Įkraunama...
Įkraunama...

SPSS programa

Nebežinau, ką daryti verysad.gif verysad.gif Ašaros jau byra..... verysad.gif verysad.gif

Reikėjo išanalizuoti mokinių ats. į atvirą klausimą - kas jus labiausiai džiugina bendraujant su mokytojais? Išskyriau 1 kategorija - "bendravimas su mokytojais" ir 15 subkategorijų, kurios ir parodo, kas mokiniams labiausiai patinka bendraujant su pedagogais. Štai subkategorijos:
1.įdomus žinių perteikimas, sudominimas, nuteikimas mokytis
2. mokėjimas bendrauti
3. draugiškumas
4. pagarba, atvirumas
5. tolerantiškumas, nuoširdumas
6. supratingumas, susikalbėjimas, susitarimas
7. pagalba sprendžiant problemas
8. lygių galimybių puoselėjimas
9. gebėjimas išklausyti, dėmesingumas
10. bendradarbiavimas
11. geri tarpusavio santykiai
12. domėjimasis mokiniais
13. gera nuotaika, linksmumas, humoro jausmas
14. nėra aiškaus apsisprendimo

Tai kaip dabar susivesti į SPSS? Kategorija čia tipo kaip klausimas išeina, o subkategorijos kaip galimi atsakymai į tą klausimą?? ar taip? g.gif g.gif

Ir toliau kai susivesiu į SPSS, man reikia atlikti kokį nors skaičiavimą. Bet man net probleminio klausimo neina issikelti verysad.gif . Bandžiau imti mokinių lytį (tai čia nominalinis) ir šį klausimą - kas labiausiai džiugina (padarius subkategorijas, tai irgi nominalinis). Ar galima Chi kvadratą skaičiuoti??? g.gif

Nesuprantu, ką galėčiau paskaičiuoti.... ar yra ryšys tarp mokinių lyties ir tarp to, kas juos džiugina bendraujant su mokytojais.... tai čia kažkaip nesąmoningai skamba....

KAS GALITE KĄ PATARTI? AČIŪ LABAI
Atsakyti
Moku dirbti su Chi kvadratu, Pearsonu, Spirmenu, Mann - Whitney, Kruskall - Wallis, bet kad ju negalima taikyti mano pries tai minetam atvejui su tuo klausimus kas labiausiai dziugina
Atsakyti
QUOTE(aistutėlė @ 2010 02 12, 16:27)
Moku dirbti su Chi kvadratu, Pearsonu, Spirmenu, Mann - Whitney, Kruskall - Wallis, bet kad ju negalima taikyti mano pries tai minetam atvejui su tuo klausimus kas labiausiai dziugina


Vienos kategorijos išskyrimas lygus nė vienos kategorijos išskyrimui - koks tikslas? Galima būtų išskirti tokias kategorijas: asmeninės pedagogo savybės, profesinės žinios, bendravimas.

Subkategorijos - taip, viskas gerai.

Į SPSS taip ir suvedi: kintamasis, tarkim, kas_dziugina, o kategorijos (1, 2, 3) - galimos kintamojo reikšmės. Analogiškai su subkategorijom.

Jei tikrinsi ryšį tarp mokinio lyties ir to, kas jį labiausiai džiugina bendraujant, kuo puikiausiai tiks chi-kvadratu kriterijus. O ir probleminis klausimas visai normalus - juk visai gali būti, kad, tarkim, mergaites labiau žavi gera nuotaika, linksmumas, humoro jausmas, o berniukus - pagalba sprendžiant problemas.

Labiau pasitikėk savo jėgomis, nes iki šiol beveik viską pati nuspręsdavai kuo puikiausiai, aš ne tiek dalinuosi patarimais, kiek pritariu Tavo mintims mirksiukas.gif Sėkmės! (ir neverk, SPSS'as nevertas Tavo ašarų)
Atsakyti
ačiū 4u.gif


Papildyta:
o kas yra kažkokia dichotominė analizė? Tai čia kai su SPSS padaroma kokia lentelė, ten rodomi procentai ir pan. ir kai ją analizuoji tai ir yra dichotominė analizė?
Pataikiau? g.gif biggrin.gif
Atsakyti
jei yra vienas kintamasis - nominalinis ir kitas kintamasis irgi nominalinis dichotominis (lytis - vyras, moteris), tai galima Chi kvadrata skaiciuoti???? g.gif g.gif g.gif

zinau, kad kai yra nominalinis ir ranginis, tada tikrai galima Chi kvadrata skaiciuoti.
Atsakyti
taip, kai abu nominaliniai, galima taikyti Chi kvadrata smile.gif
Atsakyti
aciu 4u.gif

va pritaikiau Chi kvadrata, ir gavau po lentele ta info apie minimalia lauktina reiksme, procentus langeliu. Ji rodo kad netenkina tu abieju reikalavimu. vadinasi duomenys lenteleje neanalizuojami, bet kazin kodel taip gaunasi?
tiriamuju skaicius atrodo pakankamai didelis - 112. bet juk vistiek tokie duomenys yra svarbus, kad ir neanalizuojami. Juk nera taip, kad klausimai nesamoningi ir pan......

Atsakyti
QUOTE(aistutėlė @ 2010 02 12, 19:37)
aciu  4u.gif

va pritaikiau Chi kvadrata, ir gavau po lentele ta info apie minimalia lauktina reiksme, procentus langeliu. Ji rodo kad netenkina tu abieju reikalavimu. vadinasi duomenys lenteleje neanalizuojami, bet kazin kodel taip gaunasi?
tiriamuju skaicius atrodo pakankamai didelis - 112. bet juk vistiek tokie duomenys yra svarbus, kad ir neanalizuojami. Juk nera taip, kad klausimai nesamoningi ir pan......


Kažkurioj subkategorijoj yra per mažai atsakymų. To galima išvengti apjungiant "nepopuliarias" subkategorijas į vieną, tarkim "Kita".
Atsakyti
QUOTE(Pimkie @ 2010 02 12, 21:40)
Kažkurioj subkategorijoj yra per mažai atsakymų. To galima išvengti apjungiant "nepopuliarias" subkategorijas į vieną, tarkim "Kita".

o kaip apjungti, labai sudetinga? g.gif
Atsakyti
QUOTE(aistutėlė @ 2010 02 13, 09:23)
o kaip apjungti, labai sudetinga?  g.gif


Ne, visiškai nesunku: Transform -> Recode -> Into Same Variables -> į Variables langelį įkeli savo kintamąjį, tarkim, kas_dziugina -> spaudi Old and New Values -> tas subkategorijas, kurios lieka nepakeistos, perrašai, t.y. Old Value=1 -> New Value=1, ir t.t., o tas, kurias nori apjungti, tarkim, 5 ir 6 sujungti į vieną, prie Old Value Range rašai 5 through 6 -> New Value = 5; -> Continue -> OK.
Atsakyti
QUOTE(Pimkie @ 2010 02 13, 11:39)
Ne, visiškai nesunku: Transform -> Recode -> Into Same Variables -> į Variables langelį įkeli savo kintamąjį, tarkim, kas_dziugina -> spaudi Old and New Values -> tas subkategorijas, kurios lieka nepakeistos, perrašai, t.y. Old Value=1 -> New Value=1, ir t.t., o tas, kurias nori apjungti, tarkim, 5 ir 6 sujungti į vieną, prie Old Value Range rašai 5 through 6 -> New Value = 5; -> Continue -> OK.

Aciu 4u.gif
Atsakyti
Labas merginos,

gal kas gali padeti parasyti ekonometrikos darba? smile.gif
Atsakyti