QUOTE(trr @ 2010 08 23, 13:24)
o čia nė viena iš odų nesidažo? visur tik su akrilu? gerai, kad ta šviesi oda (fone) atsirado, daugiau kontrasto, o ji irgi tonuota su akrilu?
o ant ko klijuojate, ant kartono ant fanieros ar ko?
ir kadangi tai paveikslai pakalbėkima apie jų meninę pusę
pirmam nėra ką prikišti, gražus darbas, ir spalvos ir medžio linkis ir raukiniai gražūs, poveikis, emocija yra. antro darbo meno kūriniu jau nepavadinsi, jis žymiai prastesnis (tiek kompoziciškai tiek emociškai), tie raukiniai niekaip nesisieja su tom liepsnom, na toks atsitiktinis ir neaiškus natų kratinys, o ne daina
. beto dažat mėlynai ant raudonos spalvos susipurvina, reikia atsargiai su tokiais deriniais. trečias darbas irgi gražus, bet raukiniai jau mažiau pavykę, gal labai stora/kieta oda buvo? gražiai žiūrisi ta žalia su geltonu.
o ten ant raukšlių akrilas blizga? blizgesys negerai.. netinka odai prie veido.
bet tai gali būti ir skonio reikalas..
p.s. ai dėl rėminimo, jei jau darėte raukšles išeinančias iš kraštų (juk kraštai kieto pagrindo uždengti oda, arne?) tuomet rėminti manau visai nereikia.
Ant presuotos popieros arba kaip jus parasete fanieros. Anksciau klijuodavau ant knyginio kartono, bet nuo lipalo susiraitydavo labai. Taip, i ta pirmaji sudejau labai daug emociju ir kruopstumo. Antrasis zinau, kad nekoks.
Blizgesio jau nebera. Kai fotografavau, buvo katik nutepti ricina, dabar jau ji susigerusi ir blizgesio nebeliko
Taip, viskas absoliuciai dazyta ir seseliuota akrilu
Odos nei viena nesidazo, jei jos nedrekinamos. Cia visiskai sausai daryta, net akrilas grynas, neskiestas, o anksciau skiesdavau, tai nelabai graziai gaudavosi, zodziu akrilas isbandytas visaip ir atradau, kad geriausiai jis tepasi su kudikiu servetele apsuktu pirstu. Trinant dazai isiskverbia i oda ir ant jos pavirsiaus nelieka tos tokios dazu plutos.
Na ten to paskutinio paveikslo atsikise netycia odos gabaliukas, bet man katik davete gera minti pratesti oda uz pagrindo taip, kad nereiketu reminti. Labai aciu uz nauja ideja
Ten oda plona, bet paveikslas labai mazas, tai atrodo, kad per stora oda jam.
Labai aciu uz kritika ir uz pagyrimus, kaip visada jus mane pastumejote ir ikvepete naujoms idejoms, ACIU
Papildyta:
Dar pamirsau pridurti, kad pirmojo paveikslo seseliai labai daug priklauso ir nuo impregnato, t.y. nuo ricinos aliejaus, kiekio, nes, kaip buvau rasiusi anksciau, kuo daugiau aliejaus itrinama, tuo oda tamseja ir akrilo spalva pagyveja.