QUOTE(Zabyte @ 2011 08 03, 16:00)
*
Asilas ir tiek.
**Sakiau jam, kad nieko nebuvo parašyta,
tik išankstinė registracija. ***Sorry, bet net pas gydytojus žmonės neskambina prieš 3 mėn.
****Aš jam paskambinau prieš 10 dienų, jei čia jam mažai, tai jo problemos.
*****Tavo žiniai, mieloji, jau turiu kitą baidarę, pas normalius labai išsilavinusius žmones ir suprantančius kas yra klientas.
******Beje, mieloji, beta.lt man gražino pinigus, tai kas teisus?

*******Sėkmės tau su tuo Sabu, kad tokia jo gynėja
*uij..

Kultūrą pradėkim pirmiausia nuo SAVĘS. Elkis su kitais taip, kip norėtum, kad elgtųsi su tavim
**viskas pasakyta pačios sakinyje
***Kur čia tokie gydytojai, kad pas juos eilių nėra

Prisirašyčiau

Nu juokinga
****Ne, čia jau nejo problemos, čia Jūsų problema, nes jūs susapnavote, kad būtų neblogai va paplaukioti, ir labai labai gera diena yra ta N diena. Baidarininkai dažniausiai jau gegužės menesiais turi surinkę visus savaitgalius, čia, kad žinotumėt, ateičiai)
*****neperšokus griovio, nesakyk op

Kai praplauksit, tada ir girkit ir baidares, ir aptarnavimą ir visa kita, kas bus susiję su ta diena. Antra, nesupratau išsilavinimas prie ko čia?
****** Jūs man atleiskite, bet labai drįstu abejoti dėl betos grąžintų pinigų

******* Ačiū, tikiuos sėkmės nebus perdaug

Sabas nemano - galėčiau juos tik peikt, sudirbt su žemėm, ir visai aš jų neginu, tiesiog matau, kad kartais taisyklė "klientas visad yra teisus" negalioja visiems.
Papildyta:
QUOTE(MMMUTTTERRR @ 2011 08 03, 16:21)
na nesipykit taip ziauriai
Ne, čia nesipykstam ir net nežiauriai

Man tiesiog patinka žmonės, kuriem taisyklė ta "klientas visad teisus" nesvarbu kokia kaina ir kokiom sąlygom yra No 1
QUOTE(zuzla @ 2011 08 03, 17:03)
nesutartume, būtų money back ir tiek

Tik turbūt ne iš Betos, o iš žmogaus, kuris jas ir pardavė
Anyta - kaip šluota, visur apšluoja...