Sveikos
Pirmą kartą pirksiu šioje e-parduotuvėje. Tikiuosi nepyksit, jei pasikartosiu. Miglotai, bet pamenu, kad kažkada skaičiau apie tokį 'triuką', kaip išvengti muito mokėjimo pridedant tą 'Gift message', kadangi muitas dovanoms lyg ir netaikomas. Ar kuri nors iš jūsų bandė taip daryti ir pasisekė? Žinau, kad galima vėliau pinigus susigrąžinti, bet taip būtų dar mažiau terlionių
Pirmą kartą pirksiu šioje e-parduotuvėje. Tikiuosi nepyksit, jei pasikartosiu. Miglotai, bet pamenu, kad kažkada skaičiau apie tokį 'triuką', kaip išvengti muito mokėjimo pridedant tą 'Gift message', kadangi muitas dovanoms lyg ir netaikomas. Ar kuri nors iš jūsų bandė taip daryti ir pasisekė? Žinau, kad galima vėliau pinigus susigrąžinti, bet taip būtų dar mažiau terlionių
QUOTE(KoksGiSkirtumas @ 2012 02 05, 13:10)
Sveikos
Pirmą kartą pirksiu šioje e-parduotuvėje. Tikiuosi nepyksit, jei pasikartosiu. Miglotai, bet pamenu, kad kažkada skaičiau apie tokį 'triuką', kaip išvengti muito mokėjimo pridedant tą 'Gift message', kadangi muitas dovanoms lyg ir netaikomas. Ar kuri nors iš jūsų bandė taip daryti ir pasisekė? Žinau, kad galima vėliau pinigus susigrąžinti, bet taip būtų dar mažiau terlionių
Pirmą kartą pirksiu šioje e-parduotuvėje. Tikiuosi nepyksit, jei pasikartosiu. Miglotai, bet pamenu, kad kažkada skaičiau apie tokį 'triuką', kaip išvengti muito mokėjimo pridedant tą 'Gift message', kadangi muitas dovanoms lyg ir netaikomas. Ar kuri nors iš jūsų bandė taip daryti ir pasisekė? Žinau, kad galima vėliau pinigus susigrąžinti, bet taip būtų dar mažiau terlionių
Sitas triukas senai nebegalioja.
Šiandien gavau 29 ir 31 d. siuntinukus: supakuoti kaip dovanėlės, perrišti kaspinukais, viskas sandariai užklijuota, apvyniota - labai patenkinta
QUOTE(AŠA @ 2012 02 07, 17:00)
Šiandien gavau 29 ir 31 d. siuntinukus: supakuoti kaip dovanėlės, perrišti kaspinukais, viskas sandariai užklijuota, apvyniota - labai patenkinta
Visada taip buna
Šiandien paštininkė atnešė mano braškių siuntinuką, labai nustebau, nuo kada jau siuntinukus į namus nešioti pradėjo? Šiaip smagu visai buvo gauti, vienas dalykas labai greitai atėjo ir dar nereikėjo į paštą grūstis ir eilėse stovėti
Sveikos,
labai supykau ant šios elektroninės parduotuvės. negaliu napasidalinti. Užsisakiau Biosilk prekę plaukams. Užsakymą gavau greitai viskas kaip ir būtų gerai, bet pradariusi buteliuką supratau, kad prekė nekokybiška. Ten turėjo būti aliejuko tipo skystis. O manoji priemonė skysta kaip vanduo, bėga pro pirštus ir kas blogiausia, kad taip greitai išgaruoja, kad net nespėju ant plaukų uždėti Taigi kaip supratau priemonė yra skiesta, net nežinau su kuo Niekada daugiau neužsisakysiu per braškes. Yra galimybė gražinti, bet neturiu kada žaisti tokiais dalykais, niekada to nedariau ir net nenoriu sau gadintis dienos rūpinantis siuntinio grąžinimu.
labai supykau ant šios elektroninės parduotuvės. negaliu napasidalinti. Užsisakiau Biosilk prekę plaukams. Užsakymą gavau greitai viskas kaip ir būtų gerai, bet pradariusi buteliuką supratau, kad prekė nekokybiška. Ten turėjo būti aliejuko tipo skystis. O manoji priemonė skysta kaip vanduo, bėga pro pirštus ir kas blogiausia, kad taip greitai išgaruoja, kad net nespėju ant plaukų uždėti Taigi kaip supratau priemonė yra skiesta, net nežinau su kuo Niekada daugiau neužsisakysiu per braškes. Yra galimybė gražinti, bet neturiu kada žaisti tokiais dalykais, niekada to nedariau ir net nenoriu sau gadintis dienos rūpinantis siuntinio grąžinimu.
QUOTE(Modeva @ 2012 02 23, 13:52)
Sveikos,
labai supykau ant šios elektroninės parduotuvės. negaliu napasidalinti. Užsisakiau Biosilk prekę plaukams. Užsakymą gavau greitai viskas kaip ir būtų gerai, bet pradariusi buteliuką supratau, kad prekė nekokybiška. Ten turėjo būti aliejuko tipo skystis. O manoji priemonė skysta kaip vanduo, bėga pro pirštus ir kas blogiausia, kad taip greitai išgaruoja, kad net nespėju ant plaukų uždėti Taigi kaip supratau priemonė yra skiesta, net nežinau su kuo Niekada daugiau neužsisakysiu per braškes. Yra galimybė gražinti, bet neturiu kada žaisti tokiais dalykais, niekada to nedariau ir net nenoriu sau gadintis dienos rūpinantis siuntinio grąžinimu.
labai supykau ant šios elektroninės parduotuvės. negaliu napasidalinti. Užsisakiau Biosilk prekę plaukams. Užsakymą gavau greitai viskas kaip ir būtų gerai, bet pradariusi buteliuką supratau, kad prekė nekokybiška. Ten turėjo būti aliejuko tipo skystis. O manoji priemonė skysta kaip vanduo, bėga pro pirštus ir kas blogiausia, kad taip greitai išgaruoja, kad net nespėju ant plaukų uždėti Taigi kaip supratau priemonė yra skiesta, net nežinau su kuo Niekada daugiau neužsisakysiu per braškes. Yra galimybė gražinti, bet neturiu kada žaisti tokiais dalykais, niekada to nedariau ir net nenoriu sau gadintis dienos rūpinantis siuntinio grąžinimu.
parašykit jiems laišką su pretenzijom
Laba diena,
kokiu adresu reikia siusti laiskus del mokesciu grazinimo?
kokiu adresu reikia siusti laiskus del mokesciu grazinimo?
QUOTE(the lovers @ 2012 02 24, 13:36)
Ju puslapyje yra speciali forma
http://noen.strawber...vat_refund.aspx
QUOTE(Indrushacka @ 2012 02 24, 15:52)
aciu
bet as siuo jau siunciau,bet jau savaite kaip negaunu jokio atsakymo
QUOTE(the lovers @ 2012 02 24, 14:08)
Bandykit situo
info@strawberrynet.com