QUOTE(Leksa @ 2011 05 31, 09:36)
taip, bet pastojo tai ji gi ne nuo Juozapo, ne nuo "tikro" vyro, o nuo sventosios dvasios. taigi, Juozapas su ja tada nepermiegojo.
O kas sake, kad nuo tikro vyro. Pavyzdzio esme tokia, kad jaunos zmonos ir mamos buvo tuomet norma ir nieko tai nestebino.
QUOTE(Moonte @ 2011 06 30, 08:56)
Del moteru, velgi, cia man yra paslaptis, kodel musu moterys renkasi tokia dalia. Anot musulmonu, tokios kaip as, negaletu buti ju zmona, nes manyje stipriai isreikstas savo vertes suvokimas, esu uzlygiaverte patneryste. Vesdamas mane musulmonas turetu dalinai issizadeti savo seimos, nes mano gyvenimiska pozicija gali itakoti ir jo seima, ten esancios visuomenes poziuri i ja. Tam ryztasi ne kiekvienas musulmonas, dazniausiai jie renkasi tas moterys, kurioms ju paciu paziuros nera vertybe, jos likusios jas auktoti, vardan meiles, gerbuvio, skalsaus gyvenimo, ar tas, kurios atrado islama ir isisamonino ji kaip savo religija. Musulmonai gi niekada neissizada savo religijos, na gal buna laaaabai retos isimtys 1/1000 000, ar dar maziau.
"dalia", "aukoti"- koks gailestis skamba zodziuose, o kartu ir negalejimas isivaizduoti, kad yra zmoniu, moteru, kurios masto kitaip ir tai ju nepadaro "nesuvokianciomis savo vertes", o juo labiau "aukojanciomis savo paziuras".
Tikrai daug kartu pasakojau, kad nieko as, tarkime, neaukojau. Ir mano pazistamos muslimos neaukojo. Musu paziuros p a s i k e i t e. Savo verte labai gerai suvokiu ir neleidziu saves negerbti. Buvau istekejusi dukrat (vis dar esu antrakart istekejusi) ir nei karto nepatyriau nepagarbos sutuoktinio savo atzvilgiu. tad nereikia taip absoliutinti ir visko piesti juodom gedulo spalvom, klijuoti etikeciu.
"skalsus gyvenimas, gerbuvis"- pasakykite tai toms moterims lietuvems, kurios islama prieme nebudamos istekejusios, susidazejusios, kurios pacios sau duona uzsidirba. "is meiles"- pasakykite tai toms, kurios issiskiria ir vis tiek musulmonemis lieka. Nereikia taip suprimityvint konvertavimosi motyvu- tai netikslu mazu maziausia, o ir bergzdzia.
Papildyta:
QUOTE(Arival @ 2011 06 30, 17:44)
Tai aš mintyse ir lyginau Rinau abejį ir tos klaipėdietės atvejį.Rinau atveju buvo teismai,jinai galėjo dalyvauti ( klaipėdietė apie jokį teismą informuota nebuvo,gavo post faktum nutarimą),Rinau buvo siuloma gyventi Vokietijoje ir dalintis su eks bendravimu su vaiku,Rinau važinėja į Vokietiją ir mato retkarčiais savo dukrą (
o klaipėdietė greičiausiai savo vaikų daugiau nebepamatys,ir apie tai,kad jinai galėtų gyventi kur nors netoli vyro ir kartais matytis su dukromis kalba net neina)....galų gale teisme galima išgirsti kuo esi kaltinama,bandyti gintis,išsakyti savo nuomonę-o čia ..na jausmas kad jinai traktuojama kaip kažkoks gyvis,ne žmogus.
Kodel neina?

Kodel esate taip isitikinusi. Pazistu sia moteri ne vienerius metus ir nuo pat pirmu pagrobimo akimirku bendraujam, lietuves musulmones padedam kiek galim tad zinau ir jos planus, ir galimybes. Tikrai yra tokia galimybe, kad esant reikalui ji kurtusi pakistane, jei tai butu vienintele salyga matyti dukras. Nesnekekite apie tai, ko nezinote.
Papildyta:
QUOTE(Arival @ 2011 06 30, 12:27)
Čia lankosi musulmonų žmonois,ir šiaip su jais bendraujančios,turiu prisipažinti,kad mano aplinkoje jų nėra.Man labai įdomus vienas aspektas,gal kas netingės pakomentuos.Pagal mano supratimo lygį,musulmonų šeimoje viskam vadovauja vyras,viską jis sprendžia,moteris jam paklūsta.Ar aš neteisi.O jei aš teisi-kodėl kai atimami vaikai moteris nuolankiai nepaklūsta vyro valiai,o protestuoja,bando vaikus atsiimti,kai viskas gerai-tai pavydėkit kokia aš laiminga,o kai vaikų nebėr šalia-gelbėkit,mane skriaudžia.Nors jau
daug kur skaičiau,kad po skyrybų vaikai turi likti vyrui,ir kiek forume skaičiau vyrai musulmonai to prieš vedybas nuo būsimų žmonų net neslepia,jos jau tekėdamos paprastai žino,kad skyrybų atveju vaikus praras.
Totali netiesa. Bet juk nepatikesite
Me being too radical may simply be the case of you being too liberal.