Ačiū už nuraminimą, merginos Žodžiu, iš pradžių važinėsiu aplinkiniais keliais, kur mašinų mažiau
QUOTE(HappyAngel @ 2010 04 26, 20:04)
Merginos, labas vakaras Įkišiu savo nosį pas jus su klausimu: ar prieš pirmą kartą savarankiškai važiuojant jums buvo baisu? O gal atvirkščiai - jautėtės be galo ramios? Aš va ryt arba poryt važiuoju atsiimt vairuotojo pažymėjimo iš Regitros, mašiniuką šiandien metams apsidraudžiau, brolis nuveš pakeisti priekines padangas ir... viskas. Galiu sėsti ir važiuoti. Bet kažkaip nerimas apima, nes atrodo, kad nei velnio važiuot nemokėsiu, taisykles nepakankamai gerai moku ir t.t., ir pan. Čia normalu? Praeis?
Viskas normaliai ir man baisu buvo, visko bijojau,pradžiai stenkis išeiginem pavažinet kad greičiau priprastum viena važiuot ,keleta dienu bus baisoka na o paskui užmirši kad bijai ir viskas bus gerai,taip kad sekmes
QUOTE(tapse @ 2010 04 26, 20:20)
Viskas normaliai ir man baisu buvo, visko bijojau,pradžiai stenkis išeiginem pavažinet kad greičiau priprastum viena važiuot ,keleta dienu bus baisoka na o paskui užmirši kad bijai ir viskas bus gerai,taip kad sekmes
Blogiausia, kad visada turėsiu važinėt su dukryte (nuo pat pradžių irgi), nes jos palikti nėra kur Na, kaip nors...
Sodink ją už savęs.
QUOTE(valkata @ 2010 04 26, 07:41)
Deja, bet sustojęs džentelmenas greičiausiai niekuo padėti negalės, nes su mašinoje esančiu raktu nepavyks atsukti rato varžtų. Servisuose su savo pneumatiniais automatais užveržia ratų varžtus per stipriai. Taip stipriai, kad tie raktai tiesiog nulūžta arba neužtenka alkūnės ilgumo tam, kad varžtai pajudėtų iš vietos.
Visąlaik servisuose reikalaukite, kad ratų varžtus užveržtų rankomis!
Visąlaik servisuose reikalaukite, kad ratų varžtus užveržtų rankomis!
Viskas įmanoma - po rato keitimo servise kitą dieną radau mašiną persikreipusią - tuščia padanga, galvojau tikrai nenuimsiu rato, bet uždėjau raktą ant veržlės ir su koja paspaudus raktą puikiai atsukau visus varžtus
QUOTE(Aga @ 2010 04 26, 20:15)
Tai mane irgi verčia, tampaus antri metai į 8 aukštą, kad ir liftu, ale paskui nejaučiu stuburo Nes pas mane su ratlankiais abeji, tai blyn aš vos atkeliu vieną
Nepavydžiu tau i toki aukšti tai aš turbut ir neužtempčiau nors ir iki lifto,man tai pora laipteliu i rusi ir viskas dar lieti ratlankiai tai jie lengvi,rieda gerai,tik ranka prilaikai
QUOTE(HappyAngel @ 2010 04 26, 20:19)
Ačiū už nuraminimą, merginos Žodžiu, iš pradžių važinėsiu aplinkiniais keliais, kur mašinų mažiau
Aš iš pradžių bijodavau viena važiuoti tai vis prašydavau SB, kad važiuotų kartu. Na ir po kelių dienų jau įsidrąsinau išlėkti viena, jau buvau pripratusi prie mašinos ir viskas buvo daugiau pasitikėjimo savimi
QUOTE(Aga @ 2010 04 26, 20:23)
Sodink ją už savęs.
Niekaip Tik priekyje, antraip ji klyks be galo be krašto, tai man papildomas stresas bus.
Skaitau jūsų komenatrus apie ratus ir jiems skirtus raktus ir šiurpstu - kaip kiniečių hieroglifus kad skaityčiau, nieko nesuprantu Mokytis dar ir mokytis...
Papildyta:
QUOTE(freimule @ 2010 04 26, 20:31)
Aš iš pradžių bijodavau viena važiuoti tai vis prašydavau SB, kad važiuotų kartu. Na ir po kelių dienų jau įsidrąsinau išlėkti viena, jau buvau pripratusi prie mašinos ir viskas buvo daugiau pasitikėjimo savimi
Deja, šiuo metu SB negaliu to paprašyt, teks vienai kapstytis iš situacijos. Kaip sakoma - neturėjo boba vargo, teises išsilaikė
QUOTE(valkata @ 2010 04 26, 07:41)
Deja, bet sustojęs džentelmenas greičiausiai niekuo padėti negalės, nes su mašinoje esančiu raktu nepavyks atsukti rato varžtų. Servisuose su savo pneumatiniais automatais užveržia ratų varžtus per stipriai. Taip stipriai, kad tie raktai tiesiog nulūžta arba neužtenka alkūnės ilgumo tam, kad varžtai pajudėtų iš vietos.
Visąlaik servisuose reikalaukite, kad ratų varžtus užveržtų rankomis!
Visąlaik servisuose reikalaukite, kad ratų varžtus užveržtų rankomis!
Na,jei uzverztas rankomis...po kokiu 100km gal reiketu pasiverzti. O ir varztus priziureti reikia kad neprirudytu,tai ir nekils tokiu problemu.Ir rakta nieks netrukdo normalu isigyti,nebrangus jie,nemaciau,kad kas keistu ratus su gamykliniais.Kazkada meginau-nepavyko,tai ta proga isigijau normalu rakta ir vamzdi priedo
Aš tai vakar pirkau laidus akumo užvedimui, kai ši žiemužė tokia vėsoka pasirodė pagalvojau, kad reikalingas daiktas, o motulėj Maximoj 40 pr. nuolaida auto prekėms, tai paėmiau.
QUOTE(denaxa @ 2010 04 26, 21:11)
Na,jei uzverztas rankomis...po kokiu 100km gal reiketu pasiverzti. O ir varztus priziureti reikia kad neprirudytu,tai ir nekils tokiu problemu.Ir rakta nieks netrukdo normalu isigyti,nebrangus jie,nemaciau,kad kas keistu ratus su gamykliniais.Kazkada meginau-nepavyko,tai ta proga isigijau normalu rakta ir vamzdi priedo
Nereikia čia skleisti erezijų. Jei varžtai užveržti tinkamai, tai su gamykliniu raktu jie yra be problemų atsukami. Kai varžtus reikia atsukinėti su vamzdžio pagalba ― reiškia varžtai per smarkiai užsukti.
Varžtus reikia sukti maždaug 100-130Nm, t.y. jei jūsų rakto alkūnė yra ~30cm, tai jo galą turėtų veikti viso labo ~35-40kg svoris.
QUOTE(valkata @ 2010 04 26, 22:55)
Nereikia čia skleisti erezijų. Jei varžtai užveržti tinkamai, tai su gamykliniu raktu jie yra be problemų atsukami. Kai varžtus reikia atsukinėti su vamzdžio pagalba ― reiškia varžtai per smarkiai užsukti.
Varžtus reikia sukti maždaug 100-130Nm, t.y. jei jūsų rakto alkūnė yra ~30cm, tai jo galą turėtų veikti viso labo ~35-40kg svoris.
Varžtus reikia sukti maždaug 100-130Nm, t.y. jei jūsų rakto alkūnė yra ~30cm, tai jo galą turėtų veikti viso labo ~35-40kg svoris.
Jetau, kaip smagu ateit į žalialapių temą ir erezijų skleidimu apkaltint Tai leidža tokiu didžiu, vertu žmogumi pasijaust, ar ne
Žemai lenkamės jūsų žinioms, Valkata