Įkraunama...
Įkraunama...

Ar ruošiate pamokas kartu

QUOTE(Nainai @ 2005 12 13, 15:36)
Merginos nepatikesit  blush2.gif  su septintoku pamokas ruosiu doh.gif mokausi zinote is naujo schmoll.gif  uzksinos negyvai, gabus bernas o nesimoko, tipo neuzduota ar pamirsau doh.gif  tai zinokit imu is eiles knygas, sasiuvinius ir ruosiam pamokas doh.gif


Manau, kad motyvacijos trūksta. mirksiukas.gif Jeigu dar per mažas suprasti, kad ateityje mokslų reikės, tai motyvuok labiau pastebimais, taip sakant greičiau gaunamais dalykais. Pvz., pinigais, daiktais ir pan. Arba yra kitas būdas, tingi mokytis, reiškia dirbti nori, užversk visokiais darbais, kad mokslas malonumu taptų. biggrin.gif
Atsakyti
Ir ka as tik nedariau doh.gif Ir kompa atjungiau ir pinigais skatinau ir bausmem blush2.gif bet va patarimas geras , uzversti darbais kad mokslas malonumas taptu thumbup.gif reikes pabandyti ax.gif jo motyvacijos tai nerealiai truksta, matai yra idomesniu dalyku jam
Atsakyti
Taippamokas ruosiama kartu ax.gif , t.y. padedu kai atsiranda sunkumu
Atsakyti
QUOTE(Nainai @ 2005 12 14, 13:32)
Ir ka as tik nedariau  doh.gif  Ir kompa atjungiau ir pinigais skatinau ir bausmem blush2.gif  bet va patarimas geras , uzversti darbais kad mokslas malonumas taptu  thumbup.gif  reikes pabandyti ax.gif  jo motyvacijos tai nerealiai truksta, matai yra idomesniu dalyku jam

Labai gerai suprantu tokią bėdą, nes vis dar kai kurias pamokas tenka ruošti kartu. Blogiausia yra spragos ir visiškas nesuvokimas ruošiamo dalyko, kai vaikas prirašo ilgiausius lapus visiškų nesąmonių, bet neklausia, nes net nesiorientuoja kaip smarkiai klysta.
Net nežinau ar korepetitoriai padėtų tokiam kuriam viskas vienodai šviečia.
Atsakyti
Mano vaikas pamokas ruošia bet labai ilgai prie menko uzdavinuko sedi kokia valanda viska daro labai lėtai, ir per pamokas nespėja tenka namuose pabaiginėti. Mokykloje būna testai jinai nespėja išspręsti iki galo tai ir įvertinimas blogas, o dar tik 4 klasė mokslai eina vis sunkyn vis daugiau užduota. g.gif g.gif g.gif
Atsakyti
QUOTE(Stiuardese @ 2005 11 17, 23:55)
Nu negaliu sutikt, kad turi , vat, kad neišeina tai kitas klausimas. Mano įsitikinimu visus reikalus gadina vertinimo sistema ir jei galėčiau ką nors padaryt  sad.gif  Tos saulutės, blyneliai arba kaip pas mano dukrą raidės A, P, V ir kotos, kurių reikšmės neatitinka jų žymimos reikšmės ir net man žiūrint pasiekimų knygelę reikia atsiverst pasitikrint kas ką reiškia  doh.gif  jie neįpareigoja vaikų, nes jiems nesuprantamos  schmoll.gif tada nelieka jokio stimulo ir aiškumo. manau ir iš mokytojų pusės yra tas pats  doh.gif Bet vat ką daryt  g.gif Dukra trečiokė ir pamokas ruošt nelabai su manim nori, bet liepiu rodyt kas kur, taisom klaidas. O kai taisom - dar kur ir kas nedadaryta darom. O muzikalkėj rašo pažymius (irgi 3 klasė) tai ten nereikia liept ruošt, žino kiek klaidų ir kad 10 gerai, o 7 jau nelabai
Bet jei kas turit kokį receptą kaip priverst juos pačius ruošt pamokas, tai lenksiuos iki žemės  blush2.gif

Na tik nereikia kaltinti vertinimo sistemos. g.gifAš tik ir džiaugiuosi, kad vaikų nebekankina tais pažymiais.thumbup.gif O Jūs ,mamyte, pagalvokite, ar viską padarėte, kad jūsų vaikas augtų atsakingas. Vaikas privalo mokytis ne dėl pažymio, bet todėl, kad jam įdomu, Žinoma turi suprasti ir žodelį ,,reikia". Todėl siūlyčiau rimtai pakalbėti su mokytoja, gal ji jums padės rasti to neruošimo priežastis. O šiaip aš manau, kad vaikas namų darbus turi ruošti savarankiškai, o tėveliai turėtų jį tik kontroliuoti. Jei to jis neišmoks pradinėje, noriu paklausti, kaip namų darbus jam padėsite ruošti tarkim 10 klasėje. doh.gif
Atsakyti
Dirbu mokytoja, ir matau, kad 5 klases vaikams dar reikalinga tevu prieziura ir kontrole. Gaial, bet realybe tokia
Atsakyti
Kolegės mamos, ir gera skaityti Jūsų pasakojimus kaip sėdite su vaikais prie knygų ir "mokotės už juos" , ir pikta : ką Jūs darote? unsure.gif Nuo mažų dienų vaiką atpratinate nuo atsakomybės jausmo. Nuo pat pirmos klasės vaikui reikia įkalti į galvelę ir nuolat kalti, jog jis privalo mokytis, taip kaip Jūs privalote eiti į darbą. Tai jo pareiga. Jeigu vaikas šito neįsisamonins, tai pačios jam suėsite gyvenimą. Juk kažkada ( o , patikėkit - labai greitai ) tas mažas žmogus baigs mokyklą, teks studijuoti , o po to teks eiti į darbą. Kaip tuomet elgsitės Jūs? Rausitės plaukus, kad Jūsų vaikas tingi eiti į darbą, o gal vėluojasi ar apskritai neranda darbo, nes visi pažįstami dardaviai į kuriuos kreipėtės rekomenduodamos savo vaiką , pažįsta jį kaip pritingintį ir nepriima? Tokia šiandieninė realybė. Šitą reikia skiepyti nuo pirmos klasės, kad vaikas suprastų, jog namų darbai yra jo darbas, už kurį nėra atsakinga nei mama, nei tėtis.
Kitas dalykas , jeigu vaikui reikia padėti. Bet net pagalbai mama neturi rodyti iniciatyvos. Jeigu vaikui to reikia, jis visuomet pats paprašys. Tą mes privalome išaiškinti vaikui. Tačiau jeigu matai, jog Tavo vaikas nesėdi prie knygų, neruošia namų darbų, pirmiausia reikia pradėti aiškinti savo atžalai ne apie namų darbus, o atsakomybės jausmą, apie gėdą, patiriamą, kai atsitoji prieš klasę ir kažko nemoki. Reikia išaiškinti mažam žmogui, jog visą gyvenimą būna blogiausia tam, kuris yra žioplas. Pateikite vaikui pavyzdžių, kurie jam pačiam yra nemalonūs. Pateikite pavyzdžių ir tokių, kurias jis didžiuotųsi ( ne Jūs , o vaikas ), būtinai papasakokite kaip jis uoliai ruošdavo pamokas, nors jam irgi buvo labai sunku, kiek jis sėdėjo prie knygų ir kaip jis stengėsi, o dabar gali atsipūsti ir džiaugtis rezultatais ( puikiu darbu, dideliu atlyginumu ar dar kitokia materialine ar dvasine gerove). Juk visuomet giminėje yra jau suaugusių ar paaugusių giminaičių , kurie yra autoritetas Jūsų vaikui. Galėčiau daug daug parašyti kaip reikia laužti savo vaikus ir ruošti gyvenimui, tačiau tai reikia daryti dar pirmutiniais metais. Jeigu vaikas pats neįsisamonins, kad mokosi ne mamai, o sau, nemanau, kad vėlesnėse klasėse galėsite džiaugtis jo mokslo rezultatais, nors , iš tiesų rezultatai nėra taip svarbu, jie tik parodo kiek Jūs įdėjote į savo vaiką. O jau galutiniai egzaminų rezultatai parodys ką jis iš Jūsų pasiėmė ir kiek yra žinių vaiko galvoje.
Atsakyti
Aisku, butu idealu, jei maniske galvotu, kad jai reikia mokytis, bet..... Pamoku niekada nieko neuzduota, jei kazko nemoka reiskia nereikalingas dalykas ir t.t. Apie gyvunus, istorija didziausias enciklopedijas susirinkus ir domisi, o mokykloj idomu tik kai kurie bureliai (pasaulio pazinimas irgi ne - pasakoja zinomus dalykus). Bandem ugdyti ta atsakomybe, niekaip neiseina. Jei klausi ar pamokos padarytos, tai uztenka atsakymo "taip/ne", bet tai jokiu budu nereiskia kad reikia jas daryti. Tik jei liepi eiti mokytis papucia lupas ir asaroja besimokydama ( bet tikrai ne del to kad per daug spausdavom, gal greiciau kreipem demei i vaiko jausmus mokslui).
Nu issiliejau, bet maze tai nuo pirmos dienos spausiu.
Atsakyti
Gyvenimas pilnas netiketumu- kartais is blogiuku mokinuku zymus zmones gyveniman iseina, o is moksliuku - eiliniai pilki zmogeliai... Kiekvienam zmogui skirtas JO gyvenimas, JO likimas. Buna, kad stengiesi, stengiesi, o vis tiek niekas nesigauna. O buna ir be pastangu viskas puikiai klostosi smile.gif . Tai va ax.gif . Nors, be abejo, negalima vaiku gyvenimo vien tik savieigai palikti. Daug priklauso ir nuo to, ka i vaika tevai ides. Bet tikrai ne viskas g.gif
Atsakyti
Taip, aš pritariu Tau, Amica. Žvelgiant į praeitį, kadangi jau nemažai metelių praėjo nuo to laiko kai baigiau mokyklą, galima daryti išvadą, jog daugiau pasiekė vidutiniokai. Dėl to aš rašiau, jog nėra labai svarbu , kad vaikas neštų namo dešimtukus. Svarbiausia, kad jis būtų tikras tuo, jog jis dalyką supranta ir turi tam pakankamai žinių. Kitą kartą dešimtukas nereiškia vaiko supratimo apie tą mokslą, tai gali būti tik iškalta medžiaga tai pamokai, o jeigu iškalė, vadinasi - neilgam. Reikia suprasti, įsisąmoninti dalyką. Blogai mes darome, jeigu reikalaujame iš žmogučio, kad iškaltų, nes aukštesnėse klasėse visko neiškals . Dėl to vidutiniokams gyvenime būna lengviau, nes jie geriau orentuojasi, geriau prisitaiko prie aplinkos ir sugeba savo galvoje turimą informaciją panaudoti. Na, o jei kalėm, tai teks kalti visą gyvenimėlį. Bus sunkiau . Ir tik nedaugelis, atsidūrę reikiamu laiku reikiamoje vietoje, galės savo iškaltą informaciją panaudoti.
Atsakyti
QUOTE(mingaude @ 2006 01 03, 19:55)
Aisku, butu idealu, jei maniske galvotu, kad jai reikia mokytis, bet..... Pamoku niekada nieko neuzduota, jei kazko nemoka reiskia nereikalingas dalykas ir t.t. Apie gyvunus, istorija didziausias enciklopedijas susirinkus ir  domisi, o mokykloj idomu tik kai kurie bureliai (pasaulio pazinimas irgi ne - pasakoja zinomus dalykus). Bandem ugdyti ta atsakomybe, niekaip neiseina. Jei klausi ar pamokos padarytos, tai uztenka atsakymo "taip/ne", bet tai jokiu budu nereiskia kad reikia jas daryti. Tik jei liepi eiti mokytis papucia lupas ir asaroja besimokydama ( bet tikrai ne del to kad per daug spausdavom, gal greiciau kreipem demei i vaiko jausmus mokslui).
Nu issiliejau, bet maze tai nuo pirmos dienos spausiu.

Pas mus irgi tas pats 1996m pilietis ir niekaip prie mokslo, viduriukas-o galėtų susikaupęs gerai viską atlikti doh.gif bet ginčijasi 2 val ,o padaro 20 min, bet nervų ištampo kol padaro,o jei neprižiūri tai doh.gif
Atsakyti