o kodėl turėčiau pykti, a?
taigi čia aš vien japaškes giriu (o šiaip pasitaikius progai bandau visas mašinas iš eilės - nuo mažylių, tokių kaip Toyota Aygo, iki tokių kaip Ford Transit ar kiek didesnių). po to, kai nusipirkau pirmą japoną, vat identišką
http://auto.plius.lt...t...&id=2118701 (tik mano išoriškai baisesnė buvo), tai iš jų ir pati iki šiol neišlipu. Beje, kai važinėjau su ta Corolla, tai būdavo, kad apsukos mieste žemiau 4000 retai krisdavo, taigi kuro sąnaudos ne 9 ir net ne 10 buvo
min 11 . Aišku, tyčia taip elgiuosi ir moku visais režimais, ne tik tokiu važiuoti - bet vis norėdavosi kokį BMW 528 ant starto nuo šviesoforo paimti.
beje, Colta 1,2 buvau radus sau, gal kokių 1988 metų (gal perdirbtas buvo? nežinau, nes tai buvo tais laikais, kai ieškojau dar pigesnės mašinos nei temos autorė ir mąsčiau apie mašinas kaip būdinga SM), bet paskui paveldėjau kai ką žyymiai baisesnio ir to Colto nenusipirkau. taigi man maži japonai po senų senų prancūzų ir vokiečių kaip atgaiva buvo. aš šiaip esu iš tų laikų vairuotojų, kai nebuvo baisiosios Regitros, o mokiausi ir egza laikiau su pilnametystės sulaukusia Audi 80, kurios techninė būklė buvo
. tai dabar visos visos mašinos tokios geros ir malonios vairuoti atrodo
kai su savo pirmaisiais laužais palyginu. po to dar rinkausi dviejų kartų Coltus, bet kažkaip nepasirodė "mano" mašina - ir tik dėl subjektyvių, o ne objektyvių priežasčių.
o mūsų temos autorei, pritardama ankstesniam pasisakymui, linkiu rinktis tą mašiną kuri patinka, kad netektų kiekvienąkart įšsėdus keiktis. pradedančiajam kelyje ir taip stresų pakanka
beje, didelis tipiškų japonų pliusas (šitą jie turi iš prigimties) - lengvai vedasi bet kokiu oru (aukštesne įtampa vožteli), su mūsų klimatu tas labai aktualu. ir dar - daugelio (bent jau pas mus pasitaikančių mažųjų) pakabos paprastai laiko. bent jau aš kai pradėjau važinėti visas duobes iš eilės rinkdavau, tai aktualu būtų buvę
Papildyta:beje, dėl dujų - japonai paprastai su jomis nelabai sutaria (jų varikliai nors ir labai kantrūs, tačiau mėgsta būti eksploatuojami taip, kaip gamykliškai priklauso ). kartais galima rasti sėkmingai įdėtą įrangą, tačiau tai nėra dažnas atvejis (aš kalbu apie senesnės kartos mašinas, į kurias sudėta ankstesnių kartų dujinė įranga, ne tiesioginis įpurškimas). nesėkmės atveju galima patirti nemažų nuostolių vietoj ekonominės naudos (arba bent jau nebus smagu važinėti, nes kvailios variklis - nedirbs ant laisvų apsukų ar dar kas keisto darysis). juo labiau, su dabartinėm dujų kainom nelabai beapsimoka su dujom važinėti.