Įkraunama...
Įkraunama...

hiperaktyvus vaikas

QUOTE(aukseklaipeda @ 2006 09 05, 07:40)
As viska tikrinau, adresas tas pats, tik paieskos laukelyje reikia parasyti adhd, tada ir ismes. Straipsniukas yra labai nedidelis.
Dar skaiciau, kad vieno tyrimo metu metu paaiskejo, kad elgesio problemos sumazeja, jei vaikai is ryto valgo karstus pusrycius. (Kose, arbata ir pan.)

Šiaip kiekviena ryta gere karšta arbata, bet košės nevalgom, reiks pabandyti, o gal padės!!! Tik nuėjom rugsėjo 1d. į mokylą ir prasidėjo bėdos... parėjau iš šventės baisiai susinervinus. Ir man ir sūnui ši diena nepatiko.....
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo daiva26: 05 rugsėjo 2006 - 08:19
Labu, 4u.gif
straipsnį pažiūrėsiu.
Aš iš savo graudžios patirties galiu pasakyti, kad mums labiausiai padėjo griežta dienotvarkė. Vaikas turi žinoti ką jis veiks kiekvieną ateinančią minutę, ir tos dienotvarkės visi jam turi padėti laikytis.
Ir vienodi reikalavimai ir iš mamos ir iš tėčio. Jei vienas iš tėvų daugiau kažko reikalauja, o kitas paskui pasigaili vaikiuko-viskas, vaikas tą pajaučia ir paskui tuo naudojasi.

Tik, kažkaip, mums suaugusiems to sunkiau buvo laikytis unsure.gif
Atsakyti
Mielos hiperaktyvistų mamos...Kai buvau su saviškiu raidos centre...aiškino,kad reikia,jog vaikas suprastų sistemingą užduoties išbaigtumą,nežiūrint jo krokodiliškų ašarų,kas maniškiui būdinga....

Vakar turėjau tokią situaciją....Paruošę pamokas vaikai žaidė kieme,mano aktyvistas užpykęs ant šešemečio<dėl ko negalėjo paaiškinti> jo guminį batuką įmetė į balą...mažius graudžiai verkė ir jam teko eiti į kambarį,nes kieme balos...Aktyvistui sakau,,kadangi tu net nežinai už ką nuskriaudei Karolį,jis dabar eis į kambarį ir pažais su tavo nauja mašina pakol tu būsi lauke,,Jis pradėjo klykti,atsikalbinėti,kad jam vienodai rodo,jokių kalbų jis neklausys ir nieko nedarys...Kai paprašiau ateiti ir pasikalbėti,jis įpuolė į ūkinį pastatą,užlindo į kampą ir pradėjo rėkti,spardytis ir viską mėtyti...labai išsigandau...jam taip nėra buvę...Šiaip ne taip prisikalbinau,apkabinus nusivedžiau į kambarį ir atidaviau tą jo mašiną....Vakare tą mašiną užkėliau ant lentynos ir susitarėm,kad dvi dienas su ja nežais,bet iš ryto mašiną radau jo lovoje....

Šiandien grįžo iš mokyklos vėl pasipūtęs,nenori valgyti plovo pietums,nes tą mašinėlę aš vėl užkėliau ant lentynos...Ar nusileisti vaiko užgaidai,nekreipti dėmesio...jis naudojasi tuo,kad vis tiek pasieks savo....Kiti mano globotiniai žiūri nustebę...jiems neaišku,kodėl Deividas taip elgiasi ir žiūri kuo tas konfliktas baigsis...
Atsakyti
Žinau ką tau atsakytų visi teoretikai ir mano vyras biggrin.gif - privalai nenusileisti, nes kitaip problema tik gilės ir vaikas vieną sykį visai užlips ant galvos....
O praktiškai, man kaip mamai, tą padaryti beveik neįmanoma. verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(aukseklaipeda @ 2006 09 04, 17:53)
Vario ar gal kas kitos mamos, gal galetumete paskatyti http://pediatricsw.a.../a/concerta.htm
cia turetu rasyti apie vaistus, apie kuriuos as nieko dar negirdejau ir nezinau, bet jie yra duodami hiperaktyviems vaikams, concerta ir dar antidepresantas Zoloft.
gal galetumete pavertejaut kas?


jei nesupyksi,tai turiu klausimą-patarimą: o Rusijos pasiekimais šitoj srity nesidomėjot?Mano supratimu jie labai neblogą programą turi,ir metodikas įvairias.
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2006 09 07, 12:27)
jei nesupyksi,tai  turiu klausimą-patarimą: o Rusijos pasiekimais šitoj srity nesidomėjot?Mano supratimu jie labai neblogą programą turi,ir metodikas įvairias.

Skaičiau daug rusiškai. Tikrai, teorine prasme, Rusija labiau pažengus į priekį. Bet manau, kad mokyklose pas juos, tokiems vaikučiams dar sunkiau verysad.gif O didžiausia problema LT, mano nuomone, yra visuomenė, kuri dar negali (nemoka?) priimti tokių vaikų cool.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vario: 07 rugsėjo 2006 - 13:14
QUOTE(vario @ 2006 09 07, 14:11)
Skaičiau daug rusiškai. Tikrai, teorine prasme, Rusija labiau pažengus į priekį. Bet manau, kad mokyklose pas juos, tokiems vaikučiams dar sunkiau  verysad.gif O didžiausia problema LT, mano nuomone, yra visuomenė, kuri dar negali (nemoka?) priimti tokių vaikų  cool.gif


aš ne apie tai,kiek Rusijoj gerai yra hiperaktyviems vaikams,jei atvirai gal net nelabai ir įdomu.Šiuo atveju man yra daug įdomiau būtų sužioti,ar jie yra patentavę,ar galima būtų ir Lietuvoj įsigyti tą TV sistemą hiperaktyviems vaikams,dėmesio sukaupimui mokyti,kitas metodikas.Tą dėmesio sutelkimą jie ugdo,moko galų gale gydo stacionariai ,ir artimiausia fiziškai Lietuvai yra Sankt Peterburgas,bet ar ten priima užsieniečius,kiek tai kainuoja ir t.t.Aš apie tai.Gal galima jums kažkaip to siekti ir per Sveikatos ministeriją.
Nes sakykim nei užsienyje taip plačiai paplitęs gydymas amfeaminu,o va ir čia siūlomas problemos sprendimas spręsti antidepresantais ir neuroleptikais tai nepadės,nu kažkiek jie žinoma ramins,bet ne tam jie skirti,jų paskirtis kiek kitokia.Taip,tai kompensuojami vaistai,šiaip brangūs,bet tai ne tai ko reikia.
Papildyta:
QUOTE(vario @ 2006 09 07, 14:11)
Skaičiau daug rusiškai. Tikrai, teorine prasme, Rusija labiau pažengus į priekį. Bet manau, kad mokyklose pas juos, tokiems vaikučiams dar sunkiau  verysad.gif O didžiausia problema LT, mano nuomone, yra visuomenė, kuri dar negali (nemoka?) priimti tokių vaikų  cool.gif


o visuomenė ar negali priimti kitokių vaikų g.gif ,žinai aš manau kad gali ir priima ta visuomenė kaip po tokia,problemą matyčiau gal kitur,pats hiperaktyvukas sunkiai adaptuojasi tuoj visuomenėj,o ir pagalbos kaip po tokios nelabai yra ką ir pasiūlyti jam.Vistiek gi ateina tas laikas,kai jis užauga,ateina laikas tos profesijos įgyti ir dirbti,ir kažin ar čia yra jau visuomenės problemos jo negalėjimas atlikti užduočių.Manyčiau čia yra daugiau LT valstybinio požiūrio problema,kiek į įnegalius,tiek ir į spec.poreikius turinčius kiek vaikus,tiek ir suaugusiuosius.Tiesiog nėra jokios socialinės programos,nei valstybinės,nėra tame tarpe ir nevyriausybinių nei programų nei organizacijų kurios dirbtų šia kryptim.
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2006 09 07, 13:50)
Papildyta:
  o visuomenė ar negali priimti kitokių vaikų g.gif ,žinai aš manau kad gali ir priima ta visuomenė kaip po tokia,problemą matyčiau gal kitur,pats hiperaktyvukas sunkiai adaptuojasi tuoj visuomenėj,o ir pagalbos kaip po tokios nelabai yra ką ir pasiūlyti jam.Vistiek gi ateina tas laikas,kai jis užauga,ateina laikas tos profesijos įgyti ir dirbti,ir kažin ar čia yra jau visuomenės problemos jo negalėjimas atlikti užduočių.Manyčiau čia yra daugiau LT valstybinio požiūrio problema,kiek į įnegalius,tiek ir į spec.poreikius turinčius kiek vaikus,tiek ir suaugusiuosius.Tiesiog nėra jokios socialinės programos,nei valstybinės,nėra tame tarpe ir nevyriausybinių nei programų nei organizacijų kurios dirbtų šia kryptim.

taip, tu teisi. Bet pirmosios hiperaktyvaus vaiko, problemos išlenda jam pradėjus lankyti darželį ar mokyklą. Ir va čia svarbiausia, kad jis nebūtų ignoruojamas, O Lietuvoj, šiuo metu, čia didžiausios problemos ir yra. cool.gif
Atsakyti
QUOTE(vario @ 2006 09 07, 15:59)
taip, tu teisi. Bet pirmosios hiperaktyvaus vaiko, problemos išlenda jam pradėjus lankyti darželį ar mokyklą. Ir va čia svarbiausia, kad jis nebūtų ignoruojamas, O Lietuvoj, šiuo metu, čia didžiausios problemos ir yra.  cool.gif


gali būti ,kad ir taip.Ir kad ne visos auklėtojos grupėje Linutė mūsų.Mano džiugo grupėje ir pernai ir užpernai buvo bent po tris hiperaktyvius vaikus.Jis į juos,o ir kiti vaikai kaip vaikai žiūrjo kaip į draugus,žaidė su jais,nu kartais manasis ašarą nuleisdavo sugrįžęs,nu kodėl tas ar anas mušasi,bet viskas buvo gerai,Linutė kažkaip mokėjo juos įjungti į kolektyvą,programėlese dalyvauti,atskirus eilėraštukus pasakyti,žodžiu dirbo moteriškė,tikrai ilgai ir daug bendraudavo su mamom tų vaikų,ieškodavo bendrų kompromisų ,sprendimų.Nu ir dabar ieško,bet šiemet kol kas grupėj tokių nėra smile.gif .Tikrai labai puiki pedagogė.O mokyklose,tai čia jau sunkiau,visgi turėtų būti atskiros klasės,atskiros mokyklos,nes reikalauti pastoviai ypatingo ir taskiro dėmesio iš mokytojo nėra labai teisinga,juos gi ir taip turi mokyti pagal atskirą adapuotą programą,ir dėl to jau šiek tiek nukenčia kiti,o kas tie kiti-gabiausieji,nes jie turi mokytis savarnkiškai-mokytojai trūksta laiko tose 45 minutėse.Mano supratimu atskiros mokyklos turėtų būti kartu kaip ir gydomosios-terapinės ir darbo ten daug,ir neurologinio r psichologinio.Oj moterikės,kaip aš jus suprantu.Tiesiog manau,kad taip būtų geriau tiems vaikams.Bent jau pradinėse klasėse,o dar geriau ir pagrindinę šitaip baigti,bet čia tikrai ne kokia diskriminacija,man taip atrodo būtų vaikams taip lengviau,kai niekas jų nemuša,neskriaudžia,juos supranta.Bet iki to LT dar taip toli.
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2006 09 07, 15:45)
O mokyklose,tai čia jau sunkiau,visgi turėtų būti atskiros klasės,atskiros mokyklos,nes reikalauti pastoviai ypatingo ir taskiro dėmesio iš mokytojo nėra labai teisinga,juos gi ir taip turi mokyti pagal atskirą adapuotą programą,ir dėl to jau šiek tiek nukenčia kiti,o kas tie kiti-gabiausieji,nes jie turi mokytis savarnkiškai-mokytojai trūksta laiko tose 45 minutėse.Mano supratimu atskiros mokyklos turėtų būti kartu kaip ir gydomosios-terapinės ir darbo ten daug,ir neurologinio r psichologinio.Oj moterikės,kaip aš jus suprantu.Tiesiog manau,kad taip būtų geriau tiems vaikams.Bent jau pradinėse klasėse,o dar geriau ir pagrindinę šitaip baigti,bet čia tikrai ne kokia diskriminacija,man taip atrodo būtų vaikams taip lengviau,kai niekas jų nemuša,neskriaudžia,juos supranta.Bet iki to LT dar taip toli.

dėl atskirų klasių aš nesutinku ir niekada nesutiksiu. Ne klasių reikia, o pagalbos mokytojams (žinoma ir mokytojam žinias reiktų apie kitokius vaikus pagilinti). Klasės pas mus LT ir taip per didelės, ką jau kalbėti, jei dar yra vaikas kuriam reikia pagalbos. Va, čia, Švedijoj, tas puikiai išspręsta - klasėje gal kokių 17 vaikų, o pastoviai dirba du mokytojai (mokytojas ir asistentas), o mano vaikis dar ir atskirą savo mokytoją gavo. Ir gavo ne dėl hiperaktyvumo, o dėl švedų kalbos, nes ji jam negimtoji. smile.gif O per kai kurias pamokas čia dar keli mokytojai ateina-pvz. per matematiką ar anglų klasėje kartais būna 4 mokytojai. Ir padeda VISIEMS vaikams, prie kiekvieno spėja prieiti.
Dėl to, kad nukenčia Lietuvoj gabesni-kategoriškai nesutinku. Mano žiogo intelekto lygis aukštesnis negu kitų jo klasiokų. Tai jis nukentėjo.
O dėl verkimo- hiperiukai irgi verkia: primušti, neteisingai apkaltinti....
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo vario: 07 rugsėjo 2006 - 16:17
QUOTE(vario @ 2006 09 07, 17:14)
dėl atskirų klasių aš nesutinku ir niekada nesutiksiu. Ne klasių reikia, o pagalbos mokytojams (žinoma ir mokytojam žinias reiktų apie kitokius vaikus pagilinti). Klasės pas mus LT ir taip per didelės, ką jau kalbėti, jei dar yra vaikas kuriam reikia pagalbos. Va, čia, Švedijoj, tas puikiai išspręsta - klasėje gal kokių 17 vaikų, o pastoviai dirba du mokytojai (mokytojas ir asistentas), o mano vaikis dar ir atskirą savo mokytoją gavo. Ir gavo ne dėl hiperaktyvumo, o dėl švedų kalbos, nes ji jam negimtoji.  smile.gif O per kai kurias pamokas čia dar keli mokytojai ateina-pvz. per matematiką ar anglų klasėje kartais būna 4 mokytojai. Ir padeda VISIEMS vaikams, prie kiekvieno spėja prieiti.
Dėl to, kad nukenčia Lietuvoj gabesni-kategoriškai nesutinku. Mano žiogo intelekto lygis aukštesnis negu kitų jo klasiokų. Tai jis nukentėjo.
O dėl verkimo- hiperiukai irgi verkia: primušti, neteisingai apkaltinti....


aš gal nelabai aiškia išsireiškiau smile.gif ,tos atskiros klasės yra tiems kurie niekaip negali integruotis į bendrą klasę,net jeigu ten trys būtų,ir mokytojai trys smile.gif .Šiaip jau kaip yra,sakykim mano sesės sūnaus klasėj yra iš 20 vaikų 6 hiperaktyvūs,vienas iš jų klasėj nepakilęs ir nepalakstęs negali išsėdėti daugiau nei 6-7 min.va apie tokius.Nežinau kaip yra Švedijoj,nesidomėjau kaip jie sprendžia tas problemas.Svajoti,kad klasėj bus pedagogas ir padėjėjas ir,kad taip galėtų tęstis iki 10kl. galima tik svajoti,o galų gale tikriausia reikėtų reformuoti visą valstybę.Bet ne apie tai kalba.Realybė yra tokia,kad kaip minėjau,pagalbos kaip ir nebus artimiausius 20metų tikrai,ir jiegu Lietuvai,tai artimiau ir greičiau tikriausia yra atskiras mokymas,negu pedagogas antras ar trečias klasėje.O Švedijoj tai tas antras pedagogas iki kada?Įdomu.
Dėl ašarų,žinoma kad verkia,okaip kitaip,jiems gi save suprasti yra taip sunku,o čia dar kitus.Ką aš norėjau papasakoti apie Džiugo darželyje ir apie Džiugą,kad mes pažystam nuostabų pedagogą,bet kad tokių yra mažai ir nieko daugiau.Man hiperaktyvių vaikų problemos yra aiškios daugiau iš profesijos pusės,nereikia gintis taip iš karto smile.gif .Aš gi suprantu,kad jūs tuos savo vaikučius labai mylit,ir dažniausia pasibaigus darželio periodui susiduriat su nesupratimu,nu betgi nevisi taip jau ir nesupranta ax.gif .Stiprybės ,ramybės širdelei,jūs nuostabios mamos 4u.gif
Atsakyti
QUOTE(alfija @ 2006 09 07, 17:21)
Aš gi suprantu,kad jūs tuos savo vaikučius labai mylit,ir dažniausia pasibaigus darželio periodui susiduriat su nesupratimu,nu betgi nevisi taip jau ir nesupranta ax.gif .Stiprybės ,ramybės širdelei,jūs nuostabios mamos 4u.gif

Joo, liūdna, kad Lietuvoj pagerėjimas nenusimato verysad.gif
Ačiū už gražius žodžius wub.gif
Atsakyti