QUOTE(Agurkiene @ 2010 11 27, 23:51)
Sveiko, Merginos,
Vėl reikia pakartotinai rašyti laišką-skundą interneto tiekėjui. Penktadienį buvo atvykę, viską sutvarkė, o tos pačios dienos vakare vėl nėra signalo... Vargas kažkoks
Tikiuosi, kad pirmadienį arba blogiausiu atveju antradienį atsivilks ir pataisys, nes trečiadienį MB jau išvyksta iš trolių-mumių šalies
Taigi:
Hei,
Jeg skrev deres om oss problemet for internett 25-11-2010. I fredag deres kundeservice kom og fikse det. Men i kveld av fredag vi kan ikke bruke internett, fordi signal av deres internett har forsvinnte . Det er synd at vi har betalt for internett allerede men vi kan ikke bruke det. Vi håper dere vil fikse det så snart som mulig. Vi skal bli i Norge til 30-11-2010.
Vi ser frem til svaret ditt. Og jeg vil gjerne få å vite om denne tjenesten vil være gratis.
Tikiuosi, suprantama, ką norėjau pasakyti
Jeg skrev til dere om vårt problem vedr internett den 25. november. Deres kundeservice kom og fikset det på fredag. Men på fredag kveld, kunne vi ikke bruke internett igjen, fordi signalet av deres internett har forsvunnet.
Papildyta:
QUOTE(Agurkiene @ 2010 11 26, 08:17)
Mano sritis
Dribu tokį darbą LT. Ar sunkiai/lengvai radai darbą?
Labai legvai
Ir nemokedama norvegu kalbos, bet as baigiau Osle magistra, kas labai daug pridejo vertes ieskant darbo.