sveikutes, birzelio gale planuojam zygi baidaremis, busim 10 zmoniu. vakare noretusi prie lauzo ne tik saslyku pasikepti, bet ir linksmai pasibuti. gal kas zinote kokiu zaidimu, atrakciju gamtoje.
labas, nueik i vestuviu foruma supermamoj ten yra geru zaidimu.man vienas isimine-i pedkelniu viena kojine ideti bulve(atrodo)o su kita usiristi aplink juosmeni ir ta bulve kinkuojasi tarp koju ir su ja nuridenti iki finiso kita bulve9ziurek kad butu apvalesne) primesk kokie judesiai bus, cia manau visas juokas!panasus butu prisiristi piestuka ar pagaliuka ir itaikiti i tuscia buteli..nu dar ten nueik pasiskaityk gal ka rasi..
zadejau zaidimu, tai imkit. gal kiti biski vaikiski.
UŽBURTIEJI
Maždaug trečdalis visų žaidėjų yra burtininkai. Jie stengiasi pagauti kitus žaidėjus, kurie nuo jų bėga. Kiekvienas, primuštas burtininko palietimu, užburiamas ir turi stovėti tokioje padėtyje, kokioje burtininkas jį paliečia. Burtininkai sergėja užburtuosius ir tuo pačiu metu stengiasi paliesti kitus. Užburtuosius gali išvaduoti nepaliestieji, paliesdami juos ranka. Žaidimas baigiasi, kai burtininkai visus užburia.
GYVIŲ LENKTYNĖS
Žaidėjų skaičius: neribotas, bet porinis. Amžius: nuo 7m. Žaidimo vieta: salė ar aikštelė.
Žaidėjai yra išsirikiavę lygiomis eilėmis prie pradžios linijos. 10 20m nuo tos linijos lygiagrečiai nubrėžiama kita linija. Žaidimo vedėjui davus ženklą, pirmieji komandų žaidėjai nurodytu būdu bėga iki antrosios linijos ir grįžta atgal. Komanda, kurios žaidėjas grįžta pirmas, gauna tašką. Laimi komanda, kuri surenka daugiausia taškų.
Žaidėjai turi bėgti ne paprastai, bet imituodami tą gyvį, kurio vardą pasako vedėjas: pvz., šunį (bėgti ant visų keturių, pakeliant kartu dešinę priešakinę koją ir kairę užpakalinę), dramblį pakeliant kartu dešinę priešakinę ir dešinę užpakalinę kojas), varną (bėgti paprastai, bet mosuoti rankomis lyg sparnais), varlę (pritūpus šokinėti) ir pan.
JŪROS MŪŠIS
Žaidėjai pasidalina į lygias grupes po 6 7, sustoja eilėmis, kiekviena grupė atskirai. Žaidėjai laikosi už priešais stovinčių klubų. Visiems, išskyrus galinį, užrišamos akys. Eilės tai karo laivai. Paskutiniai matantieji žaidėjai kapitonai. Kiekvieno laivo užduotis prieiti prie kito taip, kad priekyje stovintis žaidėjas galėtų įsitverti į priešo laivą. Tai reiškia pergalę. Kapitonai valdo savo laivus ir juos veda, duodami komandas į kairę, į dešinę, greičiau, gink, trys žingsniai pirmyn ir pan.
PERDUOK PILNĄ
Žaidėjai sustoja dviem lygiomis grupėmis vienas paskui kita voromis. Išsiskaičiuoja paeiliui. Vedėjas pirmiesiems žaidėjams duoda po vienodą vandens pripiltą metalinį puoduką. Davus ženklą pradėti, pirmieji numeriai perduoda puoduką per galvą antriesiems, šie tarp kojų jį perduoda tretiesiems ir t.t.(puodukas perduodamas tai per galvą, tai tarp kojų). Paskutinis eilėje, gavęs puoduką, sukomanduoja grupei Aplink ir vėl siunčia puoduką atgal, tik atvirkštine tvarka: kas buvo gavęs tarp kojų, siunčia per galvą ir t.t.
Laimi komanda, kurios pirmasis eilėje stovintis žaidėjas, mažiausiai išliejęs vandens, greičiausiai gražina puoduką vedančiajam.
NUGARA Į NUGARĄ
Žaidimo aikštėje pažymimos dvi lygiagrečios linijos. Atstumas tarp jų neturėtų viršyti 50m. Visi žaidėjai sustoja poromis, vienas kitam atsukę nugaras ir susikabinę už parankių, prie bendros starto linijos. Davus ženklą susikabinusios poros bėga prie finišo linijos. Laimi pora, kuri atbėga pirma.
Pastaba. Žaidėjas einant nešti kito negali poros turi bėgti.
MAŽAS NELAIMINGAS KATINĖLIS
Visi žaidėjai, išskyrus vieną, sėdi ratu. Žaidėjas, kuris neturi vietos, yra mažas, nelaimingas katinukas. Katinukas prieina prie kuri nors žaidėjo, prie jo atsitūpia, kniaukia ir vaiposi, stengdamasis prajuokinti sėdintį. Žaidėjas paglosto katinuką, pasako vargšas, mažas katinėlis, bet negali nei šypsotis nei juoktis. Jei katinui pasiseka prajuokinti kurį žaidėją, tas eina į jo vietą.
Žaidžiama sutartą laiką
JŪRA BANGUOJA
Žaidėjai sustoja ratu 3 4 žingsnių tarpais vienas nuo kito. Kiekvieno žaidėjo vieta pažymima apskritimuku. Kiekvienas žaidėjas turi kokios nors žuvies vardą. Vienas žaidėjas paliekamas be vietos. Jis vaikščioja aplink kitus ir šaukia įvairias žuvis: karosas, lydeka ir pan. Iškviestos žuvys išeina iš savo vietų ir prisijungia prie vietos neturinčio žaidėjo, įsikibdami jam į ranką, už diržo ir taip sudarydami grandinę. Kai visos žuvys iškviestos, vietos neturintis žaidėjas bėgioja į įvairias puses, traukdamas su savimi kitus ir šaukdamas: Jūra banguoja, bet kai tik jis sušunka Jūra rami, visi turi bėgti į savo vietas, vienas žaidėjas vėl paliekamas be vietos ir žaidimas kartojamas iš pradžių.
PINIGĖLIS
Žaidėjų skaičius: 10 16. Amžius: nuo 10m. Žaidimo vieta: kambaryje prie stalo. Priemonės: 50ct.moneta.
Žaidėjai pasidalina į dvi lygias komandas. Kiekviena komanda turi savo vardą. Abi komandos susėda prie stalo: viena iš vienos pusės, o kita priešais.
Viena komanda pradeda: jos žaidėjai po stalu perduoda vienas kitam į rankas pinigą. Kai priešininkų komandos vadas pasako: Rankas aukštyn, visi pakelia rankas sugniaužtais kumščiais. Vieno žaidėjo saujoje yra pinigas. Priešininkų vadas šukteli Rankas ant stalo, žaidėjai deda rankas ant stalo, ištiestais delnais į apačią. Priešininkai klausosi, kur suskambėjo pinigėlis. Priešininkų vadas, pasitaręs su savo žaidėjais, spėja, po kieno ranka pinigas. Jei apsirinka, pinigą turinti komanda gauna tašką ir žaidimas pradedamas iš naujo. Jei atspėja, tai jo komanda gauna tašką ir pinigą, su kuriuo vėl tęsia žaidimą. Spėja turėję pinigą.
Laimi komanda, kuri per tam tikrą laiką surenka daugiausiai taškų.
PADAVĖJŲ LENKTYNĖS
Žaidėjai stovi viena eile prie bendros starto linijos. Kiekvienas dešinėje rankoje laiko lėkštę, ant kurios pastatyta stikline pilna vandens. Davus ženklą, žaidėjai skuba į priekį prie finišo linijos taip, kadi neišpiltų iš stiklinių vandens. Žaidėjas, pirmas atvykęs prie finišo linijos su pilna vandens stikline, laimi. Stiklinės kaire ranka prilaikyti negalima.
Variantas: lėkštė su stikline laikoma ne dešinėje, bet kairėje rankoje.
LENKTYNĖS SU ŽVAKĖMIS
Žaidėjai, išrikiuoti į vieną eilę, stovi prie bendros starto linijos. Kiekvienas rankoje laiko po uždegtą žvakę.
Davus ženklą, žaidėjai stengiasi kuo greičiau eiti prie finišo linijos taip, kad žvakė neužgestų. Žaidėjas, kurio žvakė užgęsta, pasitraukia iš lenktynių.
Ar ranka pridengti liepsną galima ar ne paliekama žaidimo vedėjo nuožiūrai.
Žaidėjas, kuris pirmas atvyksta prie finišo linijos su degančia žvake, laimi lenktynes
Akla abėcėlė
Žaidomo aprašymas: Grupės nariai užsiriša akis (arba užsimerkia), abiem rankom paima už virvės. Vadovas pasako grupei raidę ar figūrą, kurią grupės nariai turi sudaryti iš virvės. Jie patys nusprendžia, kada užduotis atlikta. Pratimas kartojamas keletą kartų, nurodant grupei skirtingas raides ar figūras.
Atomai ir molekulės
Tikslas: susipažinti, pastebėti vienas kito išorines ir atrasti vidines savybes.
Žaidimo aprašymas: Pagal muziką grupės nariai tarsi atomai juda chaotiškai. Muzika pritildoma ir paskelbiamas koks nors požymis, pagal kurį atomai surado mokelukes - grupeles, į kurias žmonės susieina pagal tą požymį. Grupės nariai kuriam laikui gali susikibti rankomis. Kai muzika pagarsinama, molekulės išyra ir atomai vėl juda chaotiškai.
Pastaba. Požymiai gali būti patys įvairiausi, priklausomai nuo to, ką norima sužinoti, išsiaiškinti. Paprastai einama nuo išorinių prie vidinių požymių. Pvz., kieno rudos (žalios, mėlynos) akys, kieno tamsūs (šviesūs) plaukai, kas turi laikrodžius (žiedus, auskarus), kam patinka "Skylė", kas turi brolių ar seserų, kas augina namuose gyvūnus ir t.t. Požymius galima susieti su tema ir jau šio žaidimo metu išsiaiškinti grupės narių požiūrį vienu ar kitu klausimu.
Padalintos paslapys.
Žaidimo aprašymas: Paslaptys geriau saugomos, kai jas žino ne vienas žmogus, o kai pasidalijama su daugeliu. Kiekviena grupelė iš vadovo kaip paslaptį gauna trumpą posakį. Šį posakį Žaidėjai pasidalina tarpusavyje. Kiekvienas pasiima po žodį. Jei yra daugiau žaidėjų, nei žodžių, tad gali keletas žaidėjų imti vieną žodį. Visos grupės yra skirtingose patalpos kampuose. Tada visi žaidėjai pradeda vienu metu į taktą sakyti savo žodžius (jie gali dainuoti melodija). Iš kiekvienos grupės vienas yra siunčiamas kaip klausytojas. Ta grupė, kuri pirmoji atspėja posakį laimi žaidimą.
Sugedęs telefonas 2
Žaidimo aprašymas: Grupėje turi būti ne daugiau 8 asmenys. Visi sėdi ratu. Savanoris savo draugui iš dešinės pasako kokį nors daikto pavadinimą, asmenį ar reiškinį. Tada antrasis turi savo draugui iš dešinės, jau nebeminėdamas to daikto pavadinimo apibūdinti jam pasakytą frazę savo žodžiais ir taip einama ratu iki paskutinio. Paskutinysis pasako savo apibūdinimą garsiai. Tada jis sulyginamas su pirmuoju pasiųstu žodžiu
Daržo pasakos
Žaidimo aprašymas: R.Kiplingas parašė pasakas, kurių pavadinimai yra "Kodėl kupranugaris turi kuprą", "Kodėl dramblio straublys toks ilgas" ir kitas. Šiose pasakose rašytojas aiškina kaip ir kodėl atsirado kupra ar ilgas straublys. Žinoma, visa tai aiškina pasakiškai. Ir jūs sukurkite pasakas - paaiškinimus apie daržoves. Pasakų pavadinimai galėtų būti: "Kodėl pomidoras raudonas", "Kodėl ridikėlis turi uodegytę", "Kodėl arbūzas dryžuotas", "Kodėl kopūstas turi tiek daug lapų", "Kodėl agurkas turi spuogelius".
UŽBURTIEJI
Maždaug trečdalis visų žaidėjų yra burtininkai. Jie stengiasi pagauti kitus žaidėjus, kurie nuo jų bėga. Kiekvienas, primuštas burtininko palietimu, užburiamas ir turi stovėti tokioje padėtyje, kokioje burtininkas jį paliečia. Burtininkai sergėja užburtuosius ir tuo pačiu metu stengiasi paliesti kitus. Užburtuosius gali išvaduoti nepaliestieji, paliesdami juos ranka. Žaidimas baigiasi, kai burtininkai visus užburia.
GYVIŲ LENKTYNĖS
Žaidėjų skaičius: neribotas, bet porinis. Amžius: nuo 7m. Žaidimo vieta: salė ar aikštelė.
Žaidėjai yra išsirikiavę lygiomis eilėmis prie pradžios linijos. 10 20m nuo tos linijos lygiagrečiai nubrėžiama kita linija. Žaidimo vedėjui davus ženklą, pirmieji komandų žaidėjai nurodytu būdu bėga iki antrosios linijos ir grįžta atgal. Komanda, kurios žaidėjas grįžta pirmas, gauna tašką. Laimi komanda, kuri surenka daugiausia taškų.
Žaidėjai turi bėgti ne paprastai, bet imituodami tą gyvį, kurio vardą pasako vedėjas: pvz., šunį (bėgti ant visų keturių, pakeliant kartu dešinę priešakinę koją ir kairę užpakalinę), dramblį pakeliant kartu dešinę priešakinę ir dešinę užpakalinę kojas), varną (bėgti paprastai, bet mosuoti rankomis lyg sparnais), varlę (pritūpus šokinėti) ir pan.
JŪROS MŪŠIS
Žaidėjai pasidalina į lygias grupes po 6 7, sustoja eilėmis, kiekviena grupė atskirai. Žaidėjai laikosi už priešais stovinčių klubų. Visiems, išskyrus galinį, užrišamos akys. Eilės tai karo laivai. Paskutiniai matantieji žaidėjai kapitonai. Kiekvieno laivo užduotis prieiti prie kito taip, kad priekyje stovintis žaidėjas galėtų įsitverti į priešo laivą. Tai reiškia pergalę. Kapitonai valdo savo laivus ir juos veda, duodami komandas į kairę, į dešinę, greičiau, gink, trys žingsniai pirmyn ir pan.
PERDUOK PILNĄ
Žaidėjai sustoja dviem lygiomis grupėmis vienas paskui kita voromis. Išsiskaičiuoja paeiliui. Vedėjas pirmiesiems žaidėjams duoda po vienodą vandens pripiltą metalinį puoduką. Davus ženklą pradėti, pirmieji numeriai perduoda puoduką per galvą antriesiems, šie tarp kojų jį perduoda tretiesiems ir t.t.(puodukas perduodamas tai per galvą, tai tarp kojų). Paskutinis eilėje, gavęs puoduką, sukomanduoja grupei Aplink ir vėl siunčia puoduką atgal, tik atvirkštine tvarka: kas buvo gavęs tarp kojų, siunčia per galvą ir t.t.
Laimi komanda, kurios pirmasis eilėje stovintis žaidėjas, mažiausiai išliejęs vandens, greičiausiai gražina puoduką vedančiajam.
NUGARA Į NUGARĄ
Žaidimo aikštėje pažymimos dvi lygiagrečios linijos. Atstumas tarp jų neturėtų viršyti 50m. Visi žaidėjai sustoja poromis, vienas kitam atsukę nugaras ir susikabinę už parankių, prie bendros starto linijos. Davus ženklą susikabinusios poros bėga prie finišo linijos. Laimi pora, kuri atbėga pirma.
Pastaba. Žaidėjas einant nešti kito negali poros turi bėgti.
MAŽAS NELAIMINGAS KATINĖLIS
Visi žaidėjai, išskyrus vieną, sėdi ratu. Žaidėjas, kuris neturi vietos, yra mažas, nelaimingas katinukas. Katinukas prieina prie kuri nors žaidėjo, prie jo atsitūpia, kniaukia ir vaiposi, stengdamasis prajuokinti sėdintį. Žaidėjas paglosto katinuką, pasako vargšas, mažas katinėlis, bet negali nei šypsotis nei juoktis. Jei katinui pasiseka prajuokinti kurį žaidėją, tas eina į jo vietą.
Žaidžiama sutartą laiką
JŪRA BANGUOJA
Žaidėjai sustoja ratu 3 4 žingsnių tarpais vienas nuo kito. Kiekvieno žaidėjo vieta pažymima apskritimuku. Kiekvienas žaidėjas turi kokios nors žuvies vardą. Vienas žaidėjas paliekamas be vietos. Jis vaikščioja aplink kitus ir šaukia įvairias žuvis: karosas, lydeka ir pan. Iškviestos žuvys išeina iš savo vietų ir prisijungia prie vietos neturinčio žaidėjo, įsikibdami jam į ranką, už diržo ir taip sudarydami grandinę. Kai visos žuvys iškviestos, vietos neturintis žaidėjas bėgioja į įvairias puses, traukdamas su savimi kitus ir šaukdamas: Jūra banguoja, bet kai tik jis sušunka Jūra rami, visi turi bėgti į savo vietas, vienas žaidėjas vėl paliekamas be vietos ir žaidimas kartojamas iš pradžių.
PINIGĖLIS
Žaidėjų skaičius: 10 16. Amžius: nuo 10m. Žaidimo vieta: kambaryje prie stalo. Priemonės: 50ct.moneta.
Žaidėjai pasidalina į dvi lygias komandas. Kiekviena komanda turi savo vardą. Abi komandos susėda prie stalo: viena iš vienos pusės, o kita priešais.
Viena komanda pradeda: jos žaidėjai po stalu perduoda vienas kitam į rankas pinigą. Kai priešininkų komandos vadas pasako: Rankas aukštyn, visi pakelia rankas sugniaužtais kumščiais. Vieno žaidėjo saujoje yra pinigas. Priešininkų vadas šukteli Rankas ant stalo, žaidėjai deda rankas ant stalo, ištiestais delnais į apačią. Priešininkai klausosi, kur suskambėjo pinigėlis. Priešininkų vadas, pasitaręs su savo žaidėjais, spėja, po kieno ranka pinigas. Jei apsirinka, pinigą turinti komanda gauna tašką ir žaidimas pradedamas iš naujo. Jei atspėja, tai jo komanda gauna tašką ir pinigą, su kuriuo vėl tęsia žaidimą. Spėja turėję pinigą.
Laimi komanda, kuri per tam tikrą laiką surenka daugiausiai taškų.
PADAVĖJŲ LENKTYNĖS
Žaidėjai stovi viena eile prie bendros starto linijos. Kiekvienas dešinėje rankoje laiko lėkštę, ant kurios pastatyta stikline pilna vandens. Davus ženklą, žaidėjai skuba į priekį prie finišo linijos taip, kadi neišpiltų iš stiklinių vandens. Žaidėjas, pirmas atvykęs prie finišo linijos su pilna vandens stikline, laimi. Stiklinės kaire ranka prilaikyti negalima.
Variantas: lėkštė su stikline laikoma ne dešinėje, bet kairėje rankoje.
LENKTYNĖS SU ŽVAKĖMIS
Žaidėjai, išrikiuoti į vieną eilę, stovi prie bendros starto linijos. Kiekvienas rankoje laiko po uždegtą žvakę.
Davus ženklą, žaidėjai stengiasi kuo greičiau eiti prie finišo linijos taip, kad žvakė neužgestų. Žaidėjas, kurio žvakė užgęsta, pasitraukia iš lenktynių.
Ar ranka pridengti liepsną galima ar ne paliekama žaidimo vedėjo nuožiūrai.
Žaidėjas, kuris pirmas atvyksta prie finišo linijos su degančia žvake, laimi lenktynes
Akla abėcėlė
Žaidomo aprašymas: Grupės nariai užsiriša akis (arba užsimerkia), abiem rankom paima už virvės. Vadovas pasako grupei raidę ar figūrą, kurią grupės nariai turi sudaryti iš virvės. Jie patys nusprendžia, kada užduotis atlikta. Pratimas kartojamas keletą kartų, nurodant grupei skirtingas raides ar figūras.
Atomai ir molekulės
Tikslas: susipažinti, pastebėti vienas kito išorines ir atrasti vidines savybes.
Žaidimo aprašymas: Pagal muziką grupės nariai tarsi atomai juda chaotiškai. Muzika pritildoma ir paskelbiamas koks nors požymis, pagal kurį atomai surado mokelukes - grupeles, į kurias žmonės susieina pagal tą požymį. Grupės nariai kuriam laikui gali susikibti rankomis. Kai muzika pagarsinama, molekulės išyra ir atomai vėl juda chaotiškai.
Pastaba. Požymiai gali būti patys įvairiausi, priklausomai nuo to, ką norima sužinoti, išsiaiškinti. Paprastai einama nuo išorinių prie vidinių požymių. Pvz., kieno rudos (žalios, mėlynos) akys, kieno tamsūs (šviesūs) plaukai, kas turi laikrodžius (žiedus, auskarus), kam patinka "Skylė", kas turi brolių ar seserų, kas augina namuose gyvūnus ir t.t. Požymius galima susieti su tema ir jau šio žaidimo metu išsiaiškinti grupės narių požiūrį vienu ar kitu klausimu.
Padalintos paslapys.
Žaidimo aprašymas: Paslaptys geriau saugomos, kai jas žino ne vienas žmogus, o kai pasidalijama su daugeliu. Kiekviena grupelė iš vadovo kaip paslaptį gauna trumpą posakį. Šį posakį Žaidėjai pasidalina tarpusavyje. Kiekvienas pasiima po žodį. Jei yra daugiau žaidėjų, nei žodžių, tad gali keletas žaidėjų imti vieną žodį. Visos grupės yra skirtingose patalpos kampuose. Tada visi žaidėjai pradeda vienu metu į taktą sakyti savo žodžius (jie gali dainuoti melodija). Iš kiekvienos grupės vienas yra siunčiamas kaip klausytojas. Ta grupė, kuri pirmoji atspėja posakį laimi žaidimą.
Sugedęs telefonas 2
Žaidimo aprašymas: Grupėje turi būti ne daugiau 8 asmenys. Visi sėdi ratu. Savanoris savo draugui iš dešinės pasako kokį nors daikto pavadinimą, asmenį ar reiškinį. Tada antrasis turi savo draugui iš dešinės, jau nebeminėdamas to daikto pavadinimo apibūdinti jam pasakytą frazę savo žodžiais ir taip einama ratu iki paskutinio. Paskutinysis pasako savo apibūdinimą garsiai. Tada jis sulyginamas su pirmuoju pasiųstu žodžiu
Daržo pasakos
Žaidimo aprašymas: R.Kiplingas parašė pasakas, kurių pavadinimai yra "Kodėl kupranugaris turi kuprą", "Kodėl dramblio straublys toks ilgas" ir kitas. Šiose pasakose rašytojas aiškina kaip ir kodėl atsirado kupra ar ilgas straublys. Žinoma, visa tai aiškina pasakiškai. Ir jūs sukurkite pasakas - paaiškinimus apie daržoves. Pasakų pavadinimai galėtų būti: "Kodėl pomidoras raudonas", "Kodėl ridikėlis turi uodegytę", "Kodėl arbūzas dryžuotas", "Kodėl kopūstas turi tiek daug lapų", "Kodėl agurkas turi spuogelius".
nu faini, šaunuolė kristij
Papildyta:
Uždrausta raidė
Žaidėjai susėda glaudžiu ratu. Žaidėjų skaičius neribotas. Rato viduryje esantis žaidėjas uždraudžia kokią nors raidę, pvz. R ir pateikia kuriam nors žaidėjui klausimą. Užklaustasis turi atsakyti, bet kad atsakyme nebūtų tos raidės (šiuo atveju R). Jei kas pasako žodį su uždrausta raide, duoda fantą ir eina į rato vidurį. Žaidžiama tol, kol prisirenkama fantų.
Sunkus perėjimas
Ant žemės nubrėžiamas brūkšnys. Jis gali būti 10 žingsnių ilgio. Žaidėjams reikės pereiti nuo vieno galo iki kito ir sugrįžti. Tai nebus taip paprasta, nes į kelią reikia žiūrėti tik su apsuktais binokliais, t.y. per platųjį binoklio galą.
Fantų išpirkai:
1.Burti. Fanto savininką užrištomis akimis pasodina ant kėdės. Kiekvienas prie jo prieina, padeda delną, ir jis buria.
2.Būti statula. Fanto šeimininkas stojasi viduryje kambario, o visi žaidėjai pastato statulą vis kitaip.
3.Būti veidrodžiu. Fanto savininkas stojasi vidury kambario ir turi pakartoti visų priėjusių prie jo žaidėjų judesius.
4.Išpažinti kaltes. Fanto šeimininkas sėdasi ant kėdės, kiekvienas paeiliui prieina prie jo, stojasi už nugaros, rodo kokį nors judesį ir klausia Kiek taip kartų darei? Sėdintysis, nežinodamas, apie ką kalbama, atsako į klausimą. Po to jam pasako, ko buvo klausta.
5.Ieškoti paslėpto daikto pagal muziką.
6.Išimti lūpomis obuolį iš indo, pripilto vandens.
7.Išimti lūpomis žiedą iš miltų.
8.Sulyginti kiekvieną su kokiu nors gyvūnu ir pasakyti, kuo į jį panašus.
9.Skaitydamas laikraščio iškarpą, turi sugalvoti melodiją ir išdainuoti.
Papildyta:
arba dar būna ir spec pirkti bet ir pačiam galima pasidaryti tokį klausimų-atsakymų žaidimuką, kai ant vienos spalvos lapelių užrašomi vien klausimai, pvz: "Ar visada šikdamas garsiai dainuoji?", "Ar mėgsti išmetęs gramą dainuoti po kaimynų langais?", "Ar dažnai prie stalo taip grabinėjiesi?", "ar tau mano dantys kartais neprimena grėblių" ir tt, o ant kitos spalvos lapelių surašomi universalūs ats, pvz "Tik apie tai ir galvoju", "Tik naktį ir ant stogo", "Ir kuo dažniau, tuo smagiau". Tada iš eilės vienas traukia klausimą ir garsiai skaito, kitas - ats ir tp garsiai skaito arba galima tas kuris išsitraukia klausimą, nurodo, kas turi atsakyti, o kuris atsako tada jau traukia klausimą ir vėl nurodo, kas sekantis atsakys ir tt. Galima improvizuoti, galima sugalvoti ir erotiškesnius juokingesnius klausimėlius, tikrai kompanijoj labai linksmas smagus žaidimėlis.
Beje, gali būti ir tokio tipo, kai klausimai prasideda, "ką daryti jeigu..." ir aišku atitinkamai atsakymai
Papildyta:
Uždrausta raidė
Žaidėjai susėda glaudžiu ratu. Žaidėjų skaičius neribotas. Rato viduryje esantis žaidėjas uždraudžia kokią nors raidę, pvz. R ir pateikia kuriam nors žaidėjui klausimą. Užklaustasis turi atsakyti, bet kad atsakyme nebūtų tos raidės (šiuo atveju R). Jei kas pasako žodį su uždrausta raide, duoda fantą ir eina į rato vidurį. Žaidžiama tol, kol prisirenkama fantų.
Sunkus perėjimas
Ant žemės nubrėžiamas brūkšnys. Jis gali būti 10 žingsnių ilgio. Žaidėjams reikės pereiti nuo vieno galo iki kito ir sugrįžti. Tai nebus taip paprasta, nes į kelią reikia žiūrėti tik su apsuktais binokliais, t.y. per platųjį binoklio galą.
Fantų išpirkai:
1.Burti. Fanto savininką užrištomis akimis pasodina ant kėdės. Kiekvienas prie jo prieina, padeda delną, ir jis buria.
2.Būti statula. Fanto šeimininkas stojasi viduryje kambario, o visi žaidėjai pastato statulą vis kitaip.
3.Būti veidrodžiu. Fanto savininkas stojasi vidury kambario ir turi pakartoti visų priėjusių prie jo žaidėjų judesius.
4.Išpažinti kaltes. Fanto šeimininkas sėdasi ant kėdės, kiekvienas paeiliui prieina prie jo, stojasi už nugaros, rodo kokį nors judesį ir klausia Kiek taip kartų darei? Sėdintysis, nežinodamas, apie ką kalbama, atsako į klausimą. Po to jam pasako, ko buvo klausta.
5.Ieškoti paslėpto daikto pagal muziką.
6.Išimti lūpomis obuolį iš indo, pripilto vandens.
7.Išimti lūpomis žiedą iš miltų.
8.Sulyginti kiekvieną su kokiu nors gyvūnu ir pasakyti, kuo į jį panašus.
9.Skaitydamas laikraščio iškarpą, turi sugalvoti melodiją ir išdainuoti.
Papildyta:
arba dar būna ir spec pirkti bet ir pačiam galima pasidaryti tokį klausimų-atsakymų žaidimuką, kai ant vienos spalvos lapelių užrašomi vien klausimai, pvz: "Ar visada šikdamas garsiai dainuoji?", "Ar mėgsti išmetęs gramą dainuoti po kaimynų langais?", "Ar dažnai prie stalo taip grabinėjiesi?", "ar tau mano dantys kartais neprimena grėblių" ir tt, o ant kitos spalvos lapelių surašomi universalūs ats, pvz "Tik apie tai ir galvoju", "Tik naktį ir ant stogo", "Ir kuo dažniau, tuo smagiau". Tada iš eilės vienas traukia klausimą ir garsiai skaito, kitas - ats ir tp garsiai skaito arba galima tas kuris išsitraukia klausimą, nurodo, kas turi atsakyti, o kuris atsako tada jau traukia klausimą ir vėl nurodo, kas sekantis atsakys ir tt. Galima improvizuoti, galima sugalvoti ir erotiškesnius juokingesnius klausimėlius, tikrai kompanijoj labai linksmas smagus žaidimėlis.
Beje, gali būti ir tokio tipo, kai klausimai prasideda, "ką daryti jeigu..." ir aišku atitinkamai atsakymai
Mano batai buvo du
merginų batai nuaunami ir sumaišomi. Vaikinams užrišamos akys, merginos pasodinamos. Vaikinai turi apmauti 2 vienodus tinkamus batelius, atitinkančius ir kojos dydį. Šiaip gan linksmas žaidimas. O dar linksmiau, jei merginos nieko nesako ir sukryžiuoja kojas, tada vaikinas nebesusigaudo kur ir kokios kojos, ir kurias reikia apauti
merginų batai nuaunami ir sumaišomi. Vaikinams užrišamos akys, merginos pasodinamos. Vaikinai turi apmauti 2 vienodus tinkamus batelius, atitinkančius ir kojos dydį. Šiaip gan linksmas žaidimas. O dar linksmiau, jei merginos nieko nesako ir sukryžiuoja kojas, tada vaikinas nebesusigaudo kur ir kokios kojos, ir kurias reikia apauti
Labai jau užmiršta temelė
Vasara prasidėjo reikia gi žaidimų gamtoje
Gal kas dar gali parašyti kokių judresnių žaidimų, estafečių, kad galetų žaisti tevai su vaikais, lenktyniauti šeimomis ir pan
Vasara prasidėjo reikia gi žaidimų gamtoje
Gal kas dar gali parašyti kokių judresnių žaidimų, estafečių, kad galetų žaisti tevai su vaikais, lenktyniauti šeimomis ir pan
čia žiūriu visi prirašėt žaidimų..bet reikia lakstyt..hgaudyt..
aš savo gimtadieniui prisiminiau seną žaidimą...
kai ant popieriuko parašyta kasnors ir tą reikia pavaizduot. pvz "kakojantis katinas"... ir kiti bando atspėt.
arba atsimenat, kaip vaikystėj asiluj uodegą bandydavom prikabint užrištom akim? tai wa..prisiminkit vaikystę. geriausi žaidimai buvo ten.
aš savo gimtadieniui prisiminiau seną žaidimą...
kai ant popieriuko parašyta kasnors ir tą reikia pavaizduot. pvz "kakojantis katinas"... ir kiti bando atspėt.
arba atsimenat, kaip vaikystėj asiluj uodegą bandydavom prikabint užrištom akim? tai wa..prisiminkit vaikystę. geriausi žaidimai buvo ten.
Papildyta:
Mamytes gal zinot ivairiu uzduociu estafeciu vaikuciams (1m.-1.5m.)ir ju teveliams. Noreciau suorganizuoti sunaus svente - savotiskas seimu varzybas.
Ir man aktuali ši tema Noriu gimtadienio šventės savo 2mečiui... bet niekaip nesugalvoju, kas tokiems pypliukams įdomu gali būt greičiausiai prikabinsiu dauuug balionų, stalą puošiu blizgančiai ar pan. Na, ir labai myli manasis žmogiukas mašinėles, reikės gal ką n ors su jomis mąstyt..
QUOTE(Essere @ 2009 05 06, 09:43)
Ir man aktuali ši tema Noriu gimtadienio šventės savo 2mečiui... bet niekaip nesugalvoju, kas tokiems pypliukams įdomu gali būt greičiausiai prikabinsiu dauuug balionų, stalą puošiu blizgančiai ar pan. Na, ir labai myli manasis žmogiukas mašinėles, reikės gal ką n ors su jomis mąstyt..
as radau cia keleta zaidimuku, gal ir jums kas tikszaidimai, musu svente bus vasara, tai ruosiames statyti palapine, stala su vaikiskomis vaisemis ir organizuosim varzybas
QUOTE(Jobeto @ 2009 05 06, 10:50)
as radau cia keleta zaidimuku, gal ir jums kas tikszaidimai, musu svente bus vasara, tai ruosiames statyti palapine, stala su vaikiskomis vaisemis ir organizuosim varzybas
Ačiū Ir mūsų vasarą
Pasinaudosim gal kuriais nors.
Bet kažkaip sunku. Vyresniajam darysiu piratų vakarėlį, tai mažiaus irgi nesinori nuskriaust, bet iš tiesų manau, kad toks mažas žmogiukas gali ir nenorėt žaist tų žaidimų ir pan. dalyvaut šventėje galiausiai kapstysis sau ant smelio kaip eilinę dieną reikia paieškot, gal kitos mamytės yra darę tokio amžiaus vaikučiams teminius baliukus
QUOTE(Essere @ 2009 05 06, 13:45)
Ačiū Ir mūsų vasarą
Pasinaudosim gal kuriais nors.
Bet kažkaip sunku. Vyresniajam darysiu piratų vakarėlį, tai mažiaus irgi nesinori nuskriaust, bet iš tiesų manau, kad toks mažas žmogiukas gali ir nenorėt žaist tų žaidimų ir pan. dalyvaut šventėje galiausiai kapstysis sau ant smelio kaip eilinę dieną reikia paieškot, gal kitos mamytės yra darę tokio amžiaus vaikučiams teminius baliukus
Pasinaudosim gal kuriais nors.
Bet kažkaip sunku. Vyresniajam darysiu piratų vakarėlį, tai mažiaus irgi nesinori nuskriaust, bet iš tiesų manau, kad toks mažas žmogiukas gali ir nenorėt žaist tų žaidimų ir pan. dalyvaut šventėje galiausiai kapstysis sau ant smelio kaip eilinę dieną reikia paieškot, gal kitos mamytės yra darę tokio amžiaus vaikučiams teminius baliukus
as galvoju itraukt pacius tevelius , aisku daug zaidimu nedaris du tris ir gana, nes tokie zogai greitai pavargsta
Papildyta:
Tai kad ieskojau ir nelabai ka radau