Mano trečiokas,ir vyras tai l.stipriai kontroliuoja ir tikrina,aš tai nelabai
Mano mažoji pirmokė. Atėjo į pirmą klasę ir skaitydama, ir skaičiuodama. Kartas nuo karto paklausdavau, ko šiandien išmokai? O ji man atsako - nieko naujo. Na, galvoju, gal mokosi tai, ką jau žino. Staiga užvakar ji man: negaliu išspręsti tekstinio uždavinuko - nesuprantu, kas tas "turinys", "atėminys". Tai gerai, kad būtų tik tiek. Kai pradėjom versti pratybas nuo pat pradžių, tai pasirodo, kad nežino ir kas yra "pirmasis dėmuo", "suma" ir t.t.! O tai turėjo mokytis jau prieš porą mėnesių! Sakau, tai ką tu per pamokas veiki? O ji: aš negirdžiu, ką mokytoja sako, nes vaikai labai triukšmauja per pamoką, o kai noriu paklausti per pertrauką ji kažkur išeina... Ir vertink žmogau kaip nori situaciją.
Manau, kad tėvai turi vaikais pasitikėti, bet pasidomėti kas ir kaip, net jei sako, kad viskas puiku, perversti kartas nuo karto sąsiuvinius ir pakritikuoti, ir pagirti. Kaip sakoma: "doveriaj, no proveriaj"
Manau, kad tėvai turi vaikais pasitikėti, bet pasidomėti kas ir kaip, net jei sako, kad viskas puiku, perversti kartas nuo karto sąsiuvinius ir pakritikuoti, ir pagirti. Kaip sakoma: "doveriaj, no proveriaj"
Pas mus tai užduoda namų darbus nuo pirmos klasės, tėveliai šiai minčiai pritarė. Taigi maniškis primoje klasėje darydavo namų darbus prailgintoj grupėj, bet kiek patikrindavau tai viskas būdavo padaryta. O šiemet nešasi namo, tai aš parėjus visada patikrinu,ar klaidų neprivėlė, kažkaip nereikia jo versti, jeigu užduota tai ir padaro. Nebent nesupranta, tada mūsų laukia, kad paaiškintumėm.
O su įvertinimais pas mus viskas normaliai, būna testai ir parašyta knygelėj mokytojos kiek balų surinko iš kiek galimų. Man pakankamai aišku.
Nors mokytoja ir pati sako, kad sunku vertinti kai nėra pažymių
O su įvertinimais pas mus viskas normaliai, būna testai ir parašyta knygelėj mokytojos kiek balų surinko iš kiek galimų. Man pakankamai aišku.
Nors mokytoja ir pati sako, kad sunku vertinti kai nėra pažymių
Mano sūnus - pirmokas. Kažkaip nuo mokslo metų pradžios tik klausinėdavau, ar paruošė visas pamokas, bet sąsiuvinių nežiūrėdavau. Kažkur po 1,5 mėn. pasiekimų knygelei pasirodė užrašas, kad daug neatliktų namų darbų. Teko kiekvieną dieną tikrinti. Va tikras berniukas, vėjas galvoj Manau, jam neužtenka tik atsakingumo, nes užduotis atlieka be problemų. Tik kad pamiršta. Šiaip planuoju po kažkiek laiko vėl duoti daugiau laisvės, na bus matyt.
mano dabar antrokelis, tai pradzioje atsainiau ziuredavau i pamokas, mol pats turi rupintis Dar pirmoje klaseje pats stropesnis buvo, ale antroje pradejo vejai galvoje svilpauti, todel peremiau vaira i savo rankas, juolab, kad pradejo ypac anglu kalbos spragu rastis nuo rugsejo Gerai, bent pakolkas, su matematika problemu nera, tai tik kada nekada praverciu pratybu sasiuvinius. Lietuviu diktantus vis parasinejam namuose. O su anglu visai bedu buvo prisidares. Vis klausdavau ar nieko zodziu mokintis neuzduoda, jis vis ne ir ne...kol viena vakara sako mol rytoj is zodziu testa rasysim, o jau gal 2 men. mokslu praeje Tasyk kazkaip issikapanojo su pries paskutine raide, bet nuo to pradejau su juo kartu mokintis zodzius nuo pirmu vadovelio puslapiu.
Mano manymu pardinukai (ypac berniukai, nes mergaites principe stropesnes) dar nera tokie subrende, kad suvoktu mokymose reiksme ir nesimokymo pasekmes. Bus laikas kada pati nebesugebesiu paaskinti, bet dabar nenoriu palikti spragu, kurios, oi kaip skaudziai, atsiliepia ateityje.
Mano manymu pardinukai (ypac berniukai, nes mergaites principe stropesnes) dar nera tokie subrende, kad suvoktu mokymose reiksme ir nesimokymo pasekmes. Bus laikas kada pati nebesugebesiu paaskinti, bet dabar nenoriu palikti spragu, kurios, oi kaip skaudziai, atsiliepia ateityje.
Maniškė pirmokė, namų darbų būna, nes ir mūsų klasės tėveliai sutiko su mokytoja, kad tai nepamaišys, nes, sako, dažnas penktokas nesupranta kokius čia dabar namų darbus reikia atlikti. Aš saviškės labai nekontroliuoju, nes pati labai atsakinga, visad žiūriu Pasiekimų knygelę, mokytoja viską surašo. Jei ko nesupranta manoji, tai paklausia, bet sėdėti prie jos nereikia. Be to, iš mokyklos ją pasiimu pati, todėl visad paklausiu mokytojos ar viskas gerai. Nusiskundimų dar nebuvo.
Maniškis antrokas ir aš tikrai bent du kartus per savaitę atlieku kontrolę Žinau, kad reikia pasitikėt vaikais ir leisti jiems patiems mokytis, pajust atsakomybę, bet manau šie dalykai yra išugdomi, o ne vaikas įgyja juos gimdamas. Tad ta mano kontrolė, patarimai, pagalba ruošiant pamokas kaip tik ir yra savotiškas atsakomybės ugdymas, pratinimas prie jo kol kas svarbiausio darbo - mokymosi. Niekada nesakau, kad neturiu laiko, jei vaikas paprašo patikrint jo namų darbus ar paprašo pagalbos juos ruošiant, bet pas mus įvesta taisyklė, kad aš tikrinu tik juodraštyje atliktus darbus, o kaip jis juos perrašo į švaraštį, mokytoja tikrina. Taigi mano griežta nuomonė, kad pradinuko mokslus tikrai reikia kontroliuoti ir stebėti, ir aišku bendraut su mokytoja, kad bent jau žinoti ar užduodami namų darbai ir pan. Pvz. mes su mokytoja esam sutarę, kad kiekvieną dieną, išskyrus savaitgalius, namų darbai bus užduodami, tad jau parėjus vaikui namo, tėveliai žino, kad tikrai kažkas užduota yra ir vaikui sumeluot tokiu atveju jau sunkiau
mano mazajai 11 ji penktoke ir man vis dar reikia priminti eik ruost pamoku, susidek knygas ir panasiai. nu tokia uzmirstuole, isivaizduokit pries kelias dienas parase matematikos kontrolini ir kai rinko sasiuvinius padave kazkoki tik ne ta, o kontrolini parnese namo nu as jai aiskinu kad mokytoja supyks ir gali netikrinti o 2 iraityti uz toki ziopluma, o ji netikejo, kol vakar matematikos mokytoja jai nepasake kad teks darba perrasyti. atejus is pradines labai sunku persiorentuoti prie pazimiu, daug mokytoju ir taip toliau. na ir kaip tokios visteles nekontroliuosi.
QUOTE(Atogrąža @ 2006 12 11, 04:00)
Tai pamiršo padaryti, tai užsirašyti, tai parsinešti tą, kame užrašyta, tai knygą, iš kurios padaryt užduotis reiks, tai su vakarykštėm pamokom išėjo, tai su treninginėm kelnėm ir sportbačiais grįžo, džinsus ir batus palikęs, tai striukę pamiršęs, nes šilta buvo it t.t. ir pnš O jau jei galima nedaryti (tiksliau nusimuilinti kaip nors) tai jau būtinai ta proga pasinaudos. O atsakymas visada vienodas: ,,viską padariau"
...,savaitę dvi - tikiu ir nekontroliuju (tik primenu, bet netikrinu), o paskui dieną dvi kontroliuoju, kad ir tikiu"
Eh, pas mus lygiai tas pats...
Niekada nesuprasiu tėvų, kurie mokymosi procesą palieka vien mokytojai. Ir kaip jai sukontroliuoti, ar visi 25 pirmokai pasiėmė užduotėles namo ir jas atliko? Juk namų darbai yra daromi namuose, o ne mokykloje. Manu, kad tėvai bent pirmose klasėse būtinai turi dalyvauti mokymo procese. Aišku, ir mokytojų visokių būna. Bet vis tik tėvams lengviau sužiūrėti vieną savo vaiką, nei mokytojai visų pasuoles ištikrinti, ar ten sąsiuviniai namo parnešti. Mano pirmokė savaitę jau įprato atsinešti pratybėles, nes aš visada jas pažiūriu. O ir vaikams nekyla noras sukčiauti, nes žino, kad vis tiek viską patikrinu. Juolabiau, nuo tų dvejų pratybėlių kuprinė labai nepasunkėja
QUOTE(Nega @ 2006 12 14, 10:36)
Niekada nesuprasiu tėvų, kurie mokymosi procesą palieka vien mokytojai. Ir kaip jai sukontroliuoti, ar visi 25 pirmokai pasiėmė užduotėles namo ir jas atliko? Juk namų darbai yra daromi namuose, o ne mokykloje.
pasikartosiu, kad pirmokams jokie namų darbai negali būti užduodami. na, nebent tėvai to pageidautų. tad jei pratybos - klasės darbas, tai ar tėvų reikalas jas tikrinti? gal man per pamokas kasdien sėdėti ir vis paraginti savo vaiką dirbti, o ne varnas šaudyti? nemanau, kad turėčiau aiškinti mokytojai, kaip per pamoką pamatyti visus vaikus. pedagogė ne aš, o ji. man mano darbo nereikia aiškinti. jei neaišku, pati išsiaiškinu arba klausiu, kas žino, prašau pagalbos. keisčiausia, kad mokytoja nė nemato problemos - nemato nuobodžiaujančio vaiko, pustuščių pratybų.
mūsų klasė mokosi iš ketverių pratybų, trijų vadovėlių, dar turi trejetą sąsiuvinių, taigi manta ne tokia ir lengvutė.