QUOTE(ramute53 @ 2006 08 18, 16:58)
Labai atidžiai perskaičiau,ačiū Aukse už nuorodas,nes visko neatrasčiau.
Šiandien Vaiko Raidos centre labai klausiau ko prašyti pas mokytojas,kad mano vaikui būtų lengviau vertinti savo pasiektus rezultatus,kad galėtume jį skatinti už kiekvieną gerai išsėdėtą pamoką[nežinau ar tai įmanoma?],tai siūlė pagaminti kalendoriuką,kur surašytos pamokos,o ten mokytoja vis atžymės....už kiekvieną pamoką kažkokį vertinimą...Ar bandėte tai ir ar buvo koks rezultatas....
Mes tai su vaikeliu susitariame ir tvarkomės,bet ką reikės daryti mokykloje......
Labas rytas,
+žinok mes turėjom kažką panašaus: gero elgesio dienoraštį. Kur mokytoja kasdieną turėjo parašyti ką nors gero. jokiu būdu negalima rašyti blogų dalykų. Pvz.:" vaikas šiandien per muziką gražiai dainavo" arba "per matematiką net 10 minučių susikaupęs dirbo". Esmė ta, kad vaikas matytų, kad jis yra giriamas už tam tikrus pasiekimus, kad jam atsirastų motyvacija gerai elgtis.
Dėja, mokytoja paskė, kad jai to daryti neprikauso, ir be to apie maniškį nėra ko gero rašyti.
O su aukle kurią samdžiau, kad pabūtų su žiogu po mokyklos namie, viskas pavyko. Ji kasdie rašė, Gordučio gerus darbelius, piešė į kiekvieną lapą piešinuką. Ir vaikas labai didžiavosi tuo. Aš tik grįždavau iš darbo, o jis jau su sąsiuvinuku stovi, man parodyt.
O namie visada lengviau. Hiperaktyviukams sunku kolektyve, sunku svetimoje vietoje, kur reikia susikaupti, kur daug naujo ką galima pačiupinėti, atidaryti, pažiūrėti.