QUOTE(kitten` @ 2010 04 16, 20:20)
kaip suprantu, force major atveju negaunamos tik kompensacijos
Jei Jūsų skrydis atšaukiamas, turite teisę:
Rinktis alternatyvų skrydį į Jūsų vykimo galutinę vietą arba per 7 dienas susigrąžinti už bilietą sumokėtą sumą;
Gauti nemokamą maitinimą ir gaiviuosius gėrimus, du nemokamus telefono skambučius, galimybę išsiųsti faksą ar el. pašto žinutę;
Jei skrydis ar grįžimas galimas tik kitą dieną, oro vežėjas privalo pasiūlyti nemokamą apgyvendinimą viešbutyje ir apmokėti transporto išlaidas iki jo ir atgal.
Jei skrydis atšaukiamas, galite reikalauti 250-600 eurų dydžio kompensacijos (priklausomai nuo skrydžio atstumo). Tačiau kompensacija Jums nepriklauso, jei:
*skrydis atšaukiamas dėl išorinių, nuo oro vežėjo nepriklausančių, priežasčių, pvz., netinkamo skrydžiams oro, politinio nestabilumo situacijų, streikų;
*Jūs buvote informuotas apie skrydžio atšaukimą ne vėliau kaip prieš 14 dienų;
* pasiūlomas Jums tinkantis alternatyvus skrydis panašiu laiku.
Siandien turejo but visai kitokios nuotaikos
Laukiam geru ziniu
Labas
INFORMACINIS PRANEŠIMAS. Dėl Islandijos ugnikalnio dulkių debesies atšauktų turistinių skrydžių
Informacija
2010-04-16
Valstybinis turizmo departamentas yra informuotas, kad iš Lietuvos oro uostų dėl Islandijos ugnikalnio dulkių debesies užsakomieji skrydžiai Boeing lėktuvais galės būti vykdomi tik pakeitus skrydžio maršrutą, todėl tikėtina, kad skrydžiai gali vėluoti arba būti atšaukti. Primename visiems turistams, kad net esant force majeure aplinkybėms galioja ES oro keleivių teisės, numatytos Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (EB) Nr. 261/2004:
- teisė gauti informaciją iš kelionės organizatoriaus ar oro vežėjo, apie savo, kaip turisto, teises, apie situacijos permainas, skrydžio atidėjimą ar atšaukimą;
- teisė būti aprūpintam gėrimais, maistu, prireikus ir nakvyne;
- teisė susigrąžinti visus už kelionę sumokėtus pinigus ar gauti alternatyvią kelionę Jums priimtinu metu.
Taip pat primename, kad tokiomis išimtinėmis aplinkybėmis, kaip šios, turistai neturi teisės:
- į papildomą finansinę kompensaciją, kurią jie gauna, kai skrydis atidedamas arba atšaukiamas dėl oro vežėjo kaltės;
- kompensacijos už prarastas dienas, kai sutrumpėja poilsio laikas, nes kelionės organizatorius viešbučio rezervacijos neanuliuoja ir turistų užsakyti numeriai jiems ir laikomi, neapgyvendinant kitų svečių
Idomu neivykusios keliones draudimas ar galios sio atveju.