Nusipirkom kaladėles Čipoline, atsidarom dėžutę, o tos kaladėlės visai ne tokios kokių tikėjomės gal kas žino ar galima Čipoline gražinti žaislą arba pakeisti jį į kitą?
Žaislų parduotuvės neprivalo priimti, apie tai galima paskaitytiNemaisto prekių keitimi ir grąžinimo taisyklėse II straipsnis 18 punktas.
Bet gal pavyktų susitarti
Bet gal pavyktų susitarti
Ačiū paskambinom, pasakė, kad galim pasikeisti. Tai jau pasikeitėm. Nuostabų medinį muzikinį šulinėlį savo dukrytei nupirkom o disnėjaus kaladėlių nerekomenduoju. Dėžutė du kartus didesnė nei kaladėlių viduje yra ir dar jos mažos ir niekuo neypatingos, nebent kaina. Pardavėjai patys žiūrėjo ir sakė kad vaje kokia optinė apgaulė tos kaladėlės...
Tiesa, čekį turėjom.
Tiesa, čekį turėjom.
na tau tikrai pasiseke! tikrai pliusas parduotuvej man teko grazinti i nuka.tai turejau problemu.dabar stengiuosi viska apziureti parduotuveje, kad netektu gailetis
Zaislai ,apatinis trikotazas ,baldai foto prekes . Ju realiai grazint negalima del paprastos priezasties ju prekine isvaizda pasikeicia ir jie neaisku kur sugadinami . Nors dalinai priklauso nuo parduotuves geranoriskumo . Jei daiktas matosi kad net naudojamas nebuvo dazniausiai yra apkeiciamas , bet buna aisku isimciu jei daiktas bneveikentis ar buvo naudotas kas tau ji paims atgal ?
O mes kazkada pirkom kazkoki zaisla sunui, regis buvo defektuotas tik tiek, kad dezute buvo praplesta. Bet atsinese namo pamatem, kad neveikia Ceki turejom, bet kiek vargom, kol pardavejos sutiko pakeisti prekes
Po kelių nesusipratimų visada tikrinu parduotuvėj ar atitinka kiekis , ar veikia.
bet va pirkom žaidimą dovanų, paklausiau ar yra liet kalba instrukcija , sakė yr ir neplėšiau žiūrėt, o jubiliatas nerado , teko važiuot jo tėvams į parduotuvę, aišku gavo, bet ...nemalonu , sumoki pinigus ir kartais nemažus, tad tikrai verta tikrinti.
bet va pirkom žaidimą dovanų, paklausiau ar yra liet kalba instrukcija , sakė yr ir neplėšiau žiūrėt, o jubiliatas nerado , teko važiuot jo tėvams į parduotuvę, aišku gavo, bet ...nemalonu , sumoki pinigus ir kartais nemažus, tad tikrai verta tikrinti.
Daugiausiai keičia. Jei turiu čekį ir nepažeistą dėžutę.
*****, bet kaip tie žaislų pardavėjai naudojasi įstatymu "o mes galim ir nekeisti", maždaug...
Pamenu, turėjau konfliktą su RIKI2. Nupirkau PASKUTINĮ žaislą už 55 litus. Paspaudi viršuje, tai tokio "trilitrinio" viduje sukasi trys žaislai - bitė, drugelis kažkoks ir dar vienas, ir melodija groja, ir švieselės žybsi. Vaikui patiko nerealiai. Prieš miegą pagrodavo 10 minučių ir užmigdavo...
bet nusprogo per 4 dienas. Nei numestas, nei ką. Tvarkingasis tėvas išmetė dėžutę, lyg tyčia. Kiek vargau, kol priėmė atgal, bet tik sutaisyti.. Taisė dvi savaites. atsiėmiau, o jau džeržgė, kai sukosi tie žaisliukai. Vaikas vistiek klausėsi...Bet irgi neilgai, gal porą vakarų.. Bet taip nemaloniai nuteikė RIKI 2 ir pardavėja, ir vedėja, kad daugiau ten neinu... Nu ir kas, kad įstatymai leidžia jiems nekeisti prekių. Mane užkniso tas vedėjos kvailinimas: taigi SIMBA žaislas, o SIMBA visada kokybiški...
*****, bet kaip tie žaislų pardavėjai naudojasi įstatymu "o mes galim ir nekeisti", maždaug...
Pamenu, turėjau konfliktą su RIKI2. Nupirkau PASKUTINĮ žaislą už 55 litus. Paspaudi viršuje, tai tokio "trilitrinio" viduje sukasi trys žaislai - bitė, drugelis kažkoks ir dar vienas, ir melodija groja, ir švieselės žybsi. Vaikui patiko nerealiai. Prieš miegą pagrodavo 10 minučių ir užmigdavo...
bet nusprogo per 4 dienas. Nei numestas, nei ką. Tvarkingasis tėvas išmetė dėžutę, lyg tyčia. Kiek vargau, kol priėmė atgal, bet tik sutaisyti.. Taisė dvi savaites. atsiėmiau, o jau džeržgė, kai sukosi tie žaisliukai. Vaikas vistiek klausėsi...Bet irgi neilgai, gal porą vakarų.. Bet taip nemaloniai nuteikė RIKI 2 ir pardavėja, ir vedėja, kad daugiau ten neinu... Nu ir kas, kad įstatymai leidžia jiems nekeisti prekių. Mane užkniso tas vedėjos kvailinimas: taigi SIMBA žaislas, o SIMBA visada kokybiški...
na dabar mane turbūt suėsit bet aš esu žaislų pardavėja taigi pasisakysiu iš savo pusės-yra ūkio ministro įstatymas, kuris teigia, kad žaislai yra vienintelė prekė kuri YRA NEKEIČIAMA IR NEGRĄŽINAMA. Tuo įstatymu ir vadovaujamės. Todėl visada prekes stengiamės patikrinti ar veikia-dedam elementus, tikrinam prie jūsų akių. prekę mes galim pakeisti kol NEIŠMUŠTAS ČEKIS. galim atidaryti kai kurias dėžutes ir parodyti-tačiau ne visas-nes ar jūs pačios labai jau noriai perkat prekę, kai matosi, kad pakuotė pažeista ir jau buvusi atidaryta? nenorit tokios pirkti. o dažnai reikalaujat išimti, parodyti, atidaryti, nors neketinat pirkti. Dabar galiu paaiškinti kaip veikia prekybos mechanizmas-nuskenuoji, gauni pinigus, išmuši čekį-prekės kodas ir pinigai papuola į apskaitą kompe-jokio išminusavimo nėra galimybės. Jūs atnešat prekę ir reikalaujat ją priimti atgal, grąžinti pinigus-kaip??? mokėti jums iš savo kišenės? nes jei priimam prekę atgal-išminusuoti iš kasos pinigų galimybės neturim-tie pinigai yra apskaitoj ir jei mes atiduosim-vakare bus trūkumas. Visi esam žmonės ir turėtume suprasti vieni kitus-pardavėjos yra tik paprastos darbuotojos ir nenustato tvarkos, tik vykdo valdžios nurodymus-jei mes nusižengiam darydami gera jums-kenčiam mes... o kartais pasijunti taip bejėgiškai-nes papuoli tarp pikto pirkėjo ir piktos valdžios girnų... patikėkit, mes mielai jums kartais pakeistume ar priimtume atgal, jei tik turėtume tokias galimybes. va ateina žmogus ir sako-mano vaikas gavo dvi vienodas dovanas-vieną svečiai pirko pas jus-va čekis-pakeiskit man arba grąžinkit pinigus.... bet ar mes šiuo atveju kaltos, kad taip nutiko? arba šeimyna renkasi su dviem vaikais parduotuvėje gerą valandą-nusiperka lego dėžutę, susimoka, išeina, po pusvalandžio grįžta-priimkit atgal-mano vaikas apsigalvojo, šito nebenori, nori brangesnio, bet mes tiek pinigų neturim... tai kuo pardavėjos kaltos, kad per tiek laiko išsirenka prekę kurios nebenori? gal tiesiog reikia laiku apsispręsti?
Kaip gerai, kad specialistas pasitaikė!
Rigedora, kaip tik turiu klausimą: kuo jūsų apskaita skiriasi nuo kitų apskaitos, kad nebegalima "išminusuoti"? Paprastam pirkėjui tai nesuprantama: Maxima gali, Senukai gali, o jūs - ne. O kaip tuomet Čipolinas pakeitė kaladėles kitu žaislu? Sistema juk turėtų būti vieninga iš principo.
Rigedora, kaip tik turiu klausimą: kuo jūsų apskaita skiriasi nuo kitų apskaitos, kad nebegalima "išminusuoti"? Paprastam pirkėjui tai nesuprantama: Maxima gali, Senukai gali, o jūs - ne. O kaip tuomet Čipolinas pakeitė kaladėles kitu žaislu? Sistema juk turėtų būti vieninga iš principo.
QUOTE(Surfinija @ 2006 09 25, 14:53)
Kaip gerai, kad specialistas pasitaikė!
Rigedora, kaip tik turiu klausimą: kuo jūsų apskaita skiriasi nuo kitų apskaitos, kad nebegalima "išminusuoti"? Paprastam pirkėjui tai nesuprantama: Maxima gali, Senukai gali, o jūs - ne. O kaip tuomet Čipolinas pakeitė kaladėles kitu žaislu? Sistema juk turėtų būti vieninga iš principo.
Rigedora, kaip tik turiu klausimą: kuo jūsų apskaita skiriasi nuo kitų apskaitos, kad nebegalima "išminusuoti"? Paprastam pirkėjui tai nesuprantama: Maxima gali, Senukai gali, o jūs - ne. O kaip tuomet Čipolinas pakeitė kaladėles kitu žaislu? Sistema juk turėtų būti vieninga iš principo.
Iš tikro, tai visur viskas galima Ir išminusuot taip pat, tiksliau reik dokumentus pildyt (kaip ir gražinant bet kokį kitą daiktą) ir išimt pinigus iš kasos galima, tik įformint (įrašyt grąžinimą) reik kasos knygoj. Tiesiog buhalterėms-apskaitininkėms daugiau darbo būna, kai reik tuos gražinimus sutvarkyt arba prekių keitimus sužiūrėt, kad galai sueitų. Nes jeigu keitimų/gražinimų daug būna, tai ten darbelio