O kas sakė, kad vaikai-tai vienas malonumas ir džiaugsmas? Suprantama, kad grįžtame iš darbo pavargę ir visą kitą. Bet man atrodo, kad svarbiausias dalykas, ko nepupranta daugelis tėvų, yra tai, kad visos pastangos, tie namų darbų ruošimai, diktantų rašymai ir pan. yra daromi MŪSŲ VAIKŲ labui. Nesvetimų vaikų, bet mūsų. Todėl manau, kad tai turėtų būti svarbiausia. Turi vaiką-turi jam padėti, turi aukoti savo laisvalaikį ir daryti kažką, nors vos kojas pavelki. Taip jau yra Todėl visoms mamkoms noriu palinkėti stiprybės ir kantrybės
Maniskei namų darbų tik paskutiniuoju metu pradėjo daugiau užduot. Seniau pasaulio pažinimo nereikėdavo išmokt, o dabar kiekvieną pamoką po temą ir po to rašo ant lapelių arba pasakoja ką išmoko.Pirmą kartą kai uždavė, mano panelė pakėlė tookią isteriją, kad nežinojau ką daryti, nes ji niekaip nesuprato, kaip čia dabar reikia mokytis pasakoti pasaulio pažinimą . Nežinau, gal čia mokytojos kaltė, kad ligi šiol vaikai nėra pratinti papasakoti temų, nors tekdavo ir lietuvių pasakoti ankščiau, bet matyt, į pasaulio pažinimą iki šiolei buvo žiūrėta gana aplaidžiai, be to, baigėsi tie paveikslėlių piešimai ir prasidėjo daugiau beletristikos .
Vertinimo sistema esu labai nepatenkinta, nes vaikai PATYS į pasiekimų knygeles susirašo tas vertinimo raideles, o kai paprašiau mokytojos, kad sutikrintų, ar teisingai manoji susiraše tas raideles, mokytoja pasakė, kad tų įvertiminų daugiau niekur nesirašo, taigi manau, kad vertinimo sistema visai neobjektyvi .
Beje, maniškė šiemet labai protestuoja, jei bandau tikrinti pamokas, nes jai gėda prieš drauges . Nuo pirmos klasės perkame papildomas pratybas lietuvių kalbai ir matematikai, tai šiemet jau prasidėjo protestai dėl papildomų darbų darymo . Oi penktoje klasėje bus sunku, nes net geriausi mokiniai nusmunka atėję iš pradinių klasių .
Vertinimo sistema esu labai nepatenkinta, nes vaikai PATYS į pasiekimų knygeles susirašo tas vertinimo raideles, o kai paprašiau mokytojos, kad sutikrintų, ar teisingai manoji susiraše tas raideles, mokytoja pasakė, kad tų įvertiminų daugiau niekur nesirašo, taigi manau, kad vertinimo sistema visai neobjektyvi .
Beje, maniškė šiemet labai protestuoja, jei bandau tikrinti pamokas, nes jai gėda prieš drauges . Nuo pirmos klasės perkame papildomas pratybas lietuvių kalbai ir matematikai, tai šiemet jau prasidėjo protestai dėl papildomų darbų darymo . Oi penktoje klasėje bus sunku, nes net geriausi mokiniai nusmunka atėję iš pradinių klasių .
O pas mus pradinėse klasėse mokytoja atšviesdavo papildomų pratybų ir kasdien prie pagrindinių pratybų gaudavo po kokias 2-3 užduotis iš papildomų pratybų. Tai sėdėdavo vaikinas iki 21-22 valandos. O dabar nuėjo į vidurinę, tai atsipūtė - visos pamokos paruošiamos per pusvalandį. Nors šiandien ruošiamės matematikos kontroliniui, paklausinėjau taisyklių, tai, pasirodo, žino. Pažiūrėsim kaip uždavinius išspręs.
Man patiko mūsų pradinėje mokykloje buvusi vertinimo sistema. Į pasiekimų knygeles klijuodavo spalvotus lapelius: raudonas - puikiai, oranžinis - gerai, geltonas - patenkinamai, žalias - blogai. Na, apibūdinimus čia aš pati surašiau, šiaip tų lapelių aprašymas sudėtingesnis (pakankamos pastangos, ypatingos pastangos ir t. t.)
Man patiko mūsų pradinėje mokykloje buvusi vertinimo sistema. Į pasiekimų knygeles klijuodavo spalvotus lapelius: raudonas - puikiai, oranžinis - gerai, geltonas - patenkinamai, žalias - blogai. Na, apibūdinimus čia aš pati surašiau, šiaip tų lapelių aprašymas sudėtingesnis (pakankamos pastangos, ypatingos pastangos ir t. t.)
QUOTE(canim @ 2005 11 18, 11:49)
Sūnus penktokas, niekada nelindau prie vaiko namų darbų. Kai jų nepadaro, gauna pastabą, bet mokosi gerai. Pykstamės dėl tvarkos ir baisaus rašto.Bet ką daryti, neišmanau
Panaši situacija. mano jau šeštokas. Labai protingas, mokosi gerai. Bet raštas , o portfelyje tvarkelė
O dar pasižiūri, kad kiti berniukai nedaro pamokų, ir jam norisi pailsėti. Todėl kartas nuo karto padarau totolu patikrinimą, tai tą žinodamas atlieka sažiningai.
Och, tie berniukai
Maniškiui raštas yra didelė problema, kuo toliau- tuo prasčiau atrodo tos raidės, o jis pyksta, kad mokytoja pamatė klaidą ten kur jos nebuvo. Nežinau, kaip vaiką įtikinti dėl rašymo grožio, nes pats teisinasi mokytojos skubinimais, kuo nelabai tikiu. Dėl tvarkos suradome draudimų sistemą, bet mokykloje lyg ir mokytojos valdžia...
Maniske antroke, jai daug smagiau ruosti pamopkas, kai as salia, tad ateina i virtuve, isitaiso salia puodu. Siaip daro savarankiskai, tik labai klausineja, ar teisingai. Bet va anglu zodziu pati nesimoko, dar nemoka turbut ju mokytis. Reikia klausineti, kol isimena. Beje vienoj zinutej kazkas rase, kad reikia ismokti ir anglisku zodziu rasyba. Kol kas mums tai - sunkiai iveikiama. Dziaugiuosi, kad nors isimena, kaip tariasi. Gal zinot kokiu anglisku knyguciu, pritaikytu antrokams, paskaityt, gal tada lengviau su rasybos isiminimu butu?
Mano vyrukas -treciokas,bet,jam parejus is mokyklos,visada istraukiu viska lauk,kad paziureciau,kokio slamsto prisidejes,ka veike mokykloje ir kas uzduota namu darbu.Jei ne,jis "uzmirsta" isidet kitai dienai reikiamas pamokas,paruosti namu darbus ir t.t. .Siaip,daro pamokas pats,tik,jei ko nesupranta,paaiskinam ir patikrinam BUTINAI ar padare viska.
Mūsų pirmokas - ne tik berniukas, bet ir kairiarankis. Tai kokio grožio sąsiuviniuose galima iš jo tikėtis? Juolab, kad ir genuose jo neturi (visą gyvenimą guodžiausi, kad rašiau bent įskaitomai). O ir mano mama pasakojo, kad mokyklos laikais irgi turėjo tokią problemą. Jei parašo "kaip visada", - diktantas (ar pan.) įvertinamas 4, jei tik labiau įskaitomai - jau tik kokį 3 sugraibydavo. Todėl aš rašto problemos per daug nedramatizuoju. Žinoma, aiškinu, kad reikia stengtis. Bet pati pabandžiusi rašyti kaire ranka, nelabai apsidžiaugiau rezultatais.
Mokytoja į Pasiekimų knygelę klijuoja įvairius lipdukus, kiekvienam dalykui - atskirus su pakankamai konkrečiais įvertinimais (yra ir "puikiai", "šaunu" ir tik "džiugu", ar iš viso - "moki tą ir tą"). Tiesa, dar klijuoja įvairius lipdukus (veidukus, drugelius ir pan.) už pastangas, kurias vaikai įdeda bedarydami užduotėles.
Apie tvarką aš geriau nepasakosiu. Jau kokius penkerius metus bandom įteigti, kad tvarka yra gėris ir džiaugsmas, bet iki šiol mūsų pastangos sėkme nevainikuotos.. Todėl kuprinę tikrinam kasdien. Tiesa, susikrauna ją pats.
Mokytoja į Pasiekimų knygelę klijuoja įvairius lipdukus, kiekvienam dalykui - atskirus su pakankamai konkrečiais įvertinimais (yra ir "puikiai", "šaunu" ir tik "džiugu", ar iš viso - "moki tą ir tą"). Tiesa, dar klijuoja įvairius lipdukus (veidukus, drugelius ir pan.) už pastangas, kurias vaikai įdeda bedarydami užduotėles.
Apie tvarką aš geriau nepasakosiu. Jau kokius penkerius metus bandom įteigti, kad tvarka yra gėris ir džiaugsmas, bet iki šiol mūsų pastangos sėkme nevainikuotos.. Todėl kuprinę tikrinam kasdien. Tiesa, susikrauna ją pats.
mano didzioji visada buvo labai pareiginga ir pati ruostdavo pamokas, bet nori, kad as vis prieiciau ir paziureciau kaip jai sekasi daryti Bet pas mus namu uzduociu gauna tik du kartus per savaite ir paruosti juos turi savaite laiko, tik zinoma dazniausiai ruosia savaitgaliais bet pas juos mokykloj dar yra toks dalykas, kad jei neparuosi pamoku, teks juos atlikti kita diena per didziaja pertrauka, kai visi smagiai duksta lauke
mazoji, tai kai mato sese dirbancia, tai ir ji prisimena, tik, kad dazniausiai nelabai supranta ka reikia daryti, tai pasedziu su ja kol issaiskinu, bet supratau, kad as labai prasta aiskintoja , o tada jau ji pati uzbaigia
mazoji, tai kai mato sese dirbancia, tai ir ji prisimena, tik, kad dazniausiai nelabai supranta ka reikia daryti, tai pasedziu su ja kol issaiskinu, bet supratau, kad as labai prasta aiskintoja , o tada jau ji pati uzbaigia
Sūnus pirmokas, todėl namų darbų retai užduoda. Pirmąsias savaites kartu dėjomes pratybų sąsiuvinius, knygeles, kitas priemones, vėliau dar por savaičių patikrindavau ar tikrai viską susidėjo. O dabar netikrinu, tik paklausiu ar jau susidėjo knygas rytdienai ir ar rašymėlius parašė (sūnui papildomai kartais užduoda parašyti, nes nelabai sekasi ). Per tris mėnesius buvo tik 2 kartai kai pamiršo atsinešti raidyną ir skaičiukus. Manau, kad nereikia už vaiką daryti jo darbų, tegul ugdosi atskomybės ir pareigingumo jausmą. Jei pamiršo - lai paraudonuoja prieš klasę ir mokytoją, kitą kartą atsimins.
Tai su tais bernais visoms tos pačios problemos .Maniškis trečiokas.Raštas irgi siaubingas,tvarkos,nei kuprinėj,nei sąsiuvinį,bet pamokas(tą,ką supranta)ruošia pats.Bet,jei jau reikia kokį planą sudaryti,ar uždavinys sunkesnis-prašosi pagalbos,nors šiaip tai kiekvienas pamokų ruošimas prasideda arba pasibaigia bliovimu .Tad bent jau man tai yra gryniausias išbandymas .O ir tvarkos mokykloje nėra .Jums gerai,kad mokytoja nors raidžių,ar spalvotų piešinėlių priklijuoja,o pas nėra visiškai nieko .Mėnesio gale surašo jo pasiekimus,bet jaučiu,kad jie visiems daug maž vienodi surašyti,o tu jau galvok,kaip nori,kas tavo vaikui sekas geriau,o kas visai nesiseka.Kažkokia nesąmonė.Anglų kalbos visai nėra,tai lankom privačiai,pirmoje ir antroje klasėje labai daug dirbom su stiprintom užduotim,tiek matematikos,tiek lietuvių,nes kadangi jis buvo stiprus mokinys,į jį mažiausiai būdavo kreipiama dėmesio .Jei reikėdavo parašyti rašinėlį,jis aiškiausiai pasakydavo-mokytoja sakė,tegul mama parašo ,o paskui giria,oi koks gažus rašinėlis,važiuosi į konkursą,nors tikrai žino,kad čia ne jo darbas .Žodžiu,aš čia dar daug ką galėčiau parašyti,bet jei grįžtanat prie temos ,manau,kad vaikams reikia padėti pamokas ruošti.Bet tik padėti,nes jie labai greitai pajaučia,kad kažkas gali už juos viską padaryti