Beje, pridursiu ne i tema- ale uzduotis pratybose kartais protingi dedes suformuluoja taip. kad dar ir paciai triskart kitakart perskaityt reikia Ar cia as viena tokia kiaura?
Man irgi taip buvo pernai, kai buvo dar pirmokas. Paprašė kad paaiškinčiau kažkokią užduotėlę, tai ir šiaip ir taip skaičiau nu pati nesupratau nors tu ką ko ten nori Tai vaikas pasakė"Mama, tai ko jus ten mokė senais laikais, kad net primos klasės užduočių nesupranti"
Man irgi taip buvo pernai, kai buvo dar pirmokas. Paprašė kad paaiškinčiau kažkokią užduotėlę, tai ir šiaip ir taip skaičiau nu pati nesupratau nors tu ką ko ten nori Tai vaikas pasakė"Mama, tai ko jus ten mokė senais laikais, kad net primos klasės užduočių nesupranti"
Mano vyras, paprasytas pagalbos, kad isvengtu tokio vaiko klausimo, paslapciom, tipo kitais reikalais, pas mane su vadoveliu atvare "pasitarti", ir po to jau kietas nuejo aiskinti uzduoties vaikui
Mano antrokiukas po pamokų buna pas močiutę kol grįždama iš darbo pasiimu. Tai jie ir pamokas paruošia kartu. Jis kaičiuoja sąsiuvinyje močiutė patikrina kalkuliatoriumi. jei jam vieam kartais reikia tai sėdi rymo prie sąsiuvinio, dūsauja, sako: man vienam liūdna. Įpratimas sakyčiau čia jau, tik ne pats blogiausias
ilgai svarsčiau,ar ruošti kartu,ar leisti savarankiškai.tai dar neiminta mįslė,nes visdėlto nieko ir neužduoda pirmoje klasėje.bet manau ,vaikui turi būti įdomu ruošti pamokas,jo nereikia versti sėdėti.pamokų ruošimas-savaime suprantamas turi būti dalykas.vaikas turi ruošti tik savarankiškai.kad įsitikintume,ar supranta,verta lyg atsitiktinai peržiūrėti užduotis,įvertinti,ar suprato ka daryti.kad dirbtų noriai,rasti kažkoki arkliuką paskatinimui-prieš varžybas,prieš filmuką,prieš žaidimą kieme ar pan.numatyti laiką,kiek užtenka namų darbams,o po jų tegul daro ką nori.kad nepervargtų,pamokas ruošti irgi valandėlę po pamokų.taip aš manau,ir nuo antros klsės būtinai taip darysiu.kitas visai dalykas,jeigu nesupranta.jaučiu kalimas knygų ir nervinis šokas prie pratybų nebūtini.tereikia suvokti,kas vaikui nesiseka ir tiesiog žaidimo forma padėti.pvz.mano pirmokui sunku su skaitymu.kalti bandėm,skiemenuot,žodžius visaip spėliot.o jam patiko kryžiažodžiai,kai iš žurnalo5 penki pabandė.prikarpiau daugybe žurnalų,prikūriau jam tų kryžiažodžių,ir palikau viena.na ka,mato vaikinas ,,namas,, vargsta vargsta,bet pats įrašo tiksliai raides.ir t.t ir po 2 savaičių ėmė skaityti,o jau nemokša buvo iki vasario mėnesio.dar buvo su skiemenim durdomas,raides kurias mato ir iš eilės sako.prikūriau pasakū apie plytas-priebalses,klijus-balses,pradėjo tiksliai skiemenuoti,pvz b-r-a-š-k-ė.junk,sakau, iki klijukų sujunki ,tai tada bra-š-kė.ir t.t
Maniskis jau treciokas ,o pamokas dazniausiai kartu ruosiam.Nematau nieko blogo,nors tas ruosimas toks,kad stoviu ar sedziu ir ziuriu ,jis kuo puikiausiai pats viska padaro.Paprasciausiai man po to nereik visko tikrint.
Labas rytas, na va pagaliau, gal ir pas mus žiema pasibaigs o pamokas ruošiame kartu taip ir toliau, dabar dar papildomai pradėjome mokytis, kas mnaiškiui nesiseka
Maniskiai mokosi gerai (8,9,10) - bet abu labai skirtingi: su dickiu(sestokas) iki dabar turiu uz nugaros stovet kad ka nors su pamokom darytu, o ne siaip veiklos susigalvotu, o su mazium (antrokas) niekad nesedziu. tikiuosi pagrandukas bus i jaunesniji
o siaip tai tingi mokytis ir as juos labai suprantu - pati doktoranturoje sedziu ir baisu pagalvot kokioj stadijoj tie mano mokslai dabar yra vaikus "prispausti" zymiai lengviau:))