QUOTE(tikra @ 2010 12 05, 21:33)
norėjau jūsų paklausti ar kuriai teko laikyti nav'e kalbos testą? jei taip, gal galėtumėt ką nors daugiau papasakoti? ar tai yra daugiau bendro pobūdžio testas apie šalį, ar tik gramatika, ar daugiau suvokimo užduotys?
Turbut kad neteko, jei nieks neatraso O kas tai per testas, ka jis duoda?
Hei! Julen kommer snart, og det er så mye snø i år! Håper dere å få store gaver fra nissen? De som bor i Norge, lager dere en norsk eller litauisk mat for julaften? Jeg vet at norske spiser Pinnekjøtt og Juleribben, og de er veldig overraskete når jeg sier at vi ikke spiser kjøtt på julaften . På Julen spiser mange norske kalkun, og den er veldig billig disse dagene!
QUOTE(dovaira @ 2010 12 19, 11:55)
Turbut kad neteko, jei nieks neatraso O kas tai per testas, ka jis duoda?
Hei! Julen kommer snart, og det er så mye snø i år! Håper dere å få store gaver fra nissen? De som bor i Norge, lager dere en norsk eller litauisk mat for julaften? Jeg vet at norske spiser Pinnekjøtt og Juleribben, og de er veldig overraskete når jeg sier at vi ikke spiser kjøtt på julaften . På Julen spiser mange norske kalkun, og den er veldig billig disse dagene!
ji gali laikyti visi norintys ir tai yra uz dyka. nav ji skiria, kad issiaiskinti tavo norvegu kalbos ziniu lygi ir pagal tai galbut skirti amo kursus ar darbo pasiulyti. na kazkas panasaus. paciai dar neteko, bet tiek kiek destytoja pasakojo.
Hi Jeg håper at julenissen min har fått nok penger i år og jeg vil finne noe god på juletre Vi skal lage bare litauisk mat for julaften. Jeg fortelte til norske venninene mine at vi spiser ikke kjøtt i først dagen av julaften, så de var veldig overrasket Vi tenker å invitere dem i andre julaften dagen, at de kunne prøve den litauiske maten. Jeg prøvde ikke både pinnekjøtt og juleribben, men jeg tror at jeg vil like ikke det.
pataisykit klaidas prasom
As cia itariu biski ne i tema parasysiu, bet gal yra merginu, kuriuos gyvena arba ruosiasi gyventi tokiame nedideliame miestelyje kaip VESTNES? As cia apie norvegija Noriu tureti draugu tenai
QUOTE(jegaliuta @ 2011 01 05, 02:08)
As cia itariu biski ne i tema parasysiu, bet gal yra merginu, kuriuos gyvena arba ruosiasi gyventi tokiame nedideliame miestelyje kaip VESTNES? As cia apie norvegija Noriu tureti draugu tenai
užsuk į norvegijos pelputes grupe
http://www.supermama...howtopic=679322
aciu uz nuoroda Šagrenė butinai ten uzsuksiu
o nuo ko jus pradejote ar pradedate mokintis norvegu kalbos? kokia pirmoji pamokele turetu buti, kad nesusimaisyciau? Tarimas, abecele ar zodynas...ar tiesiog griebiates is kart lengvu pratimuku?
QUOTE(jegaliuta @ 2011 01 05, 11:31)
o nuo ko jus pradejote ar pradedate mokintis norvegu kalbos? kokia pirmoji pamokele turetu buti, kad nesusimaisyciau? Tarimas, abecele ar zodynas...ar tiesiog griebiates is kart lengvu pratimuku?
Pasižiūrėk šios temos pirmuose puslapiuose arba pirmose temose - ten yra įdėtos pirmos pamokos. Kartu su pratimais. Pradžiai jie visai nesunkūs
aciu kibsiu i darba
QUOTE(jlclove @ 2010 12 20, 14:55)
Hi Jeg håper at julenissen min har fått nok penger i år og jeg vil finne noe god på juletre Vi skal lage bare litauisk mat for julaften. Jeg fortelte til norske venninene mine at vi spiser ikke kjøtt i først dagen av julaften, så de var veldig overrasket Vi tenker å invitere dem i andre julaften dagen, at de kunne prøve den litauiske maten. Jeg prøvde ikke både pinnekjøtt og juleribben, men jeg tror at jeg vil like ikke det.
Hei Hvordan går det?
Jeg like pinnekjøtt Vi har lagt norsk/litauisk mat for juleaften: en hvit salat, pinnekjøtt, karbonade og andre...
Kad klaidas taisyti nesijauciu dar tokia stipri Svarbiausia, kad perskaiciau ir viska supratau Bet ziuriu tas kas jau gerai moka kalba cia nesilanko O galetu kartais uzsukti, pasiziureti kaip mums sekasi ir pataisyti klaidas
QUOTE(jegaliuta @ 2011 01 05, 10:31)
Na as pradejau nuo pirmos pamokos vadovelyje, bet pries tai gerai butu bent pagrindines tarimo taisykles pasiziureti, nes visas iskarto neprisiminsi, o veliau kuo toliau mokinesi, tuo daugiau tu taisykliu isimini
QUOTE(dista @ 2011 01 05, 11:16)
Pasižiūrėk šios temos pirmuose puslapiuose arba pirmose temose - ten yra įdėtos pirmos pamokos. Kartu su pratimais. Pradžiai jie visai nesunkūs
Hei Går det bra?
Sveikos, merginos,
Kažkaip ramu čia Tai aš pabandysiu pralaužti ledus Rašau norvegų kalbos dėstytojai dėl susitikimų ir galimų pamokėlių. Gal pataisytumėte? Arba bent parašykite, kas negerai, nes jei viską parašysiu be klaidų, galvos, kad puikiai moku kalbėti norvegiškai
Hei hei,
Jeg skriver fra Litauen jenta VVVVV (vardas). Hun studerte norsk språk på deg. Jeg har din kontakter fra hun.
Jeg somme andre jente ønsker å studere norsk på deg fra februar. Kan vi møttes med deg? Vi kan komme til deg til Oslo. Kan vi enig for time og pris?
Jeg vil vente på deres svar!
Mvh,
p.s. Nežinau, ar ei jente tinka kaip merginai, t.y. ne mergaitei ? Ir ar galima rašyti pirmame laiške Hei hei?
Kažkaip ramu čia Tai aš pabandysiu pralaužti ledus Rašau norvegų kalbos dėstytojai dėl susitikimų ir galimų pamokėlių. Gal pataisytumėte? Arba bent parašykite, kas negerai, nes jei viską parašysiu be klaidų, galvos, kad puikiai moku kalbėti norvegiškai
Hei hei,
Jeg skriver fra Litauen jenta VVVVV (vardas). Hun studerte norsk språk på deg. Jeg har din kontakter fra hun.
Jeg somme andre jente ønsker å studere norsk på deg fra februar. Kan vi møttes med deg? Vi kan komme til deg til Oslo. Kan vi enig for time og pris?
Jeg vil vente på deres svar!
Mvh,
p.s. Nežinau, ar ei jente tinka kaip merginai, t.y. ne mergaitei ? Ir ar galima rašyti pirmame laiške Hei hei?
dėl Jente žodžio.
Mes, kai mokėmės, tai norvegų k. mokytojas sakė, kad:
ei jente - rašome, kai mergaitė yra nuo 6-15 år.
ei dame/mann[/color] - rašome, kai mergina/vyras yra nuo 15-60 år.
Kvinne - rašome, kai moteris yra 60-80 år.
Tai, manau, rašyk geriau Dame
O dėl hei hei. Manau užtenka HEI MARIT eller God dag Maryt.
Mes, kai mokėmės, tai norvegų k. mokytojas sakė, kad:
ei jente - rašome, kai mergaitė yra nuo 6-15 år.
ei dame/mann[/color] - rašome, kai mergina/vyras yra nuo 15-60 år.
Kvinne - rašome, kai moteris yra 60-80 år.
Tai, manau, rašyk geriau Dame
O dėl hei hei. Manau užtenka HEI MARIT eller God dag Maryt.