Įkraunama...
Įkraunama...

Žaislo grąžinimas į parduotuvę

QUOTE(Rigedora @ 2006 09 25, 12:38)
na dabar mane turbūt suėsit wink.gif bet aš esu žaislų pardavėja  smile.gif


Gal nesuesim, bet suplakei du dalykus i kruva - kad zaislai atgal nepriimami, ir kad negalit ju priimti, nes tipo imusta i kasa.
1. Is tiesu pagal ta isakyma zaislai gali buti nepriimti del to, kad pirkejas persigalvojo. Bet, pvz., man Omnitelis uzsidirbes riebu minusa yra del to, kad vyras nupirko ne ta mobilu, ir kreipiausi,kad pakeistu i brangesni su priemoka, buvo atsisakyta. Taigi, cia pardavejo reikalas keisti ar ne, ir tai, kaip pardavejas (ne pardaveju uz prekystalio, bet imones savininku) vertina rysy su klientu. T.y. daugiau Omnitelyje mobiliaku nepirksiu is principo (nebent duos uz dyka), ir 100 zmoniu aplinkui pasakysiu, kad si bendrove niekam tikusi.

2. Del grazinimo ir buhalteriniu dalyku. Sutik, kad tai Jusu imones problema, bet tikrai ne kliento. T.y., jei zmogus pirko defektuota daikta, juk bus imusta i kasa, vis tiek turesit pakeisti/priimti. Man tik keista, kodel zmones taip kartas nuo karto imanomus dalykus (daikto grazinima) parodo kaip neimanomus. Gal Jums koki popieriu papildoma uzpildyti teks, ar dar ka, bet tikrai tai nera neimanoma ar super sunku.

Asmeniskai zaislu man nera teke grazinti.
Atsakyti
QUOTE(Kristtute @ 2006 09 25, 16:59)
Iš tikro, tai visur viskas galima  lotuliukas.gif  Ir išminusuot taip pat, tiksliau reik dokumentus pildyt (kaip ir gražinant bet kokį kitą daiktą) ir išimt pinigus iš kasos galima, tik įformint (įrašyt grąžinimą) reik kasos knygoj. Tiesiog buhalterėms-apskaitininkėms daugiau darbo būna, kai reik tuos gražinimus sutvarkyt arba prekių keitimus sužiūrėt, kad galai sueitų. Nes jeigu keitimų/gražinimų daug būna, tai ten darbelio  doh.gif


Taip ir maniau, kad noro trūksta. verysad.gif
Įstatymas leidžia žaislo nepriimti, bet nedraudžia padaryti grąžinimo mirksiukas.gif
Atsakyti
mums Limpopo parduotuvėj pakeitė į kitą žaislą thumbup.gif parašiau prašymą, atidavė pinigus ir už juos nupirkau paspirtuką ax.gif

prabegom, o apie Omnitelį tai jau ko gero daugiau kaip 100 čia paskaitys lotuliukas.gif
Atsakyti
QUOTE(Kristtute @ 2006 09 25, 15:59)
Iš tikro, tai visur viskas galima  lotuliukas.gif  Ir išminusuot taip pat, tiksliau reik dokumentus pildyt (kaip ir gražinant bet kokį kitą daiktą) ir išimt pinigus iš kasos galima, tik įformint (įrašyt grąžinimą) reik kasos knygoj. Tiesiog buhalterėms-apskaitininkėms daugiau darbo būna, kai reik tuos gražinimus sutvarkyt arba prekių keitimus sužiūrėt, kad galai sueitų. Nes jeigu keitimų/gražinimų daug būna, tai ten darbelio  doh.gif

kiekviena parduotuvė dirba su skirtinga apskaitos programa-pvz mūsų padauotuvėj ji anksčiau kitokia buvo (tada aš dar nedirbau)-dabar nauja. Dėl tų grąžinimų-juos daro tik vedėja ir tik su centrinės valdžios leidimu-taip, kad mes eilinės pardavėjos-esam tik maži sraigteliai dirbantys pagal nurodymus. Kartais tie nurodymai, deja, nelabai priimtini ir mums. mirksiukas.gif nes visa "malonioji' dalIs tenka aiškintis su pirkėjais mums, o ne sėdintiems aukščiau. dėl prekių keitimo-vėl gi-įmanoma, tačiau mes tai darydamos tarkim-rizikuojam-nes jei tarkim patikrinimas koks -mes gausim pylos-neatitiks kodai, parduotos prekės ir pan. dalykai... Matai, lengva visada kalbėti, kai nedirbi ir nesusiduri su tuo. doh.gif aš irgi apie daugybę prekybinių dalykų galvodavau kitaip kol pati nesusidūriau. O ir dirbti pradėjusi dar ilgai stebėjaus kodėl šito daryti negalima, kodėl taip, o ne anaip. doh.gif

surfinija, o kuo skiriasi žaislo priėmimas atgal nuo grąžinimo? smile.gif jei jau priėmei atgal-tai turi daryt grąžinimą arba pinigus atiduot iš savo kišenės ir paskui nemušant per kasą tą prekę bandyt parduot, kad atgaut savo pinigus.

PRABĖGOM:2. Del grazinimo ir buhalteriniu dalyku. Sutik, kad tai Jusu imones problema, bet tikrai ne kliento. T.y., jei zmogus pirko defektuota daikta, juk bus imusta i kasa, vis tiek turesit pakeisti/priimti. Man tik keista, kodel zmones taip kartas nuo karto imanomus dalykus (daikto grazinima) parodo kaip neimanomus. Gal Jums koki popieriu papildoma uzpildyti teks, ar dar ka, bet tikrai tai nera neimanoma ar super sunku.
būtent, kad tai įmonės problema, bet ne mūsų eilinių pardavėjų, nors ir esam tos įmonės darbuotojos. Defektuotą daiktą parduodamos mes parodome jo defektus ir parduodam su nuolaida. pirkėjo teisė pirkti arba ne. Viską kas įmanoma-tikrinam, kaip jau sakiau. Jei negalim ardyti pakuotės, o jūs radot gamyklinį broką-tik per 14 dienų su čekiu mes galim jį priimti ir pakeisti tokiu pačiu be broko.
O dabar į žaislų keitimą ar grąžinimą pažvelkit iš dar vienos pusės-atėjo mama, nupirko žaislą savo sergančiam vaikui pvz kokia tuberkulioze ar kita užkrečiama liga-parnešė, nepatiko, atnešė-grąžino-mes padėjom į lentyną, o jūs atėjot ir nupirkot tą patį žaislą su visom bacilom. blink.gif aš bent jau nenorėčiau taip ...
ir dar-labai rekomenduoju visus žaislus, kurie nėra uždaroje pakuotėje plauti mirksiukas.gif
jei kils klausimų prašom-turėdama išeiginę pabandysiu atsakyti... o pabaigai dar pridursiu, kad labai gaila, jog visi mano turintys daugybę teisių, kurias turi pripažinti aptarnaujantys darbuotojai, tik gaila, kad reikšdami teises mes pamirštam žmogiškumą, nes eilinis darbuotojas ne visada gali pasielgti taip, kaip pats norėtų-jis tik vykdo savo pareigas ir nurodymus, kurie nuleidžiami iš aukščiau.. verysad.gif
Atsakyti
QUOTE(Rigedora @ 2006 09 26, 11:26)
Jei negalim ardyti pakuotės, o jūs radot gamyklinį broką-tik per 14 dienų su čekiu mes galim jį priimti ir pakeisti tokiu pačiu be broko.
 

bet cia jau ne "jusu" teise spresti.
Klientas isigijes daiktu su broku per garantijos laikotarpi gali pats nuspresti, ka jisai nori su juo daryti - keisti i analagiska nauja daikta, taisyti jau turima ar paprasciausiai susigrazinti sumoketus pinigus.
Atsakyti
Pala pala, Rigedora, tu man paaiškink - o jei aš tikrai nusipirkau brangų žaislą ir jis nekokybiškas - irgi atgal nepriimat? O tai tada, taip suprantu, visada yra galimybė jį prieš perkant patikrinti? Nes aš, pvz., durna būdama, niekad per daug ir netikrinau.
Suprantu, kad gali nekeist dėl apsigalvojimo, bet nekokybiškas prekes tai kaip ir privalėtų keist, gi ne litą kainuoja? Ir ministras irgi taip sako. Nekeičiamos tik tada, kai netinka modelis, spalva ar komplektiškumas.
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Noa: 26 rugsėjo 2006 - 14:37
QUOTE(Rigedora @ 2006 09 26, 11:26)

surfinija, o kuo skiriasi žaislo priėmimas atgal nuo grąžinimo?  smile.gif jei jau priėmei atgal-tai turi daryt grąžinimą arba pinigus atiduot iš savo kišenės ir paskui nemušant per kasą tą prekę bandyt parduot, kad atgaut savo pinigus.



Niekuo nesiskiria - sinonimai biggrin.gif .

Norėjau pasakyti:
1.Ministro įsakymas suteikia pardavėjui teisę grąžinamo kokybiško žaislo iš pirkėjo nepriimti.
2.Tačiau tas pats įsakymas pardavėjui nedraudžia jo ir priimti.

Kitaip tariant - pardavėjau, rinkis: nori priimk, bet jei nenori - nepriimk, nes ministras tave remia... cool.gif

Taigi, pardavėjas elgiasi taip, kaip naudingiau jam. Na, o pirkėjas pas tokį pardavėją "nusvilęs" toliau pasielgs taip, kaip naudingiau jam - eis pas tokį pardavėją, kaip Čipolinas ar Limpopo, t.y., ten, kur su juo skaitomasi... Tik prieš tai pasiguos 100-tui draugų. mirksiukas.gif O jie tikriausiai "nusvilt" taip pat nenorės... bigsmile.gif 4u.gif
Atsakyti
Noa, taip -mes visada tikrinam ar viskas veikia, ar viskas tvarkoje. jei klientas prašo ir sako-atidarykim, patikrinkim-jei viskas tvarkoj aš perku-tai atidarom netgi tas pakuotes, kurių šiaip negalima atidarinėti.

Silvute, kai yra konkretus brokas-ir pastebimas laiku-klientas gali rinktis, bet ne tada, kai ateina , nes apsigalvojo arba gavo dovanų du vienodus. kaip ir beje, jei jūsų vaikas arba jūs netinkamai elgėtės su žaislu ir jis sugedo-čia jau garantijos nėra.
dar kartą pasikartosiu-ne viskas priklauso nuo eilinių pardavėjų-taisykles sukuriam ne mes, deja, o tie kurie tiesiogiai to darbo nedirba... doh.gif
Atsakyti
QUOTE(Rigedora @ 2006 09 26, 16:41)
Noa, taip -mes visada tikrinam ar viskas veikia, ar viskas tvarkoje. jei klientas prašo ir sako-atidarykim, patikrinkim-jei viskas tvarkoj aš perku-tai atidarom netgi tas pakuotes, kurių šiaip negalima atidarinėti.

Aha. O jei tas klientas toks glušas, kaip aš - jei jau perku, tai turbūt viskas ir veikia, pardavėja nesiūlo atidaryt - aš ir neklausiu? O parsinešu namo - neveikia. Kaip tada? Arba - jei veikt veikia, bet nenormaliai, nu, tarkim, iš 20ties mygtukų 19 veikia, o vienas - kaip užeina? Užeina - eina, užeina - neina? Ir tai tik namie, pastebėsi, tskant, eksploatacijoj...

Ne, tai aišku, kad kai klientas išsikalinėja arba, tarkim, suliejo kokį elektroninį žaislą ir jis sugedo dėl to - tada kas kita. Ir batų nepakeis, jei juos plentvolė pervažiavo, neparneši, nepakeisi, mol, o man spalva prie veido nelabai smile.gif

O dėl pavienių pardavėjų asmeniškai - taigi jų čia niekas nekaltina gi g.gif Nu visi supranta, kad valdžios reikalas. Tai ir sako tauta - pasirinks kitą parduotuvę, kur valdžia pirkėjui mielesnė...
Atsakyti
Noa, bent mes parduotuvėj visus žaislus, ypač į kuriuos dedasi baterijos tikrinam net neklausdami kliento wink.gif
o dėl pavienių pardavėjų kaip sakai-nekaltinat;) bet vistiek ant jų išsiliejat doh.gif
Atsakyti
Na,jei prekė kokybiška,tai pakeis ją ar ne priklauso tik nuo pardavėjų geranoriškumo.
O dabar pačios pagalvokite:ar labai norėtumėte nusipirkti žislą,kuri jau kažkas buvo nupirkęs ,parnešęs namo,išpakavęs ir davęs savo vaikiukui pažaist.Ir pasirodo,kad tas žaislas jam visai nepatiko-tėveliai už žaislo ir į parduotuvę(atseit keiskit,nepatiko).Pakeitė,ir vėl į lentiną.o jums butent jo ir reikia......
Bet ar susimastėt kokioj šeimoj tas žaislas buvo...ar sveiki žmonės jį čiupinėjo....
Va todėl žaislai ir yra nekeičiamų prekių saraše. smile.gif
Atsakyti
QUOTE(Rigedora @ 2006 09 26, 21:45)
Noa, bent mes parduotuvėj visus žaislus, ypač į kuriuos dedasi baterijos tikrinam net neklausdami kliento wink.gif
o dėl pavienių pardavėjų kaip sakai-nekaltinat;) bet vistiek ant jų išsiliejat  doh.gif

Ne, nu gerai, man irgi, kiek teko pirkt, tikrino, ir po teisybei niekada nei vieno žaislo nekeitėm... Nu jie, aišku, lūžta, bet ne dėl nekokybės hihihi.gif Bet domina tik tas vienas aspektas - paslėpti defektai. Nu tarkim, sakiau, knopkė vieną kartą spaudi - cypia, antrą kartą spaudi - necypia. Tu sudedi batareikes, paspaudei - cypia. Žmogus parsineša - necypia. Kaip tada?

Šiaip tai žinai, pardavėja toks žmogus, kuris dirba su klientais, tai malkų visada gauna, ar jis teisus, ar neteisus, nu ką padarysi, darbo specifika tokia, žalinga sveikatai... Ir žmonės visoki, gi neuždrausi psichams ir boboms su PMSu po parduotuves vaikščiot.
Bet šitoj temoj tai nematau jokio ypatingo išsiliejimo unsure.gif Gal tiesiog kai darbe nuo psichų pavargsti, tai apskritai jautriai reaguojasi į visokius nepatenkintus klientus...

O šiaip, mano nuomone, parnešt žaislą todėl, kad persigalvojai - na, ką aš žinau, kvailoka. Taigi galvok prieš pirkdamas, jo majo doh.gif Čia gi ne batas, kad parsinešei ir še tau - spaudžia. Dar suprantu tokius atvejus, kaip temos autorės, kai nėjo pažiūrėt, ką perki. Bet jei matai, taigi turi protą, nepatinka - nepirk...

Beje, ten ministras apsigalvot neleidžia ne tik žaisluose. Ten gyvas galas visokių prekių dar. Pvz. briliantai bigsmile.gif
Atsakyti