Turiu du sūnus - trečiokas ir antrokas. Apie pamokų ruošimą tiesiog baisu ir pasakoti Tai yra kančių kančia, jokio noro patiems ruošti, apie savarankišką jų atlikimą net kalbos negali būti Ko tik nesu išbandžiusi Pvz.: patiems sėdėti ir ruošti, o man atnešti tik patikrinti. 22 val. pati ėjau ieškoti ką padarė Jeigu nestovi už nugaros, tai nė iš vietos Žiūri pro langą, pradeda kažką piešti, užsigalvoja.... Nuolat reikia skatinti ir klausti "ką padarei, ko nesupranti, kiek liko, etc.", nes kitaip nė iš vietos. Dar jaunesniajam veikia motyvacija - padarysi pamokas išeisi į kiemą, galėsi pažaisti kompiuteriu ar pažiūrėti filmuką. Tai praeitais metais į mokslo metų pabaigą visai neblogai gaudavosi, šiais jau nepadeda. Daugiau visko užduoda, ir tas kiekis jį tiesiog žlugdo. Pareina pasako, kad šiandien daug užduota ir net nenori pradėti O vyresnėliui niekas neveikia. Gali prasėdėti iki tos 22 val., likti be savo mylimos veiklos, bet tas jo nepaskatina susikaupti Vyresnėlis praeitų metų pabaigoje net pradėjo gudrauti, kad nieko neužduota arba viską padarė ir pratybas surinko , kad tik prie tų pamokų sėdėti nereiktų.
QUOTE(Jurqita @ 2010 10 13, 15:27)
Turiu du sūnus - trečiokas ir antrokas. Apie pamokų ruošimą tiesiog baisu ir pasakoti Tai yra kančių kančia, jokio noro patiems ruošti, apie savarankišką jų atlikimą net kalbos negali būti Ko tik nesu išbandžiusi Pvz.: patiems sėdėti ir ruošti, o man atnešti tik patikrinti. 22 val. pati ėjau ieškoti ką padarė Jeigu nestovi už nugaros, tai nė iš vietos Žiūri pro langą, pradeda kažką piešti, užsigalvoja.... Nuolat reikia skatinti ir klausti "ką padarei, ko nesupranti, kiek liko, etc.", nes kitaip nė iš vietos. Dar jaunesniajam veikia motyvacija - padarysi pamokas išeisi į kiemą, galėsi pažaisti kompiuteriu ar pažiūrėti filmuką. Tai praeitais metais į mokslo metų pabaigą visai neblogai gaudavosi, šiais jau nepadeda. Daugiau visko užduoda, ir tas kiekis jį tiesiog žlugdo. Pareina pasako, kad šiandien daug užduota ir net nenori pradėti O vyresnėliui niekas neveikia. Gali prasėdėti iki tos 22 val., likti be savo mylimos veiklos, bet tas jo nepaskatina susikaupti Vyresnėlis praeitų metų pabaigoje net pradėjo gudrauti, kad nieko neužduota arba viską padarė ir pratybas surinko , kad tik prie tų pamokų sėdėti nereiktų.
Labai panašu Pamokų daug - nežino net nuo ko pradėti, sako vėl reiks visą vakarą sėdėti, o jau nelaimingas , jei tik paguodi, dar ir į ašaras puola, sako tinginys įsimetė, ką daryti. Kitą dieną grįžta patenkintas, kad viskas gerai sekėsi, bet, jei užduota daug ir vėl tas pats. Tenka padėt, raginti, šalia stovėti. Žinau, kad su laiku tai praeis - mažiukas dar ir ta motyvacija nė motais, didesniajam ta motyvacija taip pat ne greit atėjo, oi ne greit. Kantrybės reikia
QUOTE(Nemezide321 @ 2010 10 14, 12:18)
Paskaičiusi net lengviau pasidarė,nes galvojau kad tik pas mus šitaip,irgi reikia pastoviai klausinėti ar jau padarei,ar supranti užduotis ir t.t.
Tegul prisipažįsta mama, kuriai niekada neteko to daryti
QUOTE(vaižgantė @ 2010 10 14, 13:26)
Tegul prisipažįsta mama, kuriai niekada neteko to daryti
Aš. Dukrai nei karto neteko tikrinti pamokų. Jai trylika. Būna keli kartai metuose, kai ji pati ateina ir paprašo kažką paaiškinti iš sudėtingesnių užduočių. Bet tai kas kita juk.
Sūnaus antrokėlio tik paklausiu- ar viską padarei, ar susidėjai. Nes jis svajotojas, kartais tiesiog užsimiršta. Būna, kad paprašo pagalbos- tada padedam, paaiškinam (ypač vokiečių klb.). Bet "su bizūnais" šalia nestovim.
Abu mokosi puikiai.
Man didesnė problema suvaldyti mažylę, nes jei jos nepažiūriu, tai tuoj prirašinėja "namų darbų" vyresnėliams į sąsiuvinius... Jaučiu, su ja mokykloje irgi vargo nebus- matosi, kad namų darbus nusiteikusi daryti savarankiškai.
QUOTE(ladymadonna @ 2010 10 14, 12:42)
Aš. Dukrai nei karto neteko tikrinti pamokų.
Ne tikrinti, o paklausti, ar paruošė pamokas Aš niekada netikrinu, tik permetu akimis pirmokės sąsiuvinius kol kas, bet tuoj jau ir to nebedarysiu- mokymasis yra vaiko pareiga.
QUOTE(vaižgantė @ 2010 10 14, 13:59)
Ne tikrinti, o paklausti, ar paruošė pamokas Aš niekada netikrinu, tik permetu akimis pirmokės sąsiuvinius kol kas, bet tuoj jau ir to nebedarysiu- mokymasis yra vaiko pareiga.
Paklausti- tai pradinukų-svajoklių tikrai reikia. Bent jau mano berniuko. O mergaitei to nereikėjo, nes pradinėje mokykloje jai namų darbų nebuvo- turėjome svajonių mokytoją, kuri per pamoką viską su vaikais spėdavo.
QUOTE(vaižgantė @ 2010 10 14, 13:26)
Tegul prisipažįsta mama, kuriai niekada neteko to daryti
Maniske trecioke. Nuo pirmos klases neturejau jokiu rupesciu del mokslu. Visada pamokas ruose savarankiskai, savarankiskai viska susidedavo kitai dienai. Namie laikemes principo: mokyklos reikalai yra jos pareiga ir atsakomybe. Mokosi puikiai.
o ką daryti, kai versti nereikia, bet pastoviai užduotys būna neaiškios
QUOTE(krisinta @ 2010 10 14, 16:36)
o ką daryti, kai versti nereikia, bet pastoviai užduotys būna neaiškios
O gal tokiu būdu vaikas sau dėmesio reikalauja?
na aš taipogi tikrinu paruoštas pamokas,nes kolkas pasitikėjimo nėra...viena ar ne viena...su tėčiu čia kada ruošė abudu..tai grįžau iš darbo patikrinau abiem velnių daviau , nes vienos užduoties visai nepadarė...kitą ne taip..vienu žo ..bet gal teks nekontroliuot ir leisti kada nueit neparuošus pamokų arba paruošus taip kaip suprato...gal tuomet atskingiau žiūrės kai pastabą parsineš
Aš esu devintokė. Mamos pagalbos prašau retai, tik dėl rusų kalbos o šiaip, informacijos visur užtenka