QUOTE(Kristtute @ 2006 09 25, 15:59)
Iš tikro, tai visur viskas galima
Ir išminusuot taip pat, tiksliau reik dokumentus pildyt (kaip ir gražinant bet kokį kitą daiktą) ir išimt pinigus iš kasos galima, tik įformint (įrašyt grąžinimą) reik kasos knygoj. Tiesiog buhalterėms-apskaitininkėms daugiau darbo būna, kai reik tuos gražinimus sutvarkyt arba prekių keitimus sužiūrėt, kad galai sueitų. Nes jeigu keitimų/gražinimų daug būna, tai ten darbelio
kiekviena parduotuvė dirba su skirtinga apskaitos programa-pvz mūsų padauotuvėj ji anksčiau kitokia buvo (tada aš dar nedirbau)-dabar nauja. Dėl tų grąžinimų-juos daro tik vedėja ir tik su centrinės valdžios leidimu-taip, kad mes eilinės pardavėjos-esam tik maži sraigteliai dirbantys pagal nurodymus. Kartais tie nurodymai, deja, nelabai priimtini ir mums.
nes visa "malonioji' dalIs tenka aiškintis su pirkėjais mums, o ne sėdintiems aukščiau. dėl prekių keitimo-vėl gi-įmanoma, tačiau mes tai darydamos tarkim-rizikuojam-nes jei tarkim patikrinimas koks -mes gausim pylos-neatitiks kodai, parduotos prekės ir pan. dalykai... Matai, lengva visada kalbėti, kai nedirbi ir nesusiduri su tuo.
aš irgi apie daugybę prekybinių dalykų galvodavau kitaip kol pati nesusidūriau. O ir dirbti pradėjusi dar ilgai stebėjaus kodėl šito daryti negalima, kodėl taip, o ne anaip.
surfinija, o kuo skiriasi žaislo priėmimas atgal nuo grąžinimo?
jei jau priėmei atgal-tai turi daryt grąžinimą arba pinigus atiduot iš savo kišenės ir paskui nemušant per kasą tą prekę bandyt parduot, kad atgaut savo pinigus.
PRABĖGOM:2. Del grazinimo ir buhalteriniu dalyku. Sutik, kad tai Jusu imones problema, bet tikrai ne kliento. T.y., jei zmogus pirko defektuota daikta, juk bus imusta i kasa, vis tiek turesit pakeisti/priimti. Man tik keista, kodel zmones taip kartas nuo karto imanomus dalykus (daikto grazinima) parodo kaip neimanomus. Gal Jums koki popieriu papildoma uzpildyti teks, ar dar ka, bet tikrai tai nera neimanoma ar super sunku.
būtent, kad tai įmonės problema, bet ne mūsų eilinių pardavėjų, nors ir esam tos įmonės darbuotojos. Defektuotą daiktą parduodamos mes parodome jo defektus ir parduodam su nuolaida. pirkėjo teisė pirkti arba ne. Viską kas įmanoma-tikrinam, kaip jau sakiau. Jei negalim ardyti pakuotės, o jūs radot gamyklinį broką-tik per 14 dienų su čekiu mes galim jį priimti ir pakeisti tokiu pačiu be broko.
O dabar į žaislų keitimą ar grąžinimą pažvelkit iš dar vienos pusės-atėjo mama, nupirko žaislą savo sergančiam vaikui pvz kokia tuberkulioze ar kita užkrečiama liga-parnešė, nepatiko, atnešė-grąžino-mes padėjom į lentyną, o jūs atėjot ir nupirkot tą patį žaislą su visom bacilom.
aš bent jau nenorėčiau taip ...
ir dar-labai rekomenduoju visus žaislus, kurie nėra uždaroje pakuotėje plauti
jei kils klausimų prašom-turėdama išeiginę pabandysiu atsakyti... o pabaigai dar pridursiu, kad labai gaila, jog visi mano turintys daugybę teisių, kurias turi pripažinti aptarnaujantys darbuotojai, tik gaila, kad reikšdami teises mes pamirštam žmogiškumą, nes eilinis darbuotojas ne visada gali pasielgti taip, kaip pats norėtų-jis tik vykdo savo pareigas ir nurodymus, kurie nuleidžiami iš aukščiau..