QUOTE(*Inside out* @ 2016 04 07, 15:34)
Vat būtent, pati tą ir pripažinot. Kai mokykla vertinama.... O kai nevertinama kaip stipri mokslo prasme mokykla, tai tada ieškoma bent jau kažkokių kitų pliusų, tarkim kaip saugi aplinka vaikui ar kt. O kai mokykla neturi nei to , nei ano.... tai ir nesurenka vaikų
O tai kas rodiklis?
Mano nuomone tai rodiklis yra stipri mokyklos bendruomenė, puikūs vaikų pasiekimai ir motyvacija moksle, gera atmosfera klasėje ir t.t.
Kiek procentų mokinių iš tų Jūsų paminėtų mokyklų (progimnazijų) įstojo į prestižinėmis vadinamas gimnazijas? Kokiais balais mokiniai išlaikė valstybinius egzaminus, kai dar buvo 12 klasių jose? Pagal tai manau ir vertinama ar mokyklos sugeba paruošt vaikus gerai ar ne....
Šiaip aš esu tos nuomonės, kad mikrorajonas neturi jokios įtakos mokyklai, nes dabar jau taip nėra. Čia Kristtute nuomonė buvo dėl mikrorajono.
Taip, daugiausia mokyklą reprezentuoja akademiniai rezultatai, o kaip tą mokyklos bendruomenę gali pažinti (sužinoti, stipri ji ar ne)?
Mokinių, laikiusių valstybinius egzaminus, kai buvo 12 klasių tose mokyklose, rezultatai šiai dienai irgi nebe rodiklis. Šiai dienai rodiklis - mokinių įstojusiųjų į gimnazijas skaičius. Ir vėl gi kalba neina apie tokias gimnazijas, kaip pvz. Palemono (miesto pakraščio mokykla). Neturiu nieko prieš šitą mokyklą, bet gimnazijos statusą ši mokykla įgijo tik dėl to, kad yra pakraščio mokykla. Kalba eina apie "tikrąsias" gimnazijas, kurios jomis patapo ne todėl, kad trūko vaikų ir reikėjo žūt būt išgyventi (kaip dabar labai populiarūs tampa daugiafunkciai centrai).