Man labai graži ši mašina, bet girdėjau, kad jų automatinės pavarų dėžės mėgsta subyrėti. Gal gali kas patvirtinti ar paneigti tai ?
Apie automatą nežinau, du pažįstu važinėjančius, abu su mechaninėm... Bet su šildymu pas abu kažkas netvarkoj Nuliovoj mašinoj važiuojant žiemą nušalt kojas - briedas kažkoks Bet gal čia atsitiktinai taip...
QUOTE(Noa @ 2005 12 17, 13:01)
Apie automatą nežinau, du pažįstu važinėjančius, abu su mechaninėm... Bet su šildymu pas abu kažkas netvarkoj Nuliovoj mašinoj važiuojant žiemą nušalt kojas - briedas kažkoks Bet gal čia atsitiktinai taip...
Nu šakės, dar geriau
QUOTE(TauRe @ 2005 12 18, 01:31)
Nu šakės, dar geriau
Aha, be ryšio. Tas savininkas tipo vežė taisyt - nu naują mašiną iš salono pirkęs, nedėvėtą, nuliovą - taisė taisė, lyg viskas gerai, o važiuojant kojom šaaaaalta! Bet gal čia taip, sakau, ne visoms? Be to, gi kaip ir smulkmena, važiuoja tai lyg ir neblogai... Be to, nėra mašinų be trūkumų...
QUOTE(Noa @ 2005 12 18, 12:55)
Aha, be ryšio. Tas savininkas tipo vežė taisyt - nu naują mašiną iš salono pirkęs, nedėvėtą, nuliovą - taisė taisė, lyg viskas gerai, o važiuojant kojom šaaaaalta! Bet gal čia taip, sakau, ne visoms? Be to, gi kaip ir smulkmena, važiuoja tai lyg ir neblogai... Be to, nėra mašinų be trūkumų...
Na čia ko gero kojas šala keleivis priekyje, ten toks dačikas mėgsta atsijungti, o be to kaip pastebeta, tai padaryta , kad vairuotojui labiau šildytu kojas
kaip su remontu kainomis? kaip vaziuokles patvarumas? varikliai lepus? kuro sanaudos? neapsisprendziam ar vel Opel Zafira ar Mazda ziuretis seima pagausejo, nelabai i Zafira jau telpam + nepatogus ilipimas i gala kai vidurinej eilej kedutes prisegtos tad akis uzkliuvo uz Mazdos kaip isivaizduoju, tai bagazines nelabai lieka kai visos sedynes salone, vezimukas netilptu
QUOTE(Gabe @ 2010 12 18, 14:37)
kaip su remontu kainomis? kaip vaziuokles patvarumas? varikliai lepus? kuro sanaudos? neapsisprendziam ar vel Opel Zafira ar Mazda ziuretis seima pagausejo, nelabai i Zafira jau telpam + nepatogus ilipimas i gala kai vidurinej eilej kedutes prisegtos tad akis uzkliuvo uz Mazdos kaip isivaizduoju, tai bagazines nelabai lieka kai visos sedynes salone, vezimukas netilptu
Sveiki,
Kainos del remonto, kaip ir visos auto nieko neišsiskiria ir nesikandžioja
Važiuoklė MpV tikrai patvari ji kombinuota ir sustiprinta. Kuro sanaudos priklauso nuo variklio, nes benzinai buna 2l , 2,5l , 3.0L , dyzeliai 2l. Pavyzdziui 2litru benzinas su imontuotomis tiesioginemis dujomis uz miesto ima 10 litru duju, kaip vienaturiui tai manau padoru. Del sėdynių, tai ar reikalingos vios 7 vietos? viena sedyne isimate ir telpa vezimas ir bagazine padori. Daugiau info: http://www.vienaturi...19/topic36.html
QUOTE(robertas33 @ 2010 12 19, 12:17)
Sveiki,
Kainos del remonto, kaip ir visos auto nieko neišsiskiria ir nesikandžioja
Važiuoklė MpV tikrai patvari ji kombinuota ir sustiprinta. Kuro sanaudos priklauso nuo variklio, nes benzinai buna 2l , 2,5l , 3.0L , dyzeliai 2l. Pavyzdziui 2litru benzinas su imontuotomis tiesioginemis dujomis uz miesto ima 10 litru duju, kaip vienaturiui tai manau padoru. Del sėdynių, tai ar reikalingos vios 7 vietos? viena sedyne isimate ir telpa vezimas ir bagazine padori. Daugiau info: http://www.vienaturi...19/topic36.html
Kainos del remonto, kaip ir visos auto nieko neišsiskiria ir nesikandžioja
Važiuoklė MpV tikrai patvari ji kombinuota ir sustiprinta. Kuro sanaudos priklauso nuo variklio, nes benzinai buna 2l , 2,5l , 3.0L , dyzeliai 2l. Pavyzdziui 2litru benzinas su imontuotomis tiesioginemis dujomis uz miesto ima 10 litru duju, kaip vienaturiui tai manau padoru. Del sėdynių, tai ar reikalingos vios 7 vietos? viena sedyne isimate ir telpa vezimas ir bagazine padori. Daugiau info: http://www.vienaturi...19/topic36.html
reikalingos 6 vietos, is ju 2 vaikiskos kedutes butu, vasara visos 7 labiausia bijau del einamu detaliu kainu ir paiesku dyzeliuko automato kazkaip nelabai, nors aplinkiniai ikalbineja dyzeliuka imt automata, o man mechanine prie sirdies, tai ir blaskomies.
ziurejau video pristatyma, "gyvai" nesu maciusi tai iskilo klausimas su sedynem: tos vidurines i sonus stumdosi ar tik naujesniuose modeliuose? paciam gale normaliai vietos suaugusiam zmogui?
QUOTE(Gabe @ 2010 12 20, 00:47)
reikalingos 6 vietos, is ju 2 vaikiskos kedutes butu, vasara visos 7 labiausia bijau del einamu detaliu kainu ir paiesku dyzeliuko automato kazkaip nelabai, nors aplinkiniai ikalbineja dyzeliuka imt automata, o man mechanine prie sirdies, tai ir blaskomies.
ziurejau video pristatyma, "gyvai" nesu maciusi tai iskilo klausimas su sedynem: tos vidurines i sonus stumdosi ar tik naujesniuose modeliuose? paciam gale normaliai vietos suaugusiam zmogui?
ziurejau video pristatyma, "gyvai" nesu maciusi tai iskilo klausimas su sedynem: tos vidurines i sonus stumdosi ar tik naujesniuose modeliuose? paciam gale normaliai vietos suaugusiam zmogui?
Na mazda MPV nera toks populiarus modelis, kaip golf... Jei perki naujas detales, rai nėra problemos, jei ieškai šrotuose, tai truputeli sunkiau, bet nemazai kas tinka nuo mazda6 .
Del dyzelio, kaip ir visi dyzeliai reikia ziureti, kad butu nenudrožtas, jei varikliukas gyvas tai viskas ok. Nors dyzeliukai mazdu truputi lepus, reikia gera tepala pilti ir tvarkingai priziureti...
Modelis kur 7 vietos tai sedynes i sonus nesistumdo, cia naujesniuose. O trecios eiles sedynes , tokios pat kaip ir antros eiles, taip kad esantis 1,90 gan normaliai sedi, nepalyginsi to varianto su Zafira.
Na ką gi...jums leidus prisirašau prie MPV turėtojų. Jau savaitė kaip turiu...
Buvo keliami reikalavimai mašinai:
Dyzelis (nes sanaudos dyzeliui nelabai skiriasi ar jis temps didelį kėbulą ar mažą....o benzininiui - net labai ryškiai skiriasi)
Kuo paprastesnė ir patvaresnė konstrukcija...Kuo mažiau elektroninių priblūdų, ir viso to iš ko gyvena servisų vadybybininkai. Tai mašina kasdieniniam mano gabenimui darban ir namo plius savaitgaliniam šeimos pakeliavimui..Ne pasipuikavimui.
7 ar 8 vietų salionas plius kažkiek vietos bagažui.
(Dėl vietos bagažui atmesta zafiros, pikniko ir premacy kandidatūros)
keturi varomi nebūtini, nes žvejoju ir medžioju dažniausiai maximos tipo vietose... O 4WD europiniai tik 3,0l benzinai).
Automatas ar ne - neesmė, bet geriau ne. Kad jei ką, remonto kaina neviršytų automobilio vertės.Tik todėl.
Liko Mazda MPV. Ir būtent pirmas modelis, ...trečias man šiaip ar taip per brangus, antras...na apie tai žemiau.
Pasirodo, europai tas MPV dyzelis buvo tik galu varomas ir tik rankine dėže...Nors dešiniavaires ir amerikai gamino visokius variantus. Viskas gerai, ...nors nelabai suprantu aš tokį japonišką marketingą...
Dar didelis pliusas man pasirodė kad būtent šį modelį labai vertina rusai...Pila jam bet kokią saliarą, užvedinėja prie bile kokių šalčių...O va naujesnių privengia. Aišku, jiems 4WD - vienas pagrindinių privalumų, bet kadangi vairas dešinėje ten kaip ir norma, tai vežasi tiesiai iš japonų.
Beje, labai geri informacijos šaltiniai skaitantiems rusiškai: www.drom.ru ir www.mikrob.ru
Pirmojo modelio MPV važiuoklės bazė ta pati pikapo BT-50 ir autobusiuko Bongo Frendie...tai yra primityviai paprasta ir galinga...Pati mašina primena džipą....Varantieji ratai gale,...bet man tai įprasta.
Dyzelis WL-T 2,5 litro turbo. Irgi be jokios gyvybiškai svarbios elektronikos...Toks a lia kompiuteris yra, bet jis tik dozuoja žvakių šildymą, veikdina tachometrą ir sukelia apsukas apšilimo metu...Principe, galima visus laidus apkarpyt, ir variklį bus įmanoma užvest ir važiuot...Nežiūrint to, salione viskas kaip priklauso - el. langai,veidrodžiai el liukas per pusę stogo, kondicionierius, parktronikas ir t.t. Šiek tiek nervina kad nėra veidrodžių šildymo.
Kas dėl naujesnių modelių (2 ir 3) tai juos sieja tik pavadinimas ir salono dydis. Šie padaryti ant Mazda6 bazės.Tokia važiuoklė tokiai mahinai silpnoka...Nors varomi priekiniai ratai gal ir pliusas...Iš variklių tikrai geras yra 2,3 l benzas...bet oficialiai europon japonai jų nevežė...Dyzeliai dulitriniai FORD kūrinys...Viskuo geri...kol nesugenda. O pilnas autopliusas MPV su dyzelinių variklių defektais...
Pirmas modelis baigtas gaminti 1999metais. Labai gaila.
Taigi buvo apžiūrėta keletas 1999m egzempliorių..."ką tik iš vokietijos" ir pan...
Visi buvo tsakant puvėkai ir žiauriai apleisti....Bet dyzeliai pas visas tvarkingi, važiuoklės daugmaž irgi.Kas nuteikė optimistiškai...
Suradau 4 metus žmogaus lietuvoj eksplotuotą 1996m. MPV dyzeliuką, normaliai prižiūrėta, ....ir papigiai nupirkau. Su TA, ir 2 komplektais ratų...visai padorių.
Liko pasikeist diržus , filtrus ir skysčius. Manau susidorosiu pats - konstrukcija labai paprasta. Panašu kad žvakės ne visos gyvos - šian vakare turėtų paaiškėt.
Paviršinės korozijos šiek tiek yra dugne ir slenksčių apačioj - nieko, pavasarį padarysiu "lialką"...Kažkeliems metams užteks...O paskui gal krizė pasbaigs..
Pirmi įspūdžiai...
Na po omegos komfortu mane priblokšti sunku...Važiuoklė minkšta ir komfortiška pasidaro kai sėdi pilnas ekipažas...Kai vienas - kietoka...Bet nebaisiai. Vairuotojo krėslas būtų labai patogus, tik dešinys porankis man kažkaip per aukštai...Gerai, kad jie visi pasikelia. Pradžioj truputį neįprastoj vietoj bėgių perjungimo rankena, bet greit pripratau...Šitoj vietoj man diskomfortas buvo ir del to, kad persėdau iš omegos su automatu.... Tiesą sakant, žinojau kad persėdu į žemesnės klasės mašiną,...bet tikėjausi kad bus blogiau...gerokai blogiau.
Na o sėdėjimas aukštai ir žiūrėjimas į visus iš aukšto - man visai patiko...
Mašina didelė, ...bet valdosi labai lengvai ir patogiai...
Dizainas toks "kirvio grakštumo"..bet man patinka. Išsiskiria iš minios "muilinių".
Pravažumas, nors ir ne 4WD, ir galas varomas, bet net nelygintinas su omegos...Aukštas dugnas ir dideli ratai daro savo. Kiemo sniegynuose per pūgą taip parkavausi, kad net pačiam nesitiki...
Salionas įdomus toks...Kokiais būdais ir kaip išsilanksto sėdynės dar ne iki galo išsiaiškinau.Bet pasidaro dvi normalaus dydžio viengulės lovos...Trečioj eilėj galima sėdėt ir normaliems žmonėms, ne tik nykštukams...Tarp pirmos ir antros eilių sėdynių tarpas (pas mane 7 , ne 8 vietos) tad žmona kaip stiuardesė gali skrydžio metu vaikščioti po saloną ir daryti tvarką.... 2 ir 3 eilės reikalui esant lengvai išsiima...Na varžtus atsukinėti tai reikia...
Patiko variklio "lankstumas"...Raut iš vietos su prasikasimais - jokių problemų. Padaryt staigų lenkimą - 5 bėgiu nuo 70 km/h tik spust tapkę - ir skrendam...Šiuo atveju omega nors ir benzininė ir arklių daugiau - reikia žemint pavarą.....
Matyt dyzeliniai japoniški arkliai stipresni...
O va maksimalus greitis...virš 130 spaust kažkaip jau nesinori dyzelio, nors įmanoma....O omegai kur riba net nežinau...190 vienąkart bandžiau, bet dar ne dugnas buvo....Bet manau , kad stabilios psichikos žmogui nepritinka skraidyt su autobusais... Prie didelio greičio jokio nestabilumo nepajutau, posūkiuose nesvirduliuoja.,...tik kažkiek labiau juntamas šoninis vėjas - plotas kėbulo tai oho...
Kuro sanaudų dar nežinau, spėju kad bus apie 9....Buvęs šeiminykas sakė kad vidutiniškai tiek ir buvo.Bet jis "neskraidė", o ir apskritai daugiausiai važinėjo jo žmona......Bus matyt.
Kas link gandų, kad MPV - šalta mašina...tai jie gerokai perdėti. Iš klaipėdos važiavau vienmarškinis, o už borto buvo minus 12....Diskomforto nejaučiau. Beje ten yra du pečiukai - antrasis po vairuotojo sėdyne ir pučia orą galan.Jis atskirai įsijungia klavišu iš vairuotojo vietos, o ventiliatorių valdo galiorkos keleiviai... žiauriai efektyviai šildo, nes orą ima ne iš išorės kaip priekinis, o iš vidaus.
Jei minėtose MPV kažkam nušalo kojos - reikia ieškoti bėdų klimato valdyme,...kaip ir sakiau - kuo daugiau elektronikos, tuo daugiau galvosūkių...Maniškėj viskas padaryta paprastai, rankenėlėmis...Kondicionierius yra, bet sistema tuščia...Kol kas neypač reikalingas, paskui bus matyt, gal išeis atgaivint...
Na dyzelis yr dyzelis...Smigus mieste į rimtą kamštį temperatūros rodyklė pamažu krenta krenta...beveik iki min...nors šiluma salone nedingsta...tik truputuką pamažėja (turėtame kažkada escorte atšaldavo ir salonas...)...Nors reikia matyt ir teigiamą pusę: šiluma salone tai maža dalis perniek į orą variklio išmesto kuro...O dyzelis perniek išmeta tiek mažai, kad vos užtenka salonui pašildyt...
Tai pradžiai tiek. Ačiū už dėmesį.
P.S. Gal kam reikia senos bet labai geros OMEGOS?
P.P.S. Jei man pavyko įkelt, tai čia mano mazdiecas... O kadangi nepavyko, tai tik nuoroda:
http://www.pics.lt/g...ges/mazdec1.jpg
Buvo keliami reikalavimai mašinai:
Dyzelis (nes sanaudos dyzeliui nelabai skiriasi ar jis temps didelį kėbulą ar mažą....o benzininiui - net labai ryškiai skiriasi)
Kuo paprastesnė ir patvaresnė konstrukcija...Kuo mažiau elektroninių priblūdų, ir viso to iš ko gyvena servisų vadybybininkai. Tai mašina kasdieniniam mano gabenimui darban ir namo plius savaitgaliniam šeimos pakeliavimui..Ne pasipuikavimui.
7 ar 8 vietų salionas plius kažkiek vietos bagažui.
(Dėl vietos bagažui atmesta zafiros, pikniko ir premacy kandidatūros)
keturi varomi nebūtini, nes žvejoju ir medžioju dažniausiai maximos tipo vietose... O 4WD europiniai tik 3,0l benzinai).
Automatas ar ne - neesmė, bet geriau ne. Kad jei ką, remonto kaina neviršytų automobilio vertės.Tik todėl.
Liko Mazda MPV. Ir būtent pirmas modelis, ...trečias man šiaip ar taip per brangus, antras...na apie tai žemiau.
Pasirodo, europai tas MPV dyzelis buvo tik galu varomas ir tik rankine dėže...Nors dešiniavaires ir amerikai gamino visokius variantus. Viskas gerai, ...nors nelabai suprantu aš tokį japonišką marketingą...
Dar didelis pliusas man pasirodė kad būtent šį modelį labai vertina rusai...Pila jam bet kokią saliarą, užvedinėja prie bile kokių šalčių...O va naujesnių privengia. Aišku, jiems 4WD - vienas pagrindinių privalumų, bet kadangi vairas dešinėje ten kaip ir norma, tai vežasi tiesiai iš japonų.
Beje, labai geri informacijos šaltiniai skaitantiems rusiškai: www.drom.ru ir www.mikrob.ru
Pirmojo modelio MPV važiuoklės bazė ta pati pikapo BT-50 ir autobusiuko Bongo Frendie...tai yra primityviai paprasta ir galinga...Pati mašina primena džipą....Varantieji ratai gale,...bet man tai įprasta.
Dyzelis WL-T 2,5 litro turbo. Irgi be jokios gyvybiškai svarbios elektronikos...Toks a lia kompiuteris yra, bet jis tik dozuoja žvakių šildymą, veikdina tachometrą ir sukelia apsukas apšilimo metu...Principe, galima visus laidus apkarpyt, ir variklį bus įmanoma užvest ir važiuot...Nežiūrint to, salione viskas kaip priklauso - el. langai,veidrodžiai el liukas per pusę stogo, kondicionierius, parktronikas ir t.t. Šiek tiek nervina kad nėra veidrodžių šildymo.
Kas dėl naujesnių modelių (2 ir 3) tai juos sieja tik pavadinimas ir salono dydis. Šie padaryti ant Mazda6 bazės.Tokia važiuoklė tokiai mahinai silpnoka...Nors varomi priekiniai ratai gal ir pliusas...Iš variklių tikrai geras yra 2,3 l benzas...bet oficialiai europon japonai jų nevežė...Dyzeliai dulitriniai FORD kūrinys...Viskuo geri...kol nesugenda. O pilnas autopliusas MPV su dyzelinių variklių defektais...
Pirmas modelis baigtas gaminti 1999metais. Labai gaila.
Taigi buvo apžiūrėta keletas 1999m egzempliorių..."ką tik iš vokietijos" ir pan...
Visi buvo tsakant puvėkai ir žiauriai apleisti....Bet dyzeliai pas visas tvarkingi, važiuoklės daugmaž irgi.Kas nuteikė optimistiškai...
Suradau 4 metus žmogaus lietuvoj eksplotuotą 1996m. MPV dyzeliuką, normaliai prižiūrėta, ....ir papigiai nupirkau. Su TA, ir 2 komplektais ratų...visai padorių.
Liko pasikeist diržus , filtrus ir skysčius. Manau susidorosiu pats - konstrukcija labai paprasta. Panašu kad žvakės ne visos gyvos - šian vakare turėtų paaiškėt.
Paviršinės korozijos šiek tiek yra dugne ir slenksčių apačioj - nieko, pavasarį padarysiu "lialką"...Kažkeliems metams užteks...O paskui gal krizė pasbaigs..
Pirmi įspūdžiai...
Na po omegos komfortu mane priblokšti sunku...Važiuoklė minkšta ir komfortiška pasidaro kai sėdi pilnas ekipažas...Kai vienas - kietoka...Bet nebaisiai. Vairuotojo krėslas būtų labai patogus, tik dešinys porankis man kažkaip per aukštai...Gerai, kad jie visi pasikelia. Pradžioj truputį neįprastoj vietoj bėgių perjungimo rankena, bet greit pripratau...Šitoj vietoj man diskomfortas buvo ir del to, kad persėdau iš omegos su automatu.... Tiesą sakant, žinojau kad persėdu į žemesnės klasės mašiną,...bet tikėjausi kad bus blogiau...gerokai blogiau.
Na o sėdėjimas aukštai ir žiūrėjimas į visus iš aukšto - man visai patiko...
Mašina didelė, ...bet valdosi labai lengvai ir patogiai...
Dizainas toks "kirvio grakštumo"..bet man patinka. Išsiskiria iš minios "muilinių".
Pravažumas, nors ir ne 4WD, ir galas varomas, bet net nelygintinas su omegos...Aukštas dugnas ir dideli ratai daro savo. Kiemo sniegynuose per pūgą taip parkavausi, kad net pačiam nesitiki...
Salionas įdomus toks...Kokiais būdais ir kaip išsilanksto sėdynės dar ne iki galo išsiaiškinau.Bet pasidaro dvi normalaus dydžio viengulės lovos...Trečioj eilėj galima sėdėt ir normaliems žmonėms, ne tik nykštukams...Tarp pirmos ir antros eilių sėdynių tarpas (pas mane 7 , ne 8 vietos) tad žmona kaip stiuardesė gali skrydžio metu vaikščioti po saloną ir daryti tvarką.... 2 ir 3 eilės reikalui esant lengvai išsiima...Na varžtus atsukinėti tai reikia...
Patiko variklio "lankstumas"...Raut iš vietos su prasikasimais - jokių problemų. Padaryt staigų lenkimą - 5 bėgiu nuo 70 km/h tik spust tapkę - ir skrendam...Šiuo atveju omega nors ir benzininė ir arklių daugiau - reikia žemint pavarą.....
Matyt dyzeliniai japoniški arkliai stipresni...
O va maksimalus greitis...virš 130 spaust kažkaip jau nesinori dyzelio, nors įmanoma....O omegai kur riba net nežinau...190 vienąkart bandžiau, bet dar ne dugnas buvo....Bet manau , kad stabilios psichikos žmogui nepritinka skraidyt su autobusais... Prie didelio greičio jokio nestabilumo nepajutau, posūkiuose nesvirduliuoja.,...tik kažkiek labiau juntamas šoninis vėjas - plotas kėbulo tai oho...
Kuro sanaudų dar nežinau, spėju kad bus apie 9....Buvęs šeiminykas sakė kad vidutiniškai tiek ir buvo.Bet jis "neskraidė", o ir apskritai daugiausiai važinėjo jo žmona......Bus matyt.
Kas link gandų, kad MPV - šalta mašina...tai jie gerokai perdėti. Iš klaipėdos važiavau vienmarškinis, o už borto buvo minus 12....Diskomforto nejaučiau. Beje ten yra du pečiukai - antrasis po vairuotojo sėdyne ir pučia orą galan.Jis atskirai įsijungia klavišu iš vairuotojo vietos, o ventiliatorių valdo galiorkos keleiviai... žiauriai efektyviai šildo, nes orą ima ne iš išorės kaip priekinis, o iš vidaus.
Jei minėtose MPV kažkam nušalo kojos - reikia ieškoti bėdų klimato valdyme,...kaip ir sakiau - kuo daugiau elektronikos, tuo daugiau galvosūkių...Maniškėj viskas padaryta paprastai, rankenėlėmis...Kondicionierius yra, bet sistema tuščia...Kol kas neypač reikalingas, paskui bus matyt, gal išeis atgaivint...
Na dyzelis yr dyzelis...Smigus mieste į rimtą kamštį temperatūros rodyklė pamažu krenta krenta...beveik iki min...nors šiluma salone nedingsta...tik truputuką pamažėja (turėtame kažkada escorte atšaldavo ir salonas...)...Nors reikia matyt ir teigiamą pusę: šiluma salone tai maža dalis perniek į orą variklio išmesto kuro...O dyzelis perniek išmeta tiek mažai, kad vos užtenka salonui pašildyt...
Tai pradžiai tiek. Ačiū už dėmesį.
P.S. Gal kam reikia senos bet labai geros OMEGOS?
P.P.S. Jei man pavyko įkelt, tai čia mano mazdiecas... O kadangi nepavyko, tai tik nuoroda:
http://www.pics.lt/g...ges/mazdec1.jpg
O mes turim 2.0 litrų benziną, tai galiu pasakyt, kad viskas kaip ir normaliai. Remonto kainos palygint su renault megane bent man atrodo mažesnės. Kuro ima apie 8.5 l . Tiesa, gal kiek per mažai galio mašinoje, bet jei važiuojate su vaikais, tai turbūt ne į lenktynes ?
QUOTE(remarka @ 2011 03 07, 08:45)
O mes turim 2.0 litrų benziną, tai galiu pasakyt, kad viskas kaip ir normaliai. Remonto kainos palygint su renault megane bent man atrodo mažesnės. Kuro ima apie 8.5 l . Tiesa, gal kiek per mažai galio mašinoje, bet jei važiuojate su vaikais, tai turbūt ne į lenktynes ?
Pas mane tokia pat 2,0l MPV , tik dar dujos yra, tai užmiestyje apie 10l dujų