QUOTE(Moxe @ 2011 01 17, 16:18)
Bet nusprendžiau, tegul tai daro tie žmonės, kurie sugeba tai ir išmano. Aš ką nors kitą nuveiksiu..
http://public.fotki.com/NSdarbai/
http://public.fotki.com/NSdarbai/
išmintingas sprendimas, tai kodėl dabar klausiate nuomonės, ketinate vėl paišyti?
keistas koloritas, kokiais dažais tapyta?
na pirmiausiai reiktų mokytis piešti, nes daug kur trūksta ir formos apimties, ir išraiškingumo, ir erdvės, ir perspektyvos tikslesnės.. pvz laimės paukštis turėtų būti kur kas grakštesnis ir išraiškingesnis, dabar tokia putpelė sakyčiau ironiškas laimės simbolis gaunas . tas pats ir su angelais, dėl negrabaus piešinio subjektas prarandą savo taurumą..
spalvos daug kur arba pernelyg grynos, be jokių atspalvių, arba užmurzintos. pvz ten kur puokštės (ramunui, irmai), puodai nei spalva nei tonu nesiskiria (ir neatsiskiria) nuo stalo spalvos, dingsta erdvė/gelmė, o ir pati spalva ten ne spalva.. (na apie spalvas gal dekor pakalbės, jei matys tame prasmę.. )
ten kur angelas puseserei, nelabai suprantu, kas tie burbulai krentantys, norisi jiems suteikti trimatės apimties , o baltai spalvai atspalvių (kurių ji turi milijonus), nes dabar ten atrodo kaip sušaudyta, ar apmėtyta, ar neužbaigta, na lyg ir nepasiteisina jie ten.. .
venkite tokios monotonijos kaip yra paveiksluose "galimybė rinktis" ar "irisų puokštė", tokius aš tapetais vadinu . visai kitaip pvz. paveiksle "žmonių planeta" jau atsiranda tų burbulų įvairovė, priešstata (didelis ir maži), matos ir kažkokia judėjimo, kritimo kryptis - žymiai geriau, atsiranda "pasakojimas", intriga, ir nėra tos monotonijos.
šiek tiek geresni, t.y. gana savotiški ir įdomūs šitam kontekste man pasirodė paveikslai "rudenį miške" ir "angelas ir marija" ir nors daug kur vadovaujamasi stereotipiniais/klišiniais vaizdiniais, bet nuoširdumo ir individualumo jūsų darbuose irgi užčiuopama, o mėgėjų kūriniams (mano galva) tai yra svarbiausia..
o "kaimas rudenį" tai reali vietovė? piešta iš galvos ar iš natūros?..