QUOTE(shopingas @ 2011 03 30, 17:25)
Aisku rasykit ir butinai praneskit kaip sekesi isspres sia situacija. Va man rudeni taip buvo, kad gavau email'a, jog grazins (tik man buvo del prekes, o ne mokescius) ir po to tyla - nei pinigu, nei atsakymo i laiskus.
Tikiuosiu jums viskas bus tvarkingai...
Ir man aktualu.
04.01 gavau YSL tušą štai tokį:
Ištraukus iš tūtelės, šepetėlis dar prailgėja - atrodytų nieko tokio, bet naudotis tikrai neįmanoma, o be to man pasirodė, kad tušas senas... Esu turėjus ne kartą šį tušą, man jis patiko ir tiko, žinau koks jis turėtų būti, bet daugiau jo nebepirksiu...
Parašiau braškėms, jie gana operatyviai atsakė (pusvalandžio bėgyje
), siūlė pasirinkti: ar atsiųs man tokį patį tušą nemokamai, ar grąžins pinigus. Pasirinkau pinigų grąžinimą, nes tokios pat problemos nebenorėjau. Daugiau jokių laiškų iš jų nebegavau.
Tiesa, "už patirtus nepatogumus" suteikė man 10$ nuolaidą sekančiam apsipirkimui. Aš tuoj pat puoliau naudotis šia nuolaida ir paleidau užsakymą naujam tušui. Turėjau sumokėti pilną kainą, o 10$ jie grąžins gavę mano pavedimą.
Situacija dabar tokia - pinigai nei vieni, nei kiti negrąžinti, o į laiškus išvis neatsako. Noriu tikėt, kad viskas išsispręs, nes aš šito taip nepaliksiu