pati mokausi Gabijos gimnazijoj, ir niekas ten narkotikų tikrai nevartoja.. mokina gan neblogai, tik vat mokiniai tai labai nedraugiški galiu pasakyt..
Dukra mokosi Zirmunu gimnazijoje (VZG. Esu labai patenkinta, kad dukra i ja istojo. Mokiniai ir mokytojai motyvuoti, stipri uzklasine veikla, mokytojai skatina vaikus buti kurybingais ir rengti ivairius renginius. 2 proc. paramos skiriami tik papildomai mokiniu veiklai paremti, ir uz kiekviena lita atsiskaitoma. Labai stipri mokyklos taryba, butent del to, kad daug iniciatyvos atiduodama i mokiniu (senato) rankas.
Kai dukra rengesi stoti i sia gimnazija, prisklauseme visko- kad i durnynus vaikai isvaziuoja, vaikai pertepiami, terorizuojami, auksta kartele ir t.t.
Kartele auksta -taip, bet ir i VZG istoja vaikai, kuriu vidurkis ne maziau kaip 9 (nors pagal ziniu lygi - kitu mokyklu 9 tesiekia VZG 7, o kai kuriu dalyku ir 5 -kaip paaiskeja pasimokius vaikui VZG). Vaikai motyvuoti, visada gali pasitarti su mokytoju, koki dalyka ir kokiu lygiu rinktis. Spaudimo, nesiskaitymo su vaikais nepastebejau.
Dukra atejo ne i 1,o 2 gimanzijos klase-aukletoja ir klasiokai globojo, patare, padejo. Beje tik perejus i sia gimnazija, klasioku tevai ir mokytojai mane ispejo "pirma pusmeti pazymiai kris, beveik visiems taip nutinka. Po to vaikas adaptuosis ir viskas bus gerai. Reikia priprasti prie pamoku destymo specifikos, "perkalibruoti" poziuri i namu darbus ir pati mokymasi. Svarbiausia, kad nepanikuotu tevai:)"
Panasu, kad vargo turi tie vaikai (gal net labiau teveliai), kurie turi nesveika perfekcionizmo jausma, ar zutbut siekia buti geresniais uz kitus ir kai nesiseka -kalti tampa visi aplinkui.
Patarčiau rinktis biržišką, taip pat gera žirmūnų gimnazija. Pati mokausi Gabijos gimnazijoje. Atmosfera nėra pati geriausia, vaikai susiduria su rūkymo problemomis, šios gimnazijos geras vardas tėra daugmaž mitas. Juolab, po kelių metų žadama reorganizuoti gimnaziją - gimnazistus perkelti į fabijoniškių vidurinę, kuri dabar yra apverktinos būklės. Mokytojai Gabijos gimnazijoje kai kurie geri, kai kurie tikri profai, tačiau yra ir labai prastų - žiūrint pas kurį pateksi. Istorijos, chemijos, anglų klb. mokytojos itin stiprios. Kiek pati žinau ir kiek pasakojo dabartiniai gimnazistai - į mokyklą priima beveik visus, kurių vidurkis ~5-6 ir daugiau. Mokykla bando suformuoti gerą įspūdį, tačiau iš vidaus viskas atrodo ne taip jau tobula..
Labai geras ir tikslus komentaras delfyje apie vzg: Žirmūnų gimnazija, 2009 03 23 09:10 Ką gi, straipsnis laiku ir, matyt, pribrendęs. Man jau senokai kyla noras pasidalinti mintimis apie tai. Mano sūnus mokosi VŽG (Vilniaus Žirmūnų gimnazijoje), jam šiais metais taip pat teks laikyti egzaminus, todėl natūralu, kad VŽG vykstantys dalykai dar aktualesni. Tačiau negeri dalykai buvo pastebėti jau žymiai anksčiau - tik įstojus į VŽG. Pačioje mokslo metų pradžioje, per bendrą susirinkimą, buvo deklaruojama geležinė drausmė, puiki mokyklos tvarka, nuostabūs mokytojai, supratingi vadovai ir tėvų komitetas. Nepamiršti buvo ir reikalavimai mokiniams. Buvo pabrėžiama, kad tai gimnazijos reikalavimai. Iš visų pažadų, praėjus keliems metams, galiu drąsiai teigti, kad liko tik reikalavimai mokiniams. Negaliu kaltinti mokytojų, kurie sąžiningai atlieka savo sunkų darbą, bet negaliu ir tylėti, matydamas, kaip dalis mokytojų naudojasi VŽG vardu ir mokyklos vadovybės problemų nematymu ar nesprendimu. Per tėvų susirinkimus daugelį kartų buvo paviešintos mokytojų, kurie per pamokas nedirba (švelniai tariant). Tai baigėsi tradiciškai besiskundusių tėvų vaikai ar net klasės artimiausiu metu buvo baudžiami kontroliniais darbais, nepagrįstais vertinimais, gąsdinimais. Visa tai vyksta nepaisant to, kad didžioji dalis mokinių, pabrėžiu didžioji dalis, o ne vienas kitas, samdo korepetitorius ir moka pinigus už tai, kad VŽG neatlieka savo darbo gerai. Reikia atkreipti dėmesį į tai, kad čia susirinkę ne eiliniai mokinukai, o konkursinę atranką praėję, motyvuoti, žinių siekiantys vaikai. Su tokiais dirbti būtų vienas malonumas. Deja mokymas suprantamas, kaip reikalavimas, o ne kaip žinių perteikimo procesas. Pavyzdžiui, tūlas, priešpensijinio amžiaus mokytojas, per pamoką mokiniams pasakius, kad nesupranta jo dalyko, atsako - ,,tryliktu iki galo ten durnių namai. Kita mokytoja, aplamai, pareiškia, kad pasitarusi su kolegomis, nusprendė, kad jinai per daug dirba ir nuo šiol per pamokas leis sau pailsėti. Suprantu, kad sunku surasti gerus užsienio kalbų mokytojus, bet keli dabartiniai neverti ne tik gimnazijos mokytojo, bet ir menkesnio vardo. Mokytojas privalo ne tik daugiau žinoti už moksleivį, bet ir sugebėti perteikti savo žinias. Trūkumus būtų galima vardinti dar ilgai, bet ne tas yra tikslas. Norėtųsi atkreipti dėmesį į tai, kad mokymo kokybė priklauso ne tik nuo mokymo įstaigos vardo, o nuo dirbančių žmonių kompetencijos, noro dirbti, meilės savo darbui. Būtų puiku, kad šioje mokymo įstaigoje būtų atlikti kokybės vertinimo tyrimai ir padarytos tinkamos išvados. Norėtųsi, kad VŽG dirbanti Švietimo ir mokslo ministerijos sekretoriaus žmona būtų ne saugiklis, o tas gerasis laidininkas, tarp ministerijos ir gimnazijos, idant tėvams ir vaikams netektų nusivilti taip skambiai giriama mokymo įstaiga. Įvertink: 11 1
Pati mokausi šioje gimnazijoje. Mokytojų kolektyvas tikrai draugiškas ir pasiruošęs padėti, paaiškinti, jei kas neaišku. Bent man mokytis nėra sunku, bet yra nemažai tokių, kurie turi įdėti daug pastangų, čia jau nuo paties žmogaus gabumų priklauso. Taip pat vyksta labai daug renginių. Atmosfera išsiskiria ypač draugiškais santykiais tarp mokinių. Tolerancijos lygis gimnazijoje tikrai labai aukštas. O šiaip, nežinau nei vieno, kuris būtų pasigailėjęs, perėjęs čia. Žinoma, ne visi atlaiko, yra mokinių, kurie neatlaikė reikalavimų ir turėjo grįžti arba pereiti į kitą mokyklą.
Pati mokausi šioje gimnazijoje. Mokytojų kolektyvas tikrai draugiškas ir pasiruošęs padėti, paaiškinti, jei kas neaišku. Bent man mokytis nėra sunku, bet yra nemažai tokių, kurie turi įdėti daug pastangų, čia jau nuo paties žmogaus gabumų priklauso. Taip pat vyksta labai daug renginių. Atmosfera išsiskiria ypač draugiškais santykiais tarp mokinių. Tolerancijos lygis gimnazijoje tikrai labai aukštas. O šiaip, nežinau nei vieno, kuris būtų pasigailėjęs, perėjęs čia. Žinoma, ne visi atlaiko, yra mokinių, kurie neatlaikė reikalavimų ir turėjo grįžti arba pereiti į kitą mokyklą.
O kaip formuojamos klasės - jei iš buvusios klasės dauguma mokinių įstoja į šią gimnaziją (turiu omeny S. Daukanto) - ar stengiamasi išlaikyti klasės kolektyvą ar tiesiog iš visų įstojusiųjų naujos klasės formuojamos atsitiktine tvarka?
O kaip formuojamos klasės - jei iš buvusios klasės dauguma mokinių įstoja į šią gimnaziją (turiu omeny S. Daukanto) - ar stengiamasi išlaikyti klasės kolektyvą ar tiesiog iš visų įstojusiųjų naujos klasės formuojamos atsitiktine tvarka?