QUOTE(pikkolo @ 2010 05 31, 08:32)
Gal kokia važiuoklė kainuos pigiau, bet paprastai ir remontuoti tada reikia dažniau, nes gamintojai irgi paskaičiuoja ką labiau apsimoka daryti: brangią bet gerą važiuoklę, ar pigesnę, bet pastoviai gendančią.
nu, nepyk, bet tikrai prajuokinai
Dvi alternatyvos: brangi važiuoklė ir gera, arba pigi ir pastoviai gendanti
MB visą gyvenimą dirba darbą, labai tiesiogiai susijusį su mašinų remontu. Bet neaiškinsiu čia aš visiems žinomų tiesų, kad kai kurių auto kai kurių detalių pasiekimas (išardant pusę auto) kainuoja brangiau nei pati auto.
Daugelio meistrų nuomone, jei nenori už mašinos remontą ekspluatacijos eigoj sumokėt dar 2-3 auto kainas, perkant nenaują mašiną, gera yra ta, kurios dalys pigios ir lengvai prieinamos keitimui, nes daugiau-mažiau genda visos (dar niekas neįrodė, kad sena auto, kuriai nerasti pigių dalių, ges mažiau
).
Mes abu su MB važinėjam Opeliais. Mano senukė - 95 m astra. Važinėju su ja jau pustrečių metų. Nuvilsiu - nei rūdžių (kas opeliams, ypač, necinkuotiems, daugelio įsitikinimu privaloma), nei genda, nei priežasties pirkt naują
. Iškyrus, pečiuką, stabdžių kaladėles, dirželį, filtrus, žvakes, tepalus, ratus ir valytuvus per tą laiką keisti neko neprireikė. MB 2001 Vecroje - nei tiek. O jei prireiktų, kainuoja kapeikas, todėl miegu ramiai su pigia važiuokle