Na, maniškiui vaikinukui nuolat nieko neužduota, nebuvo pamokų ir pan., rezultatai vidutiniški ar net ir žemiau viduriuko kai kada. Va, kai pasiutusi imu kartu pamokas ruošti, skrupulingai tikrinti namų darbus rezultatai šokteli. Bet žinokit kartais taip dakala tas "pamokų ruošimas", kad metu viską ir sakau :"Imk pagalį ir treniruokis, mažu kada pravers kai grioviakasiu dirbsi". Aš galėčiau pagelbėt, jei klaustų, įkertu dar 8 - os kl. programą, bet, kad jam visai vienodai, tik kai už pakarpos prigriebiu - mokosi. Taip ir banguojam - mokomės, nesimokom...
Pas mus viskas atsitiktinai išėjo. Aš dukterų nespaudžiu, niekada nerėkiu, nebaudžiu, darželio jos nelankė. Kai vyresnioji ėjo į pirmą klasę, aš sirgau plaučių uždegimų, taigi niekaip negalėjau dukters "reguliuoti", ji pati sprendė, ruošti namų darbus ar nebe. Žinoma, ji tinginiavo, kol vieną kartą mokytoja pastatė ją į kampą už nepadarytus namų darbus. Dukrai bausmė buvo tikras šokas, ji išsigando ir nuo to laiko visada ruošia namų darbus, dar ir sesę prigąsdino. Kai joms kažkas neišeina, aš padedu, kartais padeda močitė su patėviu. Nesu tokių metodu šalininkė, bet tenka pripažinti, kad suveikė
Vargau ir as su savo sunumi, nes noro mokytis nerode jokio..Pirmais metais turejau labai kontroliuoti kad ko nepamirstu, padarytu, pasistengtu. Ir taip 3metus. Bandziau visaip ta nora ipusti,supratima, bet niekaip nesiseke. Kai man jau truko kantrybe, pasakiau vyrui, kad daugiau nebegaliu, jei nori tai tegul jis ka nors daro. O jis kazkokiu stebuklingu budu su vaiku susitare..O gal jau ir vaikas uzaugo..
Tai gi, ir man taip buvo. Vyresnioji nuo pat pirmos klasės buvo tvarkinga ir pareiginga, o su mažąja , kaip su šeimos mažyle buvau pradėjusi žaisti. Pareidavo iš mokyklos, paklausdavau ar paruošė pamokėles. Aišku, atsakymas būdavo neigiamas. Na ir prasidėdavo: eik ruošti, eik susidėti, ar paskaitei, ar padarei.... Po kokių dviejų savaičių atsipeikėjau: jeigu taip ir toliau - tai bus ilgam . Tuomet užmerkiau akis , sukandau dantis ir net neklausiau ar susidėjo knygas. Nežinau ką ji ten susidėdavo, ką nusinešdavo, bet pro kampą stebėjau ir mačiau , jog nei pamokas ruošė ( nors ten pirmoje klasėje ir mažai užduodavo ), nei knygas susidėdavo. Tai truko tik dvi savaites, kol kartą grįžusi iš darbo radau ją uoliai ruošiančią pamokas. Paklausiau kaip sekasi, tai , pasirodo, nebuvo išmokusi eilėraščio ir apsijuokė prieš visą klasę. Atsistojo prieš klasę ir nieko nemokėjo O tai buvo pamoka! Nuo to laiko reikėdavo tik paklausti kad pačiam vaikui parodyti dėmesį, na ir kai reikėjo, tai padėdavau, bet daugiau mama su vaiku nesėdėjo prie knygų. Dabar aštuntokė, tai pasitaiko, kad reikia pagalbos tiksliuosiuose moksluose, bet bent jau supranta, kad sau mokosi .
QUOTE(Gyvūnų myletoja @ 2006 01 05, 23:04)
Tai truko tik dvi savaites, kol kartą grįžusi iš darbo radau ją uoliai ruošiančią pamokas. Paklausiau kaip sekasi, tai , pasirodo, nebuvo išmokusi eilėraščio ir apsijuokė prieš visą klasę. Atsistojo prieš klasę ir nieko nemokėjo O tai buvo pamoka!
Maniske speja eilerascius ismokti, kol du pirmieji atsakineja. O diktantu ir kontroliniu kiti nemato.
Tikiuosi, kad susiims, galva turi, bet mokslai netinka visiskai. Viena karta pareiske, kad Amerikoje kai kurie baigia pradine nemokedami skaityti, o ji jau moka ir dar rasyti moka .
Bandau ir aš savo pirmokę pratinti pamokas ruošti pačiai, iki kol aš grįšiu po darbo, bet ji labai išsiblaškiusi ir kartais dėl to dalį namų darbų padaryt pamiršta. Mėgsta, kad šalia jos kas nors būtų, kai ji namų darbus daro (todėl bijau, kad kitais metais, kai eis į mokyklą po pietų, ryte ruoš pamokas su draugėm ). Iš šiaip reikalauja mano dėmesio, nes konkurentė sesė yra, o mokslai žino, kad man rūpi, tai ir gudrauja "nesupratau", "patikrink", "pažiūrėk ir pasidžiauk" ir t.t.
Mokytoja sakė, kad dabar vaikai labai daug dėmesio sau reikalauja. Kai kurie laukia kol mokytoja individualiai prieis, kad pradėtų užduotis daryti...
Mokytoja sakė, kad dabar vaikai labai daug dėmesio sau reikalauja. Kai kurie laukia kol mokytoja individualiai prieis, kad pradėtų užduotis daryti...
QUOTE(Sviesele @ 2006 01 06, 09:42)
Iš šiaip reikalauja mano dėmesio, nes konkurentė sesė yra, o mokslai žino, kad man rūpi, tai ir gudrauja "nesupratau", "patikrink", "pažiūrėk ir pasidžiauk" ir t.t.
Mokytoja sakė, kad dabar vaikai labai daug dėmesio sau reikalauja. Kai kurie laukia kol mokytoja individualiai prieis, kad pradėtų užduotis daryti...
Mokytoja sakė, kad dabar vaikai labai daug dėmesio sau reikalauja. Kai kurie laukia kol mokytoja individualiai prieis, kad pradėtų užduotis daryti...
Jeigu pastebi, jog tik dėmesį sau išsireikalauja per mokslą, tuomet skirk dėmesį kitu būdu ir laiku. Kitas dalykas - jeigu tikrai nesupranta. Paaiškink, bet stenkis , kad tai netaptų įpročiu, nes kiekvienas apsimetinėjimas, kurio metu padedi paruošti pamokas, pakloja pagrindą tolimesniam pamokų ruošimui už ją. Aišku Tau geriau matyti kaip vaikas elgiasi: ar apsimeta, jog nesupranta, ar tikrai nesupranta. Galų gale šiek tiek ir pati turi aiškintis, ieškoti atsakymų , skaityti taisykles ir pan. Šitie mažiukai labai gudrūs ir greitai gali įkinkyti viską daryti už juos. Juk vaikutis mažas, lipšnus, gerutis - kaip gi jam nepadėsi? Po to išauga didelis žmogus, kuriam taip pat reikia labai daug dėmesio... Ir prasideda didelio dėmesio reikalavimai
Mano irgi pirmokė. Visai nieko neruošia, kol nepriverti. O kai prieš kelias dienas pasakiau, jog žiemos atostogas dviem dienom prailgino, nes deda mokykloje langus, tai buvo didžiausias vaikui džiaugsmas... Nenori nieko daryti, tik teliką žiūri. Visus filmukus iš eilės. Po to nakti ateina "baisų sapną sapnavau..."
verčiu mokytis, verčiu pamokas ruošti... Mokytoja sako, kad gabi, bet nesistengia, o ir tingi. Netvarkinga labai... Neįsivaizduoju, kas būtų, jei neversčiau. Už rašymą kasdien parsineša tik "pasistenk". Gal jau jai ir noro mokytis nebeliko, nes kaip berašytų- vistiek gaus "pasistenk"
O kaip pas jus darželiuose buvo- ar darželyje skaityt, rašyt mokė? Mes atrodo, irgi stengėmės, lavinom, bet jei jai norisi tik pabėgt, ką tada daryti ?
verčiu mokytis, verčiu pamokas ruošti... Mokytoja sako, kad gabi, bet nesistengia, o ir tingi. Netvarkinga labai... Neįsivaizduoju, kas būtų, jei neversčiau. Už rašymą kasdien parsineša tik "pasistenk". Gal jau jai ir noro mokytis nebeliko, nes kaip berašytų- vistiek gaus "pasistenk"
O kaip pas jus darželiuose buvo- ar darželyje skaityt, rašyt mokė? Mes atrodo, irgi stengėmės, lavinom, bet jei jai norisi tik pabėgt, ką tada daryti ?
Tai ir yra didžiausia problema, kad vaikui laiko darbo dienomis skirti beveik neišeina. Todėl tik ir lieka laikas, patikrint, ar pamokas padarė (ir tai nevisada), paklausti, ar kuprinę susikrovė (stengiuosi ne kiekvieną dieną tikrinti, kad jei ką pamiršo, tai pačiai mokykloj gėda būtų), patikrini kaip sekasi pianinu groti...
Bet ką daryt, kad ji baisiai išsiblaškius (čia tėtis aiškina, kad į mane). Po atostogų dingo vienas penalas su pieštukais; choreografijos češkės... Ieškojo, verkė, bet nerado, tada aš ieškojau, bet irgi neradau, nukišo kažkur, o gal ir sesė prie to prisidėjo, nes numetė daiktą bet kur
O matytumėt ką kuprinėj radau (netikrinau čia savaitę prieš atostogas) - trupinių sausainių, saldainių popierėlių, kažkokių popierių skaičių... O sąsiuviniai kaip tikro berno - aplankstytais kampais, nes grūdami į portfelį bet kaip, nors ir aplankai nupirkti jiems susidėti; o sportinė apranga tai maiše kaip iš skalbimo mašinos vakare ištraukiami. Aiškini aiškini, bet viskas vėl kartojas... Tas pats ir su stalčiais - susitvarko, o po savaitės vėl tas pats
Bet ką daryt, kad ji baisiai išsiblaškius (čia tėtis aiškina, kad į mane). Po atostogų dingo vienas penalas su pieštukais; choreografijos češkės... Ieškojo, verkė, bet nerado, tada aš ieškojau, bet irgi neradau, nukišo kažkur, o gal ir sesė prie to prisidėjo, nes numetė daiktą bet kur
O matytumėt ką kuprinėj radau (netikrinau čia savaitę prieš atostogas) - trupinių sausainių, saldainių popierėlių, kažkokių popierių skaičių... O sąsiuviniai kaip tikro berno - aplankstytais kampais, nes grūdami į portfelį bet kaip, nors ir aplankai nupirkti jiems susidėti; o sportinė apranga tai maiše kaip iš skalbimo mašinos vakare ištraukiami. Aiškini aiškini, bet viskas vėl kartojas... Tas pats ir su stalčiais - susitvarko, o po savaitės vėl tas pats
QUOTE(ju3 @ 2006 01 09, 23:39)
O kaip pas jus darželiuose buvo- ar darželyje skaityt, rašyt mokė? Mes atrodo, irgi stengėmės, lavinom, bet jei jai norisi tik pabėgt, ką tada daryti ?
Manau, jog nieko stebuklingo nepadarysi - toks vaiko temperamentas. Jeigu ji nėra namisėda arba apskritai negali vietoje nustygti, tai belieka atsiduoti vaiko auklėjimui ir priežiūrai, kad visiškai nenusivažiuotų. Gali būti, jog kai praeis sunkioji paauglystė ( apie 11-14 metų) , panelė "ateis į protą". Kuomet pradeda galvoti apie vaikinus paprastai mergaitės pradeda galvoti ir apie tvarką ir netgi apie mokslą. Priklauso nuo to, koks vaikinas jai patiks: ar nesimokantis , ar pirmūnas. Blogiausia tai, jog tų žinių, kurios dabar praplauks pro šalį, o ne į galvelę, visuomet truks , o be pagrindų bus sunku toliau siekti gerų rezultatų. O darželiuose moko tik tiek, kiek priklauso pagal programas.
Su pamoku ruošimu ir pas mus bėda vien tik iš anglu kalbos turim septynias pastabas už neatliktus namu darbus .Dabar mano pana trečiokė ,bijau net pagalvot apie ateiti
QUOTE(krulka @ 2006 01 18, 22:22)
Su pamoku ruošimu ir pas mus bėda vien tik iš anglu kalbos turim septynias pastabas už neatliktus namu darbus .Dabar mano pana trečiokė ,bijau net pagalvot apie ateiti
nesinervuok. tikrai ne pas tave viena tokia padetis. va maniskiui irgi anglu ne motais,tai tik per asaras sedi ir daro. kol kas sudrausminti dar kompas padeda-ta prasme,zino, kad nebus kompo jei pamokos tvarkoje nebus.
tik va,sunku igyvendinti ta uzdavini,kad vaikas pats savarankiskai pamokas ruostu