplasnojo visa sušilusi,supykusi,kad Deividas visiškai nevaldomas buvo...
Bandžiau aiškinti mokytojai ką buvau girdėjusi Raidos Centre...tačiau aš gi nespecialistė...mokytoja šyptelėjo,kad ji puikiai viską žino...
Psichologo,pasirodo mokyloje šiais metais nėra.O dėl tų papildomų programų...na iki šiol kapstėmės be jų,bet kas met sunkiau,ypač matematika ir rašymas.Kaip tą modifikuota programa gali atsiliepti vaiko ateičiai.ar galės jis rinktis specialybę kokią nori...Kur galima apie ją daugiau paskaityti?Pas ką kreiptis,kad pati mokykla nustatytų tą p
rogramą...
O dėl patirties ,esu išbandžius ir tebedarau tuos švelnius manevrus ,įtaigiu balsu aiškinu,kad labai reikia šiam vaikui padėti ....
O Alfija apie tuos nuostabius mūsų vaikų susitikimus,pabendravimus ir gyvus paplepėjimus ,Jeigu sieksim tai ir įgyvendinsim
Man dar labai daug ko reikia mokytis ir daug sužinoti,kad būčiau stipri ir galėčiau savo berniukui padėti atrasti savo talentus ir sugebėjimus.Jūsų patarimų dėka jaučiuosi stipresnė eidama į mokyklą
Mokytoja turi padeti hiperaktyviam vaikui, taip kaip ir mama. Mes ne vaiduokliai, kad uzdirbtume duonai, priziuretume brolius, seseris ir priedo atliktumeme mokytojo darba sededami mokykloje.
Kas cia isvardinta, tai siandien musu mokytojai yra smulkmena. Nes tai hiperaktyvumo pozymis - issiblaskymas. Ryskiai matosi mokytojos nekompetencija ir nesidomejimas hiperaktyvumu. Viena is svarbiausiu uzduociu, tai priimti vaika toki, koks jis yra.
Jusu vaikui yra "prasminis barjeras" tarp mokytojos ir vaiko. Tai toks reiskinys, kai vaikas nebejautrus pedagoginiam poveikiui. Jis supranta, ka reikia daryti, bet nebepriima mokytojo reikalavimu ir ju nevykdo. Jis atsiranda is jauciamu neigiamu emociju, nepelnytu bausmiu. Suprantat, suages vadovaujasi protu, o vaikas jausmais.
Vaikas ilgai negali sukaupti demesio, yra issiblaskes. Mes su mokytoja nusprendeme nupirkti lagaminuka, kuriame visada yra papildomu priemoniu. Taip as perku dvigubai. Bet kai ji pamate, kad per menesi dingo 15 rasikliu, buvo apakusi. Ji sake, kad negalvojo, jog mes tiek perkame, o as sakiau, kaip yra skaudu, kai rupiniesi, o vis tiek esi kaltinama.
Dar vienas dalykas, jei as jau klausausi, kad jis maziau buvo susikaupes, uzsispyre skaityti, dabar mokytoja butinai patvarko: "ir jums taip bus, neskaitysit ir jusu tevams pasakysiu".
Labai svarbu ir namu darbu uzduotis paprasyti, kad parasytu mokytoja i sasiuvinuka, bet ne pastabas.
Dar vienas etapas, hiperaktyvus vaikas turi visu pirma, kad nebutu juokdariu, pripazintas pries vaikus mokytojos. Nes ji pradinese klasese yra nenugincyjamas autoritetas.Nes tas judrus elgesys yra is pasimetimo, nebezinojimo ka daryti, "vis tiek as blogas". Tai mokyklinis nerimas. Ji tikrai mes issigydeme. Tik anglu mokytoja musu nesupranta, zinoma, pati ir kencia.Tai ir lentos nuvalymas, kokios tai svarbios uzduoties suteikimas,pagyrimas, pvz. mano mazasis yra ukvedys."Prasminio barjero" panaikinimas.
Kai ji prades gerbti klase, jis taps ramesnis. Na nebenoriu daug rasyti paskatykit mano patirti hiperiuku svetaineje, del ko atsiranda tas hiperaktyvumas.
va tokiu smailiuku galite nunesti mokytojai, 10 geltonu, 10 melynu. Neklauso, viena paima, uz pagyrima pvz.melynas.Nes kiek papeikia vaika, turi ir pagirti tiek pat. Tegu parnesa kiekviena diena i namus, pamatysite, kiek kartu ji mokytroja bare, kiek gyre.
Ji negali apleisti vaiko, ji reikia laikyti grieztai, bet visu pirma vaikas turi ja gerbti.
dar galima padaryti +- sistema. As buvau graziai su kompu pasidariusi, visas jo bedas surasiau teigiamai. Tik psichologiskai labai svarbu isskirti 3 pagrindines problemas. Gale dienos mokytoja raso ne minusus, - +. Kuo maziau kritikos.
Kaip pavyzdi as galiu parasyti :
Nesikeikiau
pirmas atlikau darbeliu uzduoti +
neziurejau per pamoka pro langa
padejau mokytojai
nekalbejau per pamoka +
atlikau visus namu darbus, uzduotus vakar
turejau visas rasymo priemones
mano visi sasiuviniai aplenkti +
begiojau tik per pertauka
Kuo daugiau mokytoja girs vaika, tuo labiau jis keisis. Pliusu sasiuvinys labai padeda. Nes hiperaktyvus vaikas, tai toks vaikas kuris musu meiles ir pripazinimo praso neiprastais, neigiamais budais.
Kas cia isvardinta, tai siandien musu mokytojai yra smulkmena. Nes tai hiperaktyvumo pozymis - issiblaskymas. Ryskiai matosi mokytojos nekompetencija ir nesidomejimas hiperaktyvumu. Viena is svarbiausiu uzduociu, tai priimti vaika toki, koks jis yra.
Jusu vaikui yra "prasminis barjeras" tarp mokytojos ir vaiko. Tai toks reiskinys, kai vaikas nebejautrus pedagoginiam poveikiui. Jis supranta, ka reikia daryti, bet nebepriima mokytojo reikalavimu ir ju nevykdo. Jis atsiranda is jauciamu neigiamu emociju, nepelnytu bausmiu. Suprantat, suages vadovaujasi protu, o vaikas jausmais.
Vaikas ilgai negali sukaupti demesio, yra issiblaskes. Mes su mokytoja nusprendeme nupirkti lagaminuka, kuriame visada yra papildomu priemoniu. Taip as perku dvigubai. Bet kai ji pamate, kad per menesi dingo 15 rasikliu, buvo apakusi. Ji sake, kad negalvojo, jog mes tiek perkame, o as sakiau, kaip yra skaudu, kai rupiniesi, o vis tiek esi kaltinama.
Dar vienas dalykas, jei as jau klausausi, kad jis maziau buvo susikaupes, uzsispyre skaityti, dabar mokytoja butinai patvarko: "ir jums taip bus, neskaitysit ir jusu tevams pasakysiu".
Labai svarbu ir namu darbu uzduotis paprasyti, kad parasytu mokytoja i sasiuvinuka, bet ne pastabas.
Dar vienas etapas, hiperaktyvus vaikas turi visu pirma, kad nebutu juokdariu, pripazintas pries vaikus mokytojos. Nes ji pradinese klasese yra nenugincyjamas autoritetas.Nes tas judrus elgesys yra is pasimetimo, nebezinojimo ka daryti, "vis tiek as blogas". Tai mokyklinis nerimas. Ji tikrai mes issigydeme. Tik anglu mokytoja musu nesupranta, zinoma, pati ir kencia.Tai ir lentos nuvalymas, kokios tai svarbios uzduoties suteikimas,pagyrimas, pvz. mano mazasis yra ukvedys."Prasminio barjero" panaikinimas.
Kai ji prades gerbti klase, jis taps ramesnis. Na nebenoriu daug rasyti paskatykit mano patirti hiperiuku svetaineje, del ko atsiranda tas hiperaktyvumas.
va tokiu smailiuku galite nunesti mokytojai, 10 geltonu, 10 melynu. Neklauso, viena paima, uz pagyrima pvz.melynas.Nes kiek papeikia vaika, turi ir pagirti tiek pat. Tegu parnesa kiekviena diena i namus, pamatysite, kiek kartu ji mokytroja bare, kiek gyre.
Ji negali apleisti vaiko, ji reikia laikyti grieztai, bet visu pirma vaikas turi ja gerbti.
dar galima padaryti +- sistema. As buvau graziai su kompu pasidariusi, visas jo bedas surasiau teigiamai. Tik psichologiskai labai svarbu isskirti 3 pagrindines problemas. Gale dienos mokytoja raso ne minusus, - +. Kuo maziau kritikos.
Kaip pavyzdi as galiu parasyti :
Nesikeikiau
pirmas atlikau darbeliu uzduoti +
neziurejau per pamoka pro langa
padejau mokytojai
nekalbejau per pamoka +
atlikau visus namu darbus, uzduotus vakar
turejau visas rasymo priemones
mano visi sasiuviniai aplenkti +
begiojau tik per pertauka
Kuo daugiau mokytoja girs vaika, tuo labiau jis keisis. Pliusu sasiuvinys labai padeda. Nes hiperaktyvus vaikas, tai toks vaikas kuris musu meiles ir pripazinimo praso neiprastais, neigiamais budais.
QUOTE(aukseklaipeda @ 2006 09 19, 20:37)
Mokytoja turi padeti hiperaktyviam vaikui, taip kaip ir mama. Mes ne vaiduokliai, kad uzdirbtume duonai, priziuretume brolius, seseris ir priedo atliktumeme mokytojo darba sededami mokykloje.
Kas cia isvardinta, tai siandien musu mokytojai yra smulkmena. Nes tai hiperaktyvumo pozymis - issiblaskymas. Ryskiai matosi mokytojos nekompetencija ir nesidomejimas hiperaktyvumu. Viena is svarbiausiu uzduociu, tai priimti vaika toki, koks jis yra.
Jusu vaikui yra "prasminis barjeras" tarp mokytojos ir vaiko. Tai toks reiskinys, kai vaikas nebejautrus pedagoginiam poveikiui. Jis supranta, ka reikia daryti, bet nebepriima mokytojo reikalavimu ir ju nevykdo. Jis atsiranda is jauciamu neigiamu emociju, nepelnytu bausmiu. Suprantat, suages vadovaujasi protu, o vaikas jausmais.
Vaikas ilgai negali sukaupti demesio, yra issiblaskes. Mes su mokytoja nusprendeme nupirkti lagaminuka, kuriame visada yra papildomu priemoniu. Taip as perku dvigubai. Bet kai ji pamate, kad per menesi dingo 15 rasikliu, buvo apakusi. Ji sake, kad negalvojo, jog mes tiek perkame, o as sakiau, kaip yra skaudu, kai rupiniesi, o vis tiek esi kaltinama.
Dar vienas dalykas, jei as jau klausausi, kad jis maziau buvo susikaupes, uzsispyre skaityti, dabar mokytoja butinai patvarko: "ir jums taip bus, neskaitysit ir jusu tevams pasakysiu".
Labai svarbu ir namu darbu uzduotis paprasyti, kad parasytu mokytoja i sasiuvinuka, bet ne pastabas.
Dar vienas etapas, hiperaktyvus vaikas turi visu pirma, kad nebutu juokdariu, pripazintas pries vaikus mokytojos. Nes ji pradinese klasese yra nenugincyjamas autoritetas.Nes tas judrus elgesys yra is pasimetimo, nebezinojimo ka daryti, "vis tiek as blogas". Tai mokyklinis nerimas. Ji tikrai mes issigydeme. Tik anglu mokytoja musu nesupranta, zinoma, pati ir kencia.Tai ir lentos nuvalymas, kokios tai svarbios uzduoties suteikimas,pagyrimas, pvz. mano mazasis yra ukvedys."Prasminio barjero" panaikinimas.
Kai ji prades gerbti klase, jis taps ramesnis. Na nebenoriu daug rasyti paskatykit mano patirti hiperiuku svetaineje, del ko atsiranda tas hiperaktyvumas.
va tokiu smailiuku galite nunesti mokytojai, 10 geltonu, 10 melynu. Neklauso, viena paima, uz pagyrima pvz.melynas.Nes kiek papeikia vaika, turi ir pagirti tiek pat. Tegu parnesa kiekviena diena i namus, pamatysite, kiek kartu ji mokytroja bare, kiek gyre.
Ji negali apleisti vaiko, ji reikia laikyti grieztai, bet visu pirma vaikas turi ja gerbti.
dar galima padaryti +- sistema. As buvau graziai su kompu pasidariusi, visas jo bedas surasiau teigiamai. Tik psichologiskai labai svarbu isskirti 3 pagrindines problemas. Gale dienos mokytoja raso ne minusus, - +. Kuo maziau kritikos.
Kaip pavyzdi as galiu parasyti :
Nesikeikiau
pirmas atlikau darbeliu uzduoti +
neziurejau per pamoka pro langa
padejau mokytojai
nekalbejau per pamoka +
atlikau visus namu darbus, uzduotus vakar
turejau visas rasymo priemones
mano visi sasiuviniai aplenkti +
begiojau tik per pertauka
Kuo daugiau mokytoja girs vaika, tuo labiau jis keisis. Pliusu sasiuvinys labai padeda. Nes hiperaktyvus vaikas, tai toks vaikas kuris musu meiles ir pripazinimo praso neiprastais, neigiamais budais.
Kas cia isvardinta, tai siandien musu mokytojai yra smulkmena. Nes tai hiperaktyvumo pozymis - issiblaskymas. Ryskiai matosi mokytojos nekompetencija ir nesidomejimas hiperaktyvumu. Viena is svarbiausiu uzduociu, tai priimti vaika toki, koks jis yra.
Jusu vaikui yra "prasminis barjeras" tarp mokytojos ir vaiko. Tai toks reiskinys, kai vaikas nebejautrus pedagoginiam poveikiui. Jis supranta, ka reikia daryti, bet nebepriima mokytojo reikalavimu ir ju nevykdo. Jis atsiranda is jauciamu neigiamu emociju, nepelnytu bausmiu. Suprantat, suages vadovaujasi protu, o vaikas jausmais.
Vaikas ilgai negali sukaupti demesio, yra issiblaskes. Mes su mokytoja nusprendeme nupirkti lagaminuka, kuriame visada yra papildomu priemoniu. Taip as perku dvigubai. Bet kai ji pamate, kad per menesi dingo 15 rasikliu, buvo apakusi. Ji sake, kad negalvojo, jog mes tiek perkame, o as sakiau, kaip yra skaudu, kai rupiniesi, o vis tiek esi kaltinama.
Dar vienas dalykas, jei as jau klausausi, kad jis maziau buvo susikaupes, uzsispyre skaityti, dabar mokytoja butinai patvarko: "ir jums taip bus, neskaitysit ir jusu tevams pasakysiu".
Labai svarbu ir namu darbu uzduotis paprasyti, kad parasytu mokytoja i sasiuvinuka, bet ne pastabas.
Dar vienas etapas, hiperaktyvus vaikas turi visu pirma, kad nebutu juokdariu, pripazintas pries vaikus mokytojos. Nes ji pradinese klasese yra nenugincyjamas autoritetas.Nes tas judrus elgesys yra is pasimetimo, nebezinojimo ka daryti, "vis tiek as blogas". Tai mokyklinis nerimas. Ji tikrai mes issigydeme. Tik anglu mokytoja musu nesupranta, zinoma, pati ir kencia.Tai ir lentos nuvalymas, kokios tai svarbios uzduoties suteikimas,pagyrimas, pvz. mano mazasis yra ukvedys."Prasminio barjero" panaikinimas.
Kai ji prades gerbti klase, jis taps ramesnis. Na nebenoriu daug rasyti paskatykit mano patirti hiperiuku svetaineje, del ko atsiranda tas hiperaktyvumas.
va tokiu smailiuku galite nunesti mokytojai, 10 geltonu, 10 melynu. Neklauso, viena paima, uz pagyrima pvz.melynas.Nes kiek papeikia vaika, turi ir pagirti tiek pat. Tegu parnesa kiekviena diena i namus, pamatysite, kiek kartu ji mokytroja bare, kiek gyre.
Ji negali apleisti vaiko, ji reikia laikyti grieztai, bet visu pirma vaikas turi ja gerbti.
dar galima padaryti +- sistema. As buvau graziai su kompu pasidariusi, visas jo bedas surasiau teigiamai. Tik psichologiskai labai svarbu isskirti 3 pagrindines problemas. Gale dienos mokytoja raso ne minusus, - +. Kuo maziau kritikos.
Kaip pavyzdi as galiu parasyti :
Nesikeikiau
pirmas atlikau darbeliu uzduoti +
neziurejau per pamoka pro langa
padejau mokytojai
nekalbejau per pamoka +
atlikau visus namu darbus, uzduotus vakar
turejau visas rasymo priemones
mano visi sasiuviniai aplenkti +
begiojau tik per pertauka
Kuo daugiau mokytoja girs vaika, tuo labiau jis keisis. Pliusu sasiuvinys labai padeda. Nes hiperaktyvus vaikas, tai toks vaikas kuris musu meiles ir pripazinimo praso neiprastais, neigiamais budais.
Tai yra darbo metodai, su kuriais mokytoja turi dirbti su tokiu vaiku.Ar ji taip jau viska zino. Gal paklausti ka butent ji zino? Negi zinodama, kaip dirbti su tokiu vaiku, ji sakys, kad jis ketvirtokas ir nelieps issitraukti sasiuviniu? Musu mokytoja tuo atzvilgiu auksine, ji preis kieviena pertauka jam primena, kad neisleis palakstyti, jei ant stalo nepus pasiruosta sekanciai pamokai.Dabar jis ir pats jau turi si refleksa, bet per anglu tai ne, nors jie atskirai isvis ryskiame aplankale. Bet as butinai suziuriu namie, kad viska turetu, ne pati, o liepiu ant lovos sudelioti knygutes, kuriuose yra pratybu ir paprastas sasiuvinukas, taip jam issiblaskeliui lengviau (kai viskas vietoje). Radau labai gera palyginima "delfyje", "jei hiperiukui duosi viena zaisla, jis ramiai zais, bet jei duosi desimt, jis isprotes".
Dar vienas LABAI svarbiu mokytojos darbo metodu turi buti, tai vedinti klase kiekviena pertrauka. Cia yra susije su deguonies stoka smegenyse, tada vaikas pavargsta ir tada prateja demesys.
As cia labai issiblaskiusiai rasau, bet jus susirasykite viska paeiliui, tvarkingai ir pasitarkite, kaip dirbti, kaip sugriebti ji, nes ant nosies dalykines klases, o tada tai jaubus. Cia tik pumpureliai, vaisius valgysit penktoje, sestoje klaseje. Bus labai smagu, kai taip kalbes su jumis visi mokytojai, na ne visi, (yra ir mokytoju pagal pasaukima),o jus busite viena. As tai vadinu "Linco" teismu.
O jei mokytoja noretu palengvinti darba sau, ji turi zinoti viena taisykle, nugaleti hiperiuka ji gali tik taip, "paversk priesa savo draugu". Ji turi zinoti, kad isiblaskymas ir klases draugu nepagarba, yra visos hiperiuko bedos.
Dar labai gerai padeda, jei turite kokia pazystama aukletoja darzelyje, su kokiu 6 metu vaikais, tapti aukletojos padedeju (pvz. per atostogas). Jis turi ismokty ne "buti banda", o "buti salia jos". Turi ismokti buti stebetoju. O su mazesniaisiais hiperiuykui viskas apsivercia, jis su jais labai gerai sutaria.
Papildyta:
Uzsivedziau, bet kai skauda uz savo vaika, tai turbut taip ir yra.Pagrindine taisykle:
TIK NEBAUSKITE SAVO VAIKO PO EILINIO MOKYTOJOS VARDYJIMO HIPERAKTYVUMO POZYMIUS, pirma vaikas, o visi kiti tik antraeiliai dalykai.
Man vakar atejus i darza irgi buvo keleta komentaru, kad kazkodel su pagaliu sudave mergaitems..vienai maziukei.. nezinau, kas buvo, aukletoja neskunde tiesiog paklausta pasake. Bet bent jau miega pietu miego, kas jam labai padeda. Kartais, jei jis nori pabuti vienas, tai lenda i krumus ir jei vaikai ten pasirodo, jis labai arsiai juos veja, kartais musa Dabar nesiojasi savo daiktus kurpineje (piestukai, penalas, popierius, pratybu knygeles) bet pasideda i spintele ir nikeam nerodo..cia jo ir viskas, nenori palikti daiktu darzelyje, bet tikiuosi, kad pamazu pripras.
O paskui vakare buvome sveciuose, tai ten katinas jam nosi palaize..kiek buvo dziaugsmo, kad katinas ji isimylejo.
O paskui vakare buvome sveciuose, tai ten katinas jam nosi palaize..kiek buvo dziaugsmo, kad katinas ji isimylejo.
o va eidamos į mokyklą kada nors bandėt mokytojas užklupti netikėtai,o teisingiau taip,ateinat tik duris praveriat ir mokytojoms dar nasrų neatvėrusio pradedat,o žinot mano vaikas tą ir tą vakargero darė,taip sekėsi taip ,kai darė dr labiau sekėsi,jis tą ir aną mokėsi,ir tą moką,o mokytoja,žinot,kaip jis myli jus,ir dar pridedat,kad ji šiandien gražiai atrodo,irt.t. visokių tokių komplimentų,neleidžiat ir norint jūsų pertraukti,pabaigiat savo monologą už vaiko ir namo.Nu ką jau būtų ji pasakius puikiai kiekviena žinot,nieko nebūsit praradusios.ir taip toliau.Jausitės ir jūsų vaikas tikrai geriau.
aš suprantu,kad jūs pervargusios ir jums tiesiog reikalinga tokia kaip ir reabilitacinė pagalba,bet visgi šypsokitės,sau vaikams jų geriems darbams,džiaukitės su juo.Jūs gražios,nuostabios,jūs tiesiog moterys
alfija as panasiai vienam darze bandziau. Kur aukletoja nuolat skundesi avansu. tai viena diena as jai pasakiau, kad nuo siol noreciau pradzioje isgirsti, kas jis padare gero ir ko ismoko, o paskui kur buvo nesklandumai..tai kuriam laikui ta aukletoja buvo uzsiciaupusi, nei gero, nei blogo nesake, bet..paskui vel tas pats buvo. O dabartines aukletojos kol kas dziaugiasi pasikeitimais po vasaros..tai vat as vis atsargiai paklausiu, kaip sekesi bendrai...nes siaip jis miega ne su visais vaikais, o tokiam zaidimu namuke, kur yra visai kudikine lovyte. Jis joje susiriecia ir miega, bet jam leidzia, o jis matyt taip jaukiau jauciasi ir saugiau..dziugu, akd supranta...va per tokius suptrantancius zmones pajunti, kad pasaulis vertas meiles ir esi dekinga, uz tai, kad tokie zmones yra
QUOTE(Alchemie @ 2006 09 20, 12:46)
alfija as panasiai vienam darze bandziau. Kur aukletoja nuolat skundesi avansu. tai viena diena as jai pasakiau, kad nuo siol noreciau pradzioje isgirsti, kas jis padare gero ir ko ismoko, o paskui kur buvo nesklandumai..tai kuriam laikui ta aukletoja buvo uzsiciaupusi, nei gero, nei blogo nesake, bet..paskui vel tas pats buvo. O dabartines aukletojos kol kas dziaugiasi pasikeitimais po vasaros..tai vat as vis atsargiai paklausiu, kaip sekesi bendrai...nes siaip jis miega ne su visais vaikais, o tokiam zaidimu namuke, kur yra visai kudikine lovyte. Jis joje susiriecia ir miega, bet jam leidzia, o jis matyt taip jaukiau jauciasi ir saugiau..dziugu, akd supranta...va per tokius suptrantancius zmones pajunti, kad pasaulis vertas meiles ir esi dekinga, uz tai, kad tokie zmones yra
tu nieko neklausinėk,tu pati girkis,džiaukis ir išeik,pasakius auklėtojai kad ji puikiai atrodo.Ką jau jos gali pasakyti daugiau nei tu žinai pati .
Aš irgi saviškio auklėtoja labai esu patenkinta, ji pirmiausiai, niekieno neklausiama, puola pasakoti, ką mano vaikas šiandien padarė gero Džiaugiuosi, kad yra tokių žmonių, išmanančių savo darbą, o ne tik skubančių vaikus nurašyti, užklijuoti jiems etiketes ir pan. Vieni mokytojai ar auklėtojai dirba iš pašaukimo (deja tokių mažai), kiti - šiaip sau, kad turėtų darbą ir gautų šiokius tokius pinigėlius
Dar....nepamirskime, kad su hiperaktyviu vaiku yra labai sunku. O labiausiai kencia sali esantys zmones, is ju ir mokytoja, aukletoja. Mes mylime savo vaikus, galu gale, neturime ir kur dingti. O mokytoja yra svetimas zmogus, svetimo meile reikia uzsipelnyti, o kaip tai padaryti hiperiukui.
Dar, kodel "nurasyti" mokytoju vaikai, suauge ka tai pasiekia daugiau, negu tvarkingi, pareigingi pirmunai? O todel, kad tie vaikai jaucia, tai emocinis intelektas, jis labai padeda biznyje ir pan. Kazkas panasaus "jauciu ta, ka tu jauti". Jei mato sudirgusia, issiblaskiusia mokytoja, o jei dar ja nuo jo purto, tai ir gauna sokine doze. Taip jai ir reikia. Juk ji sako, kad viska apie hiperaktyvuma zino, jei zino, tai kodel daro tokias klaidas, juk ji tik sunkina sau darba.
Dar, kodel "nurasyti" mokytoju vaikai, suauge ka tai pasiekia daugiau, negu tvarkingi, pareigingi pirmunai? O todel, kad tie vaikai jaucia, tai emocinis intelektas, jis labai padeda biznyje ir pan. Kazkas panasaus "jauciu ta, ka tu jauti". Jei mato sudirgusia, issiblaskiusia mokytoja, o jei dar ja nuo jo purto, tai ir gauna sokine doze. Taip jai ir reikia. Juk ji sako, kad viska apie hiperaktyvuma zino, jei zino, tai kodel daro tokias klaidas, juk ji tik sunkina sau darba.
QUOTE(aukseklaipeda @ 2006 09 20, 08:01)
Cia tik pumpureliai, vaisius valgysit penktoje, sestoje klaseje. Bus labai smagu, kai taip kalbes su jumis visi mokytojai, na ne visi, (yra ir mokytoju pagal pasaukima),o jus busite viena. As tai vadinu "Linco" teismu.
Žinau apie ką tu kalbi, tai buvo didžiausi mano nakties košmarai pagalvojus apie 5 klasę. Žinai, o dar pas mus provincijoje, kur tik dvi mokyklos, jis jau į vidurinę būtų atėjęs su priklijuota etikėte. Aš po vienos mokytojos komentarų norėdavau ką nors "nušauti", o po tokio "linčo"teismo, matyt jau ir nebeatsitiesčiau. Šaunuole Aukseklaipeda, tu stipri
Ramute 53, aš į visas vaiko ekskursijas su klase važiavau kartu. Arba mamą siunčiau. Mokytoja, kategoriškai, nuo pat pirmos klasės, atsisakė imti mano žiogą kartu. Ėjau visur, net į švietimą skambinau ir nieko... Mokytoja pasakė, kad jei mano žiogas važiuos, tada ji nevažiuos ir nuo to nukentės visa klasė. Ką gi, teko nusileisti, ir, kad vaikas paklūtų į spektakliukus ir muziejus visur važiuoti pačiai Tas blogai nebuvo, apsilankiau "Mauglyje"65 kartą ir pan.,tik, žiogas NIEKAIP negalėjo suprasti kodėl jo neima vieno. O kas juokingiausia, tai, kad mano vaikis tokiuose renginiuose tiesiog šilkinis ir mokytoja vargo turėdavo su kitais žymiai daugiau
Ačiū mielosios....
man labai svarbu jūsų pasidalijimas ptirtimi .aš jaučiuosi tvirčiau ir užtikrinta.
Nupirkau mokyklinių priemonių,užvedžiau dailų sąsiuvinuką,kuriame surašiau pagal Auksės rekomendaciją numatomus gerus darbus...Puikiai atlikome namų užduotis...rytoj vėl važiuoju pas mokytoją...kalbėsimės...