Įkraunama...
Įkraunama...

Padėkit išsirinkti

QUOTE(ahaa @ 2008 12 17, 12:30)
jei tas pats zmogus vaziuos su Colt (1,4)

Coltas 1,4? Labai jau reta varianta radote. Populiariausi 1,3 1,5 ir 1,6. Optimaliausias 1,6 (16v SOHC). Vaziuos smagiau, o ryja tiek pat kaip ir 1,3.
Atsakyti
tai, ką Jūs vadinate 1,3, o aš 1,4 - tai tie patys varikliai, kurių darbinis tūris yra 1332 cm3 ir 1299 cm3. Toyota su identiškom kubatūrom žymisi 1,4 ir 1,3 pakaitom (kaip kada gamintojas sugalvojo)- kadangi paprastai žiūriu "gyvą" kubatūrą, o ne gamintojo simbolinį žymėjimą, tai per daug nesureikšminu, 1,3 ar 1,4 ant subinaitės parašyta.
dėl 1,6 ir 1,3 (1,4) - visiška tiesa, kadangi važinėjau su abiem Toyota Corolla. bet, tiesą pasakius, smagumą išlaužiu tą patį (aišku, čia truputį reikia mokėti variklį "pažvigdyti" ir bėgius ne prie 2200 perjunginėti - vargu ar pradedančiajam to reikia). deja, kuro sąnaudas su 1,4 (65 kW, 120 Nm)pasidarau tokias pat solidžias, kaip ir su 1,6.
kai automobilio masė kokia tona+kapeikos, tai tas 1,6 varikliukas mieste tikrai optimalus. dabar, beje, žvigdau "ekskliuziva" - Toyota su 1497cm3, (66 kW, 130 Nm, tik maksimumai truputėlį žemiau nei 1,4/1,3 l variklio),tačiau sveria kiek mažiau nei tona - sakyčiau, labai optimalu, kai mieste ir gera starta paimt norisi, ir kamščiuose be proto pleškinti benzo nesinori
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo ahaa: 17 gruodžio 2008 - 21:58
beje, Coltu dar nemažai 1,2 l varikliais, jei jau vadovausimės gamintojų simboliniu žymėjimu. "pirmokam" gal ir nieko, jei jau norisi minimizuoti kuro sąnaudas (kiek supratau, autorei tai aktualu - taigi jei atrodo, kad Mazda 323F daug geria (jei kalba apie tipišką 1,5), tai turėtų galioti ir coltui 1,6). kiek ten tas Coltukas tesveria... be to, draudimas pigesnis... jei vairuotojui nėra 23 m. tai ypač žiauriai juos papiplėšinėja.
šiaip geriausia sėsti ir bandyti kelis variantus - vien paskaitinėjus norimos mašinos nepasirinksi - nei modelio, nei kubatūros. išbandyta drinks_cheers.gif
Atsakyti
sorry, apsimelavau per skubejima, mazumele tam paciam ekrane Opeliukus nagrinejau blush2.gif nakties metas ir smegenys po darbo dienos snaudzia. tiksliau, per daug suabstraktinau savo rasliavoje - seniai seniai Coltai buvo su 1,2, o dabar jau naujesni yra apskritai tik su 1,1, bet i sia tema jie dar "jaunoki"
o del draudimu sumu - tiesa, isbandyta blink.gif
Atsakyti
na, dėl draudimo, džiaugiuosi kad išsilaikiau po 25 metų biggrin.gif neplėšia tiek

bėda ta kad LT labai daug tų mažųjų 2durių, sako kad jos ima tuos pačius 8-9litrus kaip ir didesnes 4durės. o man pačiai labai nepatinka listi kai yra 2durė mašina, bus nepatogu ir vaikui ir kitam, ka reikės pavežti, jei bučiau viena, kas kita

tai vat taip ir blaškausi, vieni rašo kad tos mažosos ima 5litrus, kita analogiska 9litrus, tai kuo tiket? toks didelis skirtumas ar gali buti normaliai nesidraskant
Atsakyti
sako tie, kurie nori mašina parduot arba pasigirt lotuliukas.gif
šiaip, kai gamintojas nurodo kuro sąnaudas, būna 3 skaičiai - sąnaudos mieste, užmiestyje ir mišrios, ir visos jos nurodomos beveik idealiom sąlygom (paprastai realiai atitinkami skaičiai būna 0,5-1 l didesni)
pavyzdžiu, mieste 10, užmiestyje 6 , mišrios 8. kas mėgsta girtis, rodo mažiausią skaičių, kiri - viddutinį. renkantis auto reikėtų įvertinti, kur važinėsite - mieste kamščių metu (čia reikėtų kuo mažesnės kubatūros, kadangi kamštyje jos degina žymiai mažiau), užmiestyje (čia reikėtų didesnės kubatūros, kad pakaktų galios, nes mažieji užmiestyje dirba labai neoptimaliu režimu (žinau, nes turėjau ir tokių).
šiaip pačios mažiausios automobilio kuro sąnaudos 100 km. būna važiuojant 70-90 km/h ir nei stabdant, nei greitėjant - paprastai tie 5 l/100 km, apie kuriuos giriamasi, tada ir būna.
beje, gal jūs neatkreipėte dėmesio, apie kokį kurą šnekama? jei dyzeliukas mažylis, tai realu ir tie 5 l/100 km mieste. o jei benzinas 1,3-1,4 l (na, gal iki 1,6 max), tai realiai, važinėjant mieste ne kamščių metu (tiesą pasakius, vos ne naktį, kai mašinų nėra), galima tilpti į 7-8 (neatkreipiau dėmesio, kokiam mieste gyvenat - jei ne Vilnius/Kaunas ir mašinų mažiau, gal ir dar taupiau galima). jei jau tenka kiek pastovėti - ir gaunasi tie 8-9.
Atsakyti
žiūriu tik į benzininę auto, geriausiu atveju su dujomis, gyvenu Kaune ir čia eismas ne toks kaip sostinėje bet "geras" biggrin.gif
Atsakyti
QUOTE(ahaa @ 2008 12 18, 11:17)
jei jau tenka kiek pastovėti - ir gaunasi tie 8-9.
O nesilant, ziema ir dar daugiau ax.gif
O colta 1,2 visai smagu butu tureti, labai jau reti jie. Net nezinau ar buvo ju su vairu normalioje puseje. O va naujesniu 1,1 nesirinkciau (3 cilindrai). Dyzeli butu idomu isbandyti, nes jis jau is merso (is A klases, tik vel 3 cilindrai?).
ahaa tikiuosi nesupyks, kad pasakysiu, jei reikia paprastos ir patikimos masinos, neapsiriksit su japonu. O visa kita, jau skonio reikalas. Jei masina nepatogi, bjauri ir kitaip neitinka, tai joks patikimumas ir ekonomiskumas nepades.
Atsakyti
doh.gifo kodėl turėčiau pykti, a? 4u.gif taigi čia aš vien japaškes giriu (o šiaip pasitaikius progai bandau visas mašinas iš eilės - nuo mažylių, tokių kaip Toyota Aygo, iki tokių kaip Ford Transit ar kiek didesnių). po to, kai nusipirkau pirmą japoną, vat identišką http://auto.plius.lt...t...&id=2118701 (tik mano išoriškai baisesnė buvo), tai iš jų ir pati iki šiol neišlipu. Beje, kai važinėjau su ta Corolla, tai būdavo, kad apsukos mieste žemiau 4000 retai krisdavo, taigi kuro sąnaudos ne 9 ir net ne 10 buvo thumbup.gif min 11 . Aišku, tyčia taip elgiuosi ir moku visais režimais, ne tik tokiu važiuoti - bet vis norėdavosi kokį BMW 528 ant starto nuo šviesoforo paimti.

beje, Colta 1,2 buvau radus sau, gal kokių 1988 metų (gal perdirbtas buvo? nežinau, nes tai buvo tais laikais, kai ieškojau dar pigesnės mašinos nei temos autorė ir mąsčiau apie mašinas kaip būdinga SM), bet paskui paveldėjau kai ką žyymiai baisesnio ir to Colto nenusipirkau. taigi man maži japonai po senų senų prancūzų ir vokiečių kaip atgaiva buvo. aš šiaip esu iš tų laikų vairuotojų, kai nebuvo baisiosios Regitros, o mokiausi ir egza laikiau su pilnametystės sulaukusia Audi 80, kurios techninė būklė buvo schmoll.gif . tai dabar visos visos mašinos tokios geros ir malonios vairuoti atrodo doh.gif kai su savo pirmaisiais laužais palyginu. po to dar rinkausi dviejų kartų Coltus, bet kažkaip nepasirodė "mano" mašina - ir tik dėl subjektyvių, o ne objektyvių priežasčių.

o mūsų temos autorei, pritardama ankstesniam pasisakymui, linkiu rinktis tą mašiną kuri patinka, kad netektų kiekvienąkart įšsėdus keiktis. pradedančiajam kelyje ir taip stresų pakanka mirksiukas.gif

beje, didelis tipiškų japonų pliusas (šitą jie turi iš prigimties) - lengvai vedasi bet kokiu oru (aukštesne įtampa vožteli), su mūsų klimatu tas labai aktualu. ir dar - daugelio (bent jau pas mus pasitaikančių mažųjų) pakabos paprastai laiko. bent jau aš kai pradėjau važinėti visas duobes iš eilės rinkdavau, tai aktualu būtų buvę drinks_cheers.gif
Papildyta:
beje, dėl dujų - japonai paprastai su jomis nelabai sutaria (jų varikliai nors ir labai kantrūs, tačiau mėgsta būti eksploatuojami taip, kaip gamykliškai priklauso ). kartais galima rasti sėkmingai įdėtą įrangą, tačiau tai nėra dažnas atvejis (aš kalbu apie senesnės kartos mašinas, į kurias sudėta ankstesnių kartų dujinė įranga, ne tiesioginis įpurškimas). nesėkmės atveju galima patirti nemažų nuostolių vietoj ekonominės naudos (arba bent jau nebus smagu važinėti, nes kvailios variklis - nedirbs ant laisvų apsukų ar dar kas keisto darysis). juo labiau, su dabartinėm dujų kainom nelabai beapsimoka su dujom važinėti.
Atsakyti
jei jau idetos dujos, apsimoka-beveik litas skirtumas blink.gif
Atsakyti
QUOTE(agniux911 @ 2008 12 22, 10:25)
jei jau idetos dujos, apsimoka-beveik litas skirtumas blink.gif

Del to lito tai taip, bet kiek teko girdeti, tai nepatartina pirkti masiniuko jau su dujomis, nes labai didele rizika, kad variklis jau "ant ribos", nebent kokia dauzta ar is tikrai patikimu ranku...
Atsakyti
dėl kainos - įvertinkit tą, kad dujų degins daugiau nei benzo (kalbu apie tos kartos auto, kokių ieškote). beje, po sausio 1 d. gali ir apsimokėti su dujom - dar neaišku, kaip gamintojai laikys dujų kainas
Atsakyti