su viskuo tie švedai važinėja, tik klimatas pas juos baisesnis nei pas mus (korozijai), tai su Kia ar Daewoo ilgai netempsi.
aš kalbu ne apie švediškų auto naudojimo tyrimus, o pvz., tokias išvadas kurios rodo, kaip pvz, elgiasi 10 m. senumo Opeliai, Nissanai, Hondos, Toyotos, VW ir Kt Švedijoje.
šiandieninis Volvo ar Saab puikumas - jau sudėtingas klausimas, kai už Saab kaina perki Opeli (jokiu būdu nesakau, kad Opeliai blogos mašinos)
aš kalbu ne apie švediškų auto naudojimo tyrimus, o pvz., tokias išvadas kurios rodo, kaip pvz, elgiasi 10 m. senumo Opeliai, Nissanai, Hondos, Toyotos, VW ir Kt Švedijoje.
šiandieninis Volvo ar Saab puikumas - jau sudėtingas klausimas, kai už Saab kaina perki Opeli (jokiu būdu nesakau, kad Opeliai blogos mašinos)
svedijos klimatas, viskas ten gerai, tik nezinia kurioj svedijos vietoj tie tyrimai daryti, na is kurios vietos tos automobiliai buvo, jei tarkim is siaures, tai tie automobiliai ir supleke jau, nes ten sniegai, o cia kur netoli danijos ar per viduriuka viskas ok su viskuo vazineja, bet patykek pas juos WV zymiai maziau kaip pas mus, ten maziausiuose miesteliuose kaip pvz "sirvintos" yra automobiliu parduotuves, ir spek kokiu dazniausiai volvo jiem nereikia importiniu nesamoniu, kai turi geriausius ir patikimiausius automobilius, neveltui volvo ir buvo isrinktas saugiausiu seimos automobiliu ir aplamai svedai renkasi tai kas patikima ir ilgaamziska, ne taip kaip musiskiai tai kas su akcija, ar siap pigu, bet cia jau kitas klausimas, ir taip jau i pievas ivariau
vargu ar lietuvių mėgstami VW ir Audi nėra ilgaamžiai O švedų politiką reikia pagirti - remia savo šalies produkciją.
iš esmės, nėra nei absoliučiai gerų, nei blogų auto - visi jie turi savo pliusus ir minusus, taigi galiausiai kiekvienas randame savąjį. ir neretai galima pastebėti, kad nemaža dalis vairuotojų vieną po kito renkasi to paties gamintojo automobilius - įpranti prie jų valdymo ir pan., taip pat ir būdingų "pričiūdų"
iš esmės, nėra nei absoliučiai gerų, nei blogų auto - visi jie turi savo pliusus ir minusus, taigi galiausiai kiekvienas randame savąjį. ir neretai galima pastebėti, kad nemaža dalis vairuotojų vieną po kito renkasi to paties gamintojo automobilius - įpranti prie jų valdymo ir pan., taip pat ir būdingų "pričiūdų"
QUOTE(ahaa @ 2008 12 08, 17:21)
vargu ar lietuvių mėgstami VW ir Audi nėra ilgaamžiai
Jeigu kalbeti apie naujesnes nei ~10 metu, tai tikrai nera ilgaamziskos. Nors vien dureliu svoris gali ir kitoki ispudi padaryti.
absoliučiai visi automobiliai (kalbant apie didžiaserijinę gamybą) tampa trumpamžiškesni. vienas veiksnių - vartotojams reikia pigesnių automobilių, taigi gamintojai tokį produktą ir teikia į rinką. kitas dalykas - griežtėjantys ekologiniai bei saugos (deformacinių zonų) reikalavimai visus privertė ploninti skardas, taigi kėbulo gyvavimo laikas trumpėja. panašiai ir su plastmasių piginimu.
ilgaamžės, kaip buvo suprantama devintame dešimtmetyge ar pačioje dešimtojo pradžioje, dabar nebent kokios Lada ar Volga, kurioms jokie reikalavimai negalioja
ilgaamžės, kaip buvo suprantama devintame dešimtmetyge ar pačioje dešimtojo pradžioje, dabar nebent kokios Lada ar Volga, kurioms jokie reikalavimai negalioja