Mano grazuole- penktoke. Pamoku su ja neruosiu, bet patikrinu daznai...
mes irgi ruosiam kartu...ir tik kartu...
aš patikrinu ką susidėjo kuprinėn, nes labai dažnai tai parkerio neįsideda, tai sąsiuvinius palieka
išsiblaškę tokie dar tie mano pirmokai.
bet jau stropesni kas kartą darosi, stengiaisi.
pamokų gi neužduoa jiem kolkas, bet jei ko nepadaro pamokoje, pabaigia namie.visada patikrinu ką padarė.bet kol rašo, būna vieni.
išsiblaškę tokie dar tie mano pirmokai.
bet jau stropesni kas kartą darosi, stengiaisi.
pamokų gi neužduoa jiem kolkas, bet jei ko nepadaro pamokoje, pabaigia namie.visada patikrinu ką padarė.bet kol rašo, būna vieni.
QUOTE(Rustė @ 2007 02 18, 17:00)
aš patikrinu ką susidėjo kuprinėn, nes labai dažnai tai parkerio neįsideda, tai sąsiuvinius palieka
išsiblaškę tokie dar tie mano pirmokai.
bet jau stropesni kas kartą darosi, stengiaisi.
pamokų gi neužduoa jiem kolkas, bet jei ko nepadaro pamokoje, pabaigia namie.visada patikrinu ką padarė.bet kol rašo, būna vieni.
išsiblaškę tokie dar tie mano pirmokai.
bet jau stropesni kas kartą darosi, stengiaisi.
pamokų gi neužduoa jiem kolkas, bet jei ko nepadaro pamokoje, pabaigia namie.visada patikrinu ką padarė.bet kol rašo, būna vieni.
sveikos, pamokų tai ir neužduoda, o reikia daryti tik tas, kurias maniškis pritingi padaryti, ar per skubėjima klaidų pridaro, tas ir taisomės
o su kuprine tai mano vyruko tikras košmaras kiekviena savaite viska išmėto, parkeliu be skaičiaus, flomasteriai, sportiniai bateliai ir t.t.
Ruošia pamokas savarankiškai ir tikrint neduoda. Parodo tik tuos įvertinimus "puiku",tad pasitikiu ir neklausinėju. Padėjau tik vieną kartą išmokt eilėraštį atmintinai,kad būtų greičiau,aišku,pasisiūliau pati,bet liko patenkinta,nes greitai išmoko.
O aš šiemet jau bandau vieną antroką su pamokų ruošimu palikt. Bet patikrint reikia kaskart. O anglų žodžius ir daugybos lentelę tai tik su manim mokinasi. Man atrodo, kad jis tiesiog nemoka mokytis dar, na kai reikia "iškalt".
Labai susidomėjau, kokia čia programa? Gal ją ir įsigyti kažkur galima? Maniškis Lietuvių kalbą irgi ne A raidelei moka, tai diktantus, įvairius pratimukus daro, bet prie kompo manau, kad linksmiau jam būtų.
QUOTE(Anzela0626 @ 2007 02 09, 01:25)
....O pamokėles ruošia pati,tik papildomai savaitgaliais turim užduotėles-diktantą parašom,mokytoja davė kompiuterinę programą rašybą patobulinti,ten raideles įrašyti(netgi kaip žaidimai yra padaryti,kad vaikui būtų smagiau),dukrytei patinka,net pati paprašo....
Labai susidomėjau, kokia čia programa? Gal ją ir įsigyti kažkur galima? Maniškis Lietuvių kalbą irgi ne A raidelei moka, tai diktantus, įvairius pratimukus daro, bet prie kompo manau, kad linksmiau jam būtų.
Na mano pana su kuprine iseina pirm,o ja parsinesa tik penkt! Pamokas padaro mokykloj!bet kartais parsinesa papildomai kai ka!nui tenka padeti!bet neturiu as tam kantrybes nei laso kazkaip nemoku paaiskinti VAIKISKAI Man rodos,kad pati viska kitaip padaryciau! o mokykloj mokytoja viska paaiskina ju kalba
QUOTE(supermamytukas @ 2007 02 20, 21:46)
O aš vargstu su savo antrokėliu ,nes viską ruošiame kartu.Anglų žodžius,eilėraščius mokomės žodis,į žodį kartu.Ir kartais taip pritrūksta kantrybės .Neįsivaizduoju ką daryt
sveikos, ir mes visada kartu ruošiame, bet kai mano berniokui, tai gerai sekasi ir mokslai ir sportas.
As neruosiu su vaikais pamoku kartu. Manau, svarbu, kad mama padeda, kai vaikas paklausia, nesupranta kazko, ivertina, kai vaikas pats parodo, ka padaro, pataria parasyti daugiau kazkokiu raideliu ar paskaiciuoti, bet ta atsakomybe uz savo darba ir jo rezultatus, uz tai, darys jis ka mama patare, ar ne, turi ugdytis pats, nes po to taip iki galo ir galvos, kad pamokos ir mokykla- bjaurus dalykas, svarbus jo mamai, o ne jam.
Pakalbam apie mokymosi reiksme ir prasme jam kaip asmenybei ir tolimesniam jo gyvenimui, vis paklausiu, ar daug pamoku uzduota, ar padare, ar viskas aisku, bet galutines isvadas turi padaryti pats.
Teisybes delei turiu pasakyti, kad jie toli grazu ne pirmunai. Manau, jei visada sedeciau salia, jie galbut greiciau ir daugiau visko ismoktu. Bet man svarbiau pats vaiko suvokimas ir motyvacija, todel manau, kad jei labai nores, vyresnese klasese mokysis ir pasieks daugiau, ir nemanau, kad labai daug praranda, rasydamas sleivesnes raides ar neismokes visu anglu k. zodziu.
Tiesa, kartais tenka pasedeti kartu prie pamoku, kai papraso, kai uzduotys pratybose neaiskiai isdestytos ar ne iki galo kazka suprates grizta. Beje, pridursiu ne i tema- ale uzduotis pratybose kartais protingi dedes suformuluoja taip. kad dar ir paciai triskart kitakart perskaityt reikia Ar cia as viena tokia kiaura?
Pakalbam apie mokymosi reiksme ir prasme jam kaip asmenybei ir tolimesniam jo gyvenimui, vis paklausiu, ar daug pamoku uzduota, ar padare, ar viskas aisku, bet galutines isvadas turi padaryti pats.
Teisybes delei turiu pasakyti, kad jie toli grazu ne pirmunai. Manau, jei visada sedeciau salia, jie galbut greiciau ir daugiau visko ismoktu. Bet man svarbiau pats vaiko suvokimas ir motyvacija, todel manau, kad jei labai nores, vyresnese klasese mokysis ir pasieks daugiau, ir nemanau, kad labai daug praranda, rasydamas sleivesnes raides ar neismokes visu anglu k. zodziu.
Tiesa, kartais tenka pasedeti kartu prie pamoku, kai papraso, kai uzduotys pratybose neaiskiai isdestytos ar ne iki galo kazka suprates grizta. Beje, pridursiu ne i tema- ale uzduotis pratybose kartais protingi dedes suformuluoja taip. kad dar ir paciai triskart kitakart perskaityt reikia Ar cia as viena tokia kiaura?
QUOTE(aurushka @ 2007 02 21, 13:27)
As neruosiu su vaikais pamoku kartu. Manau, svarbu, kad mama padeda, kai vaikas paklausia, nesupranta kazko, ivertina, kai vaikas pats parodo, ka padaro, pataria parasyti daugiau kazkokiu raideliu ar paskaiciuoti, bet ta atsakomybe uz savo darba ir jo rezultatus, uz tai, darys jis ka mama patare, ar ne, turi ugdytis pats, nes po to taip iki galo ir galvos, kad pamokos ir mokykla- bjaurus dalykas, svarbus jo mamai, o ne jam.
Pakalbam apie mokymosi reiksme ir prasme jam kaip asmenybei ir tolimesniam jo gyvenimui, vis paklausiu, ar daug pamoku uzduota, ar padare, ar viskas aisku, bet galutines isvadas turi padaryti pats.
Teisybes delei turiu pasakyti, kad jie toli grazu ne pirmunai. Manau, jei visada sedeciau salia, jie galbut greiciau ir daugiau visko ismoktu. Bet man svarbiau pats vaiko suvokimas ir motyvacija, todel manau, kad jei labai nores, vyresnese klasese mokysis ir pasieks daugiau, ir nemanau, kad labai daug praranda, rasydamas sleivesnes raides ar neismokes visu anglu k. zodziu.
Tiesa, kartais tenka pasedeti kartu prie pamoku, kai papraso, kai uzduotys pratybose neaiskiai isdestytos ar ne iki galo kazka suprates grizta. Beje, pridursiu ne i tema- ale uzduotis pratybose kartais protingi dedes suformuluoja taip. kad dar ir paciai triskart kitakart perskaityt reikia Ar cia as viena tokia kiaura?
Pakalbam apie mokymosi reiksme ir prasme jam kaip asmenybei ir tolimesniam jo gyvenimui, vis paklausiu, ar daug pamoku uzduota, ar padare, ar viskas aisku, bet galutines isvadas turi padaryti pats.
Teisybes delei turiu pasakyti, kad jie toli grazu ne pirmunai. Manau, jei visada sedeciau salia, jie galbut greiciau ir daugiau visko ismoktu. Bet man svarbiau pats vaiko suvokimas ir motyvacija, todel manau, kad jei labai nores, vyresnese klasese mokysis ir pasieks daugiau, ir nemanau, kad labai daug praranda, rasydamas sleivesnes raides ar neismokes visu anglu k. zodziu.
Tiesa, kartais tenka pasedeti kartu prie pamoku, kai papraso, kai uzduotys pratybose neaiskiai isdestytos ar ne iki galo kazka suprates grizta. Beje, pridursiu ne i tema- ale uzduotis pratybose kartais protingi dedes suformuluoja taip. kad dar ir paciai triskart kitakart perskaityt reikia Ar cia as viena tokia kiaura?
Nea, neviena ir aš kartais perskaičius ne iškarto suprantu ko norima Šiaip tai labai patiko tavo mintys, bet maniškis tiesiog nemoka ramiai sėdėti ir mokytis. Jei nepasėdėčiau šalia, pamokas ruoštų iki vėlaus vakaro. Bet dėl pamokų susidėjimo, kūno kultūros aprangos nešimosi, tai jau nebeprimenu jam. O gavęs pastabų, pradėjo pergyvent kad pamiršta Mokytoja tai aiškiai nesupranta manęs, kodėl augindama leliuką, t.y. būdama namie nesužiūriu ar susidėjęs pamokas. O aš juk noriu, kad atsakingesnis būtų.
QUOTE(ringa @ 2007 02 22, 06:32)
Nea, neviena ir aš kartais perskaičius ne iškarto suprantu ko norima Šiaip tai labai patiko tavo mintys, bet maniškis tiesiog nemoka ramiai sėdėti ir mokytis. Jei nepasėdėčiau šalia, pamokas ruoštų iki vėlaus vakaro. Bet dėl pamokų susidėjimo, kūno kultūros aprangos nešimosi, tai jau nebeprimenu jam. O gavęs pastabų, pradėjo pergyvent kad pamiršta Mokytoja tai aiškiai nesupranta manęs, kodėl augindama leliuką, t.y. būdama namie nesužiūriu ar susidėjęs pamokas. O aš juk noriu, kad atsakingesnis būtų.
Tai patikek, ir maniskis nevisada viska susideda, ir namu darbai neatrodo tvarkingai, karta mokytoja net idejo jam kazkokios mergaites paskolinta sasiuvini, kad paziuretu, kaip turi atrodyti atliktas darbas. As pasidziaugiau ir tuo, ir "o" raidelemis dienorastyje, kurios pas mus reiskia "pamirso kazka atsinesti", (mes su teciu slapta nuo vaiku sifruojam "issiziojes "), nes vaikas i tai labai reaguoja, ir, kaip pati rasei, pats pergyvena ir stengiasi, kad nepasikartotu.
O ka apie mane mokytoja galvoja, tai neisivaizduoju, turbut nieko gero, nes paskutinius menesius nebedirbu, ir net leliuko neturiu