O iki kuriu metu dgmz masina laikoma laaaabai sena ir nuo kuriu metu jau laikoma pakenciamai sena?
Svarbu ne tik metai, bet ir rida. Ir aišku kaip buvo važinėta. Geriausia automobilį pirkti gal 2 metų, bet jie aišku dar labai brangūs, todėl tiktų ir 4-5 metų. Šiuo metu automobilių rida grubiai skaičiuojama 5 metams arba 200 000 km. Po to jau būna įprasta automobilį keisti. Ne taisyklė, kad pasiekus šiuos skaičius reikia automobilį varyti į savartyną, bet remontui pinigėlių įdėti reikės nemažai.
kai išsilaikiau teises,tai iškart pradėjau svaigt apie naują mašiną,bet...paėmiau mūsiškį senuką golfą(su kurio akmenis vežiojo),tokį visą gestantį ir t.t.ir lb tuo džiaugiaus.išmokau važinėt ekstremaliom sąlygom(kai per kamštį gesta 12kartelių)ir važinėjau drąsiai,nes nebuvo gaila.be to sulaukiau vyrų aplodismentų ir nuostabos,kai atsisėdus už naujo roverio vairo negesau (ne taip kaip kiti,nes lb jautrus buvo) bet viską jiem paprastai paaiškinau:vyrai,nevažinėjot su golfu gęstančiu ir be vairo stiprintuvo,tai ir nemokat aš tik už senesnę pradžiai,nebent esi gimęs vairuot
Pirkti specialiai mašiną, kad ji gestų, blogai važiuotų ir po to sėsti prie naujos Nesąmonė, kam to reikia. Automobilis turi kaip tik kuo geresnės būklės būti, nes kitu atveju kyla pavojus ir sau, ir aplinkiniams. Be to stovėdama prie šviesoforo ir nuolat gesdama nervuosiesi tiek pati, tiek trukdysi kitiems eismo dalyviams. O kasdien maldamasis po miestą tokių vairuotojų prisižiūriu užtektinai, kad man jau seniai tik verkti norisi...
QUOTE
kai išsilaikiau teises,tai iškart pradėjau svaigt apie naują mašiną,bet...paėmiau mūsiškį senuką golfą(su kurio akmenis vežiojo),tokį visą gestantį ir t.t.ir lb tuo džiaugiaus.išmokau važinėt ekstremaliom sąlygom(kai per kamštį gesta 12kartelių)ir važinėjau drąsiai,nes nebuvo gaila.be to sulaukiau vyrų aplodismentų ir nuostabos,kai atsisėdus už naujo roverio vairo negesau (ne taip kaip kiti,nes lb jautrus buvo) bet viską jiem paprastai paaiškinau:vyrai,nevažinėjot su golfu gęstančiu ir be vairo stiprintuvo,tai ir nemokat aš tik už senesnę pradžiai,nebent esi gimęs vairuot
QUOTE(neutralas @ 2006 09 14, 09:11)
Pirkti specialiai mašiną, kad ji gestų, blogai važiuotų ir po to sėsti prie naujos Nesąmonė, kam to reikia. Automobilis turi kaip tik kuo geresnės būklės būti, nes kitu atveju kyla pavojus ir sau, ir aplinkiniams. Be to stovėdama prie šviesoforo ir nuolat gesdama nervuosiesi tiek pati, tiek trukdysi kitiems eismo dalyviams. O kasdien maldamasis po miestą tokių vairuotojų prisižiūriu užtektinai, kad man jau seniai tik verkti norisi...
. Gal ir nereikia pradedanciam vairuotojui blizgancios masinos is salono, bet vazineti su techniskai netvarkinga, tai mirtis alyvose. Mano pacios pirmoji masina buvo gestanti sankryzose. Zinau, ka reiskia vairuoti tokia masina. KRAUPU. Juk uzgesusi masina yra beveik nevaldoma, zymiai blogiau veikia stabdziai ir panasiai, o jeigu ivairuosi i masina, kurioje kudikis? Dabar i sia situacija ziuriu kitaip: ATIMTI TEISES VAIRUOJAMTIEMS TECHNISKAI NETVARKINGAS MASINAS!
QUOTE(zhmonijus @ 2006 09 08, 00:03)
Benzo tas BMW tikrai daug neryja, nes ten dyzelis
Metų citata
QUOTE(neutralas @ 2006 09 14, 08:00)
Svarbu ne tik metai, bet ir rida. Ir aišku kaip buvo važinėta. Geriausia automobilį pirkti gal 2 metų, bet jie aišku dar labai brangūs, todėl tiktų ir 4-5 metų. Šiuo metu automobilių rida grubiai skaičiuojama 5 metams arba 200 000 km. Po to jau būna įprasta automobilį keisti. Ne taisyklė, kad pasiekus šiuos skaičius reikia automobilį varyti į savartyną, bet remontui pinigėlių įdėti reikės nemažai.
Gryna teisybė, po 5 metų jau pradeda kaip ne kurios detalės ar mechanizmai šaibom išeidinėti
Na jau, na jau Šiaip ne visos kelių metų mašinos prasukusios pusę milijono (čia taip būna taxi bei firmų auto), galima rast, kad ir 10 metų mašiną, kuri pas kokį senioką garaže prastovėjo didžiąją dalį gyvenimo...Statistika būna niūroka kažkodėl palygint su dažna realybe,nors,aišku,čia laimės dalykas
Tos stovėjusios garaže ir priklausiusios seniokams yra kiekvieno turgaus pardavėjo pasaka. Niekas neparduoda mašinos, jei ji geros būklės. Pardavinėja tada, kai atsiranda problemos, arba paprasčiausiai po diagnostikos pasako, kad po n kilometrų kils nemažos problemos. O vakaruose remontuoti labai brangu. Kas dėl stovėjimo, tai jis vienodai kenkia kaip ir ilgalaikis važinėjimas. Automobilis turi važiuoti, tam jis ir sukurtas. Jei jis stovi - tai tik metalo krūva, kuri rūdyja. Pas mane automobilis per žiemą prastovėjo šildomame garaže (įmonės), sausas. Sumoje pavasarį remontas buvo brangesnis, nei jis būtų važinėjęs.
tai as ne apie turgu kalbejau, o apie toki varianta, kai pats vaziuoji i Vokietija (Prancuzija, Olandija, Sveicarija ir t.t., zodziu i ten, kur apsimoka masina pirkt) ir perki is to "senioko" (na cia tik pvz). Is tikruju, tai kuo toliau, tuo sunkiau issirinkt normalu varianta, kad po menesio nepradetu byret ir labai nemustu per kisene.
nu, jo bet ar apsimoka vaziuot i uzsieni, ieskot tos masinos, taigi kiek pinigu iseitu ir plius dar Lietuvoj reiktu paklot apie 500 uz registravima, draudima, technikine ir t.t.
galima ir cia kazka padoraus rasti, aisku ne kokiam kaime, kur su ta masina prie karviu vaziuodavo(buvom rade ir toki varianta). reikia tik gerai paieskot, o ne ciupt pirma geresni varianta
galima ir cia kazka padoraus rasti, aisku ne kokiam kaime, kur su ta masina prie karviu vaziuodavo(buvom rade ir toki varianta). reikia tik gerai paieskot, o ne ciupt pirma geresni varianta
aš tai išlaikiau teises ir nusipirkau
Toyota Starlet 1993m.
tokia mažutė mašinytė, bet labai super, manevringa, greita, o ko daugiau vilniaus mieste reikia...
Toyota Starlet 1993m.
tokia mažutė mašinytė, bet labai super, manevringa, greita, o ko daugiau vilniaus mieste reikia...