Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkit išsirinkti

O iki kuriu metu dgmz masina laikoma laaaabai sena ir nuo kuriu metu jau laikoma pakenciamai sena? 4u.gif
Atsakyti
Svarbu ne tik metai, bet ir rida. Ir aišku kaip buvo važinėta. Geriausia automobilį pirkti gal 2 metų, bet jie aišku dar labai brangūs, todėl tiktų ir 4-5 metų. Šiuo metu automobilių rida grubiai skaičiuojama 5 metams arba 200 000 km. Po to jau būna įprasta automobilį keisti. Ne taisyklė, kad pasiekus šiuos skaičius reikia automobilį varyti į savartyną, bet remontui pinigėlių įdėti reikės nemažai.
Atsakyti
kai išsilaikiau teises,tai iškart pradėjau svaigt apie naują mašiną,bet...paėmiau mūsiškį senuką golfą(su kurio akmenis vežiojo),tokį visą gestantį ir t.t.ir lb tuo džiaugiaus.išmokau važinėt ekstremaliom sąlygom(kai per kamštį gesta 12kartelių)ir važinėjau drąsiai,nes nebuvo gaila.be to sulaukiau vyrų aplodismentų ir nuostabos,kai atsisėdus už naujo roverio vairo negesau biggrin.gif (ne taip kaip kiti,nes lb jautrus buvo) bet viską jiem paprastai paaiškinau:vyrai,nevažinėjot su golfu gęstančiu ir be vairo stiprintuvo,tai ir nemokat thumbup.gif thumbup.gif aš tik už senesnę pradžiai,nebent esi gimęs vairuot smile.gif
Atsakyti
Pirkti specialiai mašiną, kad ji gestų, blogai važiuotų ir po to sėsti prie naujos blink.gif Nesąmonė, kam to reikia. Automobilis turi kaip tik kuo geresnės būklės būti, nes kitu atveju kyla pavojus ir sau, ir aplinkiniams. Be to stovėdama prie šviesoforo ir nuolat gesdama nervuosiesi tiek pati, tiek trukdysi kitiems eismo dalyviams. O kasdien maldamasis po miestą tokių vairuotojų prisižiūriu užtektinai, kad man jau seniai tik verkti norisi...
Atsakyti
QUOTE
kai išsilaikiau teises,tai iškart pradėjau svaigt apie naują mašiną,bet...paėmiau mūsiškį senuką golfą(su kurio akmenis vežiojo),tokį visą gestantį ir t.t.ir lb tuo džiaugiaus.išmokau važinėt ekstremaliom sąlygom(kai per kamštį gesta 12kartelių)ir važinėjau drąsiai,nes nebuvo gaila.be to sulaukiau vyrų aplodismentų ir nuostabos,kai atsisėdus už naujo roverio vairo negesau  (ne taip kaip kiti,nes lb jautrus buvo) bet viską jiem paprastai paaiškinau:vyrai,nevažinėjot su golfu gęstančiu ir be vairo stiprintuvo,tai ir nemokat  aš tik už senesnę pradžiai,nebent esi gimęs vairuot


QUOTE(neutralas @ 2006 09 14, 09:11)
Pirkti specialiai mašiną, kad ji gestų, blogai važiuotų ir po to sėsti prie naujos  blink.gif Nesąmonė, kam to reikia. Automobilis turi kaip tik kuo geresnės būklės būti, nes kitu atveju kyla pavojus ir sau, ir aplinkiniams. Be to stovėdama prie šviesoforo ir nuolat gesdama nervuosiesi tiek pati, tiek trukdysi kitiems eismo dalyviams. O kasdien maldamasis po miestą tokių vairuotojų prisižiūriu užtektinai, kad man jau seniai tik verkti norisi...


thumbup.gif drinks_cheers.gif. Gal ir nereikia pradedanciam vairuotojui blizgancios masinos is salono, bet vazineti su techniskai netvarkinga, tai mirtis alyvose. Mano pacios pirmoji masina buvo gestanti sankryzose. Zinau, ka reiskia vairuoti tokia masina. KRAUPU. Juk uzgesusi masina yra beveik nevaldoma, zymiai blogiau veikia stabdziai ir panasiai, o jeigu ivairuosi i masina, kurioje kudikis? Dabar i sia situacija ziuriu kitaip: ATIMTI TEISES VAIRUOJAMTIEMS TECHNISKAI NETVARKINGAS MASINAS!
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Augustina: 14 rugsėjo 2006 - 08:23
QUOTE(zhmonijus @ 2006 09 08, 00:03)
Benzo tas BMW tikrai daug neryja, nes ten dyzelis

Metų citata thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
Atsakyti
QUOTE(neutralas @ 2006 09 14, 08:00)
Svarbu ne tik metai, bet ir rida. Ir aišku kaip buvo važinėta. Geriausia automobilį pirkti gal 2 metų, bet jie aišku dar labai brangūs, todėl tiktų ir 4-5 metų. Šiuo metu automobilių rida grubiai skaičiuojama 5 metams arba 200 000 km. Po to jau būna įprasta automobilį keisti. Ne taisyklė, kad pasiekus šiuos skaičius reikia automobilį varyti į savartyną, bet remontui pinigėlių įdėti reikės nemažai.




Gryna teisybė, po 5 metų jau pradeda kaip ne kurios detalės ar mechanizmai šaibom išeidinėti unsure.gif
Atsakyti
Na jau, na jau wink.gif Šiaip ne visos kelių metų mašinos prasukusios pusę milijono (čia taip būna taxi bei firmų auto), galima rast, kad ir 10 metų mašiną, kuri pas kokį senioką garaže prastovėjo didžiąją dalį gyvenimo...Statistika būna niūroka kažkodėl palygint su dažna realybe,nors,aišku,čia laimės dalykas smile.gif
Atsakyti
Tos stovėjusios garaže ir priklausiusios seniokams yra kiekvieno turgaus pardavėjo pasaka. Niekas neparduoda mašinos, jei ji geros būklės. Pardavinėja tada, kai atsiranda problemos, arba paprasčiausiai po diagnostikos pasako, kad po n kilometrų kils nemažos problemos. O vakaruose remontuoti labai brangu. Kas dėl stovėjimo, tai jis vienodai kenkia kaip ir ilgalaikis važinėjimas. Automobilis turi važiuoti, tam jis ir sukurtas. Jei jis stovi - tai tik metalo krūva, kuri rūdyja. Pas mane automobilis per žiemą prastovėjo šildomame garaže (įmonės), sausas. Sumoje pavasarį remontas buvo brangesnis, nei jis būtų važinėjęs.
Atsakyti
tai as ne apie turgu kalbejau, o apie toki varianta, kai pats vaziuoji i Vokietija (Prancuzija, Olandija, Sveicarija ir t.t., zodziu i ten, kur apsimoka masina pirkt) ir perki is to "senioko" (na cia tik pvz). Is tikruju, tai kuo toliau, tuo sunkiau issirinkt normalu varianta, kad po menesio nepradetu byret ir labai nemustu per kisene.
Atsakyti
nu, jo g.gif bet ar apsimoka vaziuot i uzsieni, ieskot tos masinos, taigi kiek pinigu iseitu ir plius dar Lietuvoj reiktu paklot apie 500 uz registravima, draudima, technikine ir t.t.
galima ir cia kazka padoraus rasti, aisku ne kokiam kaime, kur su ta masina prie karviu vaziuodavo(buvom rade ir toki varianta). reikia tik gerai paieskot, o ne ciupt pirma geresni varianta
Atsakyti
aš tai išlaikiau teises ir nusipirkau
Toyota Starlet 1993m.
tokia mažutė mašinytė, bet labai super, manevringa, greita, o ko daugiau vilniaus mieste reikia...
Atsakyti