Įkraunama...
Įkraunama...

SPSS programa

QUOTE(Pimkie @ 2010 02 06, 16:54)
Būtent, taip ir reikia daryti: Variable View lange suvesti kintamojo pavadinimą, kad ir alter1, tipą nurodyti Numeric, o į Values langelį surašyti galimas reikšmes: 0-visiškai nesutinku, apie 4 - iš dalies sutinku, 8 visiškai sutinku ir t.t. Niekaip kitaip ir nesugalvočiau  good.gif



4u.gif Skamba labai jau paprastai, nes tokiu atveju ką daryt jei žmogus apibrauks iš visos sekos (012345678) ne 0 ar 4 ar 8, o sakykime 3, arba 7. Kitaip tariant tarp visiškai nesutinku ir iš dalies sutinku? g.gif Tavo pavyzdyje jei suvesiu į value tik 0, 4 ir 8 reikšmes, tai anketoje tuomet tik tokie atsakymų variantai ir gali būti galimi g.gif O kaži jei į value nieko nesuvedinėt tiklsiau atsakymų nekoduot, o paprasčiausiai ties šiuo klausimu kai jau suvedinėsiu atsakymus įrašyti skaičių, kurį pažymėjo tiriamasis...kap paskui bus su skaičiavimais g.gif Siaubas kaip painu ir kas kvailiausia knygoje "statistika su Spss psichologijoje" nieko panašaus nerandu unsure.gif
Atsakyti
QUOTE(Jersey @ 2010 02 07, 01:10)
4u.gif  Skamba labai jau paprastai, nes tokiu atveju ką daryt jei žmogus apibrauks iš visos sekos (012345678) ne 0 ar 4 ar 8, o sakykime 3, arba 7. Kitaip tariant tarp visiškai nesutinku ir iš dalies sutinku?  g.gif Tavo pavyzdyje jei suvesiu į value tik 0, 4 ir 8 reikšmes, tai anketoje tuomet tik tokie atsakymų variantai ir gali būti galimi  g.gif O kaži jei į value nieko nesuvedinėt tiklsiau atsakymų nekoduot, o paprasčiausiai ties šiuo klausimu kai jau suvedinėsiu atsakymus įrašyti skaičių, kurį pažymėjo tiriamasis...kap paskui bus su skaičiavimais  g.gif  Siaubas kaip painu ir kas kvailiausia knygoje "statistika su Spss psichologijoje" nieko panašaus nerandu  unsure.gif


Tai bet kokiu atveju suvedinėjant anketas tik skaičiukus ir galėsi rašyti.

Kai rašiau ir t.t., turėjau omenyje, kad ir kitas reikšmes suvesi, na, maniau, kad yra nustatytos kažkokios reikšmės visiems skaičiukams. Tačiau tas reikšmių suvedinėjimas į Values yra tik pagalbinis dalykas analizuojant rezultatus, be to visiškai galima apsieiti.

Niekas čia nepainu, nesijaudink, paprasčiausiai kiekvieno kintamojo susikirtimo su respondento numeriu langelyje suvesi jo pasirinktą variantą nuo 0 iki 8, ir viskas! sunglasses2.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Pimkie: 07 vasario 2010 - 00:53
QUOTE(Pimkie @ 2010 02 06, 18:52)
Tai bet kokiu atveju suvedinėjant anketas tik skaičiukus ir galėsi rašyti.

Kai rašiau ir t.t., turėjau omenyje, kad ir kitas reikšmes suvesi, na, maniau, kad yra nustatytos kažkokios reikšmės visiems skaičiukams. Tačiau tas reikšmių suvedinėjimas į Values yra tik pagalbinis dalykas analizuojant rezultatus, be to visiškai galima apsieiti.

Niekas čia nepainu, nesijaudink, paprasčiausiai kiekvieno kintamojo susikirtimo su respondento numeriu langelyje suvesi jo pasirinktą variantą nuo 0 iki 8, ir viskas!  sunglasses2.gif



Dabar pamažu aiškėja viskas, labai tau dėkoju 4u.gif Reiškias kintamąjį padarau numeric, suvesdama reikšmės rašau tą skaičių kurį pažymėjo respondentas ir dar galiu dėl savęs į value reišmes užkoduoti blogiausią, geriausią ir kitais atvejais dar ir vidutinišką atsakymą(jei jie yra įvardinti anketoje) ar taip ? Net akyse prašviesėjo smile.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo Jersey: 07 vasario 2010 - 08:39
O tai kaip tada yra jei gaunamas atvirkštinis ryšys skaičiuojant Spearmaną. g.gif
Ieškojau ryšio tarp pedagoginio darbo stažo ir savijautos būnant pilnaverčiu mokyklos nariu. Gavau jog ryšys yra atvirkštinis (gavau su minuso ženklu skaičių) vidutinio stiprumo ir statistiškai reikšmingas.
Tai kaip išvadą parašyti, jei atvirkštinis ryšys? g.gif Kad kuo didesnis pedagoginis stažas tuo blogesnė pedagogų savijauta būnant pilnaverčiu mokyklos bendruomenės nariu g.gif

Bet kažkaip čia logikos nėra g.gif , nesuprantu....

Ir iš viso man viena dėstytoja parašė, kad reikia koreguoti magistrinio darbo anketą, nes problemos yra užkoduotos anketoje, o atlikus apklausą gausiu blogus rezultatus. O atrodo, kad normali anketa, pasak darbo vadovo! anketa yra gera.

Tai gali būti taip, kad jei klausimo formuluotė nelabai kokia, tai atlikus kažką su SPSS gausiu nesąmoningus rezultatus g.gif g.gif g.gif
Atsakyti
Dar vienas klausimas 4u.gif

Turiu atvirą klausimą, kuris buvo pateiktas mokiniams "Parašykite, kas Jus labiausiai džiugina bendraujant su mokytojais" Dabar man reikia jį skirstyti į kategorijas, subkategorijas.
Kiek suprantu kategorija būtų tik viena: "bendravime su mokytojais mane džiugina". Subkategorijų būtų kelios: mokytojo bendravimo stilius; mokytojų charakterio savybės; vertybės;
Nes mokiniai atsakydami į šį klausimą atsakė labai įvairiai, kad patinka kaip mokytojai bendrauja, kad turi humoro jausmą, yra tolerantiški, padeda įvairiais klausimais ne tik mokymosi ir t.t.

tai net nežinau ar galiu imti šį klausimą ir daryti kategorijas, subkategorijas, kažkaip labai sunku suskirstyti į tas subkategorijas..... schmoll.gif verysad.gif
Gal kas ką patars?
Atsakyti
QUOTE(aistutėlė @ 2010 02 07, 11:02)
O tai kaip tada yra jei gaunamas atvirkštinis ryšys skaičiuojant Spearmaną.  g.gif
Ieškojau ryšio tarp pedagoginio darbo stažo ir savijautos būnant pilnaverčiu mokyklos nariu. Gavau jog ryšys yra atvirkštinis (gavau su minuso ženklu skaičių) vidutinio stiprumo ir statistiškai reikšmingas.
Tai kaip išvadą parašyti, jei atvirkštinis ryšys?  g.gif Kad kuo didesnis pedagoginis stažas tuo blogesnė pedagogų savijauta būnant pilnaverčiu mokyklos bendruomenės nariu  g.gif

Bet kažkaip čia logikos nėra  g.gif , nesuprantu....

Ir iš viso man viena dėstytoja parašė, kad reikia koreguoti magistrinio darbo anketą, nes problemos yra užkoduotos anketoje, o atlikus apklausą gausiu blogus rezultatus. O atrodo, kad normali anketa, pasak darbo vadovo! anketa yra gera.

Tai gali būti taip, kad jei klausimo formuluotė nelabai kokia, tai atlikus kažką su SPSS gausiu nesąmoningus rezultatus  g.gif  g.gif  g.gif

atvirkstinis rysys reiskia, kad kai vienas kintamasis mazeja, kitas dideja. siuo atveju bus taip kaip parasei - kuo didesnis stazas, tuo prastesne savijauta. ar yra tame logikos? gal ir yra. gal kuo ilgiau dirba, tuo labiau jau darbas uzknisa ir kartu savijauta prasteja? mirksiukas.gif
apie problema anketoje galima pasakyti tik paziurejus pacia anketa. cia dabar is to, ka parasei, labai sunku ka nors tiksliau pasakyti... spss tik skaiciuoja skaiciukus, o vat kokia prasme tu suteiki skaiciukams - jau priklauso nuo taves ir nuo anketos kokybes.

QUOTE(aistutėlė @ 2010 02 07, 11:21)
Dar vienas klausimas  4u.gif

Turiu atvirą klausimą, kuris buvo pateiktas mokiniams "Parašykite, kas Jus labiausiai džiugina bendraujant su mokytojais" Dabar man reikia jį skirstyti į kategorijas, subkategorijas.
Kiek suprantu kategorija būtų tik viena: "bendravime su mokytojais mane džiugina". Subkategorijų būtų kelios: mokytojo bendravimo stilius; mokytojų charakterio savybės; vertybės;
Nes mokiniai atsakydami į šį klausimą atsakė labai įvairiai, kad patinka kaip mokytojai bendrauja, kad turi humoro jausmą, yra tolerantiški, padeda įvairiais klausimais ne tik mokymosi ir t.t.

tai net nežinau ar galiu imti šį klausimą ir daryti kategorijas, subkategorijas, kažkaip labai sunku suskirstyti į tas subkategorijas..... schmoll.gif  verysad.gif
Gal kas ką patars?

daryk subkategorijas. pati jas apibrezk ir priskirk ju atsakymus prie vienos ar kitos. gausi nominalinius duomenis, kuriuos galesi paanalizuoti 4u.gif
Atsakyti
Rasau baigiamaji darba ir susiduriau su spps programa. Uzsikoduoti visus anketos klausimus man pavyko, bet iskilo beda. Kaip reikia tam tikrus teiginius apjungti ir sukurti nauja pavadinima? Pvz. Bendrasis nerimas ir nurodyti kokie teiginiai jam priskiriami.
Atsakyti
QUOTE(forever_strange @ 2010 02 09, 22:49)
Rasau baigiamaji darba ir susiduriau su spps programa. Uzsikoduoti visus anketos klausimus man pavyko, bet iskilo beda. Kaip reikia tam tikrus teiginius apjungti ir sukurti nauja pavadinima? Pvz. Bendrasis nerimas ir nurodyti kokie teiginiai jam priskiriami.


Eini į Transform -> Compute -> į Target Variable įrašai naujojo kintamojo pavadinimą, į Numeric Expression sukeli reikiamus kintamuosius, ir nurodai, kokius matematinius veiksmus nori su jais atlikti, t.y. ar bendrasis nerimas bus gaunamas susumuojant jo teiginius, ar iš jų išvedant vidurkį.
Atsakyti
QUOTE(Pimkie @ 2010 02 10, 12:16)
Eini į Transform -> Compute -> į Target Variable įrašai naujojo kintamojo pavadinimą, į Numeric Expression sukeli reikiamus kintamuosius, ir nurodai, kokius matematinius veiksmus nori su jais atlikti, t.y. ar bendrasis nerimas bus gaunamas susumuojant jo teiginius, ar iš jų išvedant vidurkį.
Aciu. Tiek supratau, bet ka ten toliau reikia nurodyti Numeric Expression lentelej, tai nezinau unsure.gif
Atsakyti
Šį pranešimą redagavo forever_strange: 10 vasario 2010 - 20:09
QUOTE(forever_strange @ 2010 02 10, 21:09)
Aciu. Tiek supratau, bet ka ten toliau reikia nurodyti Numeric Expression lentelej, tai nezinau  unsure.gif


Jei bendras nerimas apskaičiuojamas susumuojant nerimo teiginius, tarkim nerim1, nerim2 ir nerim3, tai Numeric Expression rašai nerim1+nerim2+nerim3, o jei apskaičiuojant jų vidurkį, tai (nerim1+nerim2+nerim3)/3 ax.gif
Atsakyti
QUOTE(Pimkie @ 2010 02 11, 12:56)
Jei bendras nerimas apskaičiuojamas susumuojant nerimo teiginius, tarkim nerim1, nerim2 ir nerim3, tai Numeric Expression rašai nerim1+nerim2+nerim3, o jei apskaičiuojant jų vidurkį, tai (nerim1+nerim2+nerim3)/3  ax.gif
Dekui. O paskui skaiciuojant koreliacija jau Wariable Wiew lange nebereikia nurodyti values prie kiekvieno mano apjungto bloko?
Atsakyti
QUOTE(forever_strange @ 2010 02 11, 21:54)
Dekui. O paskui skaiciuojant koreliacija jau Wariable Wiew lange nebereikia nurodyti values prie kiekvieno mano apjungto bloko?


Kaip jau rašiau senoje temoje, tas Values nurodymas Variable View lange yra labiau pagalbinis dalykas pačiam tyrėjui - t.y. kad Tu pati nepamirštum, ką reiškia 1, o ką 2.

Tuo tarpu kadangi naujas apskaičiuotas kintamasis (pvz., bendras_nerimas) jau nebebus ranginis kintamasis (nes apskaičiuotas sumuojant arba išvedant vidurkį), Values suvedinėjimas nebetenka prasmės rolleyes.gif
Atsakyti